Saitek Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, έχω ένα shure sm57 και ένα AKG πυκνωτικό (σχετικά φθηνό), ο ενισχυτής είναι ο Peavey Classic 30 112 και κιθάρα strat mexican. Η κιθάρα θα περνάει και απο overdrive πεταλάκι πιθανότατα. Θέλουμε να πετύχουμε ένα καλό κρυστάλινο ήχο που να μοιάζει με αυτό των late 80's hard rock/glam metal. Καμιά ιδέα στο πως να στήσουμε τα δύο αυτά μικρόφωνα; Ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Διάβασε το σχετικό άρθρο Ηχογραφώντας ηλεκτρική κιθάρα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Saitek Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Διάβασε το σχετικό άρθρο Ηχογραφώντας ηλεκτρική κιθάρα. Μου ξέφυγε αυτό το άρθρο σου! Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Αν ειχες και τριτο μικροφωνο θα μπορουσες να "πειραματιστεις" και με ενα απο πισω, (καπως ακουστηκε αυτο ;D), αφου ειναι οpen back ο ενισχυτης σου. edit ΟΚ τωρα ειδα οτι στο προτεινει κι αυτο. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 13 Φεβρουαρίου 2016 Το 57αρι κολλητα στη γρυλια on axis και στραμμενο στο σημειο που το κεντρο του μεγαφωνου συναντα τον κωνο. Το πυκνωτικο ξεκινα βαζοντας το ΔΙΠΛΑ στο 57αρι και ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ κολλητα στη γρυλια με το 57αρι. Αν δεν σου αρεσει ο ηχος αρχισε να το απομακρυνεις τηρωντας ευλαβικα τον κανονα "3:1 Rule of Microphone Placement" http://www.recordingeq.com/articles/321eq.html Παντως για τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ηχο που θες δεν χρειαζεσαι distant miking οποτε η πρωτη τοποθετηση πλαϊ πλαϊ πανω στη γρυλια θα ειναι οκ. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Saitek Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις, μια ερώτηση ακόμα, ο ενισχυτής πρέπει να είναι σε κάποιο "ιδανικό" σημείο; Για παράδειγμα να μην είναι κοντά στους τοίχους ή να είναι στο κέντρο του δωματίου; Ο χώρος είναι σχετικά μεγάλος και δεν έχει ηχοαποροφητικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Administrator Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Δεν υπάρχει κανόνας. Καλό είναι να μην είναι κοντά σε τοίχους αλλά το πόσο επεμβαίνει ο χώρος στον τελικό ήχο μόνο εσύ θα το μάθεις. Γι αυτό ή επιλογή close micing ενδείκνυται σε τέτοιες περιπτώσεις. Εκτός κι αν σου αρέσει ή χροιά του χώρου σου. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Saitek Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 OP Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Καλά λες, πολύ το ψάχνω εφόσον δεν έχω αντίληψη του χώρου ακόμα. Όσο για τη χροιά, δεν ξέρω αν θα με βολέψει αργότερα γιατί λογικά θα πάρει και φυσικό reverb αν το παρακάνω. Κάτι που θέλω να αποφύγω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 14 Φεβρουαρίου 2016 Εγω παντως θα ξεκιναγα ΜΟΝΟ με το 57αρι ,most of the times it is really all you will ever need ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ffs Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2016 Ενας απο τους καλύτερους τρόπους να γράψεις κιθάρα είναι τα ribbon mics, Σχετικά ευαίσθητα αλλά μην φανταστείς. Με ribbon mic θα πάρεις όλο το "body" του οργάνου και τις πιο γλυκές πρίμες που μπορεί κάποιο mic να σου δώσει. Καμία σχέση με δυναμικό είτε πυκνωτικό. Θα έχεις τόση κιθάρα που δε θα ξέρεις τι να την κάνεις. Επίσης , ένα κλασσικό λάθος που γίνεται , μην μπερδεύεις τον ήχο που ακούς όταν παίζεις όρθιος μπροστά σε έναν ενισχυτή (π.χ. έναν combo ) που είναι απο το γόνατο σου και κάτω, αν σου αρέσει ο ήχος που βγάζει να ξέρεις οτι συμμετέχουν πολύ το πάτωμα και οι αντανακλάσεις. θα πρέπει να σκύψεις (προσεκτικά με τα volume) να ακούσεις τι παίζει το ηχείο απο το ύψος του ηχείου (όχι κολλητά στο ηχείο θα κουφαθείς) ή φτιάχνεις τον ενισχυτή μετα το mic placement σύμφωνα με αυτά που ακούς απο τα Monitor. Απλά εγώ διαλέγω τα mics σύμφωνα με τον αρχικό ήχο. Αν τύχει και tilt-άρεις τον amp , μπορεί να ξενερώσεις άσχημα λόγω έλειψης μπάσων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση