Προς το περιεχόμενο

R.I.P. Παντελή Παντελίδη


ex-mauromouris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θες να πεις οτι εαν επιβιωνε (συγκλονιστικα ελαχιστες οι πιθανοτητες με 110 χλμ/ωρα) κατα πασα πιθανοτητα θα ηταν η εγκεφαλικα νεκρος η σακατης σε αναπηρικο καροτσι για την υπολοιπη ζωη του. Στην καλυτερη των περιπτωσεων θα περνουσε καποιους μηνες στα νοσοκομεια και τα κεντρα αποκαταστασης. Τωρα για αυτο που αναφερεις ως δικη σου εμπειρια, συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορει να λογιζεται ως παραδειγμα. Μαλλον διπλωμα και αδεια πρεπει να καταθεσει ο οδηγος μονο και μονο με αυτη την παραδοχη εαν εχει λιγο φιλοτιμο...

 

Οι πιθανότητες με 110χλμ είναι πολυ μεγάλες για να βγείς σώος και αβλαβής με λίγες γρατζουνιές ΑΝ φοράς ζώνη. Καθώς το αμάξι δεν πέφτει σε τοίχο ώστε απο τα 110 σε κλάσμα δευτερολέπτου να φτάσει τα 0 χλμ. Πέφτοντας στα προστατευτικά το αμάξι κόβει αρκετή απο την ταχύτητα και η δύναμη διοχετεύετε πιο εύκολα και ΟΧΙ στιγμιαία.

Άλλωστε και οι 2 κοπέλες που ήταν μέσα είναι εκτός κινδύνου, δεν άκουσα οτι έμειναν ανάπηρες η εγκεφαλικά νεκρές.. θέμα τύχης βέβαια, αλλά με τα λεγόμενα σου έπρεπε να είχαν σκοτωθεί κ αυτές.

Δεν είπα οτι ο οδηγός ήταν σωστός που έτρεχε με 180 σε εθνικό, το αντίθετο, μεγάλο λάθος. το έφερα ως παράδειγμα σε σύγκριση με το ατύχημα του παντελίδη και για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 208
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Οι πιθανότητες με 110χλμ είναι πολυ μεγάλες για να βγείς σώος και αβλαβής με λίγες γρατζουνιές ΑΝ φοράς ζώνη. Καθώς το αμάξι δεν πέφτει σε τοίχο ώστε απο τα 110 σε κλάσμα δευτερολέπτου να φτάσει τα 0 χλμ. Πέφτοντας στα προστατευτικά το αμάξι κόβει αρκετή απο την ταχύτητα και η δύναμη διοχετεύετε πιο εύκολα και ΟΧΙ στιγμιαία.

Άλλωστε και οι 2 κοπέλες που ήταν μέσα είναι εκτός κινδύνου, δεν άκουσα οτι έμειναν ανάπηρες η εγκεφαλικά νεκρές.. θέμα τύχης βέβαια, αλλά με τα λεγόμενα σου έπρεπε να είχαν σκοτωθεί κ αυτές.

Δεν είπα οτι ο οδηγός ήταν σωστός που έτρεχε με 180 σε εθνικό, το αντίθετο, μεγάλο λάθος. το έφερα ως παράδειγμα σε σύγκριση με το ατύχημα του παντελίδη και για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.

 

Οι πιθανοτητες να βγεις σωος και αβλαβης με 110 χλμ ειναι ελαχιστες. Οι πιθανοτητες να βγεις ζωντανος με 180 αφου πεσεις σε βραχο και φερεις 5 τουμπες ειναι μικροτερες απτο να φερεις τζακ ποτ στο τζοκερ παιζοντας μια στηλη. Οσο για την τυχη ας την αφησουμε στην ακρη και ας δουμε τι μπορουμε να κανουμε εμεις ωστε να μη στηριζομαστε στα τερτιπια της... Η νουμερο 1 αιτια για να σωθει καποιος ειναι να μην προκαλει την τυχη του και οχι η ζωνη. Κοινως να εχει το μυαλο του μεσα στο κεφαλι του και οχι πανω απο αυτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης φιλε Saitek αναφερω και την περιπτωση της αναγκης μακροχρονιας αποκαταστασης που ειναι ο κανονας εαν καποιος επιβιωσει απο δυστύχημα υπο τις συνθηκες που περιγραφουμε. Δεν ειπα οτι οι κοπελες θα επρεπε να ειναι νεκρες. Από οτι διαβαζω (δεν μπορω να επιβεβαιωσω ωστοσο) η μια κοπελα νοσηλευεται σε ορθοπεδικη κλινικη αναρρωνοντας απο διαφορα καταγματα, ενω η δευτερη ακομα ειναι στη μεθ του Ευαγγελισμου. Αναλογα τη φυση των τραυματισμων τους θα χρειαστουν τουλαχιστον καποιους μηνες αποκαταστασης (υποθετοντας οτι η κοπελα στη μεθ θα επιβιωσει), ενω παντα υπαρχει πιθανοτητα να μην επιστρεψουν ποτε στην προτερη τους κατασταση. Επομενως κανενας απο εκει μεσα δε βγηκε σωος και αβλαβης. 0 στα 3 λοιπον. Επιβεβαιωνοντας οχι εμενα αλλα την κοινη λογικη κσι τα στατιστικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.

 

Αυτό ακριβώς. Και πραγματικά δεν καταλαβαίνω το όποιο debate περί ζώνης εξελίσσεται στο νήμα... 

 

Επειδή το έγραψε και ο WF: Ναι υπάρχουν κάποιες, ελάχιστες, φρικώδεις περιπτώσεις, που η ζώνη έπαιξε μοιραίο ρόλο.

 

Στον αντίποδα, υπάρχουν εκατομμύρια περιπτώσεις, που η ζώνη έσωσε κεφάλια.

 

Ας σταθούμε στον κανόνα και όχι στις εξαιρέσεις.

 

Σας το έγραψα και νωρίτερα: Έχασα φίλο έτσι- οδηγούσε, έσκασε πάνω σε ένα δένδρο, δεν φορούσε ζώνη και πετάχτηκε έξω από το αμάξι- ζούμε να τον θυμόμαστε. Ο συνοδηγός βγήκε από το αμάξι χωρίς γρατζουνιά.

 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω οτι πρέπει να ξεκινήσω να παίζω τζόκερ λοιπόν..  ??? ???

0 στα 3 διότι

α) κανένας δεν φορούσε ζώνη,

β) δεν υπήρξε καν φρενάρισμα στο δρόμο (πιθανών λόγο μέθης ή/και να ήταν κουρασμένος απο το ξενύχτι/δουλειά, να μην αντέδρασε έγκαιρα; θα δείξει)

γ) μεγάλη ταχύτητα σε παλιό δρόμο..

 

Πέρα απο το συμβάν του παντελίδη, μην ξεχνάς ότι δεν φταίει πάντα ο οδηγός.. όσο μυαλό και να έχεις όσες δεκαετίες να οδηγάς ακόμα και ο σουμάχερ να είσαι, το κακό μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή και απο οποιονδήποτε παράγοντα ή συνδιασμό αυτών και κυρίως όταν δεν το περιμένεις. Γιαυτό ζωνούλα και προσεχτική οδήγηση και αν γίνει ποτέ το κακό τότε θα καταλάβεις οτι η τύχη παίζει μεγάλο ρολο.

 

Στα 100km/h μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη και καλά κάνεις αλλά δεν είναι η ταχύτητα που σε σκοτώνει στη πραγματικότητα. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν παροτρύνω κανέναν..

Αμφιβάλω όμως, αν στην εγνατία δεν έχει οδηγήσει ο οποιοδήποτε τουλάχιστον με 100.. ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.

Οι δρόμοι αυτοί έχουν σχεδιαστεί ειδικά για ατυχήματα τέτοιου βεληνεκούς, το αμάξι ποτέ δεν πρόκειτε να ακινητοποιηθεί ακαριαία, γιαυτό και το όριο είναι 130km/h.

 

Μετά το ατύχημα μου έμειναν αρκετοί "ιδεοψυχαναγκασμοί", έχω ενημερωθεί πολύ καλά για το συγκεκριμένο θέμα, είναι πολλοί οι παράγοντες, μπορεί να σκοτωθείς και με 50km/h αν είσαι άτυχος. Συμφωνώ και επαυξάνω στο να είσαι συνειδητοποιημένος και να έχεις τα μυαλά στο κεφάλι σου. Δεν χρειάζετε να παίζουμε τη ζωή μας κορώνα γράμματα.. πόσο μάλλον και των υπολοίπων που δεν φταίνε σε τίποτα!

 

Το τελειώνω εδώ καθώς δεν υπάρχει νόημα να συνεχιστεί η συζήτηση αυτή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

Το τελειώνω εδώ καθώς δεν υπάρχει νόημα να συνεχιστεί η συζήτηση αυτή..

 

Εγώ να προσθέσω, γιατί το έχω ακούσει και μου έφυγε η κοτσίδα δηλαδή: Δεν φοράω ζώνη γιατί το αμάξι έχει... αερόσακους.

 

Που να σου σκάσει ο αερόσακος στην μούρη, μπας και σου κουνηθεί το μυαλό και συνέλθεις.

 

Πιθανώς να σας έχει τύχει και σε εσάς να ακούσετε αυτή την αρλούμπα.

 

Κατεβαίνοντας νωρίτερα την Β. Σοφίας, μποτιλιαρισμένος στην Μαβίλης, κοιτάω στο αντίθετο ρεύμα και βλέπω παιδάκι στο πίσω κάθισμα, σχεδόν όρθιο να έχει το πρόσωπο του κολλημένο στο τζάμι. Το παιδάκι έπρεπε να είναι σε παιδικό κάθισμα. Αλλά δεν ήταν...

 

Κοιτάω μπροστά και βλέπω τους γονείς, προς μεσήλικες τους έκοψα, φυσικά, να μην φοράνε ζώνες.

 

Άντε γεια... Η συνέχεια (δυστυχώς) έχει πολλές πιθανότητες να είναι πολύ προβλέψιμη.

 

 

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φοράω ζώνη γιατί το αμάξι έχει... αερόσακους.

Που να σου σκάσει ο αερόσακος στην μούρη, μπας και σου κουνηθεί το μυαλό και συνέλθεις.

 

Δεν κουνιέται τίποτα. Σπάει ο αυχένας και απλά πεθαίνεις. Συγγενής φίλων έτσι έφυγε.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Δεν κουνιέται τίποτα. Σπάει ο αυχένας και απλά πεθαίνεις. Συγγενής φίλων έτσι έφυγε.

 

Αυτό ακριβώς- σου σκάει ο αερόσακος στα μούτρα με πόσα χιλιόμετρα και αν δεν φοράς ζώνη, θα κοιτάς τα ραδίκια ανάποδα.

 

Παρόλα αυτά, κάποιοι το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να μην φοράνε ζώνη...

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάτι τέτοια άτομα φίλε είναι για ξύλο δια ροπάλου και κατάσχεση διπλώματος.. Ειδικά όταν έχεις παιδί ρε *****, σε ένα τρακάρισμα έχει φύγει απο το παράθυρο σε κλάσμα δευτερολέπτου. Έχω ζήσει στο εξωτερικό και τέτοια πράματα δεν είδα/άκουσα ποτέ..

Επίσης άλλο τεράστιο λάθος που κάνουν, είναι να βάζουν μικρά παιδιά στη θέση του συνοδηγού, οι αερόσακοι δεν είναι σχεδιασμένοι για το ύψος μικρών παιδιών και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κάτι τέτοια άτομα φίλε είναι για ξύλο δια ροπάλου και κατάσχεση διπλώματος.. Ειδικά όταν έχεις παιδί ρε *****, σε ένα τρακάρισμα έχει φύγει απο το παράθυρο σε κλάσμα δευτερολέπτου.

 

Μπα όχι. Μέσα στο αυτοκίνητο μένει. Απλώς δέχεται ένα βάρος κάποιων εκατοντάδων κιλών (από αυτόν που το κρατάει - το βάρος του επί τα g της επιβράδυνσης).

 

Έχω ζήσει στο εξωτερικό και τέτοια πράματα δεν είδα/άκουσα ποτέ..

Αν ζούσες στις αραβικές χώρες θα το έβλεπες. Πολύ συνηθισμένο φαινόμενο...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου