RayDTutto Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πόσο εγκληματικό είναι το τρύπημα στον πάτο. Τη δικιά μου (τύπου Martin) την τρύπησα και της έβαλα έναν RMacoustics και κατέβηκε το σύμπαν. Όταν θέλω το 100% του φυσικού ήχου απλά αφαιρώ το μαγνήτη. Κιθάρες τύπου Lowden (>3000) τις παραδίδουν τρυπημένες. Δεν πετάγομαι συχνά, αλλά μη γίνεστε τόσο απόλυτοι. +1000 When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Δεν πετάγομαι συχνά Εγκλημα αλλά μη γίνεστε τόσο απόλυτοι. Κι αλλο εγκλημα +1000 -999 κριση εχουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Πολυ ωραίο ποστ Πνοή και Νύξη Ειχα διαβάσει πολλά για Martin αλλα λίγα τοσο μεστά Πως βλέπεις τις D28 με τις 000-28 Ξέρω, άλλο σχήμα και μέγεθος ηχείου, άλλο projection - κατα τα αλλα? Εδώ συνήθως δεν είναι θέμα σύγκρισης αλλά προτίμησης και προτεραιοτήτων. Αισθητικών (άλλο σχήμα), εργονομικών (άλλο μέγεθος και scale length), και ηχητικών. Όσο μικραίνει το μέγεθος, τόσο μικραίνει και η ικανότητα να μπορεί να γεμίσει με μπάσες συχνότητες ένα χώρο, το συγκεκριμένο όργανο. Συνήθως δεν τίθεται θέμα έντασης και projection, πολλές φορές μάλιστα, ένα μικρότερο σε μέγεθος όργανο, μπορεί να βγάζει υψηλότερο μέσο όρο έντασης σε dB, αλλά ούτε και συνολικής συχνοτικής συμπεριφοράς. Ο κανόνας λέει ότι τα μικρότερα σε μέγεθος, όργανα, έχουν πιο έντονη παρουσία (presence), αλλά αυτό μπορεί απλά να σημαίνει ότι μια dreadnought έχει την ίδια παρουσία με μια OM πχ, αλλά το διευρυμένο bass response της να 'μασκάρει' αυτήν ακριβώς την ιδιότητα. Και φυσικά εξακολουθεί να ισχύει κι εδώ η φιλοσοφία κατασκευής. Έχω ακούσει parlor/concert να ξεπερνούν σε όγκο και βάθος dreadnaught και jumbo, γιατί οι μεν χτίστηκαν με γνώμονα τον ήχο, λίγο πριν τα όρια μηχανικής αντοχής τους, και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιοτροπίες και τα χαρακτηριστικά των δεδομένων υλικών τους, ενώ οι δε με γνώμονα ΄συγκεκριμένες εργοστασιακές μετρήσεις/σταθερές (ακολουθώντας ένα επαναλαμβανόμενο πλάνο) και με σκοπό τη δομική σταθερότητα. Όσον αφορά την καλωδίωση, ούτως ή άλλως η κιθάρα (όπως όλες-πλην κλασσικών) είναι ήδη τρυπημένη για το endpin. Το μόνο που γίνεται είναι διεύρυνσή του για να μπει jack, και πλέον είναι και αναστρέψιμο με αντάπτορες, σε περίπτωση επιστροφής στο endpin. Καλό είναι να μην τρυπιέται ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού (ανάλογα το όργανο. Μια high end ακουστική ή ένα vintage όργανο, ποτέ. Ένα όργανο σειράς γραμμής παραγωγής, δεν βρίσκω το λόγο να μην τρυπηθεί για onboard preamp πχ., εάν κριθεί απαραίτητο). Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nklshp Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Όσον αφορά την καλωδίωση, ούτως ή άλλως η κιθάρα (όπως όλες-πλην κλασσικών) είναι ήδη τρυπημένη για το endpin. Το μόνο που γίνεται είναι διεύρυνσή του για να μπει jack, και πλέον είναι και αναστρέψιμο με αντάπτορες, σε περίπτωση επιστροφής στο endpin. Καλό είναι να μην τρυπιέται ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού (ανάλογα το όργανο. Μια high end ακουστική ή ένα vintage όργανο, ποτέ. Ένα όργανο σειράς γραμμής παραγωγής, δεν βρίσκω το λόγο να μην τρυπηθεί για onboard preamp πχ., εάν κριθεί απαραίτητο). Με πρόλαβες, αλλά η τεκμηρίωση σου ειναι πολύ καλύτερη απο τη δίκη μου, εχει και άλλη βαρύτητα. Έιχα διευρύνει την τρύπα λίγα χιλιοστά σε μια d28 που έχω πουλήσει (χωρίς να επηρεαστεί η αξία μεταπώλησης της) καθώς και σε μια 000 28 που έχω ακόμη. Δεν έχω κάνει κάποια άλλη μη αναστρέψιμη επέμβαση και φυσικά δε νιώθω οτι έχω εγκληματίσει. Καλή Χρονια παιδιά!!! Να μαστε καλα να διαφωνούμε!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dinosp Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 ^^ Ευχαριστώ Π&Ν για τον χρόνο και τις γνώσεις που μοιράζεσαι Με πρόλαβες, αλλά η τεκμηρίωση σου ειναι πολύ καλύτερη απο τη δίκη μου, εχει και άλλη βαρύτητα. Έιχα διευρύνει την τρύπα λίγα χιλιοστά σε μια d28 που έχω πουλήσει (χωρίς να επηρεαστεί η αξία μεταπώλησης της) καθώς και σε μια 000 28 που έχω ακόμη. Δεν έχω κάνει κάποια άλλη μη αναστρέψιμη επέμβαση και φυσικά δε νιώθω οτι έχω εγκληματίσει. Καλή Χρονια παιδιά!!! Να μαστε καλα να διαφωνούμε!!! ^ H επιλογή ανάμεσα στην D28 και την 000-28ec με παιδεψε πολυ οταν αποφάσισα να παρω νέα ακουστική και να αποσύρω μια ΕΚΟ που είχα τότε Νομίζω οτι τελικα επέλεξα σωστά για τις ανάγκες μου Για πες, nklshp, (άλλο όνομα να σου πετύχει), γιατι επήγες απο D σε 000? (αν θέλεις βέβαια) Χρόνια πολλά και καλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nklshp Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 ^^ Ευχαριστώ Π&Ν για τον χρόνο και τις γνώσεις που μοιράζεσαι ^ H επιλογή ανάμεσα στην D28 και την 000-28ec με παιδεψε πολυ οταν αποφάσισα να παρω νέα ακουστική και να αποσύρω μια ΕΚΟ που είχα τότε Νομίζω οτι τελικα επέλεξα σωστά για τις ανάγκες μου Για πες, nklshp, (άλλο όνομα να σου πετύχει), γιατι επήγες απο D σε 000? (αν θέλεις βέβαια) Χρόνια πολλά και καλα Δυστυχώς η ευτυχώς όσο σε παρακολουθώ στο Noiz, οι επιλογές μας ταιριάζουν reverb deluxe/ blues junior κλπ... Λοιπόν...θα στα πω απλά...καθότι το αλκοόλ με εχει επηρεάσει και πάω για δεύτερο γύρο...λόγω της ημέρας. 1. Clapton 2. Ο ήχος της στα solos... Λαμπερός μεσαιοπριμος... Με καινούργιες χορδές -Layla unplugged. 3. Και το σπουδαιότερο όταν παίζω συγχορδίες με παρέα ο ήχος της ξεχωρίζει... Βαβούρα τέλος... Βέβαια ο ήχος της d28 μου, όταν έπαιζα συγχορδίες μόνος, ήταν ο ορισμός του τέλειου ήχου ακουστικής κιθαρας. Είχε ωριμάσει, κάλυπτε μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων, πλούσιος, ζεστός. Κάποια στιγμή ελπίζω να καταφέρω να χω και τις δυο, στο εύχομαι και σένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nklshp Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 31 Δεκεμβρίου 2015 ^^ ^ Για πες, nklshp, (άλλο όνομα να σου πετύχει) Μεγάλη ιστορία, για συναισθηματικούς/ ιστορικούς λόγους. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dinosp Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 Λοιπόν... θα στα πω απλά... 1. Clapton 2. ... Layla unplugged. Νομίζω οτι σε καταλαβαίνω, nklshp Στο Albert Hall το κόλλησες μάλλον, ε? Εγω πάλι το έπαθα (και) απ' αυτο... Αλλα μάλλον είμαστε ελαφρώς off topic Καλή χρονιά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Reborn Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 @thomp Αν δε μπορείς να δοκιμάσεις από κοντά τέτοιας τιμής κιθάρες, μήπως είναι κρίμα να αγοράσεις στα τυφλά βασισμένος στις απόψεις μας; Για εμένα η D-28 είναι εμβληματική κιθάρα και όταν την ακούω είναι ο ήχος της ακουστικής κιθάρας που έχω στα αυτιά μου χρόνια τώρα και που θέλω να έχω όταν παίζω. (Τη D-35 δεν την έχω ούτε παίξει, ούτε δει ποτέ..) Αν βασισμένος στα λόγια μου πάρεις τη D-28 και δε σου κάνει; Για αυτό κάνε μόλις έχεις το απαραίτητο budget ένα ταξίδι και διάλεξε αυτή που σου αρέσει... Έτσι δύσκολα θα βγάλεις άκρη και αν βγάλεις θα είναι τυχαία. Υπάρχουν και άλλες κιθάρες από τη στιγμή που δεν έχεις δοκιμάσει και θα είναι κρίμα να μη δοκιμάσεις πριν αγοράσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nklshp Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 Share Δημοσιευμένο 1 Ιανουαρίου 2016 Νομίζω οτι σε καταλαβαίνω, nklshp Στο Albert Hall το κόλλησες μάλλον, ε? Αλλα μάλλον είμαστε ελαφρώς off topic Καλή χρονιά Καλή χρόνια. Συγγνώμη και από μένα για το εκτός θέματος, άλλα ήμουν εκεί μια μέρα μετά. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση