Dinosp Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Αυτο μ' αρέσει (σαν χρώμα) - Το θέμα που εχω με τους κομπρεσσορες ειναι το οτι δεν τους ακούω καθόλου στα βιντεάκια τους... Απο την άλλη, ακόμα ψαχνω εκείνη τη διαφορά που έκανε το fat switch του Blues Junior και σκέφτομαι μήπως θα μπορούσα να την προσεγγίσω μ αυτο στον deluxe reverb - άλλες λάμπες θα μου πείτε, άλλο πράγμα... Πάντως το ob.1 έχει ωραίο χρώμα ΥΣ. Εδω ο κόσμος καίγεται, κλπ, κλπ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Γενικά ειναι παρα πολυ δύσκολο να "ακουσεις" ενα compressor τοσο live και φυσικα ακομα πιο δυκολο απο καποιο video στο youtube. Το compression (k to delay) κατα τη γνωμη μου επηρρεαζει τον ηχο σου κατα τροπο που δεν ειναι τοσο εμφανης οσον αφορα τις συχνοτητες αλλα γινεται πιο εμφανης στον τροπο με τον οποιο παιζεις πανω στην ταστιερα και με το picking hand σου. Aπο εκει και περα οι καλοι compressor ειναι αυτοι που δεν επηρρεαζουν τοσο πολυ τα μπασα, ειναι αρκετα trasnparent, δεν αλλοιωνουν σε αφυσικο βαθμο το "σκασιμο", ενω υπαρχουν και καποιοι που ειναι διασημοι γιατι "ζεσταινουν" καπως τον ηχο σου. ΟΙ στουντιακοι compressors ειναι απλησιαστοι οικονομικά, ωστοσο ενας ταπεινος boss cs3 με δυο-τρεις mods πλησιαζει παρα πολυ σε ποιοτητα compressors με διπλασια η τριπλασια τιμη. 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 fat switch του Blues Junior Αρα δεν χρειαζεσαι κομπρεσσορα,booster χρειαζεσαι ή eq ή συνδιασμο των δυο οπως αυτο http://www.jimdunlop.com/product/micro-amp-plus παλια που επαιζα με μεγαλους ενισχυτες (απο 50 βαττ και απανΟΥ ;D) δεν εκανα...βημα χωρις κομπρεσσορα,απο τοτε που κατεβηκα κατω απο τα 20 βαττ δεν τους χρησιμοποιω καθολου.. ουτε ο DR χρειαζεται ΙΜΗΟ....παντως εχοντας δοκιμασει ολους τους κομπρεσσορες του..πλανητη ειχα καταληξει οτι ο καλυτερος ολων ηταν αυτο το θεριο http://www.jimdunlop.com/product/micro-amp-plus www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Moderator Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Γενικά ειναι παρα πολυ δύσκολο να "ακουσεις" ενα compressor τοσο live Και θα συμπλήρωνα, ότι κομπρέσορας της προκοπής είναι αυτός που δεν «ακούς»- οι «μάπα» έχουν φύσημα, φασαρία, κλπ... ;) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Εμένα πάντως στα live με βγάζει ασπροπρόσωπο αυτό το πραγματάκι. Δεν χρωματίζει καθόλου, έχει tone και με το Comp στο 0 (αντισταθμίζεις την ένταση από το Volume του πεταλιού), ούτε που καταλαβαίνεις ότι είναι ON. Σπουδαίο εργαλειάκι και πιάνει και λίγο χώρο. Αναλόγως δε, του κομματιού, το χρησιμοποιώ και σαν boost. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Αυτο μ' αρέσει (σαν χρώμα) Πάντως το ob.1 έχει ωραίο χρώμα Πάρε ένα NESTOS σε καϊσί φοβερό χρώμα κάνει αντίθεση με το κασμιρένιο σου παλτό. Θα την ακούσεις λαίμαι No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Πολλοι λενε πως τον καλο κομπρεσσορα δεν τον καταλαβαινεις όταν είναι ανοιχτος, τον καταλαβαίνεις μόνο όταν τον κλείνεις. Δεν έχω μεγαλη εμπειρια περα απο εναν ΤΖΟΓΟ πρασσινο που τον εχω μονταρει για να ερθει πιο κοντα στο dynacomp αλλα Ντίνο δες αν θες καποιος ήπιο για always on ή καποιον σαν τον dynacomp για πιο gilmour-ικους ήχους. Btw, ο Knopfler με τι κομπρεσσορα έπαιζε; Ή ήταν όλο valve compression? Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Πολλοι λενε πως τον καλο κομπρεσσορα δεν τον καταλαβαινεις όταν είναι ανοιχτος, τον καταλαβαίνεις μόνο όταν τον κλείνεις. Εγώ θα έλεγα να πάρει ένα DAW που τα έχει όλα και να τα δοκιμάσει όλα τα εφέ και τη παραμετροποίηση και μετά ας πάει να πάρει και Στρυμώνες και Νέστους και Φατ σουίτς, αν δεν καταλάβει, να ρίξει τας κιθάρας στου τζακ-ι ;D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ θα έλεγα να πάρει ένα DAW που τα έχει όλα και να τα δοκιμάσει όλα τα εφέ και τη παραμετροποίηση και μετά ας πάει να πάρει και Στρυμώνες και Νέστους και Φατ σουίτς, αν δεν καταλάβει, να ρίξει τας κιθάρας στου τζακ-ι ;D Μην είσαι τόσο αιθεροβάμων, Σαμυ ;D Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2016 για τον keeley τι γνωμη εχετε? Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση