fidelis Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 13 Νοεμβρίου 2015 01. Πέντε λεπτά επιπλέον τρυπήματος με το φρεσκο φορτισμένο τρυπάνι είναι αρκετά για να έχω το κατάλληλο βάθος. 02.Ακολουθεί το κάθετο προς την κοιλότητα, τρύπημα, με 10αράκι, για να μπορέσω μετά την συγκόληση των «φτερών» να ρουτάρω τα κανάλια των καλωδίων. 03. Σειρά είχε ο καθαρισμός του περίσσιου υλικού για το σχηματισμό του λαιμού (tappering). Εδώ και μέρες είχα μαρκάρει το τελικό σχήμα, άρα, με την σέγα ανα χείρας ξεκινάω το πριόνισμα. 04. Δύσκολο υλικό ο έβενος.... 05. Η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται στην απέναντι πλευρά. 06. Καμια ώρα μετά έχω το χοντροκομένο tapering του λαιμού. Γυαλοχαρτιάρω ελαφρά ώστε να μην έχω ακίδες σε κάθε επαφή με το ξύλο και σταματάω για σήμερα. Αύριο έχω τον τελικό ευθειασμό/τετραγώνισμα των φτερών και το ρουτάρισμα του μανικιού στο κατάλληλο πάχος ώστε να φωλιάσει το καπάκι. Αν προλάβω θα κολλήσω το σώμα με το μανίκι... είδωμεν... Lost In Hatredlost In Hatred Ioannis Fidelis -INDEX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fidelis Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 16 Νοεμβρίου 2015 Το Σαββατοκύριακό ολοκλήρωσα την κόλληση των φτερών με το μανίκι αλλά ήμουν τόσο κουρασμένος που δεν είχα κουράγιο να αναρτήσω. 01. Δυστυχώς και αυτή τη φορά έχω κουνημένες φωτογραφίες. Εδω έχω προετοιμάσει το jig πάνω στο οποίο θα περπατήσω την φρέζα για το ρουτάρισμα του μανικιού στο καταλληλο ύψος (4cm) ώστε να φωλιάσει αργότερα το καπάκι. 02. Μεγάλη αποτυχία η φωτογράφηση 03. Εδω φαίνεται ο τρόπος που λειτουρεί το jig. 04. Μισή ωρίτσα μετα έχω αυτό το αποτέλεσμα 05. Ακολουθεί γυαλοχαρτιάρισμα για τον καθαρισμό της ρουταρισμένης επιφάνειας ενώ ταυτόχρονα έχω το χειροκίνητο σχηματισμό του «φωλίασματος» της ταστιέρας. 06. Με το πριονάκι χράζω στο σημείο όπου το καπάκι συναντά την ταστιέρα. Σημειώνω πως σταμάτησα το ρουτάρισμα 12mm πιο πίσω προς αποφυγήν ατυχημάτων. Πιο αργή διαδικασία το χειροποιήτο αλλά νιώθω πολύ πιο ασφαλής. 07. Αφού τελιώσω με την κάθετη κοψιά προχωρώ στην οριζόντια 08. Το τελικό λόγο έχουν τα καλέμια όπου και θα καθαρίσουν τις ατέλειες του πριονιού 09. 10. Η όλη διαδικασία εφαρμόζεται και στα πλαινά, άλλα δεν έχω φωτο λόγο φόρτου εργασίας παρασύρθηκα. Εδώ φαίνεται το τελικό του σχήμα. 11. Χωρίς να χάνω χρόνο εφαρμόζω ξυλόκολλα και προσαρμόζω το πρώτο φτερό πάνω στην κατασκευή. 12. Ξανα μανά κόλα στην δεξιά πλευρά 13. Προσαρμογή του φτερού και τελικό ταίριασμα. Τέλος πιάνω την όλη κατασκευή με σφιγκτήρες 14. Πίσω όψη 15. Μπροστινή όψη Σήμερα δεν ασχολήθηκα καθόλου, απλά αφαίρεσα τους σφιγκτήρες. Αύριο θα ανεβάσω φώτο της πορείας καθώς και του νέου υλικού/hardware που κατεύθασε ταχυδρομικώς :) Μείνετε συντονισμένοι Lost In Hatredlost In Hatred Ioannis Fidelis -INDEX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2015 Μείνετε συντονισμένοι Δεν αλλάζω κανάλι ;D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukleri Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Νοεμβρίου 2015 Απόλαυσις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fidelis Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2015 @Jasemeister Λες να βάλω και διαφημήσεις ανάμεσα ;D @bouzoukleri απόλαυσις και κούρασις :P Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία ανάρτηση αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι εργασίες δεν προχωρούν κανονικά. Έχω την κοπή των περίσσιων κομματιών από το σώμα, την ευθυγράμμηση με γυαλόχαρτο όλων των επιφανειών, το ρουτάρισμα των καναλιών των καλωδιών και τέλος το κόλλημα του καπακιού με το σώμα. 01. Πρώτη μέρα. Έχω σημαδέψει τα σημεία πάνω στα οποία πρέπει να γίνουν οι κοπές. Πιάνω όλη την κατασκευή με σφιγκτήρες πάνω στο γραφείο, περνάω καινούριο πριονάκι στην σέγα και ξεκινάω. 02. Η κορίνα είναι μαλακό ξύλο και κόβεται πολύ εύκολα. 03. Η ίδια ακριβώς διαδικασία επαναλαμβάνεται και την αριστερή πλευρά. Το μόνο που θέλει προσοχή να μην στραβώσει το πριόνι της σέγας και κάνει στραβοκοψιά. Γι αυτό το λόγο πριν οποιοδήποτε κοπή χαράσω το ξύλο ώστε το πριόνι να ακολουθήσει το αυλάκι. 04. Δεν πήγε άσχημα, αλλά έχω αρκετό καθάρισμα εκατέρωθεν μέχρι το τελικό σχήμα. Αυτή η διαδικασία θα γίνει αφού κολλήσω το καπάκι για να έχω το «πραγματικό» τελικό σχήμα. Μέχρι τότε ας απολαύσω τους καρπούς των κόπων μου. 05. 06. Δεύτερη μέρα. Σειρά είχε ο καθαρισμός των επιφανειών ώστε να έρθουν «πρόσωπο». Μια αρκετά κοπιαστική εργασία. Δέν έχω φώτο γιατί πιστεύω πως είναι πολύ απλό να το φανταστεί κανείς. Τάκος με κολλημένο γυαλόχαρτο και τρίψιμο μέχρι δακρύων. Άρα αναρτώ φωτό του αποτελέσματος. 07. 08. Τρίτη μέρα. Χρησιμοποιώ ριζόχαρτο για να αντιγράψω την θέση και τις διαστάσεις της γέφυρας και των μαγνητών σε συνάρτηση με την θέση του input jack και της κοιλότητας των ηλεκτρονικών. Μεταφέρω το σχήμα πάνω στην κιθάρα και αρχίζω να σχεδιάζω τα κανάλια που θα περάσουν τα καλώδια. 09. Σημαντικό σημείο που πρέπει κάποιος να λάβει υπ όψιν του είναι η απόσταση του καναλιού από τα posts του floyd rose. Όσο μεγαλύτερη η απόσταση τόσο το καλύτερο. Για αύτο το λόγο μαρκάρω με σφήνα τα κέντρα των posts καθώς και τις ακμές στις οποίες θα περάσει το κανάλι. Αφαιρώ το ριζόχαρτο με το σχήμα και μ’ ένα μαρκαδόρο ενώνω τις ακμές που προσημείωσα για να σχηματιστεί οπτικά το τελικό κανάλι Επιλέγω την κατάλληλη μύτη για το ρούτερ προσαρμώζω το βάθος ώστε να είναι στα 19mm (υπολογίζω και το πάχος του καπακιού 5mm, άρα το συνολικό βάθος είναι 19+5=24 ξέρω πως ο μαγνήτης θα σκαφτεί σε βάθος 22-23mm έτσι τα 24mm μου δίνουν λίγο «αέρα» ακόμα για να περάσει κάτω από τους μαγνήτες. Για το ρουτάρισμα έφτιαξα ένα πρόχειρο jig πανω στο οποίο θα περπατήσω του ρούτερ. Τίποτα άξιο λόγου δύο ξύλα πιασμένα με στιγκτήρες πάνω στο σώμα. Το πρώτο είναι ο οδηγός και το δεύτερο είναι το στοπ. Το ρουτάρισμα Ακριβώς δυο λεπτά αργότερα έχω αυτό το αποτέλεσμα. Το σκουπισμα με πήρε τουλάχιστον 10 λεπτά :) Η ίδια διαδικασία εφαρμόστηκε και στις υπόλοιπες πλευρές. Εδώ έχω εννώσει το input jack με το μαγνήτη της γέφυρας και απο εκεί στην κοιλότητα των ηλεκτρονικών Τέλος ρουτάρω απο τον μαγνήτη της γέφυρας προς στον μαγνήτη του λαιμού Ολοκληρώνωοντας τα κανάλια με επιτυχία. Καμια ώρα μετά από σκούπισμα και καθάρισμα των εργαλιών ξεκινάω για την κόλληση του καπακιού. Αφού καθαρίσω διεξοδικα με σκούπα και βρεγμένο πανί (οινόπνευμα 98%) όλες τις επιφάνεις, καλύπτω με χαρτοταινία τα κανάλια και την κοιλότητα των ηλεκτρονικών. Με ένα κοπιδάκι κόβω/καθαρίζω την περίσσια χαρτοταινία αφήνοντας ένα χιλιοστό περιμετρικά Εφαρμόζω κόλλα Την απλώνω με ένα πινέλο σε όλη την επιφάνεια και αφαιρώ τις χαρτοταινίες Τοποθετώ το κάπάκι πάνω στο σώμα και το ευθυγραμμίζω. Εφαρμόζω πέση με το χέρι σιγά - σιγά μέχρι να αφαιρεθεί ο παγιδευμένος αέρας και το πιάνω πρόχειρα με χαρτοταινία. Τρυπάω στα σημεία που θα ρουτάρω για τους μαγνήτες και την γέφυρα και περνάω 2-3 ξυλόβιδες ώστε να το σταθεροποιήσω. Και όπως ήταν αναμενόμενο πιάνω την όλη κατασκευή με σφιγκτήρες. Σήμερα το απόγευμα θα τους αφαιρέσω :) Lost In Hatredlost In Hatred Ioannis Fidelis -INDEX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fidelis Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 01. Αφαιρώ τους σφιγκτήρες και αρχίζω να πέρνω μετρήσεις για την τοποθέτηση της γέφυρας 02. Το ένωμα του καπακιού με το σώμα και το μανίκι είναι απλά τέλειο (μετριοπάθεια στα φόρτε της :P) 03. Υπολογίζω την δεύτερη πιο σημαντική γραμμή, μετά το centerline (αναφέρομαι στο σημείο που πρέπει να τρυπήσω για τα posts της γέφυρας στα 25 1/8” ή 638,17mm) και μαρκάρω την κάθετη γραμμή με χρωμματιστό μολύβι πάνω στο καπάκι. 04. Τοποθετώ το ζυγό/nut, την ταστιέρα με τους πύρους ως οδηγό και τις 2 χορδές (Ε&e) πάνω στην γέφυρα για «δω» που ακριβώς ευθυγραμμίζονται οι χορδές με την ταστιέρα. 05. Σημειώνω όλες τις μετρήσεις μου με λεπτομέρεια και σχεδιάζω το σχήμα του φρεζαρίσματος. Σε αυτό το σημείο τοποθετώ τα καλούπια που έφτιαξα από plexi glass πάνω στην κατασκευή και τα προσκολλώ με ταινία διπλής όψης και σφιγκτήρες. Τις μετρήσες τις έχω πάρει από το official site της floyd rose και τις τροποίησα για την φρέζα μου με 5,5mm αέρα λόγω του router μου (Το κάθε ρούτερ ανάλογα με την μύτη που θα χρησιμοποιήσετε απαιτεί διαφορετικές μετρήσεις) Το κόψιμο των καλουπιών το ανέθεσα σε πινακιδα στην Θεσσαλονίκη από την προηγούμενη κατασκευή. 06. Το jig είναι έτοιμο για «σφαγή» 07. Ξεκινάω με μικρά περάσματα 4-5 χιλιοστά κάθε φορά μέχρι να φτάσω στο βαθος που χρειάζομαι. 08. 09. Δεύτερο jig για την γέφυρα 10. Ακολουθεί και 3ο jig αλλά δεν τράβηξα φώτο. 11. Αφού βεβαιωθώ για την ορθότητα του φρεζαρίσματος τρυπάω με τρυπάνι 3mm στις 4 πλευρές που πρέπει να υπάρχει διαμπερές ρουτάρισμα μέχρι την πίσω πευρά. Αυτό με βοηθάει ώστε να βρώ που πρέπει να τοποθετήσω τα καλούπια στην πίσω όψη κατά το ρουτάρισμα. 12. Προσαρμόζω το καλούπι για τον μαγνήτη της γέφυρας και ρουτάρω πάλι με τον ίδιο τρόπο. 13. 14. Έτοιμος 15. Ξανά μανά για τον μαγνήτη του λαιμού/neck. Σημειώνω, πως πριν να χρησιμοποιήσω το ρούτερ, τρυπάω με τρυπάνι φτερού 13mm, ώστε να υπάρχει χώρος για την μύτη του ρούτερ να «κάτσει». Αυτό το εφαρμόζω σε κάθε ρουτάρισμα. 16. 17. Επιτέλους η μπροστινή όψη ολοκληρώθηκε. 18. Σειρά έχει η πίσω 19. Οι μετρήσεις μου ήταν σωστές και έχω ένα άριστο αποτέλεσμα στα μέτρα του διαμπερούς φρεζαρίσματος. Ακουλουθεί το φρεζάρισμα της κοιλότητας των ελάτηρίων και τέλος του «βαθουλώματος» όπου θα «φωλιάζει» το κάλλυμα. Δεν έχω φώτο λόγo φόρτου εργασίας παρασύρθηκα. 20. Στην συνέχεια ασχολήθηκα με το τρύπημα των ποτενσιόμετρων και του επιλογέα των μαγνητών. Σχεδιάζω το σχήμα της κοιλότητας που θα φιλοξενσει τα ηλεκτρονικά και μαρκάρω τα σημεία που πρέπει να τρυπήσω. Τρυπάω με 2άρι από το εσωτερικό της κοιλότητας προς της εξωτερική επιφάνεια και ύστερα τρυπάω στο τελικό μέγεθος από έξω προς τα μέσα προς αποφυγή σκισμάτων του ξύλου Σε κάθε τρύπημα χρησιμοποιώ ξύλινη «κόντρα» για να μην τινάξει. Πάλι δεν έχω φωτό γ*μ* την τεμπελιά μου :P 21. Τοποθετώ τα ποτενσιόετρα και τον επιλογέα καθώς και τα καλύμματα τους. 22. Ακολούθησε πρόχειρη συναρμολόγηση των κομματιώντου hardware πάνω στην κατασκεύη για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους. Εδώ και μέρες με έτρωγε πως θα μπορούσα να αποτυπώσω φωτογραφικά τον τελικό χρωματισμό της κατασκευής, μιας και το οινόπνευμα εξατμιζόνταν πριν να προλάβω να το φωτογραφίσω. Σήμερα τα κατάφερα χρησιμοποιώντας λεμονέλαιο με θεαματική επιτυχία :) 23. 24. 25. 26. Παρατηρήσεις: Όλες οι παραπανω εργασίες έλαβαν μέρος σε διαφορετικές μέρες και γι αύτό δεν ανέρτησα τίποτα μέχρι σήμερα. Πιστεύω πως έτσι θα κινηθώ από δω και πέρα ανεβάζοντας πιο ολοκληρωμένα κομμάτια της κατασκευαστικής πορειάς. Ελπίζω να συμφωνείτε πως αυτός ο τρόπος είναι πιο εγκυκλοπαιδικός τρόπο τινά..... Lost In Hatredlost In Hatred Ioannis Fidelis -INDEX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnps Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 εισ'ωραιος.........+100000000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 30 Νοεμβρίου 2015 Κούκλα κούκλα!!! 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
otto## Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 1 Δεκεμβρίου 2015 01. Αφαιρώ τους σφιγκτήρες και αρχίζω να πέρνω μετρήσεις για την τοποθέτηση της γέφυρας 02. Το ένωμα του καπακιού με το σώμα και το μανίκι είναι απλά τέλειο (μετριοπάθεια στα φόρτε της :P) 03. Υπολογίζω την δεύτερη πιο σημαντική γραμμή, μετά το centerline (αναφέρομαι στο σημείο που πρέπει να τρυπήσω για τα posts της γέφυρας στα 25 1/8” ή 638,17mm) και μαρκάρω την κάθετη γραμμή με χρωμματιστό μολύβι πάνω στο καπάκι. 04. Τοποθετώ το ζυγό/nut, την ταστιέρα με τους πύρους ως οδηγό και τις 2 χορδές (Ε&e) πάνω στην γέφυρα για «δω» που ακριβώς ευθυγραμμίζονται οι χορδές με την ταστιέρα. 05. Σημειώνω όλες τις μετρήσεις μου με λεπτομέρεια και σχεδιάζω το σχήμα του φρεζαρίσματος. Σε αυτό το σημείο τοποθετώ τα καλούπια που έφτιαξα από plexi glass πάνω στην κατασκευή και τα προσκολλώ με ταινία διπλής όψης και σφιγκτήρες. Τις μετρήσες τις έχω πάρει από το official site της floyd rose και τις τροποίησα για την φρέζα μου με 5,5mm αέρα λόγω του router μου (Το κάθε ρούτερ ανάλογα με την μύτη που θα χρησιμοποιήσετε απαιτεί διαφορετικές μετρήσεις) Το κόψιμο των καλουπιών το ανέθεσα σε πινακιδα στην Θεσσαλονίκη από την προηγούμενη κατασκευή. 06. Το jig είναι έτοιμο για «σφαγή» 07. Ξεκινάω με μικρά περάσματα 4-5 χιλιοστά κάθε φορά μέχρι να φτάσω στο βαθος που χρειάζομαι. 08. 09. Δεύτερο jig για την γέφυρα 10. Ακολουθεί και 3ο jig αλλά δεν τράβηξα φώτο. 11. Αφού βεβαιωθώ για την ορθότητα του φρεζαρίσματος τρυπάω με τρυπάνι 3mm στις 4 πλευρές που πρέπει να υπάρχει διαμπερές ρουτάρισμα μέχρι την πίσω πευρά. Αυτό με βοηθάει ώστε να βρώ που πρέπει να τοποθετήσω τα καλούπια στην πίσω όψη κατά το ρουτάρισμα. 12. Προσαρμόζω το καλούπι για τον μαγνήτη της γέφυρας και ρουτάρω πάλι με τον ίδιο τρόπο. 13. 14. Έτοιμος 15. Ξανά μανά για τον μαγνήτη του λαιμού/neck. Σημειώνω, πως πριν να χρησιμοποιήσω το ρούτερ, τρυπάω με τρυπάνι φτερού 13mm, ώστε να υπάρχει χώρος για την μύτη του ρούτερ να «κάτσει». Αυτό το εφαρμόζω σε κάθε ρουτάρισμα. 16. 17. Επιτέλους η μπροστινή όψη ολοκληρώθηκε. 18. Σειρά έχει η πίσω 19. Οι μετρήσεις μου ήταν σωστές και έχω ένα άριστο αποτέλεσμα στα μέτρα του διαμπερούς φρεζαρίσματος. Ακουλουθεί το φρεζάρισμα της κοιλότητας των ελάτηρίων και τέλος του «βαθουλώματος» όπου θα «φωλιάζει» το κάλλυμα. Δεν έχω φώτο λόγo φόρτου εργασίας παρασύρθηκα. 20. Στην συνέχεια ασχολήθηκα με το τρύπημα των ποτενσιόμετρων και του επιλογέα των μαγνητών. Σχεδιάζω το σχήμα της κοιλότητας που θα φιλοξενσει τα ηλεκτρονικά και μαρκάρω τα σημεία που πρέπει να τρυπήσω. Τρυπάω με 2άρι από το εσωτερικό της κοιλότητας προς της εξωτερική επιφάνεια και ύστερα τρυπάω στο τελικό μέγεθος από έξω προς τα μέσα προς αποφυγή σκισμάτων του ξύλου Σε κάθε τρύπημα χρησιμοποιώ ξύλινη «κόντρα» για να μην τινάξει. Πάλι δεν έχω φωτό γ*μ* την τεμπελιά μου :P 21. Τοποθετώ τα ποτενσιόετρα και τον επιλογέα καθώς και τα καλύμματα τους. 22. Ακολούθησε πρόχειρη συναρμολόγηση των κομματιώντου hardware πάνω στην κατασκεύη για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους. Εδώ και μέρες με έτρωγε πως θα μπορούσα να αποτυπώσω φωτογραφικά τον τελικό χρωματισμό της κατασκευής, μιας και το οινόπνευμα εξατμιζόνταν πριν να προλάβω να το φωτογραφίσω. Σήμερα τα κατάφερα χρησιμοποιώντας λεμονέλαιο με θεαματική επιτυχία :) 23. 24. 25. 26. Παρατηρήσεις: Όλες οι παραπανω εργασίες έλαβαν μέρος σε διαφορετικές μέρες και γι αύτό δεν ανέρτησα τίποτα μέχρι σήμερα. Πιστεύω πως έτσι θα κινηθώ από δω και πέρα ανεβάζοντας πιο ολοκληρωμένα κομμάτια της κατασκευαστικής πορειάς. Ελπίζω να συμφωνείτε πως αυτός ο τρόπος είναι πιο εγκυκλοπαιδικός τρόπο τινά..... Το έχουμε πει ότι είσαι μάστορας τρελός. Μια μικρή παρατήρηση: μήπως θα πήγαινε καλύτερα μαύρο hardware? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fidelis Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2015 @ johnps, geodimitri Ευχαριστώ παίδες. @ otto## Τρελός επιστήμονας ;D Το μαύρο θα μπορούσε να δείξε πολύ ωραίο (άλλωστε το μαύρο παέι με όλα) Αλλά νομίζω πως το χρυσό θα κάνει πολύ καλύτερη αντίθεση με το ανοιχτόχρωμμο ξύλο του bevel. Συνεχίζω στο ίδιο φορματ με την τελευταία ανάρτηση. Σήμερα θα ανεβάσω φωτογραφίες από το σχηματισμό του bevel του σώματος, την κόλληση της ταστιέρας πάνω στο σωμα και το φάγωμα του φιλέτου ώστε να έρθει πρόσωπο. 01. Έχω αφαιρέσει το hardware από την κατασκευή και μαρκάρω τις μετρήσεις στο επάνω μέρος και στα πλαϊνά του σώματος. 5cm απο το τελείωμα του φτερού είναι η αρχή του beveling. 8mm κλίσης στην αρχή 4,5mm στο τελείωμα. Αυτές οι μετήσεις είναι ίδιες για όλες τις πλευρές που θα λιμάρω. 02. Για να έχω πιο καθαρή εικόνα κατά το λιμάρισμα εφαρμόζω χαρτοταινία. 03. Με την ράσπα ανα χείρας αρχίζω το λιμάρισμα. 04. Περίπου 20 λεπτά χρειάζεται με ράσπα για να έχω αυτό το αποτέλεσμα. Συνεχίζω με την ξύστρα ώστε να «φάω» τα σημάδια των δοντιών της λίμας. 05. Οι φωτό δεν είναι στην ιδανικότερη κλίση, ελπίζω ο ίσκιος του πλαϊνού να είναι αρκετός για να μπορείτε να δείτε. 06. Κάνω ακριβώς τα ίδια πράγματα και στην δεξιά πλευρά 07. Ξανα περνάω χαρτοταινία στα σημεία που θέλω να δώσω κλίση και συνεχίζω το λιμάρισμα. 08. 1 1/2 ωρίτσα μετά έχω ολοκληρώσει την μπροστά επιφάνεια. 09. Η όλη διαδικασία γινέται για πρακτικτικούς λόγους (να μην «κόβει» το δεξί χερί όπως οι τελε) αλλά και αισθητικούς (δίνει ένα υπέροχο κοντράστ μεταξύ του σκούρου καπακιού και του ανοιχτόχρωμμου σώματος και μοιάζει σαν το faux φιλετάρισμα που κάνουν πολλές εταιρείες) 10. 11. Σειρά έχει η πίσω όψη. Δεν έχω άλλες φωτο γιατί τα πάντα είναι ολόιδια με την μπροστά όψη. 12. Είχα μια εκρεμμότητα με την ταστιέρα. 'Επρεπε να κόψω το περισσίο ξύλο από το τελειώμα της και να προσθέτω το φιλετάκι. Περίμενα να γίνει αυτή η διαδικασία μετά το ρουτάρισμα των μαγνητών έτσι ώστε το τελείωμα της ταστιέρας να έρχεται ακριβώς πρόσωπο με τον μαγνήτη του λαιμού. Μιας και οι μαγνήτες είναι direct mount δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν κενά. Δεν έχω φωτο από το κόψιμο και το φιλετάρισμα γιατι η διαδικασία είναι αν μη τι άλλο βαρετή. 13. Προχωράω κατευθείαν στο κόλλημα. Έχω καλύψει την ταστιέρα με χαρτοταινία για μην την περιλούσω καταλάθος με κόλλα. 14. Απλώνω ομοιόμορφα την κόλλα. 15. Χρησιμοποιώ δυο τρυπανάκια 2mm σαν πύρους/οδηγούς και την τοποθετώ πάνω στο μανίκι. Φυσικά ακολουθει το πιάσιμο με σφιγκτήρες. 16. Μετά από 24 ώρες αφαιρώ τους σφιγκτήρες και την χαρτοταινία για να πάρω μάτι το έργο μου. Απερίγραπτη χαρά και ρίγη εευτυχίας :D 17. Η ταστιέρα έρχεται πρόσωπο με το ρουταρισμα του μαγνήτη. 18. Το μόνο που μένει να φέρω πρόσωπο το φιλέτο με την υπόλοιπη ταστιέρα. Κολλάω γυαλόχαρτο 120 πάνω στο radius block και με αργές/σταθερές κινήσεις αρχίζω να «φάγωμα» 19. 20. Ανα διαστήματα καθαρίζω το πριονίδι απο την ταστιέρα για την αποφυγή γρατζουνιών. 21. Με Χρωματιστό μολύβι μαρκάρω όλη την επιφάνεια της ταστιέρας και με γυαλόχαρτο 220 αρχίζω να ευθυγραμμίζω την ταστιέρα τα κοχύλια και το φιλέτο. 22. Έχω ακόμα 1-2 σημεία που είναι πιο χαμηλά (φαίνονται οι μολυβιες) αλλά είμαι ψόφιος. Η συνέχεια μεσ την εβδομάδα. Lost In Hatredlost In Hatred Ioannis Fidelis -INDEX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση