Προς το περιεχόμενο

HOME STUDIO: εξοπλισμός vs εμπειρίας χειρισμού του


Προτεινόμενες αναρτήσεις

έπεσες στην "παγίδα" της κάθετης ακρόασης (μάλλον από την δημιουργική  ασάφεια του σεντονιού μου) και στο τι μας αρέσει προσωπικά... όμως η όλη "παρέμβαση" είχε ως κύριο στόχο το "ξελάσπωμα" όπως το ανέφερε ο Λάκης (ή "γυάλισμα" όπως το είπε ο geodimitri ή και το διακριτό των οργάνων κατά cos ή και το "ιλουστρασιόν" κατ εσέ) που είναι και η ειδοποιός διαφορά μιας καλής "επαγγελματικής" παραγωγής από μια συνήθη σπιτική ενός μουσικού που κατά συνθήκη αναγκάζεται να γίνει και ηχολήπτης (αυτό είχα πει και στον Σπύρο πριν μου το στείλει)...

 Αυτό με την κάθετη και οριζόντια ακρόαση βρε Νίκο εγώ δεν το καταλαβαίνω...... ::) ;D  Μίλησα με γνώμονα τα προσωπικά μου γούστα και ως απλός ακροατής, γιατί ως παραγωγός-μιξεράς(sic)-μαστεράς κ.τ.λ. έχω μαύρα μεσάνυχτα, δεν έχω τις γνώσεις  (και τα αυτιά) για να μιλήσω πιο εξειδικευμένα.      

Δεν μπορώ να μιλήσω "αντικειμενικά", εκτός από το "ιλουστρασιόν-ξελάσπωμα-γυάλισμα" που όντως έγινε στο κομμάτι και όντως ανέδειξε τα όργανα, γιατί άκουσα μουσική, δεν ανάλυσα στα του τεχνικού μέρους το κομμάτι, ακούγοντάς το.  Από κει και πέρα, επαυξάνοντας, θα συμφωνήσω και θα ήθελα να το ακούσω, πιστεύοντας ότι θα ήταν η χρυσή τομή, αυτό.......:

 

και φαντάζομαι καταλαβαίνεις, ότι αν ήμουν από την αρχή παρέα με τον Σπύρο σε όλα τα στάδια, το αποτέλεσμα θα ήταν ένα άλλο τρίτο κομμάτι που θα καθοριζόταν και από αρκετά θέματα

   

Όσο για το.....

 

περίμενα τον Σαμ (με μαχαίρι στο στόμα βέβαια αυτός) να προσεγγίσει από αυτή την σκοπιά... αλλά μάλλον δεν είναι σε φόρμα... τον μαλάκωσαν τα φρικιά...  ;D
     

 Μάλλον θα μαζεύει μανιτάρια......... ;)   βρήκαμε πηγή, θα την αφήσουμε.......; 8)  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εκεινος παλι-του λογου μου λ.χ,οπως ξαναειπα-που δεν "ακουει" και δεν ξερει πως να πετυχει αυτο που θελει,οσο περισσοτερα πλαγκινια και εργαλεια του δωσεις,τοσο το χειροτερο.Θα χαθει και θα τα κανει μανταρα.

  Όπως κάνω κι εγώ δηλαδή στα κομμάτια μου....... :D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Όπως κάνω κι εγώ δηλαδή στα κομμάτια μου....... :D

 

Φωτη,πολλοι το κανουμε και νομιζω οτι αυτο ειναι και το ποιντ του Νικου(npap).

Αν τελικα χρειαζονται ολα αυτα σε καποιον που γραφει μουσικη και σε ποιο βαθμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είδα το θέμα άκουσα τα δύο κομμάτια αμέσως, διαβάζοντας επίτηδες όσο το δυνατόν λιγότερα. Έτσι "κατάφερα" να μην είμαι ξέρω και ποιο υποτίθεται ότι έιναι το καλύτερο μιξ. Για να πάρω και άμεσως πρώτη εντύπωση χωρίς να με επηρεάσει η μουσική, άκουσα πρώτα μόνο μερικά δευτερόλεπτα από το κάθε κομμάτι, αφού ήταν και "γεμάτο" από την αρχή. For the record, άκουσα πρώτα το ορίτζιναλ.

 

Άμεση πρώτη σύγκριση: πάει η καημένη η κιθάρα!

 

Αυτό είναι η κάθετη ακρόαση που λέμε, και μάλιστα με τις γνωστές παρωπίδες (παρωτίδες; γιατί σημαίνει άλλο πράγμα αυτή η λεξη; ;D) που φοράμε εμείς οι κιθαρίστες, τουλάχιστον όσοι δεν έχουμε παίξει πολλά σοβαρά live ::)

 

Μετά άκουσα την τεράστια διαφορά στα ντραμς, και τελικά συνειδητοποίησα ότι στο μιξαρισμένο κομμάτι πλέον δεν άκουγα διαφορετικά όργανα που έπαιζαν μαζί ωραία μουσική, άκουγα ένα κομμάτι.

 

Αυτό το πέρασμα από το "όργανα που παίζουν μαζί" στο "κομμάτι" είναι που κάνει η εμπειρία. Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες και ο εξοπλισμός σίγουρα αλλάζει τον τρόπο (και το χρόνο) δουλειάς, αλλά το ποιά είναι η δουλειά και ο ρόλος του επαγγελματία στην παραγωγή είναι εμφανέστατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουω στο Original ενα demo & σε αυτο του Νικοδημου ενα ετοιμο για κυκλοφορια κομματι.

Συμφωνώ 100%. Βέβαια έχω μικρές διαφωνίες στις επιλογές που έγιναν. Αλλά αυτό μάλλον σημαίνει ότι είμαι άσχετος.

(Ο npap είναι ο Νικόδημος;;;; )

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(Ο npap είναι ο Νικόδημος;;;; )

 

οχι, ο Superfunk εχει 39 πυρετο.... και τα εχει μπερδεψει :'(

καταραμμενο Comtrex  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως ο μπαγλαμάς έκανε δουλειά ;D

  Βασικά πουστεύω πως το άσθμα έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό μουσικά, οπότε ο ηχογλείφτης είχε εύκολο έργο. Εξάλλου από την αρχή το ερώτημα του απατεώνα ήταν ψεύτικο. Μα είναι δυναμόν ποτέ, σε ένα βλουζ άσθμα να κάνω ΄΄εγώ΄΄ καλύτερη παραγωγή από έναν μουσικό? και μάλιστα σε άσθμα που πάει με κλειστά μάτια, σε παραγωγή?

Npap μούφα το θέμα. Αναγνωρίζω τη γνώση σου και εμπειρία, αλλά δεν πρόσθεσες κάτι, δεν τσακώθηκες, στη τελική, απλά χρησιμοποίησες τις γνώσεις σου που είναι υπέρτερες ενός μουζίκου. ΚΚΕ δυνατό, στη βουλή και στο λαό γιέα.

  Ποτέ δεν είπα όσο αθλιος μουζικάντης κι αν είμαι, πως έχω τη δυνατότητα να κάνω κάτι καυλύτερο, ενός επαγγελματία ηχογλέιφτη-παραγωγού..........ο οποίος παραγωγός πάλι, είναι, άλλη ιστορία.

  Θα ήθελα δε πουλί, να βγει, ένας επαέ μέσα και να μας πει στα ίσα, ''είμαι παραγωγός'' 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ χρήσιμο και διαφωτιστικό για εμάς τους ηχολήπτες της κρεβατοκάμαρας  ;D

 

Έχω χιλιάδες απορίες αλλά θα ζητήσω την βοήθειά σας σε ένα πράγμα που δεν έχω βρει λύση σε κανένα φόρουμ.

Πως κερδίζεις την εμπιστοσύνη στο αυτί σου;

 

Κάθε φορά που γράφω ένα κομμάτι και το ακούω ,μου αρέσει.

Την επόμενη ημέρα το ακούω και αντιλαμβάνομαι τα προβλήματά του.

Αρχίζω τα eq τους κομπρέσορες .Μου αρέσει.

Την επόμενη το ακούω συγκριτικά με το αρχικό και μου αρέσει καλύτερα το πρώτο ,πάμε πάλι.

Στο τέλος εκεί που αποφασίζω ότι αυτό μου αρέσει (πολλές ημέρες μετά) ακούω την μίξη μου σε αντιπαράθεση με ένα CD και είναι χάλια.

 

(25 χρόνια αποτυχίες,ναι 25 και βάλε)

 

Σίγουρα μου λείπουν γνώσεις και σημαντικότερο, μου λείπει μεθοδολογία .Αλλά τελικά είναι δυνατόν ο συνθέτης-μουσικός-ενορχηστροτής να καταφέρει να κάνει και την μίξη;

Μήπως δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να είναι αντικειμενικός.

 

Μόνο σε εμένα συμβαίνει αυτό;

Θέλω ωριλά ή ψυχίατρο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως κερδίζεις την εμπιστοσύνη στο αυτί σου;

 

Κάθε φορά που γράφω ένα κομμάτι και το ακούω ,μου αρέσει.

Την επόμενη ημέρα το ακούω και αντιλαμβάνομαι τα προβλήματά του.

Αρχίζω τα eq τους κομπρέσορες .Μου αρέσει.

Την επόμενη το ακούω συγκριτικά με το αρχικό και μου αρέσει καλύτερα το πρώτο ,πάμε πάλι.

Στο τέλος εκεί που αποφασίζω ότι αυτό μου αρέσει (πολλές ημέρες μετά) ακούω την μίξη μου σε αντιπαράθεση με ένα CD και είναι χάλια.

 

Γραψε δυο Πανωριε,σε καταλαβαινω μεχρι εκει που δεν παιρνει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου