samy paraga Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Πρώτα απ όλα, δεν βάζω το άσθμα δια να αναλωθούμε σε πολιτικούς διαξιφισμούς. Το άσθμα έτυχε και απόκτησε τους στίχοι που έχει, καθόσον είχα μια επικενωνία με το συγκεκριμένο άνθρωπα-προς θεού η συνομιλία έγινε πουλί πριν τας εσωκομματικάς εκλογάς που αναβλήθηκαν. Αντίστοιχες προσπάθειες συνομιλίας, έχω και με άλλα άτομα, απ όλο το πολιτικό φάσμα κατά διαστήματα,απλά και για να είμαι ειλικρινής,δεν έλαβα ποτέ απάντηση,οπότε αυτή η έστω και.......απάντηση, από κάποιον-δεν πιστεύω πως ο Κυριάκος έχει χρόνο να ασχολείται με το κάθε βαρεμμένο-ήταν κάτι. Τραγικό είναι η αλήθεια, αλλά ως εδώ,καθότι επαέ είμεθα στο ΝΟΙΖκαι όχι στη Β. Κορέα. Αυτοπειθαρχούμεθα σύμφωνα με τους κανόνες λαίμαι. Ευχαριστώ για την ακρόαση και τα όποια σχόλια-κριτικές, πλήν πολιτικών. ΥΓ. Λάκης οβινδεοκλιπάς, θα αργήσω να γίνω και το ξεύρω, επίσης και μουζίκος καλός :D No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Όταν ο Jean-Luc Godard, συνάντησε το Yeti και οι δύο τους έπεσαν πάνω στον Keith Richards του βουνού... Πασπαλισμένη με μια μητριαρχική θεώρηση- μάλλον πρωτοκυκλαδική- η οπτικοποίηση παραπέμπει σε μια πρωτόλεια εκδοχή του La Chinoise. Αργό, λιτό και αφτιασίδωτο, με ένταση που δημιουργούν οι αλλεπάλληλες επαναλήψεις, το κλιπ εστιάζει στην «μορφή»- το κεντρικό πρόσωπο του δράματος. Το πρόσωπο/απρόσωπο, που λαμβάνει καφκικές διαστάσεις δοσμένο μέσα από το βλέμμα του σκηνοθέτη, δημιουργεί συνειρμούς, προκαλεί εσωτερικές δονήσεις. Με μια υποβόσκουσα εσωτερική επαναστατικότητα, η εικόνα απελευθερώνει το υπερεγώ του καλλιτέχνη και το διαχέει στο υπέρλαμπρο λευκό τοπίο. Βρισκόμαστε έναντι ενός πονήματος το οποίο θα στιγματίσει και θα οριοθετήσει εν συνόλω την τέχνη... Τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στους δημιουργούς του* * Πετάξτε έξω τους αλήτες... ;D ;D ;D Τι θολοκουλτουριές καμαρωτές είναι αυτές επαέ; ;D all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Το κομμάτι είναι θεϊκό. Είναι σε δική του κατηγορία, κάτι μεταξύ knight rider - τσάμικου και Πουλικάκου. Κερασάκι στην τούρτα η τρομερή φωνή του Φώτη. Στα της ανάλυσης με κάλυψε πλήρως ο Τέρρυ. Το μόνο που με χάλασε είναι που το βίντεο παραμένει βουβό για τα 30 πρώτα δευτερόλεπτα. Με έκανε να ψάχνω μήπως έχω πρόβλημα με τον ήχο του πισιού. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Το μόνο που με χάλασε είναι που το βίντεο παραμένει βουβό για τα 30 πρώτα δευτερόλεπτα. Με έκανε να ψάχνω μήπως έχω πρόβλημα με τον ήχο του πισιού. Εμενα με οδηγησε σε προσωρινη κωφωση μια και ειχα ανοιξει τερμα τα ακουστικα μια και για 30 δευτερολεπτα δεν ακουγα τιποτα και μετα με χτυπησε η πριμαδουρα στα 100 db ;D Το μπασο μαμει και δερνει παντως. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Το μπασο μαμει και δερνει παντως. Για μένα πάντως ξεχωρίζει το σαντούρι. Ενδεχομένως. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Ο Τερρυ τα είπε όλα. Και εγω στην αρχη ψαχνομουν για τον ήχο. Τι εγινε λεω, κρασαρε η κάρτα, το μπουτόν στα ηχεία ειναι κατεβασμένο. Τι συμβαίνει? χαχαχαχ Ωραίο ομως, και μερακλήδικο. Μπράβο samy, μου λειψες :-) α, σορρυ, μπράβο και στους άλλους συντελεστάς....... Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Δυσκολο και περιεργο ακουσμα για τα δικα μου ποπ αυτια αλλα με τη σφραγιδα "Παραγκας", στην ουγια που ειναι μια κατηγορια μονος του. Μπραβο αφεντικο,μπραβο και σε ολους τους συντελεστας Τερρυ,Πετρο,Φωτη και κρυφοπροπαραγωγοηχογραφητη ;D. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Το μόνο που με χάλασε είναι που το βίντεο παραμένει βουβό για τα 30 πρώτα δευτερόλεπτα. Με έκανε να ψάχνω μήπως έχω πρόβλημα με τον ήχο του πισιού. Εμενα με οδηγησε σε προσωρινη κωφωση μια και ειχα ανοιξει τερμα τα ακουστικα μια και για 30 δευτερολεπτα δεν ακουγα τιποτα και μετα με χτυπησε η πριμαδουρα στα 100 db ;D Και εγω στην αρχη ψαχνομουν για τον ήχο. Τι εγινε λεω, κρασαρε η κάρτα, το μπουτόν στα ηχεία ειναι κατεβασμένο. Τι συμβαίνει? χαχαχαχ Που να καταλάβετε από τέχνη, αφαιρετική τέχνη......Άβγαλτοι καλλιτέχνες...... 8) Σάμυ, ίσως απ'τα καλύτερά σου.....αν και μού'λειψε ένα 15λεπτο σόλο.... :-X Terry, έγραψες..... :o Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 avant guard! well done σε όλους! Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2015 Το κομμάτι είναι Παράγκας style, τέλος. Γεμάτο χιούμορ, σαρκασμό (και αυτοσαρκασμό), ανατροπές (δεν μπορείς να φανταστείς ποιός είναι ο δολοφόνος), και εκπλήξεις μέσα από επαναλήψεις. Το δε μπάσο απορρίφθηκε στην αρχή από τα protools αλλά με μαστίγωμα όλα γίνονται. Ο μπασίστας αμέσως μετά το πέρας της ηχογραφήσεως, εδέχθη εσπευσμένα τηλεφώνημα από τον συνθέτη ο οποίος και του είπε αυστηρά "με το Geddy και παλιές χορδές έπαιξες?" Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστάς παλικάρια γι'αυτό το reference abstract track. Η φωνή του Φώτη σπέρνει, και ο Digi ο απογείωσε. Όταν ο Jean-Luc Godard, συνάντησε το Yeti και οι δύο τους έπεσαν πάνω στον Keith Richards του βουνού... Πασπαλισμένη με μια μητριαρχική θεώρηση- μάλλον πρωτοκυκλαδική- η οπτικοποίηση παραπέμπει σε μια πρωτόλεια εκδοχή του La Chinoise. Αργό, λιτό και αφτιασίδωτο, με ένταση που δημιουργούν οι αλλεπάλληλες επαναλήψεις, το κλιπ εστιάζει στην «μορφή»- το κεντρικό πρόσωπο του δράματος. Το πρόσωπο/απρόσωπο, που λαμβάνει καφκικές διαστάσεις δοσμένο μέσα από το βλέμμα του σκηνοθέτη, δημιουργεί συνειρμούς, προκαλεί εσωτερικές δονήσεις. Με μια υποβόσκουσα εσωτερική επαναστατικότητα, η εικόνα απελευθερώνει το υπερεγώ του καλλιτέχνη και το διαχέει στο υπέρλαμπρο λευκό τοπίο. Βρισκόμαστε έναντι ενός πονήματος το οποίο θα στιγματίσει και θα οριοθετήσει εν συνόλω την τέχνη... Τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στους δημιουργούς του Φίλως εγώ το ήξερα ότι αυτή η ρακή είναι καλή. Δεν ήξερα όμως ότι το αποτέλεσμά της κρατάει τόσες μέρες. ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση