Προς το περιεχόμενο

HOME STUDIO: εξοπλισμός vs εμπειρίας χειρισμού του


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά τελικά είναι δυνατόν ο συνθέτης-μουσικός-ενορχηστροτής να καταφέρει να κάνει και την μίξη;

 

Ειναι,απλα θελει γνωσεις και ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ  ;D

 

Ασε που οι περισσοτεροι μηχανικοι ηχου που εχω γνωρισει στη ζωη μου ηταν ετσι κι αλλοιως ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ.... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ ευχαριστώ Νίκο που έκατσες κι έκανες τη δουλειά που έκανες. Προσωπικά ντρέπομαι να παρατίθενται (και να συγκρίνονται) οι δύο βερσιόν του κομματιού δίπλα δίπλα διότι η δική μου, από μόνη της, μπορεί να "περνάει" αλλά σε σύγκριση με τη δική σου, φανερώνει τις προφανείς αδυναμίες της. Με λίγα λόγια, αυτό που έκανες εσύ είναι μίξη ενώ αυτό που έκανα εγώ είναι συγκόλληση.

 

Πέραν αυτού και όσον αφορά τα ερωτήματα που προκύπτουν και έθεσες περί εξοπλισμού, πραγματικών δυνατοτήτων και διαφημιζόμενων δυνατοτήτων, η απάντηση για μένα είναι προφανής: Αν ξέρει κάποιος τι κάνει, μπορεί να φτάσει σε θαυμάσια αποτελέσματα με δυο multimedia ηχεία, ένα laptop κι ένα sequencer με τα plugins του. Αν δεν ξέρει τι κάνει, ο εξοπλισμός με τις περγαμηνές και τα soft και hardware που υπόσχονται αυτοματοποιημένα θαύματα, δε θα βοηθήσουν καθόλου.

 

Πάντως μια πολύ ενδιαφέρουσα, κατ' εμέ, προσθήκη στην κουβέντα, θα ήταν μια δεύτερη δική σου παραγωγή στο στούντιο, χρησιμοποιώντας εννοείται τον ανάλογο εξοπλισμό. Εκεί θα είχαμε και την παράμετρο αυτού που "και ξέρει τι κάνει και διαθέτει και τον ενδεδειγμένο εξοπλισμό". Προσωπικά θα ήθελα πολύ να ακούσω και να καταφέρω, αν μπορέσω, να διακρίνω τις ποιοτικές διαφορές μεταξύ των δύο (δικών σου πάντα) παραγωγών και κατόπιν να κουβεντιάσουμε τι και πώς και γιατί.

 

Κατ' αυτόν τον τρόπο θα έβγαινε και η δική μου συγκόλληση απ' τη μέση και θα συγκρίναμε σοβαρές δουλειές.  ;D

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Προσωπικά ντρέπομαι να παρατίθενται...

 

Σπύρε, δηλαδή όπως το θέτεις πρέπει και γω να ντρέπομαι που δεν παίζω ούτε γράφω μουσική όπως εσύ και να μην τολμήσω ποτέ να ανεβάσω clipακι?... (ρητορική η ερώτηση κι έκαστος εφ' ω ετάχθη)...  8) ;D

 

Πάντως μια πολύ ενδιαφέρουσα, κατ' εμέ, προσθήκη στην κουβέντα, θα ήταν μια δεύτερη δική σου παραγωγή στο στούντιο, χρησιμοποιώντας εννοείται τον ανάλογο εξοπλισμό. Εκεί θα είχαμε και την παράμετρο αυτού που "και ξέρει τι κάνει και διαθέτει και τον ενδεδειγμένο εξοπλισμό". Προσωπικά θα ήθελα πολύ να ακούσω και να καταφέρω, αν μπορέσω, να διακρίνω τις ποιοτικές διαφορές μεταξύ των δύο (δικών σου πάντα) παραγωγών και κατόπιν να κουβεντιάσουμε τι και πώς και γιατί.

 

στο μυαλό μου είσαι ως διάθεση... ;)

απλά δεν μπορώ να σου υποσχεθώ υλοποίηση βραχυπρόθεσμα, καθότι δεν φτάνει να βρω μόνο εγώ χρόνο, αλλά πρέπει και αυτός να ταιριάξει με τον ανάλογο ενός φίλου που θα μου διαθέσει το studio, αλλά και δικού σου γιατί το εγχείρημα δεν θα είναι πλήρες αν δεν ξαναγράψουμε κιθάρα και μπάσο κατ ελάχιστον σε καλύτερες συνθήκες... (να επαναλάβω επ ευκαιρία τον κυριότερο κανόνα της ηχογλυφτικής που λέει και το μπανκιό... "οι ηχογραφήσεις βάζουν εξ αρχής και τα όποια όρια της τελικής τους επεξεργασίας")...

 

μέχρι τότε όμως σκέφτομαι σε πρώτη ευκαιρία να επιχειρήσω και ένα mix με τα "καθαρά αυτιά της επόμενης μέρας", με τον ίδιο εξοπλισμό (ίσως να προσθέσω και κάποια pluginάκια που μου έλειψαν όπως τα oxford και τα SPL), μια και η Σοφία δεν μου πέταξε τα τσιμεντότουβλα από το γραφείο (μόνο να τα ντύσει με ύφασμα θέλει, αλλά αφού δεν έβαλε "σεμεδάκια", θα το καταπιώ)...

 

ίσως κι αυτό να έχει ένα ενδιαφέρον συγκριτικά (έστω για το γμτ του panoriou)...  ;D

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα μου άρεσε ο Jazzjocker...

Όμως αυτη την αίσθηση της σύνθεσης του που έβγαλε ο npap με τις παρεμβασεις του δεν την ειχα ακούσει ποτε μεχρι τωρα...

Εκπληκτική η διαφορά των δυο κομματιών... Καθώς και το μάθημα της αξίας της γνώσης και της εμπειρίας...

Μπράβο npap (και φυσικα Jazzjocker). Μπράβο σας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο npap. :D

Δεν νομιζω οτι υπαρχουν αποριες για το ερωτημα του τιτλου.

Τα εργαλεια ειναι χρησιμα οταν ο χρηστης ειναι μαστορας!

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικά πρέπει οι αναβαθμίσεις να γίνονται  με κύριο γνώμονα την αντικειμενική δυνατότητα αξιοποίησης τους?…

 

Το 'χω πιάσει το σκεπτικό σου.Αλλά...

Με αυτα τα ωραία που παρέθεσες δίνεις μελλοντικό άλλοθι στον Παναγιώτη από το Παγκράτι, (τυχαίο όνομα - τυχαία περιοχή) με το που θα ρωτήσει κάποιος αν αξίζει η αγορά μιας Motu 828x ή ενός ζευγαριού Dynaudio να πεταχτεί και με αυτοπεποίθηση να τοποθετηθεί και να πει "τι λες ρε φίλος, που ζεις, ένα παληκάρι από εδώ μέσα ο Npapas (ούτε το nick σου δεν θα θυμάται) έκανε δουλειά επαγγελματική με μια on-board κάρτα ήχου και ηχεία 4αρια από το καλάθι.

Ναι δουλειά γίνεται με προιόντα κατώτερης τεχνολογικής αξίας και δυνατοτήτων, αρκεί να είσαι ο npapas και να έχεις τα αυτιά και τις γνώσεις του npapas.

Όπως επίσης δουλειά αντάξια ΔΕΝ γίνεται με universal audio apollo και focal αν δεν έχεις τις ικανότητες του npap (καιρός να το γράψουμε σωστά το nick).

Καταρχήν πριν από όλα αυτά πρέπει να ξεκαθαριστεί σε ποιους αναφερόμαστε και για ποιους μιλάμε.

Για την παρέα του Παναγιώτη που θα μαζευτεί Παγκράτι να τζαμάρει και θα θελήσει όλο αυτό το πράμα να το ηχογραφήσει επειδή είναι της ΜΟΔΟΣ και το κάνουν όλοι, ή για μουσικούς που στοχεύουν συνειδητά εξαρχής σε official release ή τελοσπάντων σε μια αξιοπρεπή κυκλοφορία της δουλειάς και του κόπου τους;

Κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει δυστυχώς στην Ελλάδα είναι η συστηματική συνεργασία της μπάντας ή του παραγωγού με έναν μηχανικό ήχου ή με ένα επαγγελματικό στούντιο.

Γιατί; Γιατί σχεδόν όλοι νομίζουν ότι έχουν στο home studio πολύ καλά μηχανήματα και αρκετές γνώσεις για να παράξουν και να κυκλοφορήσουν μόνοι τους το οτιδήποτε.

Χώρια που μένουν φράγκα και για i-phone. Γιατί να μας τα φάει το στούντιο και ο ηχολήπτης;

Νpap δεν βγαίνει άκρη, παλιά θλιβερή ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε που οι περισσοτεροι μηχανικοι ηχου που εχω γνωρισει στη ζωη μου ηταν ετσι κι αλλοιως ΜΟΥΣΙΚΑΡΕΣ.... ;)

 

Σε ένα live που δωσαμε στο soundcheck ηταν ενας ηχολήπτης και επειδή τον κουρασαμε με τις εντασεις μας, μας πηρε όλα τα οργανα ένα ένα, ντραμς, μπασο, κιθαρες, και επαιξε παπαδες σε όλα all the while μιξαροντας τελεια για τον χωρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που ΔΕΝ συμβαίνει δυστυχώς στην Ελλάδα είναι η συστηματική συνεργασία της μπάντας

ή του παραγωγού με έναν μηχανικό ήχου ή με ένα επαγγελματικό στούντιο.

Παντου συμβαινει αυτο.

 

Νpap δεν βγαίνει άκρη, παλιά θλιβερή ιστορία.

Δεν νομιζω οτι ο στοχος του npap ηταν να βγαλει ακρη σε αυτη την "παλια θλιβερή ιστορια".

Απλα αποδεικνυει εμπρακτως οτι κατα καιρους, δειλα, εχει ειπωθει. ;)

 

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Digisilence ναι μίλησα για Ελλάδα μιας και δυστυχώς όλοι κατοικούμε εδώ, αν ήμασταν Σουηδία θα έλεγα άλλα πράματα και με περισσότερο ενδιαφέρον στοιχεία.

Και για αποφυγή παρεξηγήσεων και για να μην γίνει η κουβέντα πλυντήριο, δεν εξυμνώ την συγκεκριμένη δουλειά του npap.

Είναι μια δουλειά αρκετά καλή θα μπορούσαμε να πούμε, λαμβάνοντας υπόψιν τον εξοπλισμό με τον οποίο εργάστηκε, και τις προσωπικές του επιλογές για το πως θα χειριστεί τις πηγές - wav, τα οποία ίσως και να μην ήταν στην καλύτερη δυνατή ποιοτικά κατάσταση.

Προφανώς ο άνθρωπος με καλύτερο εξοπλισμό να παρουσίαζε και ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου