Προς το περιεχόμενο

Συγκριτική χρονική καθυστέρηση drummer VS Band


bouzoukleri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σας, η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι μπορει να μην φταει μονο ο ντραμερ.Δεν γνωριζω τι εμπειριες εχετε στην μπαντα σας ,αλλα καλο θα ειναι να δοκιμασετε και καποιον αλλο (ισως επαγγελματια -που να εχει και εμπειρια απο στουντιο ομως) ντραμμερ και να βγει καποιο συμπερασμα.

Βεβαιως ολοι σχεδον θα τρεξουν καποια στιγμη και θα τραβηξουν (πολλοι οι λογοι δεν ειναι της ωρας να τους αναφερουμε) καποια αλλη Αλλα ενας απο τους κυριοτερους ειναι η ελλειψη εμπειριας live & studio .ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ την εποχη που μελεταγα με μετρονομο ηταν σχεδον σιγουρο οτι σε καποιο live θα ετρεχα η θα τραβαγα !!Απο την στιγμη που εκοψα τον μετρονομο και αρχισα να παιζω λιγοτερα πραγματα στο σετ (λιγοτερες μπαλαφαριες δηλαδη) αρχισε να λειτουργει ο εσωτερικος μετρονομος και εχω σταθεροποιηθει!Επισης η εμπειρια μου με βοηθαει να καταλαβω αν σε ενα κομματι τρεχω η τραβαω και ετσι το ''μαζευω αμεσα''!!

.Ευχομαι να τα βρειτε με τον συναδελφο και να προχωρησετε !!Καλη συνεχεια και αν χρειαζεστε τιποτα επιπλεον εδω ειμαστε. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βοήθησε η θεοτόκος ;

 

 

:)

 

 

δοξα το γιαραμπι

 

 

;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας, η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι μπορει να μην φταει μονο ο ντραμερ.Δεν γνωριζω τι εμπειριες εχετε στην μπαντα σας ,αλλα καλο θα ειναι να δοκιμασετε και καποιον αλλο (ισως επαγγελματια -που να εχει και εμπειρια απο στουντιο ομως) ντραμμερ και να βγει καποιο συμπερασμα.

 

Δεν έγινα κατανοητός νομίζω. Δεν έχουμε πρόβλημα με τον τρέχοντα ντράμερ. Περιγράφω μια εμπειρία που έζησα σε καναδυο περιπτώσεις στο παρελθόν.

Απλά το μυαλό κάνει κύκλους  ;)

Ναι υπήρξαν φορές που όντως φταίγαμε και οι υπόλοιποι, όμως δεν μπορώ να λύσω τον γρίφο : η εκκίνηση χτυπήματος με την μπακέτα να είναι η στιγμή ακρόασης της κιθάρας, οποτεδήποτε χρονικά ακουστεί κιθάρα. Κάτι σαν να περιμένουν να επιβεβαιώσουν ......  :-\

Στο live ας πούμε φταίω εγώ (είμαι κακός και άχρονος), στην πρόβα ας πούμε φταίει ο άλλος κιθαρίστας (είναι στον κόσμο του και ζαμανφού) . Στην πολυκάναλη ηχογράφηση με μετρονόμο, κάτι τους λείπει ή κάτι τους περισσεύει.

 

Τέλος πάντων μπορεί να είναι κάτι απλό και να έχω εγώ λάθος  αφετηρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου αυτο που περιγραφεις (αν καταλαβα καλα) συμβαινει για τους εξης λογους.

1) ο ντραμερ (η αλλος μουσικος) δεν εχει αυτοπεποιθηση και τσαμπουκα στο παιξιμο του.

2) δεν εχει μελετησει αρκετα τα κομματια.

3) και οι δυο προηγουμενοι λογοι μαζι.

Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι οτι κανεις παραπονα για τον ντραμερ

ενω εσυ ο ιδιος (προς τιμην σου) παραδεχεσαι οτι εχεις προβλημα και περιγραφεις

τον αλλον κιθαριστα ως ζαμανφουτιστα... θελω να πω γιατι τα λαθη και οι ατελειες

του ντραμερ να μετρανε πιο πολυ απο οσο των υπολοιπων.

Οσο για την ηχογραφηση οποιος ακουγεται περιεργα, ασχημα, και εκτος χρονου εχει και ειναι το προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αρχή με το "διάφορα φάσης" με εμπλεξες λιγο με out of phase καταστάσεις στο signal, ηχογράφηση κτλ.

Οπότε, ας μην το λέμε "διάφορα φάσης".

 

 

Τωρα, αυτο ίσως ειναι ενα σύμπτωμα πως ο ντραμερ δεν εχει παρά πολλές ώρες πτήσης τζαμαρισματος/ live με γκρουπ στο ενεργητικό του. Όσο και καλός και να ειναι παίζοντας μονος του κτλ.

 

Ενα αλλο φαινόμενο ειναι πως λόγω των χαμηλών συχνοτήτων του μπασσου, και καθώς ειναι αρκετα μεγαλο το μήκος κύματος, εκτός του οτι δυσκολεύεται ο εγκέφαλος να αναγνωρίσει γενικά την πηγή απο όπου προέρχεται, αν δεν υπάρχει κάποιο πιο bright όργανο πχ πλήκτρα, κιθάρα, να ακούει σαν οδηγό, τοτε εύκολα μπορει να χάσει το "cue" attack της νοτας. Λέω τωρα...

 

 

Your Ear Rulez!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

δεν ειμαι σιγουρος για το τι εννοεις ακριβως στο αρχικο post, αλλα το θεμα της "χρονικης καθυστερησης" στο δεσιμο μιας μπαντας εχει πολλες φορες να κανει με την αποσταση στη σκηνη. Ο ηχος κανει περιπου 15 ms για να φτασει στα 5 μετρα, που σημαινει οτι σε αυτην την αποσταση, αν δεν χρησιμποποιουνται μονιτορ, το δεσιμο απλα δεν υπαρχει (βαλε την κιθαρα 15 ms σε ενα digital delay και παιξε πχ). Τα μονιτορ δεν υπαρχουν μονο για να ακους την υπολοιπη μπαντα καλα, αλλα και για να τους ακους χωρις την καθυστερηση της αποστασης.

 

κατα τα αλλα, εκτος απο το ακριβες, τετραγωνο μετρημα του μετρονομου, καθε μουσικη εχει και το δικο της τροπο να γκρουβαρει, λιγο μπροστα η λιγο πισω, και εχει να κανει με τα ακουσματα των παικτων και την εμπειρια τους το να το δεσουν αυτο σε μια μπαντα. Μερικα απο τα πιο δυσκολα παιξιματα που εχω κανει ειναι σε swing λαιβ, που κυνηγουσαμε τα απλα (?) τεταρτα ολο το βραδυ :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου