Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Η χρυση τομη (φ, απ'τον Φειδια), για οσους δεν ξερετε, ειναι ενας λογος μεγεθων που ειναι παντου στην φυση, στα φυλλα, στο ανθρωπινο σωμα, στους ελικες, στην τεχνη, στο εμποριο, πενταγραμμο (αστερι), αρχιτεκτονικη, και φυσικα στην μουσικη. Απανταει στο ερωτημα "αν εχουμε δυο μεγεθη και θελουμε ο λογος του μικροτερου προς το μεγαλυτερο να ειναι ιδιος με τον λογο του μεγαλυτερου προς το ολο, ποια πρεπει να ειναι η αναλογια/ πολλαπλασιαστης?", και ειναι περιπου φ = 1,618... Ειχα διαβασει καπου πως ειναι πολύ συχνο το να μπαινει το μεγαλο σολο κοντα στο σημειο φ, χρονικα, στο τραγουδι. Πραγματι, εχω 20 λεπτα που κανω υπολογισμούς πανω σε μια ντουζινα τραγουδια και η μεγαλυτερη διαφορα απ'το 1.618 που βρηκα ηταν 2%! Δηλαδη το τραγουδι ειναι φ φορες πιο μεγαλο απ'το σημειο που μπαινει το σολο. Παράδειγμα τα It's my life, You give love a bad name - Bon Jovi, Pour some sugar on me - Def Leppard και You and I - Lady Gaga. Sorry for the long post here is (a potato) η χρυση τομη σε γραμμη προσεγγιστικα με τον λογο 13/8 (απ'την σειρα φιμπονατσι, επισης η ολοκληρωμενη οκταβα εχει 13 χρωματικες και 8 διατονικες νοτες...) ------------- | σολο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
magna Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 δωμ' κι εμένα απ'αυτά που παίρνεις.... ;D (ρεπόρτο... ::)) Ποιός σκότωσε τον Tesla? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Σοβαρη απαντηση ηταν αυτή? Οριστε μερικα λινκ για οποιον ενδιαφερεται: http://www.theguardian.com/music/2009/oct/15/fibonacci-golden-ratio http://www.constructingtheuniverse.com/Amen%20Break%20and%20GR.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 δωμ' κι εμένα απ'αυτά που παίρνεις.... ;D (ρεπόρτο... ::)) Προσεξε, δεν κάθονται οι μουσικοι και κανουν υπολογισμούς για το ποτε θα μπουν σημαντικα συμβαντα στο τραγουδι. Απλα φυσιολογικα το γουστο τους συμπιπτει με τα μαθηματικα του φ, ως αρμονικη αναλογια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Κοιτα, οπου υπαρχει αρμονια υπαρχει και χρυση αναλογια… καπως καπου… η διαρκεια του σολο σε σχεση με την διαρκεια του κομματιου παντως δεν νομιζω να εχει να κανει… γιατι για να εχεις την αισθηση της χρυσης αναλογιας πρεπει να εχεις ολα τα μεγεθη μπροστα σου ταυτοχρονα, ενω ενα μουσικο κομματι κυλαει… ασε που ειναι μπακαλιστικη εφαρμογη.. πχ να κοψεις η να μεγαλωσεις ενα σολο για να εχει χρυση αναλογια με την διαρκεια του κομματιου…. μουφα Ισως να βρεις χρυση αναλογια ομως στις βαθμιδες των συγχορδιων … ελεγξε συγχορδιες με 2 και 3 οκταβες ευρος μηπως καποια βαθμιδα πεφτει πανω στην τομη επανειλημμενα και τι αξια εχει μεσα στην συγχορδια, στην μια οκταβα μπορει να μην προλαβαινει να φανει κατι οπως συμβαινει και στην αρχη της ακολουθιας Φιμπονατσι kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 η διαρκεια του σολο σε σχεση με την διαρκεια του κομματιου παντως δεν νομιζω να εχει να κανει… γιατι για να εχεις την αισθηση της χρυσης αναλογιας πρεπει να εχεις ολα τα μεγεθη μπροστα σου ταυτοχρονα, ενω ενα μουσικο κομματι κυλαει Για τραγουδια με σταθερο ρυθμο/ εμπορικη φορμα ειναι πιο προβλεψιμο όμως ποσο θα κυλησει το τραγουδι. Υποθεση: Οσο πιο πολλα τραγουδια ερευνηθουν για σολο/ σημαντικα συμβαντα κοντα στο φ σημειο τοσο ο μεσος ορος θα προσεγγιζει ολο και πιο πιστα το φ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Ισως να βρεις χρυση αναλογια ομως στις βαθμιδες των συγχορδιων … ελεγξε συγχορδιες με 2 και 3 οκταβες ευρος μηπως καποια βαθμιδα πεφτει πανω στην τομη επανειλημμενα και τι αξια εχει μεσα στην συγχορδια, στην μια οκταβα μπορει να μην προλαβαινει να φανει κατι οπως συμβαινει και στην αρχη της ακολουθιας Φιμπονατσι Εννοεις στα διαστήματα ή χρονικα? Στα διαστήματα το φ ειναι πολύ κοντα στην μικρη 6η (1.6/ 1.618 = 99%). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Τα περισσοτερα κομματια συνηθως ειναι κουπλε-ρεφραιν-κουπλε-ρεφραιν-σολο οποτε λογικο ειναι να βγαινει πανω κατω το ιδιο νουμερο σε πολλα απο αυτα. Και επιπροσθετως το backing στο σημειο που μπαινει το σολο ειναι τα ακορντα/ριφ του κουπλε η του ρεφραιν οποτε υπαρχει μια στανταρ αναλογια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Ακριβως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2015 Εννοεις στα διαστήματα ή χρονικα? Στα διαστήματα το φ ειναι πολύ κοντα στην μικρη 6η (1.6/ 1.618 = 99%). Στα διαστηματα εννοω, η μικρη εκτη λοιπον ειναι στην τομη οταν το συνολικο μεγεθος ειναι η οκταβα …….… σιγουρα θα την βρεις μπροστα σου με διαφορους τροπους αν το ψαξεις, αλλα στην πραξη τι ουσιαστικο μπορει να βγει απο αυτό; kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση