johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Ολοι οι ενισχυτες που βλεπεις εκει ειναι κλειστοι και αποκλειστικά για backup. Όλος ο ήχος βγαίνει από τα δάχτυλα. Συμφωνω με το πρώτο, διαφωνω εν μερη με το δευτερο. Ένας πάιχτης μπορει να ειναι καλός ομως ο εξοπλισμος του τον βοηθαει να αναδειξει τις λεπτομερεις και τις δυναμικές του παιξηματός του. πχ εγω μπορει να κανω ενα πολυ γαματο σολο οσο αφορα τις νοτες και το feeling, ομως αν ο ηχος απέξω ειναι με φουλ πριμα και ξυριζει τα αφτια ,το σολο θα χασει πολλούς πόντους. Επισης μπορει να εχεις γαματη τεχνικη στα palm mutes ομως αν δεν εχεις tight ενισχυτη (η να βαλεις καποιο πετάλι ωστε να γίνει) να ξεκαθαρισει αυτο που παιζεις η τεχνική σου πάει στράφι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schreivox Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Άλλαξε το ένα μεγάφωνο της καμπίνας που τοποθετείς το μικρόφωνο με ένα που σου μαζεύει λίγο τα πρίμα. Μέχρι τότε φαντάζομαι η κονσόλα κάνει τη δουλειά που θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 οπως και στη συντριπτικη πλειοψηφια των Metal-prog κιθαριστων οι καμπινες και οι ενισχυτες ειναι μονο για μουρη πανω στο stage & συνηθως κλειστοι,ο ηχος βγαινει απο ΑΛΛΗ καμπινα ,συνηθως μεσα σε καποιο ISOLATION BOX η οποια βρισκεται ΠΙΣΩ ή ΚΑΤΩ απο τη σκηνη και ειναι ΦΥΣΙΚΑ "μικροφωνισμενη" Πηγαινε στο 10.00 Την ειχα την υποψία ότι ηταν μουφα οι καμπινες πισω του, ομως δεν καταλαβα ακριβώς, αυτες οι καμπινες που εχει το μικρόφωνο, ειναι σε καποιο ISOLATION BOX η σε καποιο χωρο απομονωμενο? Και η απορία μου βασικα είναι: αν micαρεις μια καμπινα σε isolation box θα εχει ακριβως τον ιδιο ήχο αν την micαρεις σε ενα χωρο οπου ο ηχος δεν αποροφάτε?(πχ σε ενα ανοιχτο χωρο που δεν εχει ανακλασεις). Αραγε ποσο αξιολογα ειναι αυτα τα κουτιά? Ρωτάω γιατι μου φαινεται λιγο περιεργο πως μπορεις να κλεισεις τοσο μεγαλη ενταση ηχου που βγαζει ενας ενισχυτης μεσα σε ενα κουτί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Άλλαξε το ένα μεγάφωνο της καμπίνας που τοποθετείς το μικρόφωνο με ένα που σου μαζεύει λίγο τα πρίμα. Μέχρι τότε φαντάζομαι η κονσόλα κάνει τη δουλειά που θες. Δεν ξερω αν κατι τετι ειναι εφικτό, ομως θα ηθελα αν γινεται, ολες τις ρυθμισεις να τις κανω απο τον ενισχυτη και να αφηνω το eq της κονσόλας ανέγγιχτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Συμφωνω με το πρώτο, διαφωνω εν μερη με το δευτερο. Ένας πάιχτης μπορει να ειναι καλός ομως ο εξοπλισμος του τον βοηθαει να αναδειξει τις λεπτομερεις και τις δυναμικές του παιξηματός του. πχ εγω μπορει να κανω ενα πολυ γαματο σολο οσο αφορα τις νοτες και το feeling, ομως αν ο ηχος απέξω ειναι με φουλ πριμα και ξυριζει τα αφτια ,το σολο θα χασει πολλούς πόντους. Επισης μπορει να εχεις γαματη τεχνικη στα palm mutes ομως αν δεν εχεις tight ενισχυτη (η να βαλεις καποιο πετάλι ωστε να γίνει) να ξεκαθαρισει αυτο που παιζεις η τεχνική σου πάει στράφι. Οχι ρε πλάκα έκανα, ξερεις, το κλισε οτι όλος ο ήχος είναι στα δάκτυλα - ε ο petrucci ακουγεται σ ολο το γηπεδο ΜΟΝΟ με τα δάκτυλα (καμμένος) :) :) Συμφωνώ μαζί σου :) :) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Οχι ρε πλάκα έκανα, ξερεις, το κλισε οτι όλος ο ήχος είναι στα δάκτυλα - ε ο petrucci ακουγεται σ ολο το γηπεδο ΜΟΝΟ με τα δάκτυλα (καμμένος) :) :) Συμφωνώ μαζί σου :) :) Μόνο στα δάκτυλά.. είπα και εγώ.. δηλαδή η πένα δεν μετράει καθόλου? :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 αυτες οι καμπινες που εχει το μικρόφωνο, ειναι σε καποιο ISOLATION BOX η σε καποιο χωρο απομονωμενο? στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι απλα πισω απο τη σκηνη Και η απορία μου βασικα είναι: αν micαρεις μια καμπινα σε isolation box θα εχει ακριβως τον ιδιο ήχο αν την micαρεις σε ενα χωρο οπου ο ηχος δεν αποροφάτε?(πχ σε ενα ανοιχτο χωρο που δεν εχει ανακλασεις ναι τον ιδιο θα εχει,απο τη στιγμη που κανεις close miking το μικροφωνο "ακουει" κατα 95% το ΜΕΓΑΦΩΝΟ και οχι την καμπινα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-VangelisV Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Πως ξερεις οτι ακουγεσαι χαλια απο κατω? Εχετε καποια καλη ηχογραφηση απο εμφανιση σας και το συμπερανες ακουγοντας την? Γιατι σχεδον παντα ο ηχος που ακους πανω στο stage δεν εχει σχεση με αυτο που ακουει ο κοσμος κατω. Ακομα και δικο σου stage monitor να ειχες (που δε νομιζω να εχει συμβει ποτε) παλι δε θα ακουγες το ιδιο, οποτε υποθετω οτι χρησιμοποιεις τον ενισχυτη σου σαν monitor. Απ'οτι καταλαβα εισαι και λιγο "εγωιστακος" γιατι γραφεις οτι βαζεις τον ενισχυτη με τετοιον τροπο που να γερνει προς το αυτι σου για να ακους παντα καλα εσυ κτλ κτλ. Το θεμα δεν ειναι να ακους καλα εσυ αλλα το πως θα ακουγεται μεσα στην μπαντα και συνεπως πως θα ακουγεται η μπαντα καλυτερη. Τελος ισως θα πρεπει να σε προβληματισει πως ο αλλος με ενα πεταλακι 200 ευρω οπως λες βγαζει ηχο και εσυ με μηχανημα 2000 δεν μπορεις. Οταν ειστε σε μια μπαντα πρεπει να προσπαθειτε να ακουγεστε ολοι μαζι καλα και οχι ο καθενας μονος του ξεχωριστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 ναι τον ιδιο θα εχει,απο τη στιγμη που κανεις close miking το μικροφωνο "ακουει" κατα 95% το ΜΕΓΑΦΩΝΟ και οχι την καμπινα. σιγουρο αυτό? δηλαδη αμα ειναι κολλητα δεν πιανει καθολου τις αντιχήσεις? το λεω γιατι: για να ακουσω μονο οτι βγαινει απο το PA γυρισα την καμπινα να χτυπα σε να δωματιο που εχει πολυ βαθος, και παρολα αυτα ακουγα παλι απο το Pa την κιθαρα με παρα πολυ βαθος, μαλιστα πιο πολυ απο οσο ειχε οταν την ειχα να χτυπα στο ιδιο δωματιο με το PA. πιθανον βεβαια να ακουγα το βαθος που ερχοταν απο το αλλο δωματιο αλλα αν θυμαμαι καλα το pa το ειχα βαλει αρκετα δυνατα και νομιζω οτι το ακουγα απο εκει(PA). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnwow13 Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2015 Πως ξερεις οτι ακουγεσαι χαλια απο κατω? Εχετε καποια καλη ηχογραφηση απο εμφανιση σας και το συμπερανες ακουγοντας την? Γιατι σχεδον παντα ο ηχος που ακους πανω στο stage δεν εχει σχεση με αυτο που ακουει ο κοσμος κατω. Οταν κανουμε προβα εχουμε το PA γυρισμενο προς τα μας. Ολα περναναι στο pa εκτος τα ντραμς. Οτι η κιθαρα μου ακουγεται με πολλα πριμα και πολλα μπασα μου βγαζει ματι και μου το λενε και οι αλλοι. Οταν τους βαζω ομως μπροστα απο την καμπινα μου λενε οτι ακουγεται μια χαρα. Για να ακουστει καλυτερα απέξω πρεπει να κοψω ολα τα μπασα και σχεδον ολα τα πριμα απο τον ενισχυτη. Συνήθως τον εχω φλατ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση