Προς το περιεχόμενο

She Walks in Beauty.cigaret13


cigaret13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Φώτη, thumps up.  8)

 

ΥΓ: Ετοίμασε τα συμβόλαια, παρατάμε τους Paragas  ;)

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Hello, Φώτη! Τι γίνεσαι;

Hello Giannis, μια χαρά..... :D  Εσύ, η γυναίκα, τα πεθερικά, όλα καλά; ;D 

Στη μουσική, κάποια στιγμή, θα ήθελα μια τύπου fuzz κορύφωση, αντί των αρπισμάτων (είναι πιο πολύ του γούστου μου η φασαρία...  :P ).

Γιάννη, όπως έγραψα και στον Gvour μερικά ποστ πιο πάνω, το σκέφτηκα αλλά δεν το έκανα...... ::)  Το fuzz πάντως το σιχαίνομαι...... :P 

Εύγε, νέε μου!

  ;D ;D ;D ::) 

ΥΓ: Ετοίμασε τα συμβόλαια, παρατάμε τους Paragas  ;)

Εγώ να τα ετοιμάσω Τέρυ, δεν έχω καμιά αντίρρηση, τον Παράγκα όμως τον ενημέρωσες....;  ::) :-\ :-\ :-\  NkkGYNI.gif
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

   Εγώ να τα ετοιμάσω Τέρυ, δεν έχω καμιά αντίρρηση, τον Παράγκα όμως τον ενημέρωσες....;  ::) :-\ :-\ :-\   

 

Μα και βέβαια... Μόλις του το ανακοίνωσα μου είπε, ε, αν είναι για τον Φώτη χαλάλι του. Να πάτε και με την ευχή μου  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα και βέβαια... Μόλις του το ανακοίνωσα μου είπε, ε, αν είναι για τον Φώτη χαλάλι του. Να πάτε και με την ευχή μου  ;D

Τόση αγάπη πιά, δεν την αντέχω....... :o ;D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το fuzz πάντως το σιχαίνομαι...... :P

 

::)

 

τον Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σου

 

;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Είναι παγίδα Αναξίμανδρε, φυλάξου, εκτός αν έχεις ιδιόκτητο αποστακτήριο  ;D ;D ;D

 Δεν έχω, αλλά ποτέ δεν μένω από γράπα.... ;).  Σε τέσσερα (4) χωριά γύρω από την Αλεξάνδρεια ευημερούν τουλάχιστον 12 αποστακτήρια....οι τρείς απ'αυτούς, φίλοι μου..... 8)

τον Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σου

Μπαααα, και της Πόντιας, η γυναίκα μου :-X, δεν αρέσει το Fuzz, αγαπημένο της πεταλάκι, το chorus, οπότε...... :D :D ;D                                                           

    Edit: Το κομμάτι το ξαναάλαξα στο Soundcloud, με αλλαγές στο track της φωνής (χαμήλωσα τις χαμηλές και λίγο τις μεσαίες) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Έχω χάσει λίγο τη συνέχεια, αλλά μιας και είσαι και συ μπάσσος δοκίμασε αν δεν το εχεις κανει ήδη ένα υψιπερατό (highpass) φίλτρο για να κόψεις λίγο τα πολύ μπάσσα πχ απο 200hz και κάτω για καλύτερο blending.  ::)

 

Το έκανα, Τάκη, αλλά σαν να μου ακούστηκε (πως να το πω), "λεπτός", χωρίς συναίσθημα, σαν "μηχανικός"!

 

και εδώ σκάω ο τεχνοξενέρωτος, για να μην μου αισθάνεται κατά το δυνατόν και ο φίλτατος Φώτιος εργολάβ... ε σόρυ, μηχανικός στο μέλλον... ;D

 

το high pass είναι ένα "μαγικό" και χρησιμότατο παντού φιλτράκι... για την κατά κανόνα "σωστή" του χρήση, απλά ξεχνάμε το κλασικό "χώστο πχ στα τόσα" που λογικά ως ισχύουσα εν πολλοίς συνήθη πρακτική πρότεινε και ο Τάκης και ακολουθούμε το "απλόν", εμπιστευόμενοι τα αυτιά μας...

 

ακούγοντας στην περίπτωσή μας το track της φωνής μέσα στο mix περίπου στην τελική του "θέση" από πλευράς χροιάς - έντασης (με όλα του τα "καλούδια" eq, comp κλπ on) και με μια κλίση του φίλτρου στα 12db, "σαρώνουμε" ΑΡΓΑ την συχνότητα αποκοπής από αριστερά προς τα δεξιά...

 

χονδρικά στο σημείο (συχνότητα) που φτάνει στα αυτιά μας η πρώτη ηχητική "διαφοροποίηση" σταματάμε και πλέον προσεκτικά (και με την βοήθεια συνεχών οn-off του bypass),  καθορίζουμε μικρομετρικά το ακριβές σημείο χρυσή τομή όπου αποχωριζόμαστε την "βρώμα", χωρίς να θυσιάσουμε τον όγκο και το "σώμα" χαμηλά... κάπου εδώ πειραματιζόμαστε και με τα db της κλίσης του φίλτρου, γιατί μια πιο ομαλή από μια πιο απότομη αποκοπή, παίζει σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και ανάλογα το όργανο ή το background απαιτείται κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση...

 

ειδικά σε σπιτικές ζωντανές ηχογραφήσεις με το αναπόφευκτο (και "ύπουλο" χαμηλα) background noise, η σωστή χρήση ενός καλού high pass φίλτρου, τις περισσότερες φορές είναι ικανή και από μόνη της να κάνει την διαφορά "ξελασπώνοντας" το mix...

 

ΥΓ. εννοείται ότι σε πολλές περιπτώσεις το χρησιμοποιούμε "δημιουργικά" και σε "ακραίες"τιμές...

 

ΥΓ2 για το κομμάτι δεν είπα κάτι γιατί με κάλυψαν οι υπόλοιποι φίλοι... ναι μου άρεσε (όπως πολλά σου μέχρι τώρα) αλλά και μένα μου έλειψε (βασανιστικά  ;D μετά τον πρώτο κύκλο) μια "μελωδική φωνητική έκρηξη" που θα το απογείωνε...

 

ΥΓ3 ηχοληπτικά έχεις κάνει τεράστιες προόδους... στο συγκεκριμένο λοιπόν, η γκρίνια μου θα περιοριστεί στις δυσανάλογες εντάσεις των κιθαριστικών φράσεων που "συνομιλούν" με την φωνή σου... έπρεπε να είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο...

εκτός αν η πρόθεσή σου ήταν εξ αρχής το όλον μουσικό θέμα να λειτουργεί ως "χαλί" στην εξαίρετη απαγγελία σου... οπότε και πάω πάσο...  ;) 8)

 

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακούγοντας στην περίπτωσή μας το track της φωνής μέσα στο mix περίπου στην τελική του "θέση" από πλευράς χροιάς - έντασης (με όλα του τα "καλούδια" eq, comp κλπ on) και με μια κλίση του φίλτρου στα 12db, "σαρώνουμε" ΑΡΓΑ την συχνότητα αποκοπής από αριστερά προς τα δεξιά...

 

χονδρικά στο σημείο (συχνότητα) που φτάνει στα αυτιά μας η πρώτη ηχητική "διαφοροποίηση" σταματάμε και πλέον προσεκτικά (και με την βοήθεια συνεχών οn-off του bypass),  καθορίζουμε μικρομετρικά το ακριβές σημείο χρυσή τομή όπου αποχωριζόμαστε την "βρώμα", χωρίς να θυσιάσουμε τον όγκο και το "σώμα" χαμηλά... κάπου εδώ πειραματιζόμαστε και με τα db της κλίσης του φίλτρου, γιατί μια πιο ομαλή από μια πιο απότομη αποκοπή, παίζει σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και ανάλογα το όργανο ή το background απαιτείται κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση...

  Εάν σου πω ότι στην τελευταία βέρσιον του κομματιού αυτό ακριβώς έκανα Νίκο, θα με πιστέψεις; Τώρα με τι αποτελέσματα, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο..... ::) :P 

  Χωρίς να το δω-διαβάσω πουθενά, δεν "παίζω" λέω με το EQ εκεί στις χαμηλές....; Και όντως το αποτέλεσμα, στα αυτιά μου, ήταν ικανοποιητικό.

   

  Όπως πάντα, πάντως, οι συμβουλές-παρατηρήσεις σου πολύτιμες.....!

 

στο συγκεκριμένο λοιπόν, η γκρίνια μου θα περιοριστεί στις δυσανάλογες εντάσεις των κιθαριστικών φράσεων που "συνομιλούν" με την φωνή σου... έπρεπε να είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο...

εκτός αν η πρόθεσή σου ήταν εξ αρχής το όλον μουσικό θέμα να λειτουργεί ως "χαλί" στην απαγγελία σου ... οπότε και πάω πάσο...

  Ότι έχω "μαυρίσει" και υπογραμίσει...... Τα solo είναι τρία, όσα και τα μέρη του track. Απλώς τα χαμηλώνω στην μίξη όταν μπαίνει η φωνή.....
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου