The Genius Loci Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Όλο αυτό που γράφεις (με το οποίο συμφωνώ) αποδεικνύει ότι δεν είναι για λόγους διαφήμισης, ούτε παίζει κάποιο ρόλο το ρεύμα που περνάει από τη λυχνία. αν όμως χρησιμοποιούσαν αντί για λάμπα, τρανζίστορ, η καινοτομία δεν θα έβγαινε τόσο στην επιφάνεια και θα ήταν κρίμα. Σε ό,τι αφορά την "ποζεριά" τώρα, πιθανώς να μπορούσε να γίνει το ίδιο με JFet, αλλά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της (διπλής) τριόδου λυχνίας είναι γνωστά και δεν υπάρχει λόγος επανεφεύρεσης του τροχού. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 το μαρκετινγκ εμφανίζεται ακριβώς στο σημείο που αναφέρουν οτι This last interaction of tube, amp, and speaker provides the lively sound and feel that defines an all tube amplifier. δηλαδή, "έχει λάμπα--->οι λαμπάτοι ενισχυτές(=καλος ηχος) έχουν λάμπα--->η TL εχει καλό ήχο λαμπάτου ενισχυτή". ο "καλός" ήχος του λαμπάτου ενισχυτή όμως, οφείλεται στη συμπεριφορά της λάμπας υπό συνθήκες που δεν εμφανίζονται στην πεταλιέρα. άρα είναι τρικ, δεν είναι έτσι? παρ'ολα αυτά όμως, τουλάχιστον για μένα είναι θεμιτό τρικ για τους λόγους που αναφέρω. Της tonelab της βγάζω το καπέλο στους καθαρους ήχους (οπου παίζει πιο πολύ ρόλο η προσομοίωση του power amp section που έχει, όπως και το κύκλωμα valve reactor (στο οποιο ανήκει και η λάμπα)) a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 άρα είναι τρικ, δεν είναι έτσι? Όχι δεν είναι. Η σχεδίαση του Valvetronix που ακολουθεί και η ΤL είναι αυτή ενός τελικού ενισχυτή, υβριδικού σ'αυτή την περίπτωση. Στη λυχνία οφείλονται πολλά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του, μεταξύ των οποίων και αυτό του feedback loop, που δίνει την "αίσθηση" για την οποία μιλάει και ο SF. Άρα καλά τα λένε οι Voxαίοι, τεχνικά μιλώντας. Δεν θα αρνηθεί κανείς πάντως ότι η λέξη "λάμπα" από μόνη της παραπέμπει σε "καλό ήχο" στο μυαλό του πιτσιρικά. Σ'αυτό το σημείο δουλεύει όντως το μάρκετινγκ. Τουλάχιστον όμως, δεν είναι μια λυχνία στην προενίσχυση που κάνει... τίποτα (λέγε με Marshall). Όπως προείπα, την ίδια συμπεριφορά μπορείς να πετύχεις με απολύτως ψηφιακά μέσα, και απόδειξη είναι το Axe-Fx. Μάλιστα ο Cliff έχει γράψει και κάποιο τεχνικό post στο Axe-forum (μη μου ζητήσεις να το βρω μόνο!). Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Στη λυχνία οφείλονται πολλά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του, μεταξύ των οποίων και αυτό του feedback loop το negative feedback δε νομίζω να έχει καμια σχέση με τη χρήση της λάμπας αντί για κάποιο opamp ας πουμε, στις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθηκες λειτουργίας. το μαρκετινιστικο τρικ έχει να κάνει με την επιλογή λάμπας αντι άλλου αντίστοιχου ηλεκτρονικου εξαρτήματος, το οποίο στις συγκεκριμένες συνθήκες θα έκανε την ίδια δουλεια. Η λάμπα όμως λόγω της σύνδεσής της (απο πολλους και όχι μονο πιτσιρικάδες) με τον λαμπάτο ήχο, δίνει άλλον αέρα στην πεταλιέρα και αναδυκνύει το σπέσιαλ valve reactor κύκλωμα (του οποιου το όνομα δείχνει ξανά το πόσο βασίστηκε η βοξ στη μουρη της λάμπας). Δες παλιά ποστ την εποχή που βγήκε η tl να δεις πόσοι λένε για τη λάμπα και τον λαμπάτο ήχο χάρη στη λάμπα... τέλοσπάντων, δεν έχει και πολύ νόημα να μιλάμε γιαυτά πια. ανυπομονώ να δω την επόμενη κίνηση της βοξ a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2010 ανυπομονώ να δω την επόμενη κίνηση της βοξ Έχω την εντύπωση ότι θα περιμένεις πολύ... Η Vox έκανε μια κίνηση πριν λίγα χρόνια, ανακοινώνοντας τον Black Diamond. Υποτίθεται ότι θα προχωρούσε την modeling τεχνολογία της εταιρείας ένα βήμα μπροστά, στα βήματα του Vetta II (δηλ. πλήρης ενισχυτής με modeling). Δυστυχώς δεν προχώρησε και έκτοτε μόνο "βελτιωμένοι" Valvetronix και "εναλλακτικές" Tonelab βγαίνουν. Θεωρώ ότι η Vox δεν ενδιαφέρεται για το high end του modeling προτείνοντας λύσεις για μεσαία βαλάντια. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Deadmeat Δημοσιευμένο 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Ιανουαρίου 2011 Απορία: Όλοι λένε ότι στην Tonelab πρέπει να έχεις απενεργοποιημένη την επιλογή των καμπίνων όταν παίζεις live. Γιατί; Ρωτάω επειδή δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σε live...οπότε δέν ξέρω. Επίσης το volume trimmer που έχει απο πίσω πρέπει να το έχεις στα 3/4 και όχι τέρμα. Ξανά γιατί; The player makes the guitar, not the opposite. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 2 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Ιανουαρίου 2011 Απορία: Όλοι λένε ότι στην Tonelab πρέπει να έχεις απενεργοποιημένη την επιλογή των καμπίνων όταν παίζεις live. Γιατί; Πολύ σχετικό. Μπορώ να δεχτώ ότι απενεργοποιόντας και τους "ενισχυτές" και τις "καμπίνες" κρατάς αναλλοίωτο ό,τι έχει να δώσει ο (πραγματικός) ενισχυτής σου. Στην πράξη όμως δηλώνω επισήμως ότι μπορείς να βρεθείς μπροστά σε πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα σκαλίζοντας και αυτά τα κομμάτια της Tonelab. Προσωπικά μιλώντας, αμφιβάλλω αν εδώ και 3 1/2 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει ήχο χωρίς κάποιον ενισχυτή ή καμπίνα στο on. ;) Επίσης το volume trimmer που έχει απο πίσω πρέπει να το έχεις στα 3/4 και όχι τέρμα. Ξανά γιατί; Εγώ το έχω ή στο 1/4 ή στο μισό. Αν τη δουλεύεις στο τέρμα...ε, και υπόδειγμα αναισθησίας να είναι ο ενισχυτής σου μααάλον θα σκούξει. Αν πάντως εσύ ή ο καθένας μας βρει κάποιο sweet spot στο γενικό της volume, τί άλλο "πρέπει" να μπει στη μέση για να παίξουμε κιθάρα απροβλημάτιστοι; Τα προγνωστικά του Φώντα Τσούνη; :D ;D 8) Οπότε ίσως τελικά και να μην "πρέπει" τίποτα. :) τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Deadmeat Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2011 Γενική παράθεση Χαίρεται!Εχθές εκεί πού έπαιζα με την μπάντα μου στο studio,ο ποδοδιακόπτης του FX ON/OFF σταμάτησε να λειτουργεί και ξενέρωσα εντελώς.Νόμιζα ότι μου χάλασε.Σήμερα άνοιξα την πεταλιέρα και διαπίστωσα ότι το ελατηριάκι δεν έκανε επαφή...οπότε το τέντωσα,έκανα δοκιμή,την έκλεισα και όλα καλά τελικά.Φιού!!!Μου έχει δωθεί η εντύπωση ότι πρέπει να αγοράσω καλύτερης ποιότητας ελατηριάκια ώστε να αντικαταστήσω τα μαμίσια της.Just sayin' The player makes the guitar, not the opposite. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuZZed Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 23 Μαρτίου 2011 Επίσης το volume trimmer που έχει απο πίσω πρέπει να το έχεις στα 3/4 και όχι τέρμα. Ξανά γιατί; Η ενταση του ενισχυτη χωρις να μεσολαβει η TL με την ενταση του οταν η πεταλιερα μεσολαβει και ειναι σε bypass mode πρεπει να ειναι η ιδια, και συνηθως στους περισσοτερους ενισχυτες αυτη η αναλογια πεφτει περιπου στα 3/4 του vol trimmer της TL.. Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis10 Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 Καλημέρα.Θα προβώ γενικά σε κάποιες ερωτήσεις για τις Tonelab.Δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο και διάβασα πολύ λίγες σελίδες του συγκεκριμένου thread. Όπως κάθε κιθαρίστας από κάποια φάση και μετά έχω περάσει εδώ και κάνα χρόνο στην αναζήτηση του ιδανικού ήχου.Στην αρχή ένας καλός λαμπάτος ενισχυτής και μετά πετάλια για ακόμα περισσότερους ήχους,από drives και distortions μέχρι και διάφορα modulation εφέ και άλλα εκατοντάδες διάφορα πετάλια που κυκλοφορούν. Έτσι μέχρι στιγμής στην κατοχή μου έχω έναν καλό λαμπάτο(Engl Screamer,ο οποίος προσωπικά μου αρέσει πολύ),ένα Fat Foot Telegun(Λαμπάτο Distortion-Preamp),ένα Boss DD20(Delay με πολλές επιλογές) και ένα Boss CS2(Κομπρέσσορας). Αν μιλήσω μόνο για πετάλια έχω ένα rigg που κοστίζει γύρω στα 700 ευρώ.Πραγματικά αρκετά για 3 πετάλια αλλά όλα αποδίδουν άριστα στα αυτιά μου και μου αρέσουν αρκετά.Συν του ότι μέσα στα καλοκαιρινά σχέδια είναι ένα καλό low to medium overdrive,ίσως ένα muff και ένα wah wah.Συν pedaltrain και τροφοδοτικό. Μιλάμε για ένα υψηλό κόστος και μια πεταλιέρα που θα ζυγίζει αρκετά. Χθες το βράδυ πήγα σε ένα λάιβ φίλων και ένας κιθαρίστας από μια άλλη μπάντα έπαιζε με μια Tonelab ST,κατευθείαν σε κονσόλα και όχι σε ενισχυτή και είχε αρκετά ωραίο ήχο το παλικάρι.Έτσι μου μπήκε η ιδέα να δω τι παίζει με αυτά τα μαραφέτια. Αν και είχα ακούσει αρκετά για τις Tonelab ποτέ δεν μπήκα στον πειρασμό για να ψάξω τι ακριβώς παίζει με αυτές και τι ακριβώς προσφέρουν,εμφανέστατα επηρεασμένος από την ιδέα των πολλών πεταλιών και βλέποντας τέτοια να χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κιθαρίστες. Μετά από ένα πρόχειρο διάβασμα του εν λόγο thread είδα ότι πολλοί είναι άκρως ευχαριστημένοι με αυτά που προσφέρει η Tonelab και πραγματικά αυτά δεν είναι λίγα.Συν του ότι η ιδέα ένας ιδανικού ήχου με πολύ λιγότερο κόστος από πολλά πετάλια είναι "γλυκιά". Και ας περάσουμε στις ερωτήσεις. Βλέπω ότι υπάρχουν αρκετά μοντέλα Tonelab.SE,LE,ST,EX.Τι διαφορές έχουν μεταξύ τους; Παίζω σε 2 μπάντες.Η μια progressive rock/metal και η άλλη blues-rock/classic rock.Όπως καταλαβαίνετε πρέπει να έχω μια εντελώς διαφορετική ηχητική βάση και φιλοσοφία σε κάθε μπάντα.Δηλαδή χρήση διαφορετικών πεταλιών.Μια Tonelab θα με καλύψει σε κάτι τέτοιο; Η προσομοίωση των πεταλιών και των ενισχυτών είναι ρεαλιστική; Αυτά.Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση