Προς το περιεχόμενο

To tonelab or not? That's the question!


elavd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως όσο υπάρχει Digitech πλέον, δεν με βλέπω να ασχολούμε με Tonelab... (αν δε με γελάνε τα αυτιά μου).

 

Μπα...close but no cigar... ;D (με την SE φυσικα, η LE ειναι ανεκδοτο οχι τοσο λογω ηχου,ειναι ιδιοι με την SE,αλλα λόγω λειτουργικοτητας και 2 πεταλιων  ) ,δυστυχως το υπεροχο buffering (λογω λυχνιας στην εξοδο μαλλον) που κανει η ΤL δεν το κανει η Digitech & αν το συνηθισεις δεν μπορεις χωρις αυτο...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 1k
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Πάντως όσο υπάρχει Digitech πλέον, δεν με βλέπω να ασχολούμε με Tonelab... (αν δε με γελάνε τα αυτιά μου).

 

 

και τα δικα μου................. ;) εκτος εαν βγαλουνε κατι εξωπραγματικο πραγματικα...αλλα δυσκολο.........η digitech εκανε την κινηση ρουα ματ.

RUN FOREST....RUN!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμμ εντάξει, η rp1000 εχει ΠΟΛΥ καλούς ήχους, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορει κανείς να τους πει καλύτερους ή χειρότερους απο της TL.

 

μιλάω για τις προσομοιώσεις, μόνο, γιατι εκεί είναι και το ζουμι κατά τη γνώμη μου.

 

το σίγουρο είναι πως με μια πεταλιέρα σαν την rp1000 να κυκλοφορεί, η βοξ ξέρει πλέον που να "χτυπήσει" επομένως μια καινούρια tonelab λογικά θα είναι εκτός συναγωνισμού και ηχητικά αλλά και χρηστικά.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Μα πόσο μαμάτει ειναι η Tonelab SE;;;!!!!!!!!!Μιά σκέτη πόρωση ειναι!!!!!!!!!!!!Oι προσομειώσεις Marshall ειναι οι αγαπημένες μου (can't live with out them!!!!!).Υπέροχος συνδιασμός: Στα καθάρα απο εξωτερικό Fender ενισχυτή 6L6 & στα βρώμικα Μarshall JCM800 EL34!!!!! :P

The player makes the guitar, not the opposite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Δοκιμάζω μια LE ενός φίλου τον τελευταίο καιρό και ακούγεται πολύ καλή.

Μια ερώτηση :

 

Είναι φυσιολογικό να υπάρχει ένα ελάχιστο κενό (παύση) του ήχου όταν αλλάζω πρόγραμμα.

 

π.χ. έχω έναν καθαρό ήχο και στο επόμενο μέτρο του τραγουδιού θέλω να μπω σε έναν βρώμικο. Όταν πατάω τον βρώμικο ήχο ακριβώς στο "1" του μέτρου, το ακκόρντο μου "σκάει" στο "1,2" λόγω αυτής της μικρής καθυστέρησης στην εναλλαγή των προγραμματισμένων ήχων.

 

Αναγκάζομαι, λοιπόν, να αλλάζω τον ήχο στο "3,8" ας πούμε, του προηγούμενο μέτρου.

 

Είναι λίγο σπαστικό. Είναι φυσιολογικό;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο και μόνο που υπάρχει δυνατότητα στην TL για ρύθμιση του bias της λυχνίας, τότε δεν υπάρχει τίποτε άλλο για κουβέντα !  ;D  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι φυσιολογικό. Σε πιο καινουρια μηχανήματα με πιο δυνατους επεξεργαστες αυτό το latency είναι πολυ πολυ μικρο για να ασχοληθεις μαζί του.

 

Είναι τεχνολογικό ζήτημα δηλαδή, αλλά είναι φυσιολογικό. Τωρα δε νομίζω να καθυστερεί και κατα 20% του χρονου του μέτρου όπως λες, ε?

 

τι ρυθμιση του bias ρε χάρη, ουτως η άλλως με πολυ λίγα βολτ δουλευει η λυχνία. Πιο πολύ για διαφήμιση την έχουν, και καλά κάνουν γιατί το κύκλωμα στο οποίο συμμετέχει είναι απο τις καινοτομίες της tonelab οπότε αν δεν κάναν την ποζερια με τη λάμπα θα θαβόταν ;)

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ρυθμιση του bias ρε χάρη, ουτως η άλλως με πολυ λίγα βολτ δουλευει η λυχνία. Πιο πολύ για διαφήμιση την έχουν, και καλά κάνουν γιατί το κύκλωμα στο οποίο συμμετέχει είναι απο τις καινοτομίες της tonelab οπότε αν δεν κάναν την ποζερια με τη λάμπα θα θαβόταν ;)

 

Έχει το χαβαλέ του, για να νομίζεις ότι κάνεις κάτι, και καλά..!  ;)  Πέρα από τη πλάκα, διαφοροποιείται αρκετά ο ήχος αν αλλάξεις τη ρύθμιση. .Άλλο κεφάλαιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ για διαφήμιση την έχουν, και καλά κάνουν γιατί το κύκλωμα στο οποίο συμμετέχει είναι απο τις καινοτομίες της tonelab οπότε αν δεν κάναν την ποζερια με τη λάμπα θα θαβόταν ;)

 

Λάθος.

 

Η λυχνία τόσο στην Tonelab όσο και στους Valvetronix κάνει πραγματική δουλειά.

 

Ωστόσο, την ίδια ακριβώς δουλειά μπορούν να κάνουν και ψηφιακά κυκλώματα.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ακριβώς είναι λάθος?

 

προφανώς κάνει πραγματική δουλειά, αφου χρησιμεύει ως ηλεκτρονικό εξάρτημα.

 

όμως σαν εξάρτημα δεν χρησιμοποιείται σε συνθήκες που χρησιμοποιείται σε έναν λαμπάτο ενισχυτή (ο οποίος είναι συνδεδεμένος με την ένοια του καλού ήχου), οπότε δεν παρουσιάζει την συμπεριφορά που κάνει τον "λαμπάτο" ήχο ξεχωριστό.

 

συμμετέχει όμως σε ένα κύκλωμα προσομοίωσης του τελευταίου σταδίου του ενισχυτή (συμπεριλαμβάνοντας και τον μτσχ εξόδου και λαμβάνοντας υπ'οψιν τη μεταβλητότητα της αντίστασης του ηχείου)

 

επίσης έχω ακούσει τον SF να λεει πολλές φορές οτι στο bypass χρησιμοποιείται απο το κύκλωμα buffer, αλλα δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω και δεν έχει να κάνει με τον ήχο όσο δουλευει το modelling.

 

το κύκλωμα αυτό στο οποίο περιλαμβάνεται η λυχνία, είναι κατά τη γνώμη μου το μεγάλο ατου της tl, και δεν το έχουν άλλες πεταλιέρες, ούτε με ψηφιακό τρόπο. (για την ρπ1000 τουλαχιστον είμαι σίγουρος)

 

αν όμως χρησιμοποιούσαν αντί για λάμπα, τρανζίστορ, η καινοτομία δεν θα έβγαινε τόσο στην επιφάνεια και θα ήταν κρίμα.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου