Προς το περιεχόμενο

Ερευνα για την ελληνική ηλεκτρονική αγορά


samy paraga

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω λίγη γκρίνια.

Το πρόβλημα που βρίσκω σχεδόν σε όλα τα Ελληνικά e-shops είναι οι περιγραφές, για την ακρίβεια η απουσία ή ανεπάρκεια στην περιγραφή.

Την έχω πατήσει από λάθος περιγραφή σε μεγάλο κατάστημα όταν εν γνώση μου παρήγγειλα κάτι ακριβότερο απ'ότι θα το αγόραζα από έξω, για να στηρίξω την τοπική αγορά ,στο τέλος βρέθηκα να έχω χάσει πολύ περισσότερα ,αφού πράγματα που υπήρχαν στην φωτογραφία δεν ήταν στο πακέτο και δεν υπήρχε ακριβής περιγραφή.

Η τηλεφωνική συνεννόηση επισφράγισε την απόφασή μου να μην ξαναασχοληθώ.

 

Σαν ελεύθερος επαγγελματίας αντιλαμβάνομαι τα προβλήματα της Ελληνικής αγοράς ,την διαφορά στην κλίμακα και τις ιδιομορφίες των καταναλωτών οι οποίοι δεν είναι ακόμα εκπαιδευμένοι αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσουμε.

1.Αναλυτική περιγραφή και φωτογραφίες (για χαζούς)

2.Τίμια μεταφορικά, με επιλογές (ταχύτερα -ακριβότερα).

3.Τίμια αντιμετώπιση .Εαν κάναμε λάθος ζητάμε συγνώμη και το επιβαρυνόμαστε. Δεν αρχίζουμε να μιλάμε Φιλανδικά ,δεν μεταθέτουμε ευθύνες.

4.Τα e-shops είναι μαγαζιά ,όπως δεν θα αφήναμε τον δεκαεξάχρονο ανιψιό να μας στήσει το φυσικό μαγαζί μας, έτσι και δεν εμπιστευόμαστε τον οποιονδήποτε να μας φτιάξει το e-shop μας.

5.Η αισθητική μετράει, δεν είμαστε ζώα, έχουμε internet και βλέπουμε πως αντιμετωπίζουν οι μαγαζάτορες του κόσμου τους πελάτες τους, η εικόνα πολλών καταστημάτων είναι θλιβερή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πανώριε με εκπλήσσεις  ;D

Το λεπόν, η εργασία που έστειλα, εγώ έπρεπε να ονοματίσω συγκεκριμένο κατάστημα και η εργασία μου δόθηκε δημόσια για εξέταση, σε δημόσιο ΑΕΙ. Θα παρακαλούσα να μην μπλέξουμε με ονόματα καταστημάτων και ας περιοριστούμε σε γεγονότα και καταστάσεις, χωρίς υστερίες.

 

 

      Ο μουσικός οίκος Φίλιππος Νάκας ξεκίνησε τη λειτουργία του από ένα μικρό μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας το 1937 με αντικείμενο την έκδοση μουσικών βιβλίων ελλήνων συνθετών και την αντιπροσώπευση και εμπορία μουσικών οργάνων. Σταθμός στην ιστορία του ήταν η λειτουργία το 1979 στο κέντρο της Αθήνας  του πενταόροφου καταστήματός του. Ακολούθησε το 1981 η επέκταση με την λειτουργία καταστήματος στη Θεσσαλονίκη, το 1989 η ίδρυση και λειτουργία του ωδείου Φίλιππος Νάκας. Το 1994 η εταιρία επεκτάθηκε στη Κύπρο. Το 1996 έγινε αναδιοργάνωση του δικτύου πωλήσεων της εταιρίας με την επιτυχή ενσωμάτωση μέσω franchising 24 μεγάλων πελατών στο δίκτυο καταστημάτων της που ήδη ανέρχονταν σε δέκα σε όλη την Ελλάδα. Το 2000 το σύνολο των μετοχών της εταιρίας εισήχθει στη παράλληλη αγορά του χρηματηστηρίου Αθηνών, οπότε και ανακοινώνει την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος

www.nakas.gr.

To 2003 αποκτήθηκε από την εταιρία πιστοποιητικό ISO 9001:2000 για το αντικείμενο της εταιρίας. Χονδρική εμπορία και υποστήριξη μουσικών οργάνων, επαγγελματικών και οικιακών συστημάτων ήχου και εικόνας, πολυμέσων, κινηματογραφικών μηχανών, βιβλίων και εκδόσεων μουσικών βιβλίων. Το 2014 η εταιρία διέθετε είκοσι δικά της καταστήματα, εικοσιδύο με τη μέθοδο franchising και τέσσερα καταστήματα Nakas Paper. Επίσης λειτουργεί και έντεκα ωδεία σε διάφορες πόλεις της χώρας.

 

            ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  ΣΗΜΕΡΑ

 

  1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ   

  Σύμφωνα με οικονομικές αναλύσεις της επιχείρησης, για το 2016 προβλέπεται μείωση του κύκλου εργασιών κατά 5-7%. Αιτία αποτελεί η δεινή οικονομική κατάσταση της χώρας, που σα συνέπεια έχει την σταθερά υψηλή ανεργία και την οικονομική δυσπραγία των πολιτών της, πράγμα που δύσκολα θα αλλάξει εντός του έτους. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα της κεφαλαιαγοράς, στη δε φορολογία των επιχειρήσεων, η αύξηση του φόρου από 26 σε 29%, προκαλεί περαιτέρω προβληματα. Αν συνυπολογίσουμε και τη δυσπραγία των τραπεζών στο να δανείσουν και τα capital control, η κατάσταση μοιάζει πολύ άσχημη.  Στα υπέρ της επιχείρησης, είναι πως λόγω της εμπειρίας της από την εφαρμογή των capital control πρωθύστερα στη Κύπρο, κατάφερε να την αξιοποιήσει, ώστε όταν τέθηκαν οι αντίστοιχοι κανόνες ελέγχου και στην Ελλάδα, η εταιρία, ήταν προετοιμασμένη και άντεξε, λαμβάνωντας τα κατάλληλα μέτρα προφυλάξης. Άλλο σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρία, είναι πως το λειτουργικό της νόμισμα, στο οποίο γίνονται οι περισσότερες συναλλαγές, είναι το Ευρώ και άρα δεν διατρέχει μεγάλο κίνδυνο από συναλλαγματικές διακυμάνσεις. Το προβληματικό οικονομικό τοπίο της χώρας, αποτελεί σημαντική απειλή για την επιχείρηση, όχι τόσο από εγχώριους ανταγωνιστές, αλλά από άλλες εταιρίες που εδρεύουν σε οικονομικά πιο ανεπτυγμένες χώρες της Ε.Ε, όπως η Γερμανία που έχει τον μουσικό οίκο http://www.thomann.de ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που τείνει να μονοπωλήσει, όχι μόνο την Ευρωπαική, αλλά και την παγκόσμια αγορά μουσικών οργάνων.

2. ΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Και εδώ παρατηρείτε ένας αναβρασμός, με συχνές αλλαγές στη νομοθεσία κυρίως επί των εργασιακών σχέσεων και του ασφαλιστικού των εργαζομένων, κατάσταση όμως που μάλλον βαίνει προς όφελος της επιχείρησης, λόγω μειώσεως μισθών και δικαιωμάτων των εργαζομένων. Οι αλλαγές προδιαγραφών των προιόντων και υπηρεσιών καθορίζονται ως επί τω πλείστον από την Ε.Ε, οπότε η επιχείρηση γνωρίζει από νωρίς τι αλλαγές και αν θα προκύψουν, οπότε αυτό-μιας και αναφερόμαστε σε μια δυνατή επιχείρηση-αποτελεί και πλεονέκτημα σε σχέση με τον εγχώριο ανταγωνισμό.

3. ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Όπως και στα οικονομικά και στη πολιτική κατάσταση της χώρας το τοπίο είναι εύθραυστο, με συχνές εκλογικές αναμετρήσεις, που παγώνουν την αγορά και δημιουργούν αίσθημα ανασφάλειας στους καταναλωτές και συνολικά την αγορά. Η οικονομική κατάσταση και τα μέτρα που πρέπει να λάβουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις, έχουν σαν αποτέλεσμα συχνές απεργιακές κινητοποιήσεις, κλίμα έντασης και αναταραχών στη κοινωνία. Οι συχνές απεργιακές κινητοποιήσεις και αναταραχές, πάντως, ίσως και να αποτελούν κάποιου είδους ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αφού ο εν δυνάμει πελάτης, μπορεί να κάνει τις αγορές του, από την ασφάλεια του σπιτιού του.

4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Παρά τα προβλήματα της οικονομίας και τη διόγκωση της ανεργίας εξαιτίας του γεγονότος πως ένας μουσικός οίκος αναφέρεται περισσότερο σε πιο νέες ηλικιακά ομάδες της κοινωνίας, αυτό αποτελεί πλεονέκτημα. Οι νέοι φύσει πιο αισιόδοξοι, μπορεί να διαθέτουν πενιχρά οικονομικά σήμερα, αλλά η ανάγκη να εκφραστούν μέσω των τεχνών και ειδικά μέσω της μουσικής, είναι ατού για τις επιχειρήσεις εμπορίας μουσικών οργάνων, πολλώ δε μάλλον που τα τελευταία χρόνια με το άνοιγμα επώνυμων εργοστασίων σε χώρες της Ασίας, η αγορά ενός αξιοπρεπούς οργάνου, έχει γίνει πιο προσιτή από ποτέ.

5. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Εξαιτίας της ηγετικής θέσης της εταιρίας στην αγορά και καθότι το διαδύκτιο προσφέρει άμεση πληροφόρηση εύκολα και γρήγορα σε όλους, η επιχείρηση, διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που της παρέχει ποιοτικά και ποσοτικά πλεονεκτήματα, έναντι των εγχώριων ανταγωνιστών, αλλά την κατατάσσει ισάξιο και έναντι, των αλλοδαπών εταιριών.

 

 

                      ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ POSITIONING

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας, το μεγαλύτερο κομμάτι του κύκλου εργασιών του ομίλου πραγματοποιείται από τα φυσικά καταστήματα. Με βάση το εξωεπιχειρησιακό περιβάλλον της χώρας αυτή τη στιγμή, αλλά και τη τάση για άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου η εταιρία θα πρέπει να ακολουθήσει στρατηγική mass marketing, να κτίσει όγκο πωλήσεων στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και να κάνει μέσω αυτού οικονομίες κλίμακος .

Σε σχέση με τη τοποθέτηση (positioning) και καθότι η εταιρία αντιπροσωπεύει σχεδόν όλα τα  επώνυμα παγόσμια brands και επειδή τα οικονομικά των εν δυνάμει πελατών είναι δύσκολα, θα πρέπει να επικεντρωθεί στη συμβολική και εμπειρική φύση των προιόντων. Η δυνατότητα έκφρασης της νεολαίας, μέσα από τη μουσική, έστω και με πιό οικονομικά-Κινέζικης κατασκευής-  όργανα, αλλά πάντα επώνυμου κατασκευαστή, που προσδίδει κύρος, χωρίς να συμβιβάζεται σε θέματα ποιότητας  κατασκευής, τα οποία διατίθενται σε πολύ καλές τιμές, ακόμα και για έναν νεαρό, που τώρα θα ξεκινήσει να μάθει ένα όργανο και δεν ξέρει κατά πόσο θα συνεχίσει την ενασχόλησή του με τη μουσική. Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι ήδη πολύ χαμηλώτερες των παραδοσιακών καταστημάτων του ομίλου, αυτό πρέπει να επικοινωνηθεί στο πελάτη, όπως και η δυνατότητα δόσεων μέσω πιστωτικής κάρτας. 

 

                        ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ

  Για την επιχείρηση η λειτουργία, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος προσφέρει 24/7 παρουσία στην αγορά, χωρίς έξοδα υπερωριών κλπ. Παρέχει πρόσβαση σε ανθρώπους που ζουν σε σημεία της χώρας που δεν έχει φυσικά καταστήματα, πράγμα ωφέλιμο για την εταιρία, αλλά και το πελάτη που ωφελείται περαιτέρω και από την φθηνότερη οικονομική πολιτική που ακολουθεί στις ηλεκτρονικές αγορές. Διευκολύνεται ο αγοραστής απ το γεγονός, ότι μπορεί να κάνει τις αγορές του από το σπίτι, κερδίζοντας σε χρόνο και χρήμα. Η εταιρία συγχρονίζει καλύτερα την αποθήκη της και το δίκτυο διανομής της επιτυγχάνοντας οικονομία και καλύτερη εξυπηρέτηση για τον εαυτό της και το πελάτη. Προσφέρει παγκόσμια παρουσία της εταιρίας, δίνοντας τη δυνατότητα για μελλοντική ανάπτυξη και σε αγορές εκτός Ελλάδας-Κύπρου. Γρήγορη ανανέωση καταλόγων και πληροφοριών προς το πελάτη, που οφελεί και την επιχείρηση με μειωμένο κόστος.

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT

  ΙΣΧΥΡΑ ΣΗΜΕΙΑ η επιχείρηση έχει τη πιο ισχυρή επωνυμία στη χώρα. Συγχρόνως η λειτουργία των ωδείων της εταιρίας, αποτελούν, ένα επιπλέον μέσο επιρεασμού εν δυνάμει πελατών. Η εμπειρία χρόνων στο χώρο και η οικονομική της κατάσταση, την κατατάσσει πολύ ψηλά σε σχέση με τον εγχώριο ανταγωνισμό. Η εξουσιοδοτημένη αντιπροσώπευση των περισσοτέρων παγκοσμίου κλάσεως κατασκευαστών. Το έμπειρο και αποτελεσματικό σέρβις που μπορεί να παράσχει. Η μεγαλύτερη δυνατή γκάμα προιόντων κατά γραμμή και σειρά. Το ίδιο το προιόν, που απευθύνεται σε ένα νεανικό και άρα πιο αισιόδοξο κοινό, που παρά τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής, πάντα θα σκέφτεται την αγορά των αγαθών μας. Η ύπαρξη εκτεταμένου δικτύου φυσικών καταστημάτων, αποτελεί πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, που ακόμα είναι σχετικά χαμηλά το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας, αφού ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ''ακουμπήσει'' το προιόν και να εμπιστευτεί το πωλητή ακόμα και αν η διαδικασία θα εκτελεστεί μέσω διαδυκτίου

 

    ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ που κατά πρώτον οφείλονται στη περιοχή δραστηριοποίησης της επιχείρησης και ότι αυτά συνεπάγονται λόγω της οικονομικής κρίσης. Ο ''όγκος'' της εταιρίας είναι μεγάλος για τον εγχώριο ανταγωνισμό και μπορεί να φανεί δυσκίνητος σε περίπτωση καταναλωτικών αλλαγών συμπεριφοράς και ανάγκης αναδιαρθρώσεων και συγχρόνως μικρός και αποκομμένος από τη παγκόσμια αγορά και τα μεγέθη τους, που ''κλέβουν'' ήδη μερίδιο της αγοράς.  Η Ελληνική αγορά είναι μικρή και το γεγονός πως το ηλεκτρονικό κατάστημα όχι μόνο δεν έχει αναπτύξει δραστηριότητα εκτός χώρας, αλλά και συγχρόνως, χάνει μερίδιο, από μικρώτερους εγχώριους ανταγωνιστές, αλλά και ξένους ισχυρώτερους με παρεχόμενα προιόντα που σε πολύ μεγάλο ποσοστό είναι ακριβώς τα ίδια.

 

    ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ το γεγονός πως όλο και περισσότεροι εμπιστεύονται το ηλεκτρονικό εμπόριο, και το πως η ιστοθέση, είναι στα Ελληνικά. Το γεγονός πως η φήμη της εταιρίας και της αξιοπιστίας, μαζί με τη τεράστια γκάμα προιόντων μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ακόμα και από το εξωτερικό, πράγμα που θα την ανεβάσει σε κύρος και διαπραγματευτική ικανότητα, απέναντι στους προμηθευτές της . Η έλλειψη νομικής φύσεως φραγμών στην επέκταση σε αγορές εκτός Ελλάδας.

 

      ΑΠΕΙΛΕΣ το κοινονικοοικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης με ότι απειλές μπορεί να προσφέρει, είναι ίσως η κυριώτερος φόβος. Σοβαρότατη επίσης προβάλει και η απειλή της παγκοσμιοποίησης της αγοράς μέσω διαδικτύου και ότι αυτό συνεπάγεται, όταν έχεις να ανταγωνιστείς εταιρίες πολύ πιο εύρωστες οικονομικά και επώνυμες παγκοσμίως, που λειτουργούν σε χώρες οικονομικά υγιείς. Η ευκολία με την οποία μπορεί ακόμα και μια μικρή Ελληνική επιχείρηση να μπει στην ηλεκτρονικής αγορά και κλέβοντας, ένα μικρό εξειδικευμένο κοινό, να αρπάξει και τμήμα της κυρίως αγοράς μας, με αποτέλεσμα να μικρύνει ακόμα παραπάνω το μερίδιο αγοράς.

 

                        ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ P ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

   

        ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ η ιστοθέση της επιχείρησης είναι σταθερή και διαχειρίζεται απροβλημάτιστα τον αριθμό των επισκεπτών της προς ώρας. Προβλήματα κυβερνοεπιθέσεων δεν γνωρίζω αν έχει δεχθεί. Το σύστημα F.A.Q υπάρχει, αλλά επιδέχεται βελτιώσεων. Το σύστημα διεπαφής κρίνεται ικανοποιητικό και πριν και κατά, όπως και μετά την αγορά. Παραταύτα και εδώ χρειάζεται εγρήγορση και βελτίωση, αφού ο ανταγωνισμός απ το εξωτερικό (http://www.thomann.de/gr/index.html?gclid=CM6lnr6vmMsCFQQewwodU4wMig) έχει φροντίσει να έχει ευγενέστατους Έλληνες υπαλλήλους που απαντούν σε τηλεφωνικά αιτήματα. Ένα πρόβλημα βασικό που υπάρχει σε σχέση με το ξένο ανταγωνισμό, είναι η έλλειψη πολιτικής επιστροφών, πλην των περιπτώσεων ελαττωματικού προιόντος. Σχεδόν όλα τα ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν επιστροφή προιόντος ανεξαρτήτως αιτίας.

 

        ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ίσως επειδή υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο φυσικών καταστημάτων η ιστοθέση δεν επικοινωνεί τόσο έντονα, όσο θα έπρεπε τα προιόντα. Θέλω να πω πως σηκώνει μεγάλη βελτίωση ως προς τη παράθεση επιπλέον φωτογραφιών, ενώ τα βίντεο σχεδόν απουσιάζουν, όσο για τα ηχητικά δείγματα των προιόντων είναι άγνωστο μέσο προβολής, σε αντίθεση με ανταγωνιστικές ξένες ιστοθέσεις που χρησιμοποιούν, κάθε δυνατό μέσο επίδειξεις των προιόντων τους.

 

          ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα πλην ίσως κάποιων βελτιώσεων στο χρόνο αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο-όταν πρόκειται για τηλεφωνική επικοινωνία- οι εντεταλμένοι υπάλληλοι, είναι ευγενικοί και συνήθως ενήμεροι και αρκετά κατατοπιστικοί.

 

 

 

  ***Τα στοιχεία οικονομικά και άλλα σχετικά με την εταιρία αντλήθηκαν από την ιστοσελίδα της. Προσωπικά δεν έχω καμία σχέση πλην ελαχίστων περιπτώσεων που έχω αγοράσει προιόντα μηδαμινής αξίας από φυσικά καταστήματα, όσο ζούσα στην Αθήνα . Μαρτυρίες περί τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, πήρα από γνωστούς και φίλους που ψωνίζουν τακτικά από το συγκεκριμένο, αλλά και ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα μουσικών οργάνων, καθώς και προσωπική παρατήρηση.

 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά έχω ψωνίσει από Ελλάδα από ένα μόνο ιντερνετικό κατάστημα, αν θέλετε αναφέρω όνομα, από το οποία έμεινα 100% ικανοποιημένος, όσον αφορά στην ταχύτητα επεξεργασίας της παραγγελίας, αποστολής, συνεννόησης.

Επίσης για το ίδιο κατάστημα έχω να πω ότι με την επισήμανση ότι βρέθηκε προιόν αλλού λίγο φτηνότερα, αμέσως ευθυγραμμίστηκαν τιμολογιακά, άσχετα αν τελικά δεν το αγόρασα.

 

Το ίδιο ισχύει και για δυό καταστήματα της Θεσσαλονίκης, για τα οποία αναζήτησα προϊόντα που τελικά αγόρασα από τα κανονικά καταστήματα (όχι τα ηλεκτρονικά) στην τιμή των τελευταίων.

Επίσης από ένα ακόμα κατάστημα της Θεσσαλονίκης όποτε παρήγγειλα κάτι, ήρθε σε συντομότατο διάστημα και σε τιμή εξαιρετικά ανταγωνιστική από του Θωμά (με συνυπολογισμό βέβαια του 20ρικου του Θωμά).

Από τον ίδιο τον Θωμά έχω ψωνίσει στο παρελθόν αρκετά πράγματα. Βέβαια εκεί η ποικιλία και οι επιλογές είναι άπειρες αλλά φυσικά σε μεμονωμένες αγορές το 20άρικο και η απόσταση αποτελούν πλέον σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα.

Φυσικά σε μαζικές αγορες ανω των 300 ή με φίλους πάντα είναι δελεαστικός.

 

Σε γενικές γραμμές όμως εδώ και δυό χρόνια τουλάχιστον είμαι υπέρ της ελληνικής αγοράς έμπρακτα.

Αν θέλετε τα ονόματα των καταστημάτων πολύ ευχαρίστως είτε με πμ ή από εδώ.

Ελπίζω να βοήθησα.

 

Νομίζω πως αν κλειστούμε σε ένα δωμάτιο οι δυο μας και παρά τη τεστοστερόνεη που σε περισσέυει  που λέει και ο Γκλέτσος, θα κερδίσω. Ήμαρτόνε δλδ να κερδάνε οι Χαμουτζίδες, τους σαλονικιούς...............ξεφτίλεν, οποία ηττοπάθεια δλδ            ;D ;D ;D             

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως αν κλειστούμε σε ένα δωμάτιο οι δυο μας και παρά τη τεστοστερόνεη που σε περισσέυει  που λέει και ο Γκλέτσος, θα κερδίσω. Ήμαρτόνε δλδ να κερδάνε οι Χαμουτζίδες, τους σαλονικιούς...............ξεφτίλεν, οποία ηττοπάθεια δλδ            ;D ;D ;D             

 

δεν ξέρω γιατί πρέπει να συμβαίνει το ένα ή το άλλο, δηλαδή να κερδάει ο εις τον άλλονε.

Η ουσία είναι να βρίσκεις αυτό που θες πάντα στην τιμή που θες.

Πχ στο ένα σαλονικιό μαγαζί σε δυό περιπτώσεις μου είχαν πει ότι το προϊόν που ήθελα θα έκανε 20 έως 30 μέρες να έρθει.

Τι να κάνω που στην Αθήνα το πήρα την άλλη μερα με κούριερ.

Επίσης για να δοκιμάσω κιθάρα έπρεπε να δηλώσω από πριν ότι θα την αγοράσω.

Ενώ είχα ξεκαθαρίσει ότι ήθελα να δοκιμάσω πχ 3-4 και να καταλήξω σε μιά.

Αυτό βέβαια το δεχόντουσαν για τιμή άνω των 700 ευρώ.

Φυσικά πήγα σε άλλο σαλονικιό μαγαζί όπου ξεκρεμούσα όποια ήθελα και δοκίμαζα.

Αλλά και στο προηγούμενο, τουλάχιστον από τιμές, σε προιοντα που δεν τα έφερναν οι άλλοι πετύχαινα τιμή Θωμά με διαφορές κοντά στο 20άρι.

Γεγονός είναι ότι την ποικιλία του Θωμά δεν την έχει κανείς.

Επίσης το θέμα της επιστροφής είναι πολύ σημαντικό. Οι Ελληνες το έχουν για άγνωστη λέξη.

Πχ όταν ήθελα να αγοράσω μιά κάρτα ήχου. Διαβάζοντας ότι είχε θέματα με κάποιους οδηγούς κλπ, ζορίστηκα να αποφασίσω. Όταν ρώτησα στο "καλό για μένα" αθηναικό μαγαζί αν μπορώ να την επιστρέψω πχ σε δυό μέρες αν εβλεπα θέμα με τους οδηγούς, ότι πχ στα παράθυρά μου δεν καθότανε η απάντησή τους ήταν "δοκιμή προϊόντος χρεώνεται με 15%"

Βέβαια έχουν αρκετή ποικιλία και εξυπηρετούν κατά τα άλλα άμεσα.

Όμως ο Θωμάς σε τέτοια θέματα είναι μάνα...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Σωστή ανάλυση και του the point έχει η εργασία σου Σάμι. Μπράβο!

 

Και μιας και τα λες πολύ σωστά κι ωραία καλό είναι να φεύγει απ΄τη μέση όποια παραπληροφόρηση εξυπηρετεί κάποιες συνειδήσεις, όπως το παρακάτω ανυπόστατο:

 

Επίσης για υποψόφιους επεγδυτές, απιθανότητες και απόλυτη εξειδίκευση, μια χαρά δουλεύει, καθότι σε λίγο θα αγοράζετε απευθείας απ τη Φένδερε και ακόμα και ο Θωμάς θα είναι αχρείαστος.

 

Μέσω της Fender Europe που είναι ο κύριος διανομέας στην Ευρώπη πλέον (διακόπτοντας τους κατα τόπους αντιπρόσωπους) δεν μπορείς να παραγγείλεις / αγοράσεις παρα μόνο σαν διαμεσολάβηση για το Custom shop. Μια κοινή Καμπρονίτα ή Τέλε στους dealers. Είτε Online είτε  Brick and Mortar. Μια δοκιμή στη σελίδα θα σε πείσει. http://intl.fender.com/en-GR/

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου