Προς το περιεχόμενο

O Kanye West, o Μουσικός κι ο Dj


Προτεινόμενες αναρτήσεις

και ένα τελευταίο βιντεάκι γιατι όλα έχουν ειπωθεί το μόνο που μένει είναι να γελάσουμε με αυτήν την (α)μουσική κατάντια.

 

''Don't worry about the music, just steal samples from other people''

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 317
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

και ένα τελευταίο βιντεάκι γιατι όλα έχουν ειπωθεί το μόνο που μένει είναι να γελάσουμε με αυτήν την (α)μουσική κατάντια.

 

Πίσω από την... πρεμούρα να τελειώσει η συζήτηση, όπως αυτή συνοψίζεται στην παραπάνω ατάκα, ο καθένας μπορεί να δει ότι απλώς πρόκειται για έλλειψη επιχειρημάτων. Γι' αυτό άλλωστε, βάζουμε τον... Χένρυ (ποιον;) να την τελειώσει. Βάλε δικό σου βίντεο ωρέ Μινόρου, εκθέσου με τις δικές σου απόψεις αρχηγέ, και άσε εμάς να δούμε με ποιον θα γελάσουμε.

 

Και ναι μεν όλα ειπώθηκαν, αλλά είναι πρόδηλο πως ελάχιστα κατανοήθηκαν. Η αδιαφορία ορισμένων απέναντι στα επιχειρήματα των άλλων, κάνει κακό στην ηρεμία μας, όχι τα ίδια τα επιχειρήματα.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω κι εγώ το μακρύ μου...

 

Το να δηλώνει ένας Disc Jockey  μουσικός καθαρά λόγω της ιδιότητάς του ως DJ είναι άκυρο. Γιατί πολύ απλά, το ταλέντο του πετυχημένου DJ έγκειται στο να κάνει μια σωστή μίξη (όσον αφορά την ροή της μουσικής, καμιά σχέση με recording) και παρουσίαση "έτοιμου"/προηχογραφημένου υλικού. 

 

Τώρα για τους "άλλους DJ", για τους οποίους πιστεύω γίνεται η κουβέντα... Οκ, θα συμφωνήσω πως το να σαμπλάρεις έτοιμα πράγματα, να τους αλλάζεις pitch (αν το κάνεις κι αυτό) και να βάζεις μια κονσέρβα drum loop από πίσω και να το παρουσιάζεις ως το επικό remix του DJ-κάποιος δεν είναι η παραδοσιακή διαδικασία δημιουργίας μουσικής. Πόσο μάλλον δε, ελλείψει χρήσης κάποιου "φυσικού" μουσικού οργάνου.

 

Δεν παύει όμως να'ναι μια δημιουργική διαδικασία που, κακά τα ψέμματα, δεν μπορεί να πετύχει ο καθένας. Προσοχή, λέω "πετύχει" κι όχι απλά "κάνει", γιατί πολύ απλά οποιοσδήποτε με μια στοιχειώδη γνώση ενός κατάλληλου προγράμματος μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Χρειάζεται ένα Α' ταλέντο, ένα ίχνος μουσικότητας/αυτιού για να δημιουργήσεις κάτι εύηχο και... "danceable", κι ας είναι απλά αναμάσημα έτοιμου, προηχογραφημένου υλικού.

 

Και ναι, κι εμένα μου φαίνεται υπερβολικό το όλο hype που περικλείει τους DJ's (με τον σύγχρονο όρο), που βλέπεις εκατοντάδες κοινό να κάνουν θεό κάποιον που απλά πατάει κουμπάκια και ίσως να κατάφερε να βγάλει μια μελωδιούλα σ'ένα 8πληκτρο midi keyboard-άκι. Αλλά δεν μπορώ να κρίνω τα γούστα του αλλουνού που την βρίσκει έτσι και πληρώνει γι'αυτό. Ούτε αυτός καταλαβαίνει γιατί εγώ γουστάρω να χτυπιέμαι στην πρώτη γραμμή με τους Amorphis ας πούμε, και δικαίωμα του καθενός να ξοδέψει τα φράγκα του όπου τον ευχαριστεί.

 

Παρ'όλα αυτά, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ κάποιους DJ's (πάλι με τον σύγχρονο όρο, αν και δεν ξέρω κατά πόσον είναι δόκιμος για την παρούσα συζήτηση), όπως για παράδειγμα τους Prodigy. Μπορεί να αναμασούν έτοιμο υλικό, αλλά είναι μια δημιουργική διαδικασία κι αυτή και δεν είναι και ότι απλούστερο. Ούτε και το αποτέλεσμα το λες αδιάφορο, βεβαίως. Και μια και είμαστε στα πλαίσια ενός μπερδέματος των DJ με τους... μουσικούς της ηλεκτρονικής μουσικής, κι οι Kraftwerk πατούσαν κουμπάκια, έπαιζαν με faders και γυρνούσαν ποτενσιόμετρα. Δε νομίζω να τους κατηγόρησε κανείς πως δεν είναι μουσικοί ή δεν βγάζουν μουσική επειδή δεν χρησιμοποιούσαν παραδοσιακά όργανα.

 

Ορίστε και ένα ενδιαφέρον βιντέακι με το πως φτιάχνεται ένα τραγούδι των Prodigy:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6ZImvdZ3EZI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω πως αν ξεχωρισεις το θεαμα-διασκεδαση απο τη μουσικη, τοτε μπορει να βγει μια ακρη με τους djs … μπορεις να πεις οτι προκειται για διασκεδαστες με πολλους φιλους (στο φεισμπουκ πλεον) που μπορουν να γεμισουν μια αιθουσα με μαστουρωμενη νεολαια απλα βγαζοντας μια ανακοινωση… σεβαστο και χρησιμο, μια και ολοι περνανε καλα και βγαινουν και λεφτακια… επισης το οτι αποθεωνονται επειδη χορευουν μπροστα απο ακριβα μηχανηματα με ακουστικα φορεμενα μονομπαντα… και ενειοτε κουνωντας το χερι ρυθμικα προς τα πανω... εμενα δεν με ενοχλει… αλλωστε η ποιοτητα του κοινου  που τους αποθεωνει τα λεει ολα.

 

Τωρα την ικανοτητα σε καποιο μουσικο οργανο και κυριως την ικανοτητα στην συνθεση μουσικης πανω σε αυτο… ας μη την ξευτιλαμε αλλο :D       

 

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία λοιπόν, αφού απ'ότι  φαίνεται δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το πόσο προσβλητικά διατυπώνεται μια άποψη σε αυτό το self-moderated φορουμ, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα να εκφραζόμαστε σαν γίδια, ή να μη μας νοιάζει όταν το κάνει κάποιος με τον οποίο σε γενικές γραμμές συμφωνούμε (ή δεν διαφωνούμε).

Παρακαλώ οποιονδήποτε, πριν απαντήσει, να διαβάσει τις προηγούμενες 10 σελίδες...

 

 

Ας πω κι'εγώ την άποψή μου για το θέμα λοιπόν περί χιπ χοπ και μουσικότητας. ΓΙα μένα, οι χιπχοπάδες είναι πολύ περισσότερο αυθεντικοί μουσικοί, από τους σημερινούς "ροκάδες" και καλά μουσικούς. Οι χιπχοπάδες, ξεκίνησαν να τραγουδάνε από ανάγκη να εκφράσουν τα προβλήματά τους (βία, κούφιες προσωπικές σχέσεις, κοινωνικό και φυλετικό ρατσισμό), και αναγκάστηκαν να χρησιμοποίησουν δημιουργικά τα -μη μουσικά- μέσα που είχαν, (πχ τα πικαπ για να σκρατσάρουν και να δημιουργούν το μουσικό χαλί που χρειάζονταν, γεγονός που ήταν φυσικά η απαρχή του σάμπλινγκ.) Αυτά διέθεταν, αυτά χρησιμοποιούσαν.

 

Ο δε σημερινός "ροκάς" μουσικός έχει μείνει κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 80, (και αυτός και το μαλλί του (μόνο στα πλάγια και πίσω)) και ασχολήθηκε με την μουσική, από την ανάγκη του να αντιγράψει τα μουσικά του είδωλα από τότε που ήταν δευτέρα γυμνασίου, για να νιώσει και αυτός ως ένας από αυτούς. Βέβαια, δεν του είπανε, ότι ήταν μαγκιά να ακούς ροκ μέχρι να γινεις 16 ή μεχρι το 1990. Από τότε το ροκ πέθανε, ένα κύμα ήταν που έσκασε, και όποιος το έπιασε, το έπιασε. Και έπιασε και το επόμενο, και το επόμενο... αυτοί έμειναν στα ρηχά να τσαλαβουτάνε στα απόνερα και να πιτσιλίζουν ενοχλητικά τους περαστικούς.

 

Για να παίξει δε μουσική ο ροκάς μουσικός, πρέπει να έχει υπάρξει ολοίδια πριν 3-4 δεκαετίες, χρειάζεται τον ίδιο ενισχυτή, τον ίδιο μαγνήτη, την ίδια κιθάρα, το ίδιο μαλλί, το ίδιο tone, για να παίξει τα ίδια ακριβώς κομμάτια με τον ίδιο τρόπο, γιατί αλλιώς καταλαβαίνει τη γύμνια του, και ότι δεν μπορεί να γράψει πετυχημένα, ούτε παιδικό τραγούδι.

 

Έχει ξεχάσει (ή μάλλον δεν κατάλαβε ποτέ) ότι υποτίθεται πως πρέπει κάποτε να γράψει κάτι δικό του, γι'αυτό -όταν τον πιάνει- αναλώνεται στο να γράφει solos, με τα οποία αυταπατάται ότι έχει γράψει μουσική, αφού ούτως ή άλλως, γι'αυτόν: κομμάτι=σολο. Αυτό έβλεπε μικρός να κάνουν στα βιντεο κλιπς, αυτό κάνει κι'αυτός. Σκοπός του δεν είναι φυσικά η μουσική, το όργανό του έχει γινει αυτοσκοπός του, και η εικόνα του με αυτό. Συνήθως έχει κάποιο "ιστορικό" μοντέλο, για το οποίο ωρύεται αν βάλλουν έναν διακόπτη παραδίπλα, σε μελλονικές εκδόσεις, (του χαλάει την εικόνα που είχε στο μυαλό από πιτσιρικάς)  με το οποίο τροφοδοτεί την ναρκισιστική του προσωπικότητα, νομίζοντας ότι είναι ίσος με τους ήρωές του. Βέβαια, το να είναι νάρκισσος στη μουσική βιομηχανία είναι απαραίτητο αν είσαι σταρ... αλλά πρέπει να σε ξέρει και κάποιος άλλος, εκτός από τη μάνα σου, ρε φίλε!  Συχνά δε, βάζει ταμπέλες και κατηγορίες στους άλλους, ώστε να τους μειώνει, για να ικανοποιεί τη δίψα του για αυτοεπιβεβαίωση, και τη φούσκα στην οποία ζει.

 

Αναλώνεται στο να παίζει τα ίδια και τα ίδια -άλλων μουσικών, γραμμένα πριν Χ*10 χρόνια- (καβερ μπαντς)  συνέχεια... live προς live..., και να πεις οτι ηταν κλασική μουσική, να το καταλάβω, πρέπει να τα μάθουνε να τα παίζουνε, για να δώσουν ρεσιταλ και να πάρουν τα πτυχία τους, (και φυσικά η κλασική επιδέχεται και ερμηνείας, αφού δεν υπάρχουν ηχογραφήσεις των προτότυπων... ) Αυτοί εκεί... Κονσέρβα μέχρι να πάθεις σκορβούτο. Τελευταία φορά που άκουσα για ένα τέτοιο live, ήρθε και τους έγραψε η αστυνομία, όχι για ασφάλιση ή θόρυβο, αλλά γιατί παίζανε πάλι τα ίδια και τα ίδια, με τον ίδιο τρόπο!! Καλά που πήγανε και 2 άτομα (φίλοι τους,τους οποίους τα μέλη της μπάντας τους αποκαλούν "wannabe" μουσικούς) και μάθαμε τι έγινε...

 

Και όταν δεν παίζει τα ίδια, το αποτέλεσμα είναι τραγικό... βλέπεις τα σκουπίδια που κυκλοφορούν κάθε μέρα. Έμπνευση μηδέν, μελωδικότητα μηδέν... Ποιο πολύ σου μένουν τα τύμπανα από το κομμάτι, παρά κάποια μελωδία... και το αστείο είναι τον ντράμμερ θεωρούν μη μουσικό.

 

Όσο για το κοινό τους, τι να πεις... αναρωτιέσει ποιος έχει μείνει πιο πίσω στο χρόνο... η μπάντα ή αυτοί...

Γι'αυτό σας λέω, μην ασελγείτε άλλο πάνω στο πτώμα της ροκ, αφήστε τη να πεθάνει.. 50 χρόνια θα πάνε σιγά-σιγά. Let go...

 

ΥΓ1. Όποιος έχει πρόβλημα με την ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, είναι δικό του πρόβλημα...

 

ΥΓ2.  Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός. Κλειδώστε το, και κάντε το sticky, μπας και βγει κανένα καλό...

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμιά φορά το να διεκδικούμε με τόσο έντονο τρόπο το δίκιο μας, μπορεί και να το χάσουμε. Πάντως το παρακάτω οβίνδεο, το βρίσκω μια εξαίρετη διασκευή με μουσικά στοιχεία που πρόσθεσε, κάποιος παραγωγός/ δι τζέι/ μουσικός. Αντίστοιχα γνωρίζω και αρκετά πρωτότυπα. Κανένα πρόβλημα, ας φτιάχνουν μουσική  και με ραδιοκασσετόφωνα που γουστέρνει και ο φίλος μου ο Λάκης, αρκεί να με συγκινεί και να με αρέζει.

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πίσω από την... πρεμούρα να τελειώσει η συζήτηση, όπως αυτή συνοψίζεται στην παραπάνω ατάκα, ο καθένας μπορεί να δει ότι απλώς πρόκειται για έλλειψη επιχειρημάτων. Γι' αυτό άλλωστε, βάζουμε τον... Χένρυ (ποιον;) να την τελειώσει. Βάλε δικό σου βίντεο ωρέ Μινόρου, εκθέσου με τις δικές σου απόψεις αρχηγέ, και άσε εμάς να δούμε με ποιον θα γελάσουμε.

 

Και ναι μεν όλα ειπώθηκαν, αλλά είναι πρόδηλο πως ελάχιστα κατανοήθηκαν. Η αδιαφορία ορισμένων απέναντι στα επιχειρήματα των άλλων, κάνει κακό στην ηρεμία μας, όχι τα ίδια τα επιχειρήματα.

 

Δεν πρόκειται για έλλειψη επιχειρημάτων αλλά για αδυναμία κατανόησης  λέξεων και ιδιοτήτων , είναι λυπηρό να βλέπεις το lifestyle να έχει διαβρώσει την καλλιτεχνική αξιοπρέπεια μουσικών

και να έχει αλλοιώσει την αντίληψή τους, γιατί trolley βλέπωντας στο αβατάρ σου ενα περίγραμμα fender headstock συμπεραίνω πως είσαι μουσικός και είναι κρίμα να εξισώνεις την ιδιότητά σου ως μουσικός με την ιδιότητα του dj που εκτελεστικά αυτό που κάνει μουσικά πλησιάζει τα όρια δυνατοτήτων  ενός κακού αρχάριου ηχολήπτη.

Κάποιος θα πει ότι κάνει κέφι με τιν επιλογή μουσικής, τότε δεν είναι μουσικός και  ο bluemonk κάλυψε απόλυτα 

Πιστευω πως αν ξεχωρισεις το θεαμα-διασκεδαση απο τη μουσικη, τοτε μπορει να βγει μια ακρη με τους djs … μπορεις να πεις οτι προκειται για διασκεδαστες με πολλους φιλους (στο φεισμπουκ πλεον) που μπορουν να γεμισουν μια αιθουσα με μαστουρωμενη νεολαια απλα βγαζοντας μια ανακοινωση… σεβαστο και χρησιμο, μια και ολοι περνανε καλα και βγαινουν και λεφτακια… επισης το οτι αποθεωνονται επειδη χορευουν μπροστα απο ακριβα μηχανηματα με ακουστικα φορεμενα μονομπαντα… και ενειοτε κουνωντας το χερι ρυθμικα προς τα πανω... εμενα δεν με ενοχλει… αλλωστε η ποιοτητα του κοινου  που τους αποθεωνει τα λεει ολα.

 

Τωρα την ικανοτητα σε καποιο μουσικο οργανο και κυριως την ικανοτητα στην συνθεση μουσικης πανω σε αυτο… ας μη την ξευτιλαμε αλλο :D       

 

 

Για τοuς dj-παραγωγούς τι να πω.. με τα χιλιάδες remix και το παράστημα (υφάκι) χιλίων καρδιναλίων ...

 

Ένας καλός μου φίλος γράφει (συνθέτει δεν αναπαράγει μουσική άλλων )  ηλεκτρονική μουσική, πέρα απο τα λεφτά που του έχουν πάρει αυτοί Dj-παραγωγοί για μίξεις η πλάκα είναι ότι πέρνουν μετά το κομμάτι το ξαναμιξάρουν και το χρησιμοποιούν και το αναπαράγουν σαν δικό τους δημιούργημα ονoμάζοντας το remix και σαν να κάνανε το πιο γαμάτο επίτευγμα του κόσμου αλλάζοντας κάποια νταπα-ντούπα, filters και panning, Μετά όπως είπε και ένας φίλος εδώ βγάζουν και μια ανακοίνωση στο fb για event που θα σκάσει και όλος ο απαίδευτος (μουσικά ) κόσμος θα πάει  και ο παλικαράς με το παράστημα (υφάκι) χιλίων καρδιναλίων θα παίξει το remix σύνθεση του φίλου μου και θα είναι πολύ γαμάτος και θα το παίζει φοβερός μουσικός και φυσικά κανένας δεν θα ενδιαφερθεί και δεν θα ψάξει την αυθεντική σύνθεση του remix γιατί πολύ απλά ο κοσμός εκεί δεν εχει μουσική παιδεία (δεν εννοώ την μουσική εκπαίδευση), Φυσικά τον φίλο μου δεν τον ενοχλεί καθόλου η όλη κατάσταση γιατί έτσι έμαθε σε αυτόν τον χώρο ( όπου οι dj's είναι βασιλιάδες ) και με αυτήν την πραγματικότητα προσπαθεί να δουλέψει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Υπάρχει ένα μικρό ζητηματάκι στο όλο θέμα. Και συγνώμη δηλαδή, αλλά κάποιος πρέπει να το πει.

 

Ποιός είναι αυτός που βάζει τα σύνορα του ποιός είναι μουσικός και ποιός όχι; Θα πρέπει ο συγκεκριμένος να είναι μουσικός ή όχι.

 

Πώς χαρακτηρίζουμε αυτόν που δεν έχουμε ακούσει ποτέ να παίζει μουσική, ποτέ να συνθέτει... τίποτε... Είναι μουσικός ή όχι; Ακόμη και αν έχει γνώσεις μουσικής (ακαδημαϊκές ή μη).

 

Γιατί, ρε παιδιά, ξέρετε πόσο κόσμο ξέρω στη μουσικολογία, και μάλιστα του εξωτερικού με διδακτορικά που δε παίζουν (σχεδόν) νότα; Υπάρχει η θεωρητική κατάρτηση και μετά το χάος... Έχω φίλους τέτοιους... Τρέχα γύρευε.

 

Σε αυτό το σημείο, ακριβώς προκείπτει το πρόβλημα. Ο "αγράμματος" σκυλάς που παίζει μουσική είναι μουσικός σύμφωνα με τον ακαδημαϊκό; Ο ακαδημαϊκός που γράφει avant garde μπαρούφες, είναι μουσικός σύμφωνα με τον ροκά;, κοκ.

 

Οι χιπ-χοκ, ραπ, κλπ έχουν τους καλούς εκπροσώπους τους και τους κακούς. Ο Kanye, όπως είπα πολλές φορές είναι παπάρας, και επιπλέον παντρεμένος με ένα ζώον (που δε μου αρέσει). Πιθανολογώ να ξέρει απολύτως τι κάνει και να κάνει την πλάκα του, τόσο καιρο, το ίδιο κι η Κιμ. Βγάζεις λίγο βυζί, ξεχρεώνει ο άντρας σου... κλπ...

 

Αλλά αυτή η κρίση γενικά αναρωτιέμαι γιατί υπάρχει. Προσωπικά δεν έχω κανένα κόμπλεξ: Τα κάνω όλα και ζω από τη μουσική. Δε μπορεί κανείς να πει ότι δεν είμαι μουσικός. Και δε με νοιάζει κι όλας. Πάντως κάποιους DJ που ξέρω (Γιάννη διαβάζεις?) είναι γαμώτα άτομα ΚΑΙ ξέρουν μουσική.

 

Αααα... και γουστάρω το "γινεται" του Παντελίδη... (άσχετο... ή όχι?).

 

___________________________________

 

Για το αν θα έβαζα τον παπάρα (καλό παίκτη) στην μπάντα η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι! Έχω αρνηθεί σε πολλούς συνθέτες να μπούν στον εκδοτικό οίκο που τρέχω ακριβώς γιατί είναι παπάρες. Και, ναι, ζω απ'αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...οι χιπχοπάδες είναι πολύ περισσότερο αυθεντικοί μουσικοί, από τους σημερινούς "ροκάδες" και καλά μουσικούς...Ο δε σημερινός "ροκάς" μουσικός έχει μείνει κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 80, και ασχολήθηκε με την μουσική, από την ανάγκη του να αντιγράψει τα μουσικά του είδωλα από τότε που ήταν δευτέρα γυμνασίου, για να νιώσει και αυτός ως ένας από αυτούς. Βέβαια, δεν του είπανε, ότι ήταν μαγκιά να ακούς ροκ μέχρι να γινεις 16 ή μεχρι το 1990.

 

Από τότε το ροκ πέθανε, ένα κύμα ήταν που έσκασε, και όποιος το έπιασε, το έπιασε...Για να παίξει δε μουσική ο ροκάς μουσικός, πρέπει να έχει υπάρξει ολοίδια πριν 3-4 δεκαετίες, χρειάζεται τον ίδιο ενισχυτή, τον ίδιο μαγνήτη, την ίδια κιθάρα, το ίδιο μαλλί, το ίδιο tone, για να παίξει τα ίδια ακριβώς κομμάτια με τον ίδιο τρόπο, γιατί αλλιώς καταλαβαίνει τη γύμνια του, και ότι δεν μπορεί να γράψει πετυχημένα, ούτε παιδικό τραγούδι....Συχνά δε, βάζει ταμπέλες και κατηγορίες στους άλλους, ώστε να τους μειώνει, για να ικανοποιεί τη δίψα του για αυτοεπιβεβαίωση, και τη φούσκα στην οποία ζει.....

 

Αναλώνεται στο να παίζει τα ίδια και τα ίδια -άλλων μουσικών, γραμμένα πριν Χ*10 χρόνια- (καβερ μπαντς)  συνέχεια... live προς live..., Κονσέρβα μέχρι να πάθεις σκορβούτο....Και όταν δεν παίζει τα ίδια, το αποτέλεσμα είναι τραγικό... βλέπεις τα σκουπίδια που κυκλοφορούν κάθε μέρα. Έμπνευση μηδέν, μελωδικότητα μηδέν... Ποιο πολύ σου μένουν τα τύμπανα από το κομμάτι, παρά κάποια μελωδία... Όσο για το κοινό τους, τι να πεις... αναρωτιέσει ποιος έχει μείνει πιο πίσω στο χρόνο... η μπάντα ή αυτοί... Γι'αυτό σας λέω, μην ασελγείτε άλλο πάνω στο πτώμα της ροκ, αφήστε τη να πεθάνει.. 50 χρόνια θα πάνε σιγά-σιγά. Let go...

tsk3.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου