boukas Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2006 Ο καιρός όμως θα καθαρίσει το πεδίο όπως έγινε και με τα ηλεκτρικά' date=' και δεν είναι μακριά![/quote'] Κι εγώ αυτό νομίζω και γιαυτό το ανέφερα καθώς πιστεύω ότι κι άλλοι θα ακολουθήσουν και θα ρίξουν ακόμα περισσότερο τις τιμές οπότε μάλλον καλό δικό μας είναι έτσι; :wink: Απλά θεωρώ αυτή την κίνηση ως μια αρχική προς τον σωστό δρόμο "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2006 Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink: http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Έχει εδώ και πολύ καιρό που έχει γίνει αρχική κίνηση αρκεί να τη ψάξεις λίγο :wink: Δυστυχώς δεν είναι αρκετή αυτή η κίνηση. Μήπως ξέρετε κανέναν Έλληνα έμπορο μουσικών οργάνων που εάν δεν σου αρέσει αγορά που έκανες για τον Α ή Β λόγο μέσα σε 30 ημέρες θα σου επιστρέψει τα χρήματά σου? Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανέναν. Lampiris, καλή χρονιά. Σόρυ που επεμβαίνω, αλλά είναι πάντα κατάλληλη στιγμή για να θυμήσουμε στο κόσμο που διαβάζει ότι αυτό που αναφέρεις είναι κατωχυρωμένο δικαίωμα των καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι απόφαση που παίρνει ο κάθε έμπορος/καταστηματάρχης από μόνος του. Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα, είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων. Κατά το 2006 επέστρεψα (σε τέσσερις μέρες το αργότερο) τα παρακάτω είδη, είτε επειδή άλλαξα γνώμη (σε δύο περιπτώσεις) είτε επειδή υποπτευόμουν ότι υπήρχε πρόβλημα (και μάλιστα σε μία περίπτωση είχα κάνει λάθος): - Μία κάρτα ήχου firewire - Μία οθόνη 19 ιντσών - Δύο ADSL modem - Έναν ολόκληρο υπολογιστή small form factor - Ένα πληκτρολόγιο DiNovo της Logitech (αξίας 200 ευρώ +) Προσωπικά, ενθαρρύνω πάντα την άμεση επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος, ειδικά αν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν. Εν' τάξει, αν κάτι κάνει 5000 ευρώ είναι καλύτερα να το ελέγχουμε ΠΡΙΝ το πάρουμε από το μαγαζί, καθότι είναι πράγματι δυσάρεστο να επιστρέφεις κάτι (σε τελευταία ανάλυση ΔΕΝ φταίει ο μαγαζάτορας αν η τάδε εταιρεία άφησε να φύγει από το εργοστάσιο κάποια ελλατωματική κάρτα ήχου), αλλά ποτέ μην παραιτείστε από τα δικαιώματά σας και - τέλος - μην νομίζετε ότι στον Θωμά είναι απλώς φιλότιμα παιδιά: είναι ο ΝΟΜΟΣ που τους λέει τι να κάνουν, όχι η καλή τους καρδιά. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NemOOO Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Και κάτι που ίσως μπορεί να βοηθήσει.... www.inka.gr Εχει κανείς προσπάθησει να βρέι το δικιο του τελος πάντων μέσο του ΙΝΚΑ ?? Time is just a fraction of the sine....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Στο κατάστημα Media Markt στην Αθήνα' date=' είναι πλέον θέμα μόνιμης και ανακοινωμένης πολιτικής και το ίδιο ισχύει (έστω σιωπηλά) για όλες τις μεγάλες ή μεγαλούτσικες αλυσίδες καταστημάτων. [/quote'] Κατ' αρχήν να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά. Όμως αναφέροντας το συγκεκριμένο κατάστημα έρχεσαι στα λόγια μου. Γιατί το κατάστημα αυτό είναι Γερμανικών συμφερόντων (ανήκει στην αλυσίδα αυτή) και έχει και την Γερμανική φιλοσοφία και συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες του. Εάν πρόσεξες εγώ μίλησα για Έλληνες καταστηματάρχες και αντιπροσώπους από τους οποίους έχω πικρή πείρα... Και μην νομίζεις ότι έχω ποσοστά απο κανέναν για να μιλήσω υπέρ του ενός ή του άλλου. Απλά και εγώ κοιτώντας το συμφέρον μου έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα. Πραγματικά θα ευχόμουν κάποια στιγμή να γίνουμε και εμείς ¨Ευρωπαίοι" με όλη τη σημασία της λέξης και να μην παίρνουμε μόνο τα κακά της Ευρώπης αλλά και τα καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο? προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 To συγκεκρημένο κατάστημα μπορεί να έφερε τα πάνω κάτω στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών, δοκιμών και επιστροφών αλλά όσο αναφορά την τιμολογιακή του πολιτική σε σχέση με το ίδιο κατάστημα στη Γερμανία πχ οι τιμές είναι 20-30% πάνω. http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 οταν επιστρεψεις ενα προιον που δεν σου αρεσε μετα απο 30 μερες τι το κανει μετα ο αντιπροσωπος?το πουλαει ξανα για καινουργιο? Το πουλάει σαν retoure, με λίγο χαμηλότερη τιμή... http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2007 αυτές οι τεχνικές κατά την γνώμη μου φαινομενικά είναι υπέρ του καταναλωτή αλλά τελικά εξυπηρετούν τα μεγάλα κεφαλαία καταλήγοντας σιγά σιγά στο μονοπώλιο και στα καρτέλ. οχι δεν είμαι κομμουνιστής ,μικροεπιχειρηματίας είμαι που παλεύω με τον Γολιάθ καθημερινά. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση