Προς το περιεχόμενο

USB audio interface.


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εμένα η lambda στα 24/48 με σοναρ μου βγάζει 5,6 χωρίς πρόβλημα με καλούς επεξεργαστές όσους είχα.

Μια χαρά είναι.

Λες να φταίει το κιουμπέιζ σε μένανανα  ;D ;D ;D ;D ;D.\

Σε ό,τι λάπτοτ δοκιμσα την alpha...μεχρι 10 .&-

 

Edit: Εκτός και αν το κάνουν επίτηδες εκεί στη lexicon ....μιας και φημίζονται για τα reverb  :P ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

10ms συνηθως ειναι τo όριο προς τα κάτω όχι προς τα πάνω.

Οταν μιλαμε για 10 ειναι total αρα 5 και 5.

Εκτος απο rme εκει ειναι το μικροτερο οριο θα ελεγα,ειδικά για usb και με καλο επεξεργαστη και αψογους drivers.

Και συνηθως παίζεις πολυ πιο πανω.20-30ms total latency το πιο πιθανο σενάριο.

 

Aν έχεις ήδη κάρτα τσίμπα ενα μικτάκι που να στελνει και σε δευτερο stereo pair ή σαν aux ή καλύτερα σαν group και παιξε και τα line και τα inst και πυκνωτικό με το phantom του απο εκει και straight το group out στην καρτα.Απ'την κάρτα τα out στο tape in του μικτη και master του μικτη στα monitor.

Και περισσοτερα inputs/outputs και ίσως πιο αμεσο στη χρηση απο κάρτα.

 

Υπάρχουν μικτες οπως το mackie 1202vlz που παίζουν δεύτερο group οταν κάνεις mute.

Μιλάω για 2ο group για να μπορεις να στελνεις εκει ο,τι θέλεις να ηχογραφηθεί στο pc χωρις να διακόπτεις τίποτα ούτε να χεις feedback loop.

Οσο για το phantom του μικτη και line/inst να θες ταυτογχρονα αφου θα συνδεσεις TS καρφί δεν περνάει το phantom οποτε και να ειναι global δεν σε νοιαζει θα χεις και το πυκνωτικο σου και ο,τι αλλο θες.

Απλα πρόσεξε με Τrs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

10ms συνηθως ειναι τo όριο προς τα κάτω όχι προς τα πάνω.

Οταν μιλαμε για 10 ειναι total αρα 5 και 5.

Εκτος απο rme εκει ειναι το μικροτερο οριο θα ελεγα,ειδικά για usb και με καλο επεξεργαστη και αψογους drivers.

Και συνηθως παίζεις πολυ πιο πανω.20-30ms total latency το πιο πιθανο σενάριο.

 

Aν έχεις ήδη κάρτα τσίμπα ενα μικτάκι που να στελνει και σε δευτερο stereo pair ή σαν aux ή καλύτερα σαν group και παιξε το phantom σου εκει.

Και περισσοτερα inputs/outputs και ίσως πιο αμεσο στη χρηση απο κάρτα.

 

Υπάρχουν μικτες οπως το mackie 1202vlz που παίζουν δεύτερο group οταν κάνεις mute.

Μιλάω για 2ο group για να μπορεις να στελνεις εκει ο,τι θέλεις να ηχογραφηθεί στο pc χωρις να διακόπτεις τίποτα ούτε να χεις feedback loop.

Οσο για το phantom του μικτη και line/inst να θες ταυτογχρονα αφου θα συνδεσεις TS καρφί δεν περνάει το phantom οποτε και να ειναι global δεν σε νοιαζει θα χεις και το πυκνωτικο σου και ο,τι αλλο θες.

Απλα πρόσεξε με Τrs.

Ετσι κανω και τωρα, αν θέλω phantom συνδεω τον behringer ub802  που έχω.

Αλλά θα την πάρω από εδω και θα την πάω αλλού ;D , για αυτό μπηκα στο τριπ να δω κατι ολοκληρωμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H περιμένεις για μεταχερισμένη τοτε ή πας για steinberg.

Θεωρώ οτι η steinberg ειναι η ποιοτικότερη λύση σε αυτά τα λεφτα.

Έχω δουλέψει λιγο σε home studio φιλου τη μεγάλη με τις 8 προενισχύσεις,δεν θυμαμαι πως τη λενε και μ'αρεσε πολυ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τις scarlett που προτάθηκαν γενικά θεωρώ οτι εισαι καλύτερα με την on-board οποτε αν κοιτάξεις για focusrite κοιτα μόνο τις μπλε και όχι τις κοκκινες. :P

Οι καινούριες κοκκινες δεν ξέρω αν ειναι καλύτερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Θα κατσω να δω όλες τις προτάσεις προσεκτικά το Σ/Κ. Να διαβασω και reviews...bugs.....κ.λ.π.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Οσο για τις scarlett που προτάθηκαν γενικά θεωρώ οτι εισαι καλύτερα με την on-board οποτε αν κοιτάξεις για focusrite κοιτα μόνο τις μπλε και όχι τις κοκκινες. :P

 

αλήθεια... κάτω από ποια "reference συνθήκη" έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?...

 

προσωπικά, ακούγοντας takes και από μπλε και από κόκκινη (saffire pro 24 vs ταπεινής Scarlett 2i2 χωρίς πράσινους κόκκους) σε τρίτο ουδέτερο αντικειμενικά καλό σύστημα (παρακάμπτοντας δηλαδή τα dac τους με την σύγκριση κατά το δυνατό να περιορίζεται στους preamp), οι "διαφορές" ούτε κατά διάνοια δεν θα με οδηγούσαν στο να προτείνω σε κάποιον να κρατήσει την on board του αντί (έστω) της φθηνότερης scarlett (κι ας μη την λένε Johansson)...  ;D

και μάλιστα με κριτήριο μόνο αυτούς, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να δικαιολογήσω τη διαφορά τιμής σε κάποιον εν δυνάμει αγοραστή της...

 

εκτός αν έχω κουφαθεί (θα μου πεις κι εσύ το γήρας ουκ έρχεται μόνον) γιατί από και τις δύο έφτασε στ' αυτιά μου η κλασική mainstream "κουρδισμένη" χροιά των φθηνών mic preamp της focusrite (με έμφαση στις μεσαιουψηλές), που σε πρώτο χρόνο "εντυπωσιάζει" τους πολλούς...

 

την οποία ειρήσθω εν παρόδω χροιά, θεωρώ must για ανθρώπους που δεν επιθυμούν να εμβαθύνουν περαιτέρω στα περί "ήχου" (και που μάλλον ποτέ δεν θα τους δημιουργηθεί και η ανάγκη να αναζητήσουν κάτι παραπάνω, αν μείνουν μακρυά από τις σειρήνες του hype)... άλλωστε για τους "άλλους", οι pre οποιασδήποτε φθηνής κάρτας, πρέπει συνειδητά να είναι ένα απλό μεταβατικό στάδιο προς την γνώση (κατά κανόνα και "ανθρώπινα", οι περισσότεροι "ούτε καν" εξαντλούν τις όποιες δυνατότητες τους προσφέρει ακόμα και ένας βασικός εξοπλισμός πριν πάνε παραπάνω)...

 

φαντάζομαι λοιπόν ότι η φράση σου οφείλεται σε υπερβάλλον χιούμορ, αλλά θεωρώ ότι χρειάζεται προσοχή, γιατί κοντεύει να μας γίνει δεύτερη φύση ο εύκολος αφορισμός...

 

αντικειμενικά πλέον σε κάθε κατηγορία τιμής,  η πρόοδος της εφηρμοσμένης τεχνολογίας (ειδικά στα ηλεκτρονικά), επιτρέπει στον υποψήφιο πελάτη, να έχει τις ίδιες πιθανότητες για μια πραγματικά "κακή αγορά", με το να συναντήσει σε συναυλία των DP έναν Bigfoot με ακουστικά που θα ακούει Παπαθανασίου, χορεύοντας punk παρέα με τον Σάμυ...

 

ναι... συγκριτικά, μια "καλύτερη" στα σημεία αγορά, πάντα δύναται να κάνει (αυτός και είναι ο λόγος που συζητάμε και προτείνουμε), αλλά κατά κύριο λόγο σε σχέση με την ικανοποίηση της "πραγματικής" του ανάγκης... καλό λοιπόν είναι να μην "βοηθάμε" να αισθανθεί μ@μ@κ@ς κάποιος που ήδη κατέχει μια "κόκκινη" (λόγω των σχολίων μας, παρ όλη την όποια καλή μας πρόθεση), όπως καλό είναι και να ξεκαθαρίζουμε και με ποια κριτήρια κάτι είναι "καλό" (πόσω δε μάλλον καλύτερο από κάτι άλλο)...

 

π.χ. κι εγώ, κακώς παρέλειψα να αναφέρω ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής που έθεσε ο Λάκης, οι προενισχυτές της tascam είναι οι "καλύτεροι"που έχω ακούσει, γιατί είναι οι πιο "ουδέτεροι" (οπότε all around αλλά και "σχολείο") σε σχέση πάντα με τον εμπορικό ανταγωνισμό τους...  

 

 

ΥΓ. φυσικά και το "best buy" δεν πέθανε ως έννοια, απλά την τελευταία δεκαετία κλείνει (καλώς) κυρίως προς το "know about buy"...

ΥΓ2. το ποστ μου με την καλύτερη των διαθέσεων πάντα... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν θα ειναι καλύτερα καποιος με on-board απ'οτι με scarlett (λιγο dramatic μου βγηκε αυτο) αλλα για τις τελευταιες δεν ειμαι μονο εγω που το λεω ,εχει γεμισει το ιντερνετ αρνητικα σχολια.

Απο dropouts λογω driver μεχρι κατασκευαστικα flaws αλλα και νυξεις για τα preamps σε συγκριση με τη pro σειρα.

Scarlett εχω χρησιμοποιησει (2i4 και 18i20) και δεν θυμαμαι κατι ιδιαιτερο,δεν μ'αρεσαν ουτε τα preamps που τα κοιταω και τελευταια,το buffer επρεπε να παιζει γυρω στα 256 και πανω για να μην κλικαρει και σαν ποιοτητα κατασκευης τη θεωρησα απλα πανω του μετριου.Και δεν μ'αρεσει και το χρωμα :o

 

Eπισης αν θυμαμαι καλα στην 18i20 το gain ηταν πολυ πιο αστειο απ'του Octopre mkii dynamic που χρησιμοποιω ακομα αλλα δεν με τρελαινει και ας την κανει τη δουλεια του.

 

Την αποψη μου λεω και φυσικα μπορει να χω και αδικο και να πεσα σε κακες παρτιδες.

 

Παρεπιμπτοντως και η pro σειρα και αυτη δεν ειναι κατι τρομερο σαν AD αλλα έχει μεγαλυτερο Ι/Ο οποτε μπορεις να την δουλεψεις και με καποιο μικτη,external preamps κλπ αμα θες να γλυκάνεις λιγο το τι μπαινει μέσα.

Χωρις input και οσο ο ηχος μενει digital δεν εχω παραπονα.

Τα preamps και της "μπλε" σειρας δεν ειναι τιποτα συναρπαστικο και αν τα πιεσεις ειναι λιγο ξυραφια αλλα με σωστο gain stage κανεις τη δουλεια σου.

Τις προτεινα πανω απο scarlett κυριως γιατι εχουν πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και το σημαντικότερο ειναι σταθερες και αν το συστημα σου ειναι οκ μπορουν να κατέβουν πολυ χαμηλα σε buffer χωρις προβληματα.

Για μενα η κάρτα ήχου ειναι κάτι που θέλω να ειναι set and forget.Οσο δεν ξέρω οτι ειναι εκει τοσο το καλύτερο γι'αυτο το πρωτο που κοιτάω και προτείνω ειναι η αξιοπιστία των drivers και η ποιοτητα κατασκευης και μετα το ποσο καλα preamps εχει.

Ετσι και αλλιως ολες οι εταιρειες κοιτανε το transparency πλεον στα preamps δεν θα ακουσεις κομματι και θα πεις πρεπει να παιζει μια scarlett εκει.

Ο,τι προενισχυση βρεις σε καρτα πλεον θα μοιαζει και με την αντιστοιχη σε τιμη της αλλης εταιρειας.

Οι drivers και το build quality ομως διαφέρουν αρκετα.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθηκε το post,ήταν όντως λιγο απολυτο και ανακριβες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου