trolley Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν είσαι ειλικρινής. Σε καλώ να αναφέρεις έστω και ένα μουσικό όργανο που να υπάρχει στη μνήμη μας έστω και μία τριετία μετά τη κυκλοφορία του και να μην έχει συνδεθεί με κάποιον επώνυμο μουσικό ή μπάντα. Το δε παράδειγμα με το πιανάκι είναι ατυχές, διότι αυτό που ξεχνάς να πεις είναι πως ο υποτιθέμενος χειριστής του δεν θα το επέλεγε έναντι ένός καλού πιάνο. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Σε καλώ να αναφέρεις έστω και ένα μουσικό όργανο που να υπάρχει στη μνήμη μας έστω και μία τριετία μετά τη κυκλοφορία του και να μην έχει συνδεθεί με κάποιον επώνυμο μουσικό ή μπάντα.Ειναι πολλα. Οι αναγνωρισιμοι/διασημοι κλπ μουσικοι αγοραζουν συνηθως τα flagship μοντελα απο καθε εταιρεια, γιατι απλα μπορουν. Δεν θα κατσει ο Chick Corea να σκεφτει "το MOXF εχει ακριβως την ιδια sound engine με το Motif XF, και κοστιζει €1500 φθηνοτερα, αρα παω για αυτο". Απλα θα αγορασει το XF. Αυτο τι σημαινει? Οτι το MOXF ειναι μαπα? Το πως και γιατι διαλεγουν οι επωνυμοι μουσικοι συγκεκριμενα οργανα ειναι μεγαλη ιστορια, κι αυτα που διαλεγουν δεν σημαινει οτι ειναι παντα τα κορυφαια στην κατηγορια τους. Κοιτα λιγο την παρακατω φωτο. Στο πρασινο πλαισιο φαινεται ενα παλιο Ιταλικο πληκτροφορο, για την ακριβεια ειναι ενα toy-keyboard αγορασμενο απ'τον Παπαθανασιου πισω στις αρχες των 70s. Μπηκε σε ενα μαγαζι, το ακουσε, του αρεσε και το αγορασε. Ο μαγαζατορας στην αρχη νομιζε οτι του κανει πλακα. Δεν μπορουσε να καταλαβει τι θα κανει μ'αυτο το toy-keyboard. Κι ομως αυτο το οργανο επαιξε σε πολλα αλμπουμ και live. Απλα του αρεσε ο ηχος του. Απο κει και περα τι? Επειδη τη συγκεκριμενη "πατατα" τη χρησιμοποιησε ο Παπ. ξαφνικα αναβαθμιστηκε σε σοβαρο πληκτροφορο? Οχι βεβαια. Παρεμεινε ενα toy-keyboard. Το δε παράδειγμα με το πιανάκι είναι ατυχές, διότι αυτό που ξεχνάς να πεις είναι πως ο υποτιθέμενος χειριστής του δεν θα το επέλεγε έναντι ένός καλού πιάνο. Δεν σου ειπα οτι θα το επελεγε στη θεση ενος καλου πιανου, σου εφερα παραδειγμα την περιπτωση που του δωσει καποιος το συγκεκριμενο πιανο να παιξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mamonu Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 παντως θα συμφωνησω σε ενα πραγμα... η μηχανη FM ειναι :o αλλα.. γιατι δεν συνδυαζονται οι 2 μηχανες...AWM2+FM ??? και επισης γιατι για τοσα λεφτα που κανει δεν εχει sampler...??? να το θεσω αλλιως... αφου εχω το FS1R ...( του 1998 αρα 18 ετων οργανο) τι παραπανω κανει το 2016 το Montage σε FM δυνατοτητες? Αν ηταν στυλ TG77 και αντι για ημιτονα μονο ειχε και samples .....οκ... αλλα τωρα...? "Don't panic!" - Douglas Adams Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 να το θεσω αλλιως... αφου εχω το FS1R ...( του 1998 αρα 18 ετων οργανο) τι παραπανω κανει το 2016 το Montage σε FM δυνατοτητες? Λεπτομερειες για την FM-X θα δουμε οταν βγει το Reference Manual του Montage σε pdf. Προς το παρον υπαρχει μονο το Owner's Manual το οποιο ως συνηθως ειναι ενα γενικο manual για τις βασικες λειτουργιες του οργανου. Αν ηταν στυλ TG77 και αντι για ημιτονα μονο ειχε και samples .....οκ... αλλα τωρα...? Η FM των TG77 & SY77/99 εχει 16 waves για καθε operator, δηλαδη την βασικη Sine wave χωρις αρμονικες και 15 ακομα πιο συνθετες waves που περιεχουν επιπλεον αρμονικες. Στο Montage δεν ξερω τι παιζει για καθε operator. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Ειναι πολλα. Άντε μπρε... Το πως και γιατι διαλεγουν οι επωνυμοι μουσικοι συγκεκριμενα οργανα ειναι μεγαλη ιστορια, κι αυτα που διαλεγουν δεν σημαινει οτι ειναι παντα τα κορυφαια στην κατηγορια τους. Κοιτα λιγο την παρακατω φωτο. Άρα, ήδη ξεκαθαρίσαμε ότι οι επώνυμοι μουσικοί, δεν επιλέγουν βάσει τεχνικών προδιαγραφών. Χαίρομαι που συμφωνούμε. Παραμένει η διαφωνία μας για το αν οι τεχνικές προδιαγραφές χρησιμοποιούνται ως κριτήριο από τους "ανώνυμους" και λέω εγώ ότι "ίσως, αλλά επί το πλείστον "όχι", διότι οι ανώνυμοι εμπνέονται από και μιμούνται τους επώνυμους". Με δύο λόγια αν αύριο το πρωί ξανακυκλοφορούσαν τα παρακάτω όργανα ... DX7 SY77 SY99 FS1R MONTAGE … ως εντελώς καινούργια, με τιμές προσαρμοσμένες στη σημερινή πραγματικότητα, εσύ λες ότι θα πούλαγε περισσότερο το MONTAGE; Εγώ πάντως ξέρω τι (δεν) θα αγόραζα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
weberdcoe Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Η εποχή των πληκτρο-ηρώων και των εργαλείων τους έχει παρέλθει Περάσανε πια αυτά... Τώρα ο άλλος με ένα laptop από το κρεβάτι του έχει τη δυνατότητα να κάνει ολόκληρη παραγωγή. Δεν εντυπωσιάζουν λοιπόν αυτά όπως παλιά... Αλλά αν μη τι άλλο χαίρομαι διότι τα καινούργια synth πάνε περισσότερο προς την ζωντανή εκτέλεση, με ομαλές αλλαγές ήχων, εξελιγμένα arpeggiators ή Karma technology ή δεν ξέρω γώ τι άλλο, set-lists για γρήγορη ανάκληση των ήχων, περισσότερα κουμπιά και faders... Το synthesizer ακόμη εξελίσσεται, πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε ακόμη πολλά πράγματα όσον αφορά την αμεσότητα της επικοινωνίας εκτελεστή-οργάνου (πάλι στον Βαγγέλη καταλήξαμε φίλε Waterfall-K! ;D ) http://www.youtube.com/channel/UCAbdVOV_LECmvGCau45S9oQ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Το synthesizer ακόμη εξελίσσεται, πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε ακόμη πολλά πράγματα όσον αφορά την αμεσότητα της επικοινωνίας εκτελεστή-οργάνου (πάλι στον Βαγγέλη καταλήξαμε φίλε Waterfall-K! ;D ) Για πιο άμεση σχέση από αυτήν με ΟΛΑ τα όργανα δεν χρειάζεται να περιμένουμε το μέλλον ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Άρα, ήδη ξεκαθαρίσαμε ότι οι επώνυμοι μουσικοί, δεν επιλέγουν βάσει τεχνικών προδιαγραφών.Που το ειδες αυτο? Οι "επωνυμοι" μουσικοι, οπως ολοι μας, επιλεγουν synths κυριως με βαση το τι τους αρεσει στο αυτι. Αυτο ισχυει για καθε οργανο. Μετα ερχονται τα specs. Και τελος ειναι οι τιμες, κατι που μονο οι μη-"επωνυμοι"/διασημοι υπολογιζουν. Το οτι σε ενα synth setup καποιου διασημου μπορει να δεις καποιος ενα toy-keyboard ή καποιο αλλο φτηνιαρικο οργανο, δεν εχει καμια σημασια. Και δεν εχει καμια σημασια γιατι αυτο το φτηνιαρικο οργανο εχει διπλα του 5-6-10 High End synths για παρεα. Και φυσικα αν βαλεις τον Χ διασημο να διαλεξει ενα απο τα synths του setup, σιγουρα δεν θα ειναι το toy-keyboard. ...οι ανώνυμοι εμπνέονται από και μιμούνται τους επώνυμους". Η σωστη προταση ειναι "Οι ανώνυμοι εμπνέονται από τους επώνυμους, και οι Άσχετοι μιμούνται τους επώνυμους". 8) Με δύο λόγια αν αύριο το πρωί ξανακυκλοφορούσαν τα παρακάτω όργανα ... DX7 SY77 SY99 FS1R MONTAGE ως εντελώς καινούργια, με τιμές προσαρμοσμένες στη σημερινή πραγματικότητα, εσύ λες ότι θα πούλαγε περισσότερο το MONTAGE; Τα DX7 και SY77 θα πουλαγαν αν η τιμη τους ηταν γυρω στα 500-1000€ αντιστοιχα, αλλα κανενας επαγγελματιας δεν θα τα αγοραζε, αφου θα υπηρχε το Montage το οποιο μπορει να κανει οτι και τα προηγουμενα, συν κατι χιλιαδες πραγματα επιπλεον. Ολα θα πουλαγαν λοιπον, αλλα το Montage θα εβρισκε τη θεση που κατεχουν σημερα ολα τα flagship μοντελα. Τώρα ο άλλος με ένα laptop από το κρεβάτι του έχει τη δυνατότητα να κάνει ολόκληρη παραγωγή. Δεν εντυπωσιάζουν λοιπόν αυτά όπως παλιά...Δεν εχει καμια απολυτως σημασια. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Μη συγκρινουμε μηλα με σπανακοπιτα. πάλι στον Βαγγέλη καταλήξαμε φίλε Waterfall-K! ;D ) Φυσικο ειναι. Που θες να καταληξουμε? Στον Τσιτσόπουλο? ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Που το ειδες αυτο? Καλά… άστο, ούτε με αυτά που γράφεις δε συμφωνείς.. Πάμε στην ουσία : όταν βλέπω ένα συνθετητή που προσπαθεί να τα κάνει όλα, έχει πουλά λαμπιόνια, έχει ήδη εξαγγελθεί ότι δεν θα υποστηριχθεί από λογισμικό είτε στο Πισι, είτε στο Μακ, (όπως ορθότατα πρόσεξες) έχει σακατεμένο σηκουενσερ, τότε ξέρω (τραστ μη) ότι είναι κολοκύθι, ειδικώς στα χρήματα που πάει. Ακόμη και στην αναδρομική τιμολόγηση των θεϊκών οργάνων που σου έγραψα (με την οποία τιμολόγηση δε συμφωνώ, αλλά ας προσποιηθώ για λίγο ότι συμφωνώ) θα με συνέφερε να πάρω 4 DX7 και δύο SY-77, να τα περάσω από μία ισχυρή μονάδα εφέ (300 ευρώ το πολύ) και τότε το Montage θα ήταν πολύ χρήσιμο ως πτυελοδοχείο για αρκούδες. Αυτό το όργανο, για να σταματήσω να γελάω με δαύτο θα έπρεπε να έχει τα εξής (ακολουθεί φανταστικός διάλογος ανάμεσα σε μένα και τη σχεδιαστική ομάδα του Μοντάδ): α) Μη σακατεμένο σήκουενσερ (και εγώ προτιμώ τα hardware sequencer και πιστεύω ότι "ή το έχεις πάνω, ή δεν το έχεις", κάθε ενδιάμεση λύση είναι ντολμαδοπαρασκευαστικής ποιότητος). β) Software ρε γύφτοι, software. Είναι 2016 βρε δυστυχισμένοι κόπανοι της Yamaha, πως διαννοείσαι να μου πουλήσεις ότι θα φορτώνω τα δικά μου sample (τα οποία φαντάζομαι ότι θα τα προετοιμάζω με κάποια συσκευή της PITSOS), και FMx και δε συμμαζεύεται, δίχως την αξιοπρέπεια ότι θα έχω τουλάχιστον έναν librarian. Άρα φίλε Γιαμαλάχα, δεν πουλάς συνθεσάϊζερ, πουλάς αρμόνιο και ποντάρεις ότι θα χρησιμοποιώ τους έτοιμους ήχους και ότι θα περνάω τη ζωή μου να κάνω σβίου-σβίου με το "μαγικό κουλβί". γ) Σοβαρή ποιότητα κατασκευής. Εκεί δεν ξέρω τι θα έχουν κάνει. δ) Αποδοχή του ότι "δεν μπορείς με ένα όργανο να ικανοποιήσεις όλους παντού", και συνεπώς, αφού πας για performance synthesizer παράτα μας με το αν έχεις και πιστό ήχο πιάνου. Έχουμε πιανο ρε Μπούρδαχ. Αυτό το θέμα έχει λυθεί από το 2000, αν όχι νωρίτερα. ε) Τα ίδια με το (δ) αλλά για τα acoustic sounds. Έχουμε ρε spanish guitar. Και sampler έχουμε, με μία οθονάρα 40 ίντσες. στ) Τελικά τι είσαι ρε φίλος; Workstation δεν είσαι, synth είσαι θεωρητικώς, sampler δεν είσαι… άρα καλά λέω εγώ ότι είσαι αρμόνιο. Θα περιμένω να βγάλει τίποτε τις προκοπής η Roland, βαρέθηκα με τα παιγχνιδάκια της Yamaha. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 4 Φεβρουαρίου 2016 Ελα ρε Trolley, ελα και με κουραζεις, και μολις ηρθα απ'την προβα και ειμαι ηδη κουρασμενος. Καλά… άστο, ούτε με αυτά που γράφεις δε συμφωνείς.. Hah? όταν βλέπω ένα συνθετητή που προσπαθεί να τα κάνει όλα... Πουν'τος ωρε? έχει ήδη εξαγγελθεί ότι δεν θα υποστηριχθεί από λογισμικό είτε στο Πισι, είτε στο ΜακΠου το ειδες παλι αυτο? Το Montage, οπως και η σειρα Motif, οπως και ολες οι synth σειρες της Yamaha, θα εχει πληρη υποστηριξη σε software, το οποιο σημαινει Librarian/Editor, Converter για τους ηχους της DX/TX σειρας (υποστηριζονται τα DX7, DX7 II, TX802 και TX816) καθως και αλλα Tools απ'τη Yamaha και τριτους, οπως ο John Melas. έχει σακατεμένο σηκουενσερ Εχει διαφορετικου τυπου sequencer. Εκτος απο σενα, εμενα και μερικους αλλους, ξερεις πολλους επαγγελματιες που να δουλευουν πλεον σε hardware sequencers? Ειναι ελαχιστοι. Προσωπικα θα ηθελα να εχει το sequencer του MOXF, αλλα δεν το εχει, τι να κανουμε τωρα? Ενα μειον για μενα. Αλλοι παλι δεν θα δωσουν καμια σημασια στην ελλειψη του. Ακόμη και στην αναδρομική τιμολόγηση των θεϊκών οργάνων που σου έγραψα θα με συνέφερε να πάρω 4 DX7 και δύο SY-77, να τα περάσω από μία ισχυρή μονάδα εφέ (300 ευρώ το πολύ) και τότε το Montage θα ήταν πολύ χρήσιμο ως πτυελοδοχείο για αρκούδες.Ναι ε? ;D Να σου θυμισω ποσο χωρο χρειαζονται 4 DX7 και δυο SY77? Να σου θυμισω ποσο βαρος εχουν ολα αυτα μαζι? Μονο το SY77 ζυγιζει 17 κιλα. Τελος, πρεπει να σου θυμισω τι μπορεις να κανεις με 4 DX7 και δυο SY77? Αντε να σου θυμισω. 4 DX7 σημαινει: 8 FM ηχοι/patches ταυτοχρονα, κι αυτο επειδη το DX7 (το II μονο) ειναι bitimbral. Προσθεσε και 4 FM mono ηχους ή 2 FM poly ηχους x2 SY77, μας κανει 16 ή 12 ξεχωριστους FM ηχους ταυτοχρονα, οι οποιοι δεν ειναι ολοι πολυφωνικοι, δεν εχουν ολοι ξεχωριστο MIDI καναλι, και αποτελουνται απο 6-Operators ο καθενας. Ολα αυτα γινονται αν βγαλεις το κρεβατι σου απ'την κρεβατοκαμαρα και στησεις τα 6 παραπανω οργανα. Βεβαια, μπορεις να κανεις κατι πιο απλο: αγοραζεις ενα Montage, το οποιο ειναι 16-part multitimbral. Ετσι, και εσυ δεν θα κοιμασαι στην αυλη, και θα κανεις ολα τα παραπανω_συν παρα πολλα αλλα_με ενα μονο οργανο. 16-part multitimbral σημαινει οτι μπορεις να εχεις στο Montage ταυτοχρονα 16 ξεχωριστους 8-Operator FM ηχους, με το δικο τους MIDI καναλι και ξεχωριστα double insert effects ο καθενας! Με πιο απλα λογια, σκεψου 16 DX7 Ι σε ενα δωματιο, ή 8 DX7 II στο ιδιο δωματιο, και παλι το ηχητικο αποτελεσμα που θα εχεις δεν φτανει το "χαος" των 16 ταυτοχρονων FM ηχων ενος Montage, οι οποιοι ειναι και κατα πολυ καλυτεροι και πολυπλοκοτεροι. Να μη σου πω ποσες μοναδες εφφε θα χρειαστεις και με τι κοστος για να πλησιασεις λιγο το ηχητικο αποτελεσμα των 32 ταυτοχρονων insert εφφε + τα System και Master εφφε ενος Montage. Αστο, αραξε στο Montage.... 8) Αυτό το όργανο, για να σταματήσω να γελάω με δαύτο...Οποιος γελαει με ενα synth σαν το Montage, ή ειναι εντελως "βαρεμενος" ή εντελως ασχετος με τα synths. Δεν νομιζω οτι εισαι τιποτα απο αυτα τα δυο, οποτε ασε τις υπερβολες. Software ρε γύφτοι, software. Είναι 2016 βρε δυστυχισμένοι κόπανοι της Yamaha, πως διαννοείσαι να μου πουλήσεις ότι θα φορτώνω τα δικά μου sample (τα οποία φαντάζομαι ότι θα τα προετοιμάζω με κάποια συσκευή της PITSOS), και FMx και δε συμμαζεύεται, δίχως την αξιοπρέπεια ότι θα έχω τουλάχιστον έναν librarian. Άρα φίλε Γιαμαλάχα, δεν πουλάς συνθεσάϊζερ, πουλάς αρμόνιο και ποντάρεις ότι θα χρησιμοποιώ τους έτοιμους ήχους και ότι θα περνάω τη ζωή μου να κάνω σβίου-σβίου με το "μαγικό κουλβί". Σου απαντησα παραπανω. Οι χρηστες του Montage θα εχουν στη διαθεση τους ολα τα απαραιτητα soft tools απ'τη Yamaha ή/και απο τριτους. Ολες οι synth σειρες της εταιρειας διαθετουν τα απαραιτητα soft tools, απο την πιο φτηνη MX σειρα μεχρι και την σερα Motif, γιατι λες να αφησουν χωρις soft υποστηριξη το νεο τους flagship? Σοβαρή ποιότητα κατασκευής. Εκεί δεν ξέρω τι θα έχουν κάνει.Φανταζομαι η ποιοτητα κατασκευης θα ειναι εφαμιλλη με τη σειρα Motif, να περιμενεις δηλαδη το Montage να ειναι μεταλικο και made in Japan, οπως ολα τα flagship μοντελα της Yamaha. Αποδοχή του ότι "δεν μπορείς με ένα όργανο να ικανοποιήσεις όλους παντού", και συνεπώς, αφού πας για performance synthesizer παράτα μας με το αν έχεις και πιστό ήχο πιάνου. Έχουμε πιανο ρε Μπούρδαχ. Αυτό το θέμα έχει λυθεί από το 2000, αν όχι νωρίτερα.Αν ηταν ετσι, οι εταιρειες θα ειχαν σταματησει απ'το 2000 ή πιο πριν να σαμπλαρουν διαφορα πιανα και να βγαζουν συνεχως ολο και μεγαλυτερες βιβλιοθηκες ηχων πιανου, τοσο σε hardware οσο και σε software μορφη. Τα ίδια με το (δ) αλλά για τα acoustic sounds. Έχουμε ρε spanish guitar. Και sampler έχουμε, με μία οθονάρα 40 ίντσες.Τα ιδια με τα παραπανω.... Τελικά τι είσαι ρε φίλος; Workstation δεν είσαι, synth είσαι θεωρητικώς, sampler δεν είσαι… άρα καλά λέω εγώ ότι είσαι αρμόνιο.Σιγα μην ειναι και μελόντικα. ;D Το Montage, φιλτατε Trolley, ειναι πρωτα απ'ολα και κυριως, ενα synth με δυο διαφορετικες sound engines, οι οποιες, εντελως αντικειμενικα και αποδεδειγμενα, "σκοτωνουν". Το Montage ειναι φυσικα και workstation. 2 synth engines + πολλαπλες μοναδες εφφε + motion sequencer + 8 arpeggiators + MIDI/Audio interface + internal user Flash RAM. Σου μοιαζει αυτο το οργανο για "αρμονιο"? Θα περιμένω να βγάλει τίποτε τις προκοπής η Roland... Εχεις μεγαλη υπομονη (και χιουμορ ;D) βλεπω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση