Προς το περιεχόμενο

Gary Moore's Les Paul. Στα χερια του Hammett.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, leon7pap είπε

 ο Μustaine δεν υπήρξε σχεδόν ποτέ ο καλύτερος κιθαρίστας

Αυτο θα ελειπε... Συνθετης κ ρυθμικος ειναι ο ανθρωπος. Οταν παιζει ληντ ισχυει ο,τι ειπα κ για το Χαμετ. Ο βασικος λογος που δεν πεφτει κραξιμο ειναι γιατι το κανει πολυ σπανια. (κ γιατι διπλα του υπηρχε ο καλυτερος lead ζωγραφος στην ιστορια του μεταλ)

 

Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει καποιος να βγαλει κατι απο Κιρκ, μαλλον θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

 

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πάντως παίζει να είμαι ο μόνος, που ενώ γενικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι μετάλικα, θεωρώ την περίοδο τους 1996-2000 κορυφαία. Ειδικά το album "load."

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Αυτο θα ελειπε... Συνθετης κ ρυθμικος ειναι ο ανθρωπος. Οταν παιζει ληντ ισχυει ο,τι ειπα κ για το Χαμετ. Ο βασικος λογος που δεν πεφτει κραξιμο ειναι γιατι το κανει πολυ σπανια. (κ γιατι διπλα του υπηρχε ο καλυτερος lead ζωγραφος στην ιστορια του μεταλ)

 

Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει να βγαλει κατι, θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

 

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 

32 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

 

Ο Ντεηβ σαν τραγουδιστης ομως? Υπαρχει καποιος, ακομα κ ο πιο φανατικος των Μεγκαντεθ που να τον θεωρει οχι καλο, εστω υποφερτο τραγουδιστη? Αν δεν παιζει αυτο ρολο, ποσο λιγο ρολο παιζει το ληντ κιθαριστικο του Χαμετ? Καθολου. Παρολα αυτα μπορουμε να σηζηταμε για τον Χαμετ καθαρα σαν ληντ κιθαριστα  κ μονο. Οχι σαν συνθετη κιθαριστικων μερων. Το προβλημα θα ηταν να το γενικευαμε αυτο για το ρολο του Κιρκ κ το ποσο σημαντικος κ ταλαντουχος ειναι. 

 

Να το πω αλλιως μπας κ καταλαβεις τι εννοω. 

Εχω σταματησει να παιζω ή να προσπαθω να βγαλω κατι απο Μεταλλικα, απο το δευτερο χρονο που επαιζα κιθαρα. 

Δε θα πω το κλασσικο, πως τα ρυθμικα ειναι πιο δυσκολα απο τα σολο. 

Θα σχολιασω τα σολο κ κατι που ειπωθηκε πριν για τον Πεητζ.

Στα σολο του Πεητζ (τα στουντιο) η δυσκολια δεν ειναι να βγαλεις τις νοτες.

Η δυσκολια ειναι να εχεις παρομοια εκφραση κ να κανεις το σολο να ακουστει πειστικα.

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει να βγαλει κατι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου. Παρ'ολα αυτα με αυτην τη φωνη εχει πει σημαντικα πραγματα γι'αυτο τον θεωρω σημαντικο δημιουργο. Μακαρι ολοι να αφηναν τετοιο εργο πισω τους. Αυτο μετραει

 

Ελπιζω να καταλαβες λιγο το πως το βλεπω κ πως σε οτι λεω, εχω κανει αυτον το διαχωρισμο κ δεν σημαινει πως δεν τον εκτιμω γενικα. 

Δεν έχει καμία σημασία τι είναι πιο δύσκολο στο χέρι...σημασία έχει τι είναι πιο εύκολο στο αφτί!

Τι πάει να πει αυτό είναι εύκολο...άρα δεν είναι καλό....αυτό είναι δύσκολο αρα είναι καλό;

Να το σβήσουμε τότε το bellz από το ride the lightning να μην υπάρχει να το ξεχάσουμε...επειδή είναι εύκολο και basic...επίσης που λέει ότι η ρυθμική του Χετφιλντ είναι πιο δυσκολη από τα lead του Χάμετ;

Επίσης που λέει ότι ο Mustaine είναι φωνητικα ανυπόφορος;Εγώ μεχρι και το cryptic writings μια χαρά (ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ) τον άκουγα.Δεν είναι οπερετικα τα κομμάτια του...Δε χρειάζεται να είναι Dickinson.Ασχετα αν ο άνθρωπος για διάφορους λόγους (ηλικία...πολυ υψηλή τονικότητα....λάθος τεχνική) τον έκαναν να χάσει τη φωνή του.Οταν βάζεις τον πήχη πολύ ψηλά στο στούντιο και μετά πρέπει επί δεκαετίες να τραγουδάς εκεί live...αυτό είναι το τίμημα έτσι την πάτησε και ο Dexter Hollandτων Offspring και πλέον απαγγέλει σαν τον Αγγελάκα!!!)

 

Ο Page έγραψε ωραία πράγματα αλλά στα live ήταν sloppy...

O Hammet έγραψε ωραία πράγματα αλλά στα live είναι sloppy...τι πάει να πει αυτό ότι είναι κακοί κιθαρίστες;Η ότι ο ένας είναι και ο άλλος όχι;Και το παίξιμο του page basic μπορεί να θεωρηθεί πλέον....ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ όμως.Οταν τα πρωτοεγραψε θεωρούνταν καινοτόμος.

O Χάμετ είναι εκεί έξω στον μεγενθυτικο φακό και κρίνεται 40 χρόνια με τους Metallica....ακμασε και τώρα παρακμαζει.Ο Page πόσα χρόνια ήταν στον μεγενθυτικο φακό των Zeppelin;Δεν πρόλαβε να γνωρίσει παρακμή.

Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα λοιπόν.

Δεν μπορώ να δεχθώ για κανένα λογο ότι ο Χάμετ είναι κακός κιθαρίστας έχοντας κάνει ότι έχει κάνει ...μόνο και μόνο επειδή φαλτσαρει στα live...και επειδή δεν παίζει arpeggios και sweep picking στα 250bpm.Γενικα δεν ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να τα κάνει.

Επεξεργασμένο από leon7pap

"The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@leon7pap λεω κατι εντελως μα εντελως διαφορετικο απο αυτα που καταλαβες κ λες εσυ, οποτε αφου δεν καταφερα να το επικοινωνησω με το σεντονι που εγραψα πριν, σταματαω εδω

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 @vrasidas27 αυτό που λες είναι απλό... Ότι τα σόλο του χαμετ δεν έχουν μεγάλη αξία επειδή είναι σόλο αρχάριου και η μόνη δυσκολία τους είναι οι πολλές νότες... Ε δεν ισχύει αυτό πως να το κάνουμε... Πρώτον γτ η μεγαλύτερη δυσκολία σε ένα σόλο δεν είναι ούτε τα αρπετζιο, ούτε τα σουηπ, ούτε τα ταπινγκ ούτε τπτ... Ή μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βάλεις την κατάλληλη γ@μημενη νοτα εκεί που πρέπει... Αλλιώς για σένα δεν έχουν αξία τα σόλο του γκιλμορ ή του φρουσιαντε? 

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, noe13 είπε

μεγαλύτερη δυσκολία είναι να βάλεις την κατάλληλη γ@μημενη νοτα εκεί που πρέπει..


ο βασικός λόγος που δεν μου αρέσει καθόλου ο Hammet είναι οι νότες που χρησιμοποιεί και ο τρόπος που τις χρησιμοποιεί. Δεν μου αρέσει η προσέγγιση του, τη βρίσκω ιδιότροπη. Δεν παύει, φυσικά, να είναι θρύλος και, αποδεδειγμένα, μεγάλος κιθαρίστας/μουσικος. 

  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απόλυτα θεμιτό να μην σου ΑΡΈΣΕΙ κάποιος καλλιτέχνης... Ειναι απόλυτα λάθος να αμφισβητείς την καλλιτεχνική αξία όταν η ίδια η ιστορία τον έχει αποθεωσει... Εμένα δεν μου αρέσει ο Beck... Αν πω ότι δεν ήταν καλός κιθαρίστας δε θα φάω ξύλο? 

  • Συμφωνώ 1

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@noe13 από πού κ ως που βγάζεις συμπεράσματα για το τι γνώμη έχω για τα σόλο του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε, από τη στιγμή που το μόνο πράγμα που έχω δηλώσει είναι πως η κιθάριστικη φωνή , το κιθαριστικο fingerprint του Χαμετ κ η επιλογή νοτων του, οι φράσεις του ΚΑΙ το phrasing του δε μ'αρεσουν καθόλου?

 

@leon7pap που κολλάει το 250 bpm κ τα sweep κ τα αρπετζιο, από τη στιγμή που στην αμέσως προηγούμενη απάντηση ουσιαστικά είπα πως τον Page σαν κιθαρίστα τον εκτιμώ.

 

Που μίλησα εγώ για σλοπινες για τον Κερκ? (σε αυτό το θρεντ)

 

Καταλαβαίνω πως μπορεί να διαφωνείτε.

Μπορεί κ να σας σπάω τα νεύρα.

Τουλάχιστον μην υποθετετε πράγματα, γιατί κ στις δύο περιπτώσεις πέσατε εντελώς έξω.

 

Επίσης κανείς δεν αμφισβήτησε, την καλλιτεχνική ή τη συνθετική αξία του Χαμετ. Οκ μπορεί να το εκανε?. Εγώ πάντως δεν το έκανα. Είμαι ξεκάθαρος πως μιλάω για τις κιθαριστικες του ικανότητες. Ούτε καν για την κιθαριστική κληρονομιά που αφήνει πίσω (η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα θέματα που έγραψε άρα σημαντικη)

 

Λατρεύω τον Χέντριξ.

Δε με ενοχλεί καθόλου η φωνή του .

Όταν μιλάμε για φωνές, αν κάποιος τον κράξει θα πω, ναι αλλά μια χαρά δουλεύει στο μουσικό σύμπαν που είχε φτιάξει .

Δε θα κάτσω να πω είναι καλος τραγουδιστής. Μουσικαρα ήταν ο άνθρωπος κ έτσι κατάφερε να κάνει κ τη φωνή του να δίνει στο συνολο

 

 

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

@noe13 από πού κ ως που βγάζεις συμπεράσματα για το τι γνώμη έχω για τα σόλο του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε, από τη στιγμή που το μόνο πράγμα που έχω δηλώσει είναι πως η κιθάριστικη φωνή , το κιθαριστικο fingerprint του Χαμετ κ η επιλογή νοτων του, οι φράσεις του ΚΑΙ το phrasing του δε μ'αρεσουν καθόλου?

 

@leon7pap

 

 

 

 

Ρε @vrasidas27 θα μας τρελάνεις? Εδώ γράφεις ακριβώς αυτό... Ότι δεν έχει αξία επειδή είναι αρχάριου... Οπότε αν βασίζεις την αξία ενός σόλο στην πολυπλοκοτητα και τη δυσκολία γι αυτό ρώτησα αν έχεις την ίδια άποψη κ για αυτά του Γκιλμουρ ή του Φρουσιαντε... Εδώ τα λόγια σου

 

'

Στο Χαμετ υπαρχει δυσκολια, αλλα ειναι μονο στο να βγαλεις τις νοτες, οταν το σολο του ειναι πιο busy.

Το pitch του κ ολες οι τεχνικες εκφρασης του ειναι εντελως basic, δε θα δυσκολεψει ουτε εναν αρχαριο. Αν δε μπορει καποιος να βγαλει κατι απο Κιρκ, μαλλον θα ειναι γιατι εχει πολλες νοτες για αυτον.

Γι'άυτο δε τον θεωρω καλο lead κιθαριστα. Γιατι η φωνη με την οποια τραγουδαει τα σολο του, ειναι (κ παντα ηταν) φωνη αρχαριου.' 

Αν είχες γράψει ότι δεν σου αρέσει δε θα αναλωνομασταν τόση ώρα σε φαύλο κυκλο

Επεξεργασμένο από noe13

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου