Rebel_Of_South Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 πολύ ωραίο το αποτέλεσμα Νίκο.... "There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vonserke Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Maple top: αφου τριφτηκε με σφουγγαρι-γυαλοχαρτο περασα το πρωτο χρωμα για να τονιστουν λιγο τα νερα, το χρωμα αυτο ειναι μια προσμιξη mahogany and Amber. Απεφυγα να βαλω σκετο mahogany γιατι τα νερα θα γινοντουσαν πολυ εντονα και η κιθαρα θα θυμιζε μετελλοκιθαρο. ;D Επειτα ξαναετριψα το maple και περασα το δευτερο χρωμα, το οποιο ειναι ενα Amber. Μετα το τρίψιμο, τα χρώματα πως περάστηκαν και τι είδους χρώματα χρησιμοποίησες? Για μας τους άσχετους αν θέλεις βάλε λίγο παραπάνω λεπτομέρεια ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vasilisgeo72 Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Η αλήθεια είναι οτι οταν αποφάσισα να την τρίψω εγώ και μετα να την παραδωσο στον Νικόλα οταν εβαλα τις πρωτες σταγόνες ρεμουβερ πρεπει να ειχα πιεση 19...... θέλει μεγαλη προσοχή και στο τριψιμο ... Ενα ευχαριστώ πάντος στο πολύ σχολαστικό Νίκο που μου την απογειωσε τοσο σε εμφάνιση (του 59 του ζητησα και μαλιστα αυτή την φωτοφραφία την ποσταρη ποιο πανω) και σε... ταστα τριψιμο και μαγνήτες ηλεκτρικά κτλ (Gibson BurstBucker™ Types 2 for Neck and Gibson BurstBucker™ Types 3 for bridge). Οταν μου την παρεδωσε ηταν μια αλλη κιθαρα ... ;D ;D ;D tnx continued nick i love my stratogibsontele Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 πολύ ωραίο το αποτέλεσμα Νίκο.... Ευχαριστω Περικλη!!! :) Μετα το τρίψιμο, τα χρώματα πως περάστηκαν και τι είδους χρώματα χρησιμοποίησες? Για μας τους άσχετους αν θέλεις βάλε λίγο παραπάνω λεπτομέρεια ;D Σχετικα με το τριψιμο μιας και το ανεφερες, οταν τριβουμε ξυλο με σκοπο να περασουμε χρωμα ή βερνικι, δεν πρεπει να ξεπερναμε στο γυαλοχαρταρισμα το 280 με 340 και ο λογος ειναι ο απλος. Για να πιασει ενα solid χρωμα ή ενα βερνικι πανω στο ξυλο, πρεπει η επιφανεια να ειναι ελαφρος"αγρια", εαν δημιουργησουμε μια επιφανεια που να ειναι παρα πολυ λεια το χρωμα ή το βερνικι καποια στιγμη θα ξεφλουδιζει. Τα χρωματα που χρησιμοποιω εδω, ειναι ανιλινες και τα βρισκεις σε χρωματοπολεια. ;) Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Η αλήθεια είναι οτι οταν αποφάσισα να την τρίψω εγώ και μετα να την παραδωσο στον Νικόλα οταν εβαλα τις πρωτες σταγόνες ρεμουβερ πρεπει να ειχα πιεση 19...... θέλει μεγαλη προσοχή και στο τριψιμο ... Ενα ευχαριστώ πάντος στο πολύ σχολαστικό Νίκο που μου την απογειωσε τοσο σε εμφάνιση (του 59 του ζητησα και μαλιστα αυτή την φωτοφραφία την ποσταρη ποιο πανω) και σε... ταστα τριψιμο και μαγνήτες ηλεκτρικά κτλ (Gibson BurstBucker™ Types 2 for Neck and Gibson BurstBucker™ Types 3 for bridge). Οταν μου την παρεδωσε ηταν μια αλλη κιθαρα ... ;D ;D ;D tnx continued nick ;D Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vonserke Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Σχετικα με το τριψιμο μιας και το ανεφερες, οταν τριβουμε ξυλο με σκοπο να περασουμε χρωμα ή βερνικι, δεν πρεπει να ξεπερναμε στο γυαλοχαρταρισμα το 280 με 340 και ο λογος ειναι ο απλος. Για να πιασει ενα solid χρωμα ή ενα βερνικι πανω στο ξυλο, πρεπει η επιφανεια να ειναι ελαφρος"αγρια", εαν δημιουργησουμε μια επιφανεια που να ειναι παρα πολυ λεια το χρωμα ή το βερνικι καποια στιγμη θα ξεφλουδιζει. Τα χρωματα που χρησιμοποιω εδω, ειναι ανιλινες και τα βρισκεις σε χρωματοπολεια. ;) Thanks! Αυτά τα πρώτα χέρια, για να τονιστούν τα νερά, περνιούνται να φανταστώ με πανάκι ή κάτι αντίστοιχο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Thanks! Αυτά τα πρώτα χέρια, για να τονιστούν τα νερά, περνιούνται να φανταστώ με πανάκι ή κάτι αντίστοιχο? Σωστα! Καλο ειναι το πανακι να ειναι ασπρο και οχι χρωματιστο, γιατι μπορει να βγαλει χρωμα οταν ερθει σε επαφη με την ανιλινη! Φοραμε γαντια μιας χρησεις , βαζουμε ανιλινη στο πανακι και περναμε το ξυλο με κυκλικες κινησεις. Wax on-wax off!!! ;D Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά. Και ήσαστε και τυχεροί, γιατί από κάτω "κρυβόταν" (σε εισαγωγικά γιατί σε wine red χρώμα έχεις μιά ιδέα από το πως φαίνεται, σε αντίθεση με το Goldtop) ένα πολύ ωραίο top με ωραίο συνδυασμό από flames/plain, όπως η πλειοψηφία των original του 58-60. Historic fact: Πριν η Gibson βγάλει τις πρώτες Standard περίπου στο 2ο εξάμηνο του 58, το πρώτο εξάμηνο τις έβγαζε ακόμα σε Goldtop χρώμα και πολλές φορές από κάτω κρυβόταν εκπληκτικά tops, είτε με "monster flames" (σπανίως), είτε με ωραίους συνδυασμούς από flames/plain. Το μόνο πρόβλημα ήταν οτί δεν ήταν "center seamed", κάτι που οδηγούσε στην "ιεροσυλία" του maple cap retopping, σα να μην έφτανε που αφαιρούσαν το original χρώμα... "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά. Και ήσαστε και τυχεροί, γιατί από κάτω "κρυβόταν" (σε εισαγωγικά γιατί σε wine red χρώμα έχεις μιά ιδέα από το πως φαίνεται, σε αντίθεση με το Goldtop) ένα πολύ ωραίο top με ωραίο συνδυασμό από flames/plain, όπως η πλειοψηφία των original του 58-60. Historic fact: Πριν η Gibson βγάλει τις πρώτες Standard περίπου στο 2ο εξάμηνο του 58, το πρώτο εξάμηνο τις έβγαζε ακόμα σε Goldtop χρώμα και πολλές φορές από κάτω κρυβόταν εκπληκτικά tops, είτε με "monster flames" (σπανίως), είτε με ωραίους συνδυασμούς από flames/plain. Το μόνο πρόβλημα ήταν οτί δεν ήταν "center seamed", κάτι που οδηγούσε στην "ιεροσυλία" του maple cap retopping, σα να μην έφτανε που αφαιρούσαν το original χρώμα... Σωστα, υπηρχαν και φορες μαλιστα που καποιες burst Gibson του 58 και 59 δεν ειχαν επισης κεντραρισμενα τα tops και οταν κοβοταν το neck pocket και εμπαινε το μπρατσο, γινοταν τα σκαψιματα για τους μαγνητες ωστε αυτοι να ειναι ευθυγραμμισμενοι με βαση το μπρατσο-χορδες κανοντας ετσι το προβλημα ακομα πιο εμφανες. Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HellFire Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2016 Βεβαια υπαρχουν και χειροτρα. 80's era!!! Rest in Peace, Rest in Polaris! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση