haryy Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 μια χαρα κανονικο θα ειναι,το δικο μου ειναι του 2000 και ειναι κλασεις ανωτερο απο τα περισσοτερα 70s που ειχα (και ειχα ΠΟΛΛΑ.. ;D) Δεν υπαρχουν χρονολογιες στα μουσικα οργανα (ειδικα στα μπασα της Φεντερ) σε καθε χρονια υπαρχουν καλα,μετρια,κακα και εξαιρετικα οργανα.... δε μιλαμε και για rocket science ενα κομματι ξυλο με ταστα ειναι βιδωμενο πανω σε μια ..σανιδα με ενα πηνιο...& δυο ποντεσιομετρα ...σιγα τα αυγα δηλαδη.... :) :) Κουζουλάθηκες μάλλον! ;D Anyway, έχω ξαναδιαβάσει τις απόψεις σου για το θέμα, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω καθέτως και να επαναλάβω την εμπειρία μου. Έχω παίξει με 2-3 μπάσσα 70's και ενώ ο ήχος μεταξύ τους ήταν πανομοιότυπος, παράλληλα ήταν και πιο ballsy από το δικό μου επίσης καλό vintage precision '57 (μοντ.88). Το είδος του ξύλου και το σχήμα του παίζουν μεγάλο ρόλο κατά τη γνώμη μου στην διαμόρφωση του τελικού ήχου. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Κουζουλάθηκες μάλλον! Grin μπα μια χαρα ειμαι απλα συνηθιζω να ακουω με τα αυτια μου και οχι με τα ματια μου... ;D και μετα την προσφατη συναρμολογηση της ....100ης κιθαρας τυπου Φεντερ απο τα χερακια μου.. ;D επιμενω οτι απλα ειναι μια modular κατασκευη που και ενας 11χρονος με λιγη εξασκηση μπορει να κανει... ;D Το είδος του ξύλου και το σχήμα του παίζουν μεγάλο ρόλο κατά τη γνώμη μου στην διαμόρφωση του τελικού ήχου. κατα τη γνωμη σου :) ασε ομως και τους αλλους να εχουν τη δικη τους ;) παντως γενικα στα 70s τα μπασα της Fender ηταν φτιαγμενα κυριολεκτικα "οπως να'ναι" με τρομερες ατελειες και με πολλα διαφορετικα ξυλα...(υπηρχαν φυσικα και πολλα καλα) ειχα ενα precission του 77 που ηταν φτιαγμενο ΚΑΙ απο ash αλλα ΚΑΙ απο poplar.. ;D ;D ;D (το σωμα ηταν 7 κομματια και τα μισα ηταν απο ash & τα αλλα μισα απο poplar.. ;D ;D) το μονο...σταθερο που ειχαν τα περισσοτερα 70s Φεντερ μπασα ηταν (ειδικα στα late 70s ) το μεγαλο βαρος τους κατι που ισως σε ΕΣΕΝΑ αρεσει μια και κανει τον ηχο πιο Punchy & πριμο ;) τα σημερινα ειναι ΠΟΛΥ καλυτερα κατασκευασμενα και με πολυ μικροτερες "ανοχες" απο μοντελλο σε μοντελλο. γενικα σε κιθαρες και μπασα τοσο τραγικα μαζικης παραγωγης (στα 70s φτιαχνανε περιπου 2000 κιθαρες την...ημερα :o) ολα "παιζουν" καποια βγαινουν καλα και καποια κακα.. αλλα το να χαρακτηριζουμε οργανα μονο και μονο λογω της...χρονολογιας τους ειναι απλα mambo jumbo ;) (& στο λεει αυτο καποιος που ειχε/εχει πολλα vintage οργανα στην κατοχη του δεν τα εχει απλα...παιξει μια φορα ;)) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Καλά , άσε τι λέω εγώ που δεν ..βλέπω τι ακούω. ;D http://www.catalinaguitars.com/guitar_tone.htm Παράγραφος guitar body wood http://www.bothner.co.za/articles/bodywoods.shtml Βαριέμαι να ψάχνω άλλα υπάρχουν χιλιάδες αναφορές. Οπότε αυτό που λέω Το είδος του ξύλου και το σχήμα του παίζουν μεγάλο ρόλο κατά τη γνώμη μου στην διαμόρφωση του τελικού ήχου. δεν είναι mambo-jumbo από τον Άρη. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 μα το ιδιο το λινκ που ποσταρεις συμφωνει με εμενα... ;D ;D There is no general rule to apply in terms of correct wood choice or perfection of sound. και σου ξαναλεω μη μασας με τις χρονολογιες,καλα και κακα οργανα φτιαχνονταν και θα φτιαχνονται σε ΟΛΕΣ τις χρονικες στιγμες... ;) (εχω παιξει με μουφες στρατ και τελε του 60...αλλα και με εκπληκτικες 70αρες που θεωρουνται απο τους "ειδικους" ψιλοχαλια... ;D) το μονο που εχω διαπιστωσει μετα απο την κατασκευη/συναρμολογηση δεκαδων Fender/Style οργανων (πρεπει να εχω "φτιαξει" πανω απο 100 τα τελευταια 10 χρονια) ειναι οτι μονο το ΒΑΡΟΣ παιζει ρολο στην τελικη διαμορφωση του ηχου (απο την πλευρα των ξυλων) ολα τα αλλα ειναι μαγνητες και hardware (και φυσικα ΣΕΤ ΑΠ) & δυστυχως ΤΥΧΗ. & δεδομενου οτι δεν υπαρχει σταθερο βαρος σε ΚΑΝΕΝΑ ειδος ξυλου στη...φυση τα περι "χαρακτηριστικων" των...ξυλων στις ηλετρικες κιθαρες τα ακουω βερεσε..(ασε που μια απο τις πλεον..ευηχες κιθαρες μου ειναι..ΠΛΑΣΤΙΚΗ) of course YMMV ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Αυτο εννοεί ότι καμιά κιθάρα δεν μπορεί να έχει τον ίδιο ακριβώς ήχο με μια άλλη και συμφωνώ. Η γενική όμως ηχητική συμπεριφορά είναι διαφορετική από ένα ΕΙΔΟΣ ξύλου ως προς ένα άλλο είδος και σε αυτό αναφέρονται οι υπόλοιπες πληροφορίες του link. Δεν ασχολούμαι με χρονολογίες, ασχολούμαι με το γεγονός ότι έπαιξα με μερικά 70s μπάσσα και μου άρεσαν περισσότερο από το δικό μου ίδιο 2000€ μπάσσο. Kαι αν παραβλέψουμε την δική μου εμπειρία με αυτά τα 2-3 70's μπάσσα που έπαιξα (εννοείται ότι έχω παίξει και σε πολλά άλλα precision) μου φαίνεται υπερβολικό μια τεράστια εταιρεία σαν την Fender να βγάζει ίδιου μοντέλου μπάσσα με τόσο διαφορετικό ήχο μεταξύ τους την ίδια εποχή ,όπως υποστηρίζεις. Αν ήταν έτσι, τότε οι καλύτεροι μπασσίστες του κόσμου δεν θα τα έπαιζαν και επίσης δεν θα έδιναν αυτό το μεγάλο πρεστίζ στην εταιρεία, θα ήταν τώρα μικρομεσαία. Αν τώρα οι μικρές διαφορές από όργανο σε όργανο (του ίδιου τύπου) σου φαίνονται εσένα τεράστιες, αυτό είναι άλλο πράγμα και μπράβο σου κατά μία έννοια. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 μου φαίνεται υπερβολικό μια τεράστια εταιρεία σαν την Fender να βγάζει ίδιου μοντέλου μπάσσα με τόσο διαφορετικό ήχο την ίδια εποχήμεταξύ τους να μη σου φαινεται καθολου,δεδομενου οτι τα ΒΑΡΟΣ των οργανων της στη δεκαετια του 70 ηταν all over the place ειναι πολυ λογικο.. εχω μια τελε του 70 και μια του 72 και ειναι τραγικα διαφορετικες μεταξυ τους μια και η μια ζυγιζει 7 pounds & η αλλη....10!!! ;) (ασε που οι μαγνητες τους εχουν τρελλη διαφορα εξοδου....) για να μη μιλησω για το αθλιο neck pocket της μιας και το τελειο της αλλης (ασχετο αν αυτη με το αθλιο neck pocket ακουγεται καλυτερα.. ;D) τωρα με τα cnc routers & τα αυτοματα μηχανηματα pickup winding ολα ειναι πολυ πιο "μαζεμενα" αν και παλι υπαρχουν διαφορες απο οργανο σε οργανο www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Μα μου περιγράφεις μια εταιρεία του κώλου τώρα. Δηλ, οι master builders πως τους λένε τον έπαιζαν εκεί πέρα? Ότι ξύλο τους έδιναν, το έφτιαχναν μπάσσο και κιθάρα? Υγ. Πάντως θα έχω το νου μου να βρω και να δοκιμάσω περισσότερα 70s κομμάτια.Είδωμεν. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δηλ, οι master builders πως τους λένε τον έπαιζαν εκεί πέρα? Ότι ξύλο τους έδιναν, το έφτιαχναν μπάσσο και κιθάρα? Οι ΠΟΙΟΙ??? :) :) :) :) :) :) Μαλλον δεν εχεις διαβασει την ιστορια της Φεντερ...οι master builders ειναι φρουτο της...εποχης μας (ουτε 10 ετων),μια απλη assembly line (like LEO intended...) ηταν η Φεντερ και ΝΑΙ οτι ξυλο τους εδιναν το εκαναν κιθαρα. Αν θες με χαρα να σου παραθεσω βιβλιογραφια... α,να κοιτα εδω http://www.noiz.gr/index.php?page=16 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Wickman Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2008 Καλα αυτο το thread εχει ξεφυγει τελειως! Φιλε χτυπα ενα Rick και εισαι αρχοντας! Και prestige εχει και απο ηχο ειναι καραχαρακτηριστικοτατο rock-metal! Δυστυχως ομως ειναι λιγο ακριβουλια και δυσευρετα οχι σαν κατι Fender που αν ανοιξω ακομα και το μπαουλο που εχει η γιαγια μου στην αποθηκη σιγουρα θα βρω εκει μεσα κανενα!
fleamail Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2008 Πάρε μάτι τώρα την τραγικότητα του quality control της Fender τη δεκαετία του 70. Εδώ είναι ένα Precision του 1973: Όποιος βρεί το τραγικό λάθος κερδίζει καραμέλα :P http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση