eye2000 Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2016 καλησπερα σε ολους! η ερωτηση μου ειναι τις κλιμακες τις εχετε μαθει με πατηματα, κουτακια, πατερνς πειτε το οπως θελετε σαν αυτο, ξερετε τον οπλισμο τις κλιμακας που θα σολαρετε και πατατε τις αντιστοιχες νοτες στην ταστιερα οπως δουλευουν οι πιανιστες η με καποιον αλλο τροπο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 13 Ιανουαρίου 2016 Καλημέρα φίλε Όσον αφορά το παίξιμο στην κιθάρα, εγώ έχω μάθει με το γνωστό CAGED σύστημα, οπότε έχω μάθει τις θέσεις για κάθε mode από τις τονικές και προσαρμόζεις ανάλογα. Σιγά σιγά μετά μαθαίνεις και τις ενώσεις των κουτιών οπότε καταλήγεις απλά να παίζεις σε μια μεγάλη κλίμακα στην ταστιέρα. Τώρα όσον αφορά γιατί το κάθε κουτί έχει τα πατήματα που έχει, εκεί μιλάμε για θεωρία μουσικής, που σου λέει τι δίεσεις/υφέσεις &διαστήματα έχει η κάθε κλίμακα. Φαντάζομαι οτι μετά από αρκετά χρόνια εμπειρίας καταλήγεις να συνδυάζεις τα δύο παραπάνω, αλλά αυτό αργεί να γίνει. ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marugen Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Πιστεύω πως ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος να σολάρεις είναι να ξέρεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η τονική καθώς και η τρίτη και η πέμπτη που είναι εξίσου βασικές. Γύρω από αυτές δίνεις μετά ένταση και χρώμα με όλες τις υπόλοιπες νότες, το τι ταιριάζει πού το μαθαίνεις με επαναλαμβανόμενη εξάσκηση. Δεν είναι εύκολη μέθοδος αλλά επειδή βασίζεται κυρίως στο αυτί καταλήγεις να παίζεις ουσιαστικά πράγματα όπου η κάθε νότα μετράει αντί να ανεβοκατεβαίνεις κλίμακες. "That crazy bastard may be the only sane one left" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Πιστεύω πως ο πλέον αποτελεσματικός τρόπος να σολάρεις είναι να ξέρεις ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η τονική καθώς και η τρίτη και η πέμπτη που είναι εξίσου βασικές. Γύρω από αυτές δίνεις μετά ένταση και χρώμα με όλες τις υπόλοιπες νότες, το τι ταιριάζει πού το μαθαίνεις με επαναλαμβανόμενη εξάσκηση. Δεν είναι εύκολη μέθοδος αλλά επειδή βασίζεται κυρίως στο αυτί καταλήγεις να παίζεις ουσιαστικά πράγματα όπου η κάθε νότα μετράει αντί να ανεβοκατεβαίνεις κλίμακες. Είσαι μέσα στο μυαλό μου! :) Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2016 Παιξε οτι να ναι και πες οτι παιζεις jazz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akis_pan Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Παιξε οτι να ναι και πες οτι παιζεις jazz Ναι καλα... Παρε εσυ οποιο standard θες και παιξε οτι να ναι και μετα θα δεις ποσο καλα ακουγεται... Αν θες σου προτεινω και κομματι. 8) Μόνο ΘΡΑΣ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Ναι καλα... Παρε εσυ οποιο standard θες και παιξε οτι να ναι και μετα θα δεις ποσο καλα ακουγεται... Αν θες σου προτεινω και κομματι. 8) ακουω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Αν θες σου προτεινω και κομματι. 8) Giant steps? :D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akis_pan Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Giant steps? :D :D :D :D Καλο,αλλα κατευθειαν στα βαθεια??? Θα ελεγα all the things you are ή μια μπαλλαντα οπως το autumn in new york,αντε το πολυ κανα donna lee. Μόνο ΘΡΑΣ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 20 Ιανουαρίου 2016 Θα ελεγα all the things you are Τι μου θύμησες... Κάποτε, δύο φίλοι μου, είχαν κανονίσει με τον Ζαμπέτα μια συνέντευξη. Τους είχε καλέσει τότε στο σπίτι του. Η συνάντηση είχε πολλά ... ευτράπελα. Ένα από αυτά ήταν το εξής. Μετά την συνέντευξη, βγήκαν τα κρασιά, και τα όργανα, και άρχισαν τα τραγούδια. Έπαιζαν τα παιδιά ότι τους κατέβαινε, και τον ρωτούσαν αν ήθελε να του πουν από τι τόνο παίζουν. "Όχι ρε παιδιά, θα το βρω ρε" απαντούσε ο Ζαμπέτας και όντως (φυσικά) το έβρισκε. Κάποια στιγμή ο ένας από τους δύο φίλους πονηρεύεται και αρχίζει να παίζει το all the things you are. Έπαιζε ο Ζαμπέτας, έπαιζε, και πάνω που βρίσκει τον τόνο, αλλάζει η τονικότητα. Το παίρνει χαμπάρι, και ξαναψάχνει. Πάνω που το πιάνει, ξαναλλάζει η τονικότητα, αλλά αυτός εκεί, στην προσπάθεια. Γυρνάει λοιπόν στον φίλο μου και κοιτάζοντας τον πονηρά, του λέει το αμίμητο... "Που 'σαι μωρή κ@ριόλα θα σε βρω" ;D ;D ;D ;D Καταλαβαίνεις το γέλιο που έπεσε. Θεός ο Ζαμπέτας. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση