Επισκέπτης Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Να πω ότι για την ώρα δεν έχω εντυπωσιαστεί... Τι αλλο πρεπει να δεις για να εντυπωσιαστεις ωρε Weberdcoe? Μιλαμε για ενα synth που ενσωματωνει ενα Motif XF και ενα FM synth on steroids. Προσθεσε στο καπακι την 128ρα πολυφωνια ανεξαρτητα για τις FM & AWM2 engines, 8 ταυτοχρονα arpeggiators με 10,000 arpeggios συν τα user arpeggios, 32 insert effects ταυτοχρονα, USB Audio/MIDI interface (3-In/16-stereo Out audio), ενσωματωμενη Flash RAM 1.75GB και πληρη συμβατοτητα με τους χιλιαδες επι χιλιαδων ηχων του Motif XF και DX7. Μονο την ενισχυμενη AWM2 engine ή μονο την 88 Alg./8 Op. FM να ειχε πανω, θα μιλαγαμε παλι για synth "τερας". Οι ηχοι που μπορει να φτιαξει καποιος πανω σ'αυτο ειναι απειροι, η πολυπλοκοτητα τους δε ειναι τεραστια. Οσοι εχουν ασχοληθει εστω και στο ελαχιστο με καποιο FM synth ή καποιο προσφατο rompler της σειρας Motif, μπορουν να καταλαβουν τι "παπαδες" μπορει να κανει το Montage. Πάντως, όπως και να έχει θεωρώ ότι η τιμή του πρέπει σίγουρα να πέσει...νομίζω ότι είναι over-priced. Αυτο ψιλο-νομιζω κι εγω. Και λεω 'ψιλο-νομιζω', γιατι η τιμη του ειναι μεν σχεδον ιδια με του Motif XF, αλλα απ'την αλλη το Montage_περα απο την μια παραπανω sound engine που διαθετει_ενσωματωνει ενα USB Audio/MIDI interface και 1.75GB Flash RAM, δυνατοτητες τις οποιες αν τις θελεις στο Motif XF σου θα πρεπει να τις αγορασεις ξεχωριστα, και το προσθετο κοστος δεν ειναι καθολου μικρο. Μια FireWire expansion για το XF κοστιζει €371, ενω τα 2GB προσθετης Flash RAM κοστιζουν €379, και δεν μιλαμε για την expansion card της Yamaha αλλα για την αντιστοιχη πολυ φθηνοτερη της Mutec. Εχουμε λοιπον το Motif XF61 στα €2666, συν €750 για τις FireWire και Flash επεκτασεις, συνολο €3416. To Montage 61 θα κοστιζει περιπου €2830 με ολα αυτα πανω και πολλα περισσοτερα. Το Montage λοιπον μπορει τελικα να μην ειναι και τοσο ακριβο οσο ισως νομιζουμε. Βεβαια η τεχνολογια τρεχει με απιστευτη ταχυτητα και καθε μερα που περναει γινεται ολο και φθηνοτερη. Ισως γι αυτο λοιπον το Montage θα μπορουσε να κυκλοφορησει σε μια χαμηλοτερη τιμη. Ισως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν είναι θέμα τεχνολογίας αλλά περισσότερο είναι θέμα κόστους έρευνας και ανάπτυξης, το οποίο θα μοιραστεί σε λίγους ( σε σχέση με κάποια ευρείας χρήσης συσκευή) χρήστες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν είναι θέμα τεχνολογίας αλλά περισσότερο είναι θέμα κόστους έρευνας και ανάπτυξης...Υπερεκτιμας(τε) μαλλον το κοστος ερευνας και αναπτυξης. Στην περιπτωση του Montage δεν υπαρχει τιποτα το καινουργιο, και κανενα κοστος ερευνας και αναπτυξης. Οπως εγραψα παραπανω, το Montage ειναι "ενα synth που ενσωματωνει ενα Motif XF και ενα FM synth on steroids". Και οι δυο αυτες τεχνολογιες που ενσωματωνει, FM και AWM2, χρησιμοποιουνται εδω και δεκαετιες απ'τη Yamaha. Η μεν AWM2 του Montage ειναι η ιδια ακριβως που υπαρχει και στα Motif XF/MOXF, μονο που εχει δεκαπλασια ROM δειγματων, και η FM ειναι πανω κατω η ιδια που υπηρχε στο FS1R του 1998. Ολα τα υπολοιπα ειναι προσθηκες που υπαρχουν ηδη στις μερες μας. Να μου πεις για κοστος ερευνας και αναπτυξης για τη σειρα DX πισω στα τελη των 70s/αρχες των 80s να συμφωνησω. Η DX τεχνολογια τοτε ηταν πραγματικα κατι το καινουργιο, η Yamaha δουλευε πολλα χρονια για να καταφερει να διαμορφωσει και να υλοποιησει την FM πατεντα του John Chowning πανω σε μουσικα οργανα. Και μετα απ'ολα αυτα τα χρονια ερευνας, η τιμη του τελικου προϊοντος, και συγκεκριμενα του DX7, ηταν πολυ χαμηλη σε συγκριση με τις τιμες των υπολοιπων synths της εποχης, μολις $2000. Μην υπερεκτιμαμε το κοστος ερευνας και αναπτυξης μερικων εταιρειων, το συγκεκριμενο κοστος ειναι συνηθως ενα παγιο κοστος και δεν λαμβανεται τοσο σοβαρα υποψη στην τιμη του τελικου προϊοντος, οχι σε τετοιο βαθμο παντως που πιστευουν μερικοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Στάθης Π. Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν εχει αδικο σε αυτο μου λεει ο Mανος, ο τομεας "ερευνα και αναπτυξη" μπορει να μην συμπεριλαμβανει απαραιτητα καινοτομια, οπως αντιστοιχα καινοτόμες ήταν οι fm vl κλπ μηχανες συνθεσης της yamaha.Μππορει να συμπεριλαμβανει τον εκ νεου σχεδιασμο ενος προϊοντος και αυτο δεν ειναι λιγο. Συγκεκριμενα στο montage, δεν ειναι απλα οτι δεκαπλασιασαμε τη χωρητικοτητα των waveforms ή πήραμε την fm του fs1r και την βάλαμε σε ενα καινούριο synth. Έχουν γίνει αλλαγές/αναβαθμησεις οπως σε κυκλώματα, tone generator για να χωρεσουν αυτα τα 5gb(swp70), λειτουργικό και πόσα άλλα που δεν ξέρουμε.To αν άξιζε όλο αυτό σαν project αυτήν την τιμή δεν μπορούμε να το ξερουμε. Μία κοστολόγηση μπορεί να περιλαμβάνει και πολιτικές marketing άλλωστε. Πάντως προσωπικά το θεωρώ υπερεκτιμημένο για τα δικά μου τα δεδομένα:δεν θα έδινα τόσα λεφτά για ένα performance synth όσο καλό και αν είναι, αν είχε το sequencer και sampler έστω των motif , θα το σκεφτόμουν , μπορεί και να το αγόραζα αλλα τελικά θα το σκεφτώ στο επόμενο workstation ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Ας αναφερθεί άλλη μία φορά : αυτό που καταξιώνει ένα μουσικό όργανο δεν είναι οι τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά το εύρος που έχει λάβει η χρήση του στα χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο. Σε αυτό το στίβο, η τρέχουσα αξία του Μοντάζ είναι ίση με ΜΗΔΕΝ, και είναι πολύ πιθανό ότι θα παραμείνει ακριβώς εκεί, παρά την υπεροχή του σε επίπεδο προδιαγραφών. Η εποχή των πληκτρο-ηρώων και των εργαλείων τους έχει παρέλθει, και αν φτάσουμε να ακούσουμε κάποιο ήχο από το Μοντάζ σε κάποιο τρακ κάποιου δίσκου, το πιθανότερο είναι ότι θα είναι τόσο επεξεργασμένος ο ήχος που ούτε καν θα το γνωρίσουμε σαν τέτοιο. Ειδική σημείωση : Καταράχτη, εφ' όσον τίποτε άλλο δεν σε πείθει για το ότι κάνεις λάθος με όλες αυτές τις θεωρίες σου για το κόστος της έρευνας, τουλάχιστον ας σε πείσει η τραγική υπενθύμιση ότι ζεις σε μία χώρα που απλώς δεν έχει από το συγκεκριμένο είδος (έρευνας, δηλαδή) παρεκτός σε ειδικότατους πανεπιστημιακούς κύκλους και άσε να σου πει κάποιος ειδικότερος για το αν κοστίζει πολύ ή λίγο. Με δύο λόγια, είμαστε στην κάτω Μακρυνίτσα του Σύμπαντος όσον αφορά την έρευνα και ειδικώς για τέτοια προϊόντα, ή αλλιώς, αν ήταν τόσο φθηνό (άρα εύκολο) θα το κάνανε και στο Ελλάντα. Εντελώς φιλικά. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Στάθης Π. Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Ας αναφερθεί άλλη μία φορά : αυτό που καταξιώνει ένα μουσικό όργανο δεν είναι οι τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά το εύρος που έχει λάβει η χρήση του στα χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο. Συμφωνώ, αλλά δεν είναι η μοναδική σκοπιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Συμφωνώ, αλλά δεν είναι μοναδική η σκοπιά. Δεν ξέρω κάποια άλλη. Τι έχεις υπ' όψιν σου; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Στάθης Π. Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων εαν το όργανο πρόκειται να λαβει αναγνώριση απο την παγκόσμια μουσική κοινότητα, ετσι ωστε να δικαιολογήσει την τιμή που ενδεχομένως να την θεωρήσει υψηλή. Επίσης ένα synth είναι ενα μουσικό όργανο απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνολογία, και όταν ο καλλιτέχνης την χρειάζεται και δεν την έχει σε ένα synth ακριβότερο( σε σχεση με το προηγούμενο που τη διέθετε, περι sequencer k sampler ο λογος), τότε κάπως φαίνεται. Σίγουρα η μουσική αξία φαίνεται στην δισκογραφία , και ίσως είναι γνωστό αφού πολλοί μουσικοί γνωρίζουν οτι εφόσον ο μουσικός είναι καλός, ο,τι και να πιάσει θα ακούγεται όμορφα. 'Αλλωστε, ένας εραστιτέχνης μουσικός όπως είμαι εγώ, δεν μπορεί να μην λάβει υπόψιν μια ενδεχομένως υψηλή τιμή. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να γνωρίζει εκ των προτέρων εαν το όργανο πρόκειται να λαβει αναγνώριση απο την παγκόσμια μουσική κοινότητα, ετσι ωστε να δικαιολογήσει την τιμή που ενδεχομένως να την θεωρήσει υψηλή. Επίσης ένα synth είναι ενα μουσικό όργανο απόλυτα συνυφασμένο με την τεχνολογία, και όταν ο καλλιτέχνης την χρειάζεται και δεν την έχει σε ένα synth ακριβότερο( σε σχεση με το προηγούμενο που τη διέθετε, περι sequencer k sampler ο λογος), τότε κάπως φαίνεται. Σίγουρα η μουσική αξία φαίνεται στην δισκογραφία , και ίσως είναι γνωστό αφού πολλοί μουσικοί γνωρίζουν οτι εφόσον ο μουσικός είναι καλός, ο,τι και να πιάσει θα ακούγεται όμορφα. 'Αλλωστε, ένας εραστιτέχνης μουσικός όπως είμαι εγώ, δεν μπορεί να μην λάβει υπόψιν μια ενδεχομένως υψηλή τιμή. Έτσι πιστεύω τουλάχιστον Φυσικά, έτσι είναι. Αλλά εγώ δεν αναφέρομαι στην αξιολόγηση που γίνεται απέναντι σε ένα μουσικό όργανο την περίοδο που κυκλοφορεί, αλλά για το αν το θυμάται κανείς τρία χρόνια αργότερα. Η γνώμη μου είναι πως γίνεται σταδιακά δυσκολότερο να φτιάξουν κάτι που να μην μετανιώσει κάποιος που το αγόρασε τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του, ενώ ένα παλαιότερο όργανο, αν έχει περάσει αυτό το τεστ, με ενδιαφέρει περισσότερο. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 3 Φεβρουαρίου 2016 Δεν εχει αδικο σε αυτο μου λεει ο Mανος, ο τομεας "ερευνα και αναπτυξη" μπορει να μην συμπεριλαμβανει απαραιτητα καινοτομια, οπως αντιστοιχα καινοτόμες ήταν οι fm vl κλπ μηχανες συνθεσης της yamaha.Μππορει να συμπεριλαμβανει τον εκ νεου σχεδιασμο ενος προϊοντος και αυτο δεν ειναι λιγο. Συγκεκριμενα στο montage, δεν ειναι απλα οτι δεκαπλασιασαμε τη χωρητικοτητα των waveforms ή πήραμε την fm του fs1r και την βάλαμε σε ενα καινούριο synth. Έχουν γίνει αλλαγές/αναβαθμησεις οπως σε κυκλώματα, tone generator για να χωρεσουν αυτα τα 5gb(swp70), λειτουργικό και πόσα άλλα που δεν ξέρουμε.E και? Ολα αυτα ειναι γνωστα. Τα παραπανω δεν σημαινουν αναγκαστικα επιπροσθετο κοστος. Να ξαναπω εδω οτι "Μην υπερεκτιμαμε το κοστος ερευνας και αναπτυξης μερικων εταιρειων, το συγκεκριμενο κοστος ειναι συνηθως ενα παγιο κοστος και δεν λαμβανεται τοσο σοβαρα υποψη στην τιμη του τελικου προϊοντος". Το τμημα ερευνας και αναπτυξης καθε εταιρειας ειναι συνηθως κατι το standard, δηλαδη ενα τμημα με Χ εργαζομενους διαφορων ειδικοτητων. Υπαρχει ενα Χ budget το μηνα γι αυτο το τμημα, οπως υπαρχει ενα Χ budget για καθε τμημα και οπως υπαρχει ενα Χ budget για 1002 πραγματα. Το να λεει καποιος οτι το Χ οργανο εχει Ψ τιμη γιατι στην τιμη αυτη συνυπολογιζεται σοβαρα και το κοστος της "ερευνας και αναπτυξης" ειναι σαν να λεει οτι στην ιδια τιμη συνυπολογιζεται και το κοστος του ρευματος, του νερου, της καθαριστριας, του φυλακα κλπ κλπ. Δεν παει ακριβως ετσι. Το κοστος της ερευνας και αναπτυξης μπορει να ειναι μηδαμινο ή τεραστιο, αυτο δεν επηρεαζει παντα την τελικη τιμη ενος προϊοντος. Και αυτο ειναι φυσικο, απειρα προϊοντα εχουν πισω τους ενα τεραστιο κοστος ερευνας αλλα το κοστος αυτο ή ενα μεγαλο μερος του δεν ειναι δυνατον να περασει στην τιμη του τελικου προϊοντος, γιατι απλα η τελικη τιμη του θα ειναι απαγορευτικη για τους παντες. Αν περιμενει καποιος να κανει αποσβεση των χρηματων που εχει δωσει στην ερευνα καποιου προϊοντος, περνωντας το κοστος στην τελικη τιμη του, το εκλεισε το "μαγαζι" πριν καν το ανοιξει. Ας αναφερθεί άλλη μία φορά : αυτό που καταξιώνει ένα μουσικό όργανο δεν είναι οι τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά το εύρος που έχει λάβει η χρήση του στα χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο.Στα "χέρια ανθρώπων που έχουν να καταθέσουν επαγγελματικό ή καλλιτεχνικό έργο" μπορει να πεσει απο το ακριβοτερο μουσικο οργανο μεχρι μια κιθαρα φτιαγμενη απο κουτι πουρων. Το αν ο Χ παιχταρας παιζει "παπαδες" με ενα τετοιο "κουτοκιθαρο" δεν σημαινει οτι το συγκεκριμενο οργανο καταξιωθηκε αυτοματα ως ενα καλο οργανο. Αν βαλεις κατω τον Lang Lang και του δωσεις να παιξει ενα πιανο του 500ρικου, θα σου παιξει απιστευτα πραγματα που θα σου σηκωθει η τριχα καγκελο. Αυτο τι σημαινει? Οτι το πιανακι του Thomann που το πουλαει 500€ καταξιωθηκε σαν σοβαρο πιανο και μπορει ανετα να αντικαταστησει ενα Yamaha CFX 9' concert piano? Λυπαμαι που στο λεω φιλτατε Trolley, αλλα ακομα και αν το Montage δεν πουλησει ουτε ενα κομματι, σαν synth θα παραμεινει κορυφαιο. Ολα τα υπολοιπα ειναι θεωριες δικες σου. Εντελως φιλικα, επισης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση