db548 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Λοιπόν χρησιμοποιώ το AKG D12 E για ηχογράφηση της μπότας κ ακόμα ξύνω το κέφαλι μου, προσπαθώντας να βγάλω βαθύ κ ογκόδη ήχο... To EQing δεν με βοηθάει όπως θα ήθελα (δώστε καμιά ωραία συμβουλή ρε παίδες)... Χρησιμοποιώντας Reverb (εππηρεασμένος απο Evergrey) το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο. Τι προτείνετε; Έχω ακούσει για 2 μικρόφονα στη μπότα (μέσα κ έξω), το χει δοκιμάσει κανείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-freemindgr Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Καταρχας, καλο ειναι να αναφερεις τις ιντσες της μποτας, το μοντελο της και αλλες τετοιες τεχνικες λεπτομερειες που αφορουν την κατασκευη της μποτας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Πες μας τι μπότα ηχογραφείς, σε τι χώρο, με τι προενίσχυση και τι drummer :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Συμφωνώ. Για δώσε μερικά στοιχεία για την εν λόγω κάσα (διαστάσεις, δέρματα κ.λπ.). Έχει μπροστινό δέρμα, και αν ναι, με τρύπα ή όχι; Χρησιμοποιείς muffling, και πόσο; Αν η κάσα δεν βγάζει χαμηλές από μόνη της, ότι ισοστάθμιση κι αν κάνεις και όσο βάθος και αν βάλεις, το αποτέλεσμα δεν θα είναι τόσο καλό με αυτό που θα είχες από ένα τύμπανο με καλό φυσικό ήχο. Χωρίς να ξέρω πως είναι "σεταρισμένη" η κάσα, θα πρότεινα τα εξής: Κούρδισε το δέρμα που χτυπάει ο κόπανος (πρέπει να βρεθεί μία καλύτερη μετάφραση για το beater!) όσο πιο χαμηλά γίνεται, τόσο ώστε να φύγουν απλά οι ζάρες. Το μπροστινό δέρμα κούρδισέ το λίγο πιο ψηλά - μία, δύο πλήρεις στροφές των κλειδιών (αν δεν υπάρχει μπροστινό δέρμα, βάλε!). Αν θέλεις γενικά πιο στακάτο και εστιασμένο ήχο, καλό είναι το μπροστινό δέρμα να έχει μια μικρή τρύπα (με 10-15 εκ. διάμετρο, όχι κεντραρισμένη). Αν έχεις "παραγεμίσει" την κάσα με μόνωση, άδειασέ τη τελείως και ξεκίνησε από το μηδέν. Πιθανότατα ο ήχος θα γίνει μουντός και με υπερβολικό sustain, οπότε άρχισε να βάζεις μόνωση αλλά με φειδώ. Λίγο κάθε φορά, μέχρι να αρχίσει να σ' αρέσει. Συνήθως ένα κομμάτι αφρολέξ, ρικοφόν ή κάτι αντίστοιχο, που μόλις ακουμπάει τα δύο δέρματα χαμηλά, είναι αρκετό. Και μια κουβέρτα κάνει δουλειά. Επίσης μία πετσέτα τυλιγμένη και κολλημένη στο πίσω δέρμα, είναι παλιά και δοκιμασμένη τεχνική. Ο τρόπος που χρησιμοποιώ συνήθως εγώ σε ηχογραφήσεις (για ροκ ήχο) περιλαμβάνει διπλό πίσω δέρμα (Remo emperor, Evans G2 κ.λπ.), και μονό μπροστά, με τρύπα στο πλάι, κουρδισμένα με τον τρόπο που περιγράφω πιο πάνω. Μέσα στην κάσα υπάρχει ένα ...οτιδήποτε (από κουβέρτα, μέχρι μπουφάν) που ακουμπάει τη βάση του πίσω δέρματος (σε ύψος 5-10 εκ. το πολύ), και καλύπτει όλη την κάτω πλευρά της κάσας, αλλά δεν αγγίζει το μπροστινό. Το πιθανότερο είναι ότι αν ο φυσικός ήχος της κάσας είναι γεμάτος και έχει χαμηλές, αυτό θα περάσει και στην εγγραφή, και από κει μπορείς να κάνεις ότι επεξεργασία θέλεις, ξεκινώντας με καλό αρχικό δείγμα. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PJ Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Λοιπόοοοοοοον Αν ακούσεις την μπότα solo είναι φυσικό ο ήχος που θα πάρεις να είναι πολύ μεσαίος. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αρχίσεις την μίξη από τα overhead και σιγά σιγά να δυναμώνεις την ένταση των δυναμικών μικροφώνων μέχρι να ακούσεις αυτό που θέλεις. Στο τέλος θα έχεις ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα που θα έχει όλα τα συστατικά που ζητάς. Τώρα αν θέλεις να έχεις ένα πιο rock-metal άκουσμα θα πρέπει να κόψεις τα 500 Hz και να τονίσεις 5ΚHz και 10 KHz. Όταν τελειώσεις με το μαγείρεμα βάλε τη μπότα μέσα στην μίξη και κάνε τις τελικές διορθώσεις. Συνήθως βλέπεις ότι το EQ ήταν λίγο υπερβολικό και πρέπει να κάνεις λίγο πίσω. Έχε λίγο στο μυαλό σου πως ακούγετε το όργανο φυσικά και μην το παρακάνεις γιατί μετά από λιγα χρόνια οι μίξεις σου θα ακούγονται παροχημένες. Πάντως το πιο σημαντικό για να πάρεις τον ήχο που θέλεις αν κατάλαβα καλά είναι να κόψεις τα 500Hz. Tα μικρόφωνα που εγώ χρησιμοποιώ είναι ένα D112 μέσα και ένα πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος έξω γύρω στους 20 πόντους μακριά το οποίο ενίοτε το σκεπάζω με κουβέρτα για να μην ακούγονται τα έλλα τύμπανα. Τέλος συνήθως προσθέτω compression ανάλογα με τι ήχο θέλω. Προσοχή όμως γιατί χάνεις χαμηλές ΄συχνότητες. Πολύ σημαντικό είναι να βάλεις ένα μικρόφωνο για να πιάσεις τον χώρο που ακόμα και αν δεν είναι καλός μπορείς να το περάσεις από ένα reverb και να έχεις καλό αποτέλεσμα. Αν δεν τα καταφέρεις με αυτά βάλε ένα drumagog και αντικατέστησέ τη να πάει στο καλό. ¶λλωστε αυτό συνηθίζεται έτσι και αλλιώς. Γιάννης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Τώρα αν θέλεις να έχεις ένα πιο rock-metal άκουσμα θα πρέπει να κόψεις τα 500 Hz και να τονίσεις 5ΚHz και 10 KHz. Δοκίμασε να κόψεις 200-300, να δώσεις 3-5k και από εκεί και πάνω high shelving. Επίσης δοκίμασε να βάλεις ένα low cut με resonance στους 60-80 κύκλους. Μετά compression ή multiband compression. Και ένα σωστά ρυθμισμένο gate θα βοηθήσει την κατάσταση. Όλα αυτά προϋποθέτουν σωστή πηγή, γι' αφυτό σου λέω να μας δώσεις καλύτερα info στο τι έγραψες και πως το έγραψες. Για το drumagog +10000. Πόσες από τις rock παραγωγές που ακούμε νομίζεις ότι έχουν μόνο miked drums? :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
db548 Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Πολύ ωραίες οι συμβουλές παίδες... Thanx Θα αναφέρω κ κάποια άλλα στοιχεία μπας κ βγάλω άκρη: 1. Προενίσχυση Focusrite Octopre. 2. Μέγεθος κ χαρακτηριστικά μπότας άγνωστα (έχω ηχογραφήσει δύο ντράμερς ο κάθενα με το δικό του set, ψίλομάπα μου φάνηκαν). 3. Ντράμερς μεσαίου επιπέδου. 4. Ηχογράφηση σε studio (μονώσεις κτλ) Ερώτηση προς PJ: Δηλαδή εκτός από τα overheads να χρησιμοποιήσω κ ένα ambient μικροφωνο; Που; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 To ποιο σημαντικό πιστεύω στη μίξη των τυμπάνων είναι να μιξάρεις κατά 90% με όλα τα κανάλια ανοιχτά! Ποτέ μη κάθεσε και παιδεύεσε με solo σε κάθε κανάλι, εκτός από τις περιπτώσεις που θέλεις να ρυθμίσεις τα gates. Bέβαια όπως προαναφέρθηκε παίζει τεράστιο ρόλο η πηγή και το ΤΕΛΕΙΟ κούρδισμα! Αν ο ντράμερ ξέρει να κουρδίζει τέλεια το σέτ του και με 3μικρόφωνα(μπότα + 2 overhead) μπορείς να βγάλεις απίστευτο ήχο! http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2006 Ερώτηση προς PJ: Δηλαδή εκτός από τα overheads να χρησιμοποιήσω κ ένα ambient μικροφωνο; Που; Δοκίμασε διάφορες θέσεις μέσα στο χώρο σου μέχρι να βρείς το sweet spot. Tα τύμπανα σε χώρο με σωστή ακουστική αποδίδουν καλύτερα στις ηχογραφήσεις όταν τοποθετούνται στη γωνία του δωματίου, και το room mic στο κέντρο! http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GiannisPaok4 Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2009 ΚΟΙΤΑΞΕ ΦΙΛΕ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΙ ΤΕΧΝΙΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΙΣΙΚΟ ΡΙΒΕΡΜΠ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑ ΤΙΜΠΑΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΙΧROOM ΝΑ ΤΟΠΟΤΗΕΤΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΘ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΙΤΟΡ ΣΟΥ ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΝΤΡΑΜΕΡ. ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση