koronios Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Καλή μέρα συνφορουμίτες …..κατέχω μια ακουστική κιθαρούλα που έχω αγοράσει πριν κάποια χρόνια (από τις αγγελίες) , αλλά δεν την άγγιξα σχεδόν καθόλου. Επειδή μου έχουν πεί ότι είναι καλό οργανάκι (Walden G3030CEQ) , εγώ είμαι παντελώς άσχετος από ακουστικές, θα ήθελα να μου πείτε μερικούς μάστορες πάνω στα ακουστικά όργανα στη περιοχή Πειραιά , να τη πάω για να τη δει, σετάρει και ότι άλλο χρειάζεται, με σκοπό να τη πουλήσω, παίξω …θα δούμε..!! ;D moody... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zikfrid Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2015 Εγώ αυτόν που εμπιστεύομαι για όλες τις κιθάρες μου...ηλεκτρικές και ακουστικές είναι ο Χρήστος στον Πειραιά. Σίγουρα θα σου πει αν φτιάχνεται, αν αξίζει να φτιαχτεί και κάνει πολυ καλή δουλειά. Στοιχεία δες εδω: http://krav.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
koronios Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Εγώ αυτόν που εμπιστεύομαι για όλες τις κιθάρες μου...ηλεκτρικές και ακουστικές είναι ο Χρήστος στον Πειραιά. Σίγουρα θα σου πει αν φτιάχνεται, αν αξίζει να φτιαχτεί και κάνει πολυ καλή δουλειά. Στοιχεία δες εδω: http://krav.gr Σε ευχαριστώ, τον γνωρίζω το Χρηστο (μου εχει κάνει και εμένα άριστη δουλεια στην ηλεκτρικη μου ) απλά έλεγα μηπως υπαρχει πιο ειδικός σε ακουστικά όργανα. Και πάλι ευχαριστώ...μαλλον εκεί θα πάω moody... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mc90606 Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2015 o Χρήστος ειναι εξαιρετικός. το κυριότερο ειναι πολυ υπεύθυνος και αριστος γνωστης. εκει να την πας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...