Guru Alter Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 1 Ιουνίου 2015 ο μονος τομεας που μπορω να σκεφτω οτι εγινε κατι καινουργιο (στους ενισχυτες αφου εξαιρουμε το modeling απο το thread) ειναι αυτος της φορητοτητας. Ειτε μιλαμε για ακουστικους ενισχυτες η μινι PA, ειτε για ηλεκτρικους D-Class ενισχυτες, πριν απο δεκα-εικοσι χρονια δεν μπορουσες να παιξεις λαιβ με εναν ενισχυτη 5 κιλων, ενω σημερα γινεται αν μιλαμε μετα για αλλαγη στην ροκ μουσικη τα τελευταια χρονια, ο σημαντικοτερος gear παραγοντας ειναι .. τα κομπιουτερ και οχι οι ενισχυτες. Ποσες μπαντες δεν γραφουν CDς σημερα βασισμενα σε επεξεργασια/editing σε pro tools η κατι αντιστοιχο, πραγμα που δεν γινοταν ευκολα ουτε σε τετοια εκταση πριν 20 χρονια YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Βρίσκω ανησυχητικό το ότι ο χρόνος σταμάτησε για τους κιθαρίστες στα 90s και αυτή την βιντατζολαγνεία ,θέλω να πιστεύω ότι είναι μόδα και θα περάσει . Γιατι ειναι ανησυχητικο? Μια χαρα μουσικη δημιουργειται και στην εποχη μας και κακα τα ψεμματα ΤΡΕΙΣ ενισχυτες υπαρχουν/υπηρξαν και ΘΑ υπαρχουν για ΠΑΝΤΑ....Fender (bf & tweed),VΟΧ AC & Marshall......ΟΛΟΙ οι αλλοι ειναι αντιγραφα....(αντε να βαλω και τους Boogie που ηταν οι πρωτοι high gain & τους ΗIWATT & ORANGE που ειναι...ομορφοι ;D) ;D Δεδομενου οτι ο ΚΑΘΑΡΟΣ/ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ηχος ειναι το Α & το Ω στην ΚΑΛΗ μουσικη και δεδομενου οτι ο ΚΑΘΑΡΟΣ/ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ηχος των παραπανω ειναι απλα ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ δεν υπαρχει λογος να βγει καποιος αλλος ενισχυτης... ;D Εξαλλου οσο ανεβαινει το gain τοσο καταστρεφεται ο ηχος και η μουσικη.. ;D ;D ;D Παντως εχουν βγει ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ενισχυτες με vintage χαρακτηρα/προσανατολισμο για ΟΛΑ τα βαλαντια και μαλιστα τα οχι και τοσο....παχουλα...κατι που μονο καλο ειναι (καλα δε μιλαμε για high end ενισχυτες οπου κυκλοφορουν πλεον ισως οι καλυτεροι ενισχυτες που εχουν κατασκευαστει ποτε απο κατασκευαστες οπως οι DR.Z,MATCHLESS,BAD CAT,DIV.13,CARR,SWART,VICTORIA,TWO ROCK κτλ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Κατά τη γνώμη μου, μία αλλαγή που είναι άξια αναφοράς στο θέμα, είναι η σειρά ID: της Blackstar. Και αυτό γιατί έχουν πάρει το όρο "modeling" ένα βήμα παραπέρα. Σε αυτούς τους ενισχυτές η προσομοίωση είναι στις λάμπες και όχι σε συγκεκριμένους ενισχυτές. Δηλαδή, σε αφήνει να επιλέξεις τύπο λυχνίας (EL84, 6V6,EL34, KT66 κλπ κλπ) και σε συνδυασμό με το γνωστό πλέον (και πολυαντιγραμμένο) ISF τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Οπότε κατά κάποιο τρόπο, ξεπεράστηκε το κλασικό "Προσομοιώνω ενισχυτή" και πήγε στο "Στήνω ενισχυτή με προσομοίωση των components". Βέβαια και αυτό το κομμάτι έχει μέλλον και σηκώνει περαιτέρω εξέλιξη. Δηλαδή, για παράδειγμα, θα μπορούσαμε να δούμε έναν ολοκληρωμένο ενισχυτή που να "τρέχει" το ReValver της Peavey. Επίσης άλλο ένα κομμάτι που έχει γίνει "ψιλό-στάνταρ" σε πολλούς ενισχυτές/εταιρίες (αν και προϋπήρχε απ'την Mesa Boogie) είναι το auto bias και η χρήση λυχνιών κατ'επιλογή του χρήστη. Πολύ σημαντικό και αυτό κατά τη γνώμη μου. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ychris Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Γιατί είναι ανησυχητικό? Αυτός ο υπέροχος/θεϊκός ήχος, όπου αρχίζει η παραμόρφωση. Το πιο σημαντικό, κατά την άποψη μου, είναι ο παίκτης να μπορεί να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις δυνατότητες ενός ενισχυτή, ο τρόπος που παίζει και με χρήση πεταλακιων the sky is limit. Με λίγα λόγια θέλω να πω πως οι μουσικοί αλλάζουν την μουσική και λιγότερο οι ενισχυτές. Bεβαίως, μέχρι να εμφανιστεί κάτι διαφορετικό σχετικά. Aλλά, και στα hi end μηχανήματα δεν είναι περίπου το ίδιο περιβάλλων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Οι ενισχυτές δεν αλλάζουν την μουσική, οι μουσικοί αλλάζουν την μουσική. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ychris Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Συμφωνώ,το γράφω παραπάνω. Ο φίλος στην αρχή γράφει το εξής Ψάχνω για τους ενισχυτές της τελευταίας δεκαετίας που έφεραν καινούργιο ήχο[/b] Νομίζω πως αναφέρετε κυρίως στον ήχο και την όπια επίδραση του στην μουσική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 ο μονος τομεας που μπορω να σκεφτω οτι εγινε κατι καινουργιο (στους ενισχυτες αφου εξαιρουμε το modeling απο το thread) ειναι αυτος της φορητοτητας. Ειτε μιλαμε για ακουστικους ενισχυτες η μινι PA, ειτε για ηλεκτρικους D-Class ενισχυτες, πριν απο δεκα-εικοσι χρονια δεν μπορουσες να παιξεις λαιβ με εναν ενισχυτη 5 κιλων, ενω σημερα γινεται Και επειδή αναφέρεστε (κακώς) μόνο σε ενισχυτές κιθάρας, να υπερθεματίσω τα λεγόμενα του Alter τα οποία αποκτούν τεράστια βαρύτητα στους ενισχυτές μπάσου, που πλέον μπορείς να έχεις τα απαραίτητα (εκατοντάδες) watt για live/πρόβα μαζί με όλες τις ευκολίες (pre-post di, eq, tube preamp, tuner κλπ) που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, σε συσκευασία (εξαιρουμένων των ηχείων) που δεν ξεπερνάει τα τρία κιλά, μέγεθος που χωράει στην μπροστινή τσέπη της μπασοθήκης και αξιοπρεπέστατο ήχο. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Εγω μετα απο πολλη σκεψη θα τολμησω να πω τελικα οι bugera. Οχι,δεν εφεραν καινουριο ηχο,αντιγραφα ειναι εξαλλου,αλλα εκαναν προσιτο το να βγαλουν καλο ηχο αυτοι που ακομη δεν μπορουν να διαθεσουν μεγαλα ποσα για εξοπλισμο,που κυριως ειναι οι πιτσιρικαδες,που απο αυτους περιμενουμε να ακουσουμε καινοτομα και νεα πραγματα στη μουσικη και οχι απ τους δεινοσαυρους. Βεβαια το ως ειπαμε ολοι ως τωρα δεν ειναι απαντηση ακριβως στο αρχικο ερωτημα,αλλα απ οτι βλεπω ηδη ψαχνουμε διαφορετικες οπτικες του ερωτηματος,με τον περιορισμο της τελευταιας δεκαετιας. Παντως σε δεκα χρονια πιθανον να μιλαμε σε αντιστοιχο ερωτημα για kemper,axe fx,axe για τον αντρα κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PetrucciGR Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Axe-Fx +++++1000000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2015 Και επειδή αναφέρεστε (κακώς) μόνο σε ενισχυτές κιθάρας, να υπερθεματίσω τα λεγόμενα του Alter τα οποία αποκτούν τεράστια βαρύτητα στους ενισχυτές μπάσου, που πλέον μπορείς να έχεις τα απαραίτητα (εκατοντάδες) watt για live/πρόβα μαζί με όλες τις ευκολίες (pre-post di, eq, tube preamp, tuner κλπ) που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, σε συσκευασία (εξαιρουμένων των ηχείων) που δεν ξεπερνάει τα τρία κιλά, μέγεθος που χωράει στην μπροστινή τσέπη της μπασοθήκης και αξιοπρεπέστατο ήχο. +100000 το break through στους ενισχυτές μπάσου είναι απλά συγκλονιστικό. Τα ασήκωτα «νταμάρια» που κουβαλούσαμε κάποτε είναι (ευτυχώς) μακρινό παρελθόν. Το mobility έγινε η λέξη κλειδί στο μπάσο. Αλλά ακόμα και στα ηχεία, μας παραπέμπω στο εξαίρετο test με τις πανάλαφρες καμπίνες που είχε οργανώσει ο Κώστας. Ακόμα και σε αυτόν τον τομέα έχουν γίνει άλματα- ευτυχώς για την ταλαίπωρη μέση μας ;) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση