Προς το περιεχόμενο

Παίγνιο


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας και καλό χειμώνα.

Καμιά φορά βάζω στον εαυτό μου περιορισμούς και δοκιμάζω να παίξω πράγματα βάσει αυτών. Κάτι σαν ασκήσεις/μουσικά παιχνίδια δηλαδή. Το παρακάτω sample λοιπόν, παίχτηκε βάσει ενός τέτοιου περιορισμού τον οποίο όμως δε θα αποκαλύψω αν και είναι μάλλον απλό για κάποιον να καταλάβει. Αν θέλετε μαντέψτε.

 

https://app.box.com/s/y5i5t5qtv4cm3mtjjtlzu6s1dlse28qr

 

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xωρις να εχω κιθαρα στα χερια, νομιζω παιζεις το ιδιο πραγμα (εκτος απ'το τελος) καθε φορα ενα ημιτονιο πανω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν οι περιορισμοί (εγώ άκουσα πολλούς :P) είναι:

1ο) Παίζεις μόνο με μονούς...

2ο) Παίζεις μόνο με τα δάχτυλα...

3ο) Δεν αλλάζεις μέτρο, όλο 4/4...

4ο) Χρησιμοποιείς την χρωματικήν...

5ο) Μπορεί να παίξει το ίδιο ακόρντο, πάνω σε όλο το sample...

  Pipityri και fusion, where are you?  ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xωρις να εχω κιθαρα στα χερια, νομιζω παιζεις το ιδιο πραγμα (εκτος απ'το τελος) καθε φορα ενα ημιτονιο πανω?

 

Χρησιμοποιείς την χρωματικήν..

 

Σε σωστό δρόμο είστε κι οι δύο αλλά είναι κάτι πιο συγκεκριμένο.

 

Φώτη για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο αλλά είναι περιορισμοί που ούτε τους καταλάβαινα.  ;D

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου το πω αν και ξέρω πώς δεν θα με ακούσεις.

 

Άκουσέ το (ξανά και ξανά) και κάνε το κομμάτι.

 

Υπάρχουν εκεί μέσα μελωδίες πολύ όμορφες, εκτός των εσωτερικών φωνών που (νομίζω) κινούνται ημιτονιακά και του μπάσου που μια ακολουθεί και μια όχι, ενώ η melody note είναι σταθερή.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου το πω αν και ξέρω πώς δεν θα με ακούσεις.

 

Άκουσέ το (ξανά και ξανά) και κάνε το κομμάτι.

 

 

Μπορεί Στράτο. Αν και όπως γράφω παραπάνω ήταν απλά μια άσκηση που μου έβαλα.

 

Αποκαλύπτω το όχι ιδιαίτερο μυστικό: Στο μπάσο έπρεπε να χρησιμοποιηθούν και οι 12 νότες όπως και έγινε. Ξεκινάει από λα και κατεβαίνει ως το μι και κατόπιν από το σι ύφεση ανεβαίνει ως το μι ξανά. Δευτερεύουσα επιδίωξη ήταν να παραμείνει η αρμονική "χροιά" ας πούμε. Δηλαδή να υπάρχει η γενική αίσθηση ότι είμαστε σε ένα λα ματζόρε ακόμα κι όταν δεν είμαστε.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου