Προς το περιεχόμενο

εχω καλο αυτι?


iasonas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για άτομα σαν εμένα' date=' εσένα και το παιδί, που ΔΕΝ είμαστε προικισμένοι απο τη φύση όπως ο Ζαμπέτας ο James Brown ο Louis Armstrong, η Θεωρία και η εκπαίδευση γενικότερα είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Ι-Τ-Η-Τ-Η.

Δεν γινεται διαφορετικά. Μόνο έτσι θα καλυφτεί σε κάποιο βαθμό το χάσμα που μας χωρίζει απο αυτούς τους μουσικούς φαινόμενα. [/quote']

 

Χμμμ... Τώρα οι μισοί τουλάχιστον θα βγουν και θα μου τη λένε, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να θεωρούμε τον εαυτό μας λιγότερο προικισμένο από τον οποιονδήποτε μέχρι να μπορούμε να συγκρίνουμε συνολικά το έργο μας - δηλαδή μέχρι να πεθάνουμε. Προσωπικά ζητάω από τον εαυτό μου να μπορώ να "ανταγωνιστώ" τον οποιονδήποτε. Δε βρίσκω το λόγο να χαμηλώνω τα όριά μου. Αν θεωρούσα ότι είμαι απλώς μέτριος θα αποφάσιζα να ασχοληθώ με κάτι όπου θα αισθανόμουν καλός. Η γνώμη μου τέλος πάντων είναι ότι αν είναι να κάνεις κάτι πρέπει να το κάνεις ΚΑΛΑ. Αν το κάνεις "εεεε, καλός είναι" τότε καλύτερα παράτα το. Βέβαια αυτό είναι απλά προσωπική γνώμη :)

 

Σε κάθε περίπτωση καμία θεωρία δεν είναι "απαραίτητη". Τα πάντα μπορείς να τα βρεις και μόνος σου (ή μάλλον θα μπορούσες αν είχες τόσο χρόνο όσο αθροιστικά όλοι οι μουσικοί που έχουν περάσει από τον κόσμο μέχρι σήμερα.....). Είναι κρίμα να σπαταλήσεις 30 χρόνια για να ανακαλύψεις από την αρχή γνωστά πράγματα. Από την πλευρά της θεωρίας η μουσική είναι σαν κάθε επιστήμη. Είναι overkill να μην πας στο πανεπιστήμιο και να ψάχνεις μόνος σου την εξίσωση του Scrhodinger. Δε θα χρησιμεύσεις και πουθενά. Το όλο θέμα είναι να μάθεις την εξίσωση, να την καταλάβεις, να βρεις πού δουλεύει καλά και πού όχι και να πας και παρακάτω ;) Ούτε να εγκλωβιστείς, ούτε και να ματαιοπονείς για να ξανα-ανακαλύψεις τον τροχό ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 153
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Χωρίς να θέλω να πάρω θέση υπέρ της μίας ή της άλλης άποψης, να πω το αυτονόητο: το είπε ο Σερλοκ Χολμς σε ένα βιβλίο, ότι "το μυαλό του ανθρώπου είναι σαν ένα δωμάτιο. Για να βάλεις μέσα καινούργια έπιπλα, πρέπει να βγάλεις κάποια από τα παλιά", το οποίο σημαίνει ότι μαθαίνουμε και ξε-μαθαίνουμε την ίδια στιγμή.

 

Αυτοί που νομίζουν ότι η ωδειακή/θεωρητική μουσική εκπαίδευση λειτουργεί αθροιστικά μέσα τους (άρα, όσο περισσότερη τόσο καλύτερα), κάνουν πολύ μεγάλο λάθος διότι κάθε φορά που μαθαίνεις κάτι "καινούργιο" είσαι υποχρεωμένος να "ξεχάσεις" (ή να υποβαθμίσεις) κάτι "παλιότερο".

 

Επίσης, ας μην ξεχνάμε περιπτώσεις (όπως του Brian Eno) όπου η άρνηση της θεωρητικής εκπαίδευσης ωδειακού στυλ έγινε σαν συνειδητή επιλογή προκειμένου να διατηρηθεί ανέπαφη μία διαδικασία έρευνας και πειραματισμού η οποία... οδήγησε εκεί που οδήγησε.

 

Αυτά

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να πάρω θέση υπέρ της μίας ή της άλλης άποψης' date=' να πω το αυτονόητο: το είπε ο Σερλοκ Χολμς σε ένα βιβλίο, ότι "το μυαλό του ανθρώπου είναι σαν ένα δωμάτιο. Για να βάλεις μέσα καινούργια έπιπλα, πρέπει να βγάλεις κάποια από τα παλιά", το οποίο σημαίνει ότι μαθαίνουμε και ξε-μαθαίνουμε την ίδια στιγμή.[/quote']εγραψες... 8)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να πάρω θέση υπέρ της μίας ή της άλλης άποψης' date=' να πω το αυτονόητο: το είπε ο Σερλοκ Χολμς σε ένα βιβλίο, ότι "το μυαλό του ανθρώπου είναι σαν ένα δωμάτιο. Για να βάλεις μέσα καινούργια έπιπλα, πρέπει να βγάλεις κάποια από τα παλιά", το οποίο σημαίνει ότι μαθαίνουμε και ξε-μαθαίνουμε την ίδια στιγμή.

 

Αυτοί που νομίζουν ότι η ωδειακή/θεωρητική μουσική εκπαίδευση λειτουργεί αθροιστικά μέσα τους (άρα, όσο περισσότερη τόσο καλύτερα), κάνουν πολύ μεγάλο λάθος διότι κάθε φορά που μαθαίνεις κάτι "καινούργιο" είσαι υποχρεωμένος να "ξεχάσεις" (ή να υποβαθμίσεις) κάτι "παλιότερο".

 

Επίσης, ας μην ξεχνάμε περιπτώσεις (όπως του Brian Eno) όπου η άρνηση της θεωρητικής εκπαίδευσης ωδειακού στυλ έγινε σαν συνειδητή επιλογή προκειμένου να διατηρηθεί ανέπαφη μία διαδικασία έρευνας και πειραματισμού η οποία... οδήγησε εκεί που οδήγησε.

 

Αυτά[/quote']

 

εχουν λογικη αυτα που λες...αρα καταληγουμε παλι στο αυτονοητο...οτι η αληθεια ειναι καπου στην μεση..νομιζω δηλαδη... :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπαμε αν θελει να μαθει θεωρια και "μουσικη" να μαθει το παιδι' date='ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ δεν ειναι....(μη παραπληροφορουμε δηλ. τον κοσμο,αυτο εννοω...)[/quote']

 

Για άτομα σαν εμένα, εσένα και το παιδί, που ΔΕΝ είμαστε προικισμένοι απο τη φύση όπως ο Ζαμπέτας ο James Brown ο Louis Armstrong, η Θεωρία και η εκπαίδευση γενικότερα είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Ι-Τ-Η-Τ-Η.

Δεν γινεται διαφορετικά. Μόνο έτσι θα καλυφτεί σε κάποιο βαθμό το χάσμα που μας χωρίζει απο αυτούς τους μουσικούς φαινόμενα. Ταλέντο+σπουδές είναι το κλειδί για βελτίωση! Μην παραπληροφορούμε τον κόσμο! 8)

 

 

Διαφωνω καθετα.

 

Καταρχην επειδη τυχαινει να γραφω πολλη μουσικη και τραγουδια,απο πρωτο χερι μπορω να σου πω οτι ΣΙΓΟΥΡΑ η θεωρητικη & μοσικη μου "εκπαιδευση" ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ,μαλλον το αντιθετο δηλ. ειδα & επαθα μεχρι να ξεμπλεξω απο τα κολληματα των "λογιων" της μουσικης :roll:

 

Κατα δευτερον αν ισχυε αυτο που λες πολυ απλα δεν θα υπηρχε ουτε το ροκ ,ουτε η τζαζ ουτε κανενος αλλου ειδους λαΪκη μουσικη... :wink:

 

Οι μεγαλυτεροι αταλαντοι "συνθετες" που εχω γνωρισει στο χωρο εδω και 20 χρονια που τραβιεμαι στο χωρο ,καθως και αυτοι που ειχαν τη μεγαλυτερη δυσκολια προσαρμογης σε συγκροτηματα & σε νεους ηχους,ηταν οι "σπουδαγμενοι" (οχι ολοι αλλα το ποσοστο ηταν παρα πολυ μεγαλο..) αντιθετα ακομα και σημερα οι πιο πολλοι πετυχημενοι συνθετες ,αλλα και συγκροτηματα δεν εχουν "θεωρητικες" γνωσεις μουσικης

 

αν δεν το "εχεις" οσο και να σπουδαζεις σαν δεσποινιδα της καλης κοινωνιας που μαθαινει πιανο θα ακουγεσαι....

 

επισης και θα συμφωνησω με τον eye ,υπαρχουν πολλοι μουσικοι που παιζουν οπως παιζουν ακριβως λογω ελλειψης μουσικης παιδειας (τρανταχτο παραδειγμα ο EDGE,φανταζεσαι πως θα επαιζε αν ειχε "σπουδασει" κιθαρα??σιγουρα οχι οπως παιζει τωρα...μια και ολος ο ηχος του βασιζεται στα limitation της τεχνικης του...)

 

Για άτομα σαν εμένα, εσένα και το παιδί, που ΔΕΝ είμαστε προικισμένοι απο τη φύση

 

 

για τον εαυτο σου μπορεις να μιλας για εμενα ή για το παιδι ομως δεν μπορεις γιατι που ξερεις...μπορει και να ειμαστε :wink: :lol:

 

 

Μόνο έτσι θα καλυφτεί σε κάποιο βαθμό το χάσμα που μας χωρίζει απο αυτούς τους μουσικούς φαινόμενα.

 

αν νομιζεις οτι το χασμα αυτο μπορει να καλυφθει επειδη εμαθες μια κλιμακα η μια περιπλοκη συγχορδια ,συγγνωμη αλλα εισαι μακρια

νυχτωμενος....(ειδικα αν αναφερεσαι στο συνθετικο τομεα)

 

επαναλαμβανω λοιπον οτι θεωρω οτι ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ να εχει καποιος γνωσεις μουσικης θεωριας αλλα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ σιγουρα δεν ειναι ....και ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ τον κοσμο αν υποστηριζουμε μια τοσο ακραια αποψη....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα δευτερον αν ισχυε αυτο που λες πολυ απλα δεν θα υπηρχε ουτε το ροκ ' date='ουτε η τζαζ ουτε κανενος αλλου ειδους λαΪκη μουσικη...[/quote']

 

Παίδες δεν ξέρω τι νομίζετε ότι σημαίνει θεωρία αλλά μάλλον υπάρχει σύγχηση.

 

Η θεωρία της μουσικής ΔΕΝ σού λέει τι να κάνεις γιά να γράψεις ή να συνθέσεις μουσική. Μήπως μπερδεύεστε με τα "πρέπει"καί "δεν πρέπει" της κλασικής αρμονίας(πού στο τέλος καί σ'αυτή ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΛΑ);

Η θεωρία της μουσικής σού μαθαίνει ποιά είναι τα εργαλεία. Δηλ. κλίμακες, κατασκευή συγχρδιών, τι σημαίνει 4/4 π.χ. κτλ

 

Το τι θα τα κάνεις τα "εργαλεία" είναι δικό σου θέμα...Δεν υπάρχει "μουσική αστυνομία" πού σού απαγορεύει να κάνεις αυτό ή το άλλο!!!

 

ΤΕΧΝΗ είναι. Κάνεις ότι θέλεις αρκεί να σού ακούγεται σωστό στο αυτί σου.

 

Εξ'άλλου οι όποιοι κανόνες της μουσικής υπάρχουν γιά να παραβιάζονται

 

Καί μεσα από αυτούς τούς "παραβιασμένους" κανόνες προκύπτουν μουσικά είδη όπως Blues (minor κλίμακα σε major συγχορδία), spanish (minor-φρυγική κλίμακa σε major συγχορδία) κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Προσωπικα αν και εχω σπουδασει μουσικη & θεωρια εχω δει ΠΟΛΥ κοσμο να αναλωνεται και να καταστρεφεται μουσικα επειδη κολλαει μονο σε αυτη (τη θεωρια)

 

 

Συμφωνώ 100% σε αυτό. Η θεωρία είναι αυτό που λέει η ίδια η λέξη! Απλή θεωρία! Δεν πρέπει να θεωρείται πανάκεια αλλά ως μέσον βελτίωσης των ικανοτήτων 1 ατόμου ! Εξάλλου πολλές φορές η θεωρία ψιλοαπέχει καμπόσο από την πράξη (σε πολλές περιπτώσεις ) έτσι;

 

Εξάλλου αν ήταν αυτοσκοπός θα καταλήγαμε να ακούμε τα ίδια πράγματα με διαφορετικό ήχο όμως! :wink:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Προσωπικα αν και εχω σπουδασει μουσικη & θεωρια εχω δει ΠΟΛΥ κοσμο να αναλωνεται και να καταστρεφεται μουσικα επειδη κολλαει μονο σε αυτη (τη θεωρια)

 

 

Συμφωνώ 100% σε αυτό. Η θεωρία είναι αυτό που λέει η ίδια η λέξη! Απλή θεωρία! Δεν πρέπει να θεωρείται πανάκεια αλλά ως μέσον βελτίωσης των ικανοτήτων 1 ατόμου ! Εξάλλου πολλές φορές η θεωρία ψιλοαπέχει καμπόσο από την πράξη (σε πολλές περιπτώσεις ) έτσι;

 

Εξάλλου αν ήταν αυτοσκοπός θα καταλήγαμε να ακούμε τα ίδια πράγματα με διαφορετικό ήχο όμως! :wink:

 

Επέτρεψε μου να σου πώ, ότι αυτό που λες απλή θεωρία είναι η Αλφαβήτα της μουσικής. Συμφωνώ με τον SF στο ότι δεν είναι απαραίτητη η βαθιά γνώση της για να δημιουργήσεις κάτι ουσιώδες και μουσικό, αλλά και η παντελής έλλειψη της περιορίζει την έκφραση και το ταλέντο που μπορεί κάποιος να διαθέτει.

 

Αν κάποιος δεν γνωρίζει καν τις λέξεις, μπορεί να συνεννοηθεί μόνο με κραυγές... Τουλάχιστον αν δεν διαθέτει κάποιο υπερφυσικό ταλέντο, το οποίο μουσικά διαθέτει ο 1 στους 1000.

Συνήθως (και δεν μιλάω για κανέναν προσωπικά από αυτό το forum), η άρνηση της μάθησης (έστω των βασικών), είναι συνδιασμένη -κατά την γνώμη μου πάντα- λίγο και με την τεμπελιά.

Δηλαδή όταν βαριέμαι να μπω στην διαδικασία να κάνω μια προσπάθεια που θα κάνει καλό σε μένα, γιατί είναι κουραστική και χρονοβόρα, την απαξιώνω κι'όλας. Λέω δηλαδή "και τι έγινε μωρέ δεν χρειάζεται τίποτα παρά μόνο έμπνευση". Πιστέυω ότι δεν είναι έτσι...

 

Φιλίκα πάντα. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βασικα ετσι κι αλλοιως θα τα μαθεις με την τριβη,δεν υπαρχει περιπτωση. :wink:

 

Δεν ειναι αναγκη ομως να ξημεροβραδυαζεσαι στα ωδεια και να εχεις 3 πτυχια φουγκας για να παιξεις η να γραψεις το London Calling :wink: :lol: η το The Thrill is gone.... αυτο λεμε τοση ωρα :wink: :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου