Jazzjoker Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Καλημέρα σας και καλό χειμώνα. Καμιά φορά βάζω στον εαυτό μου περιορισμούς και δοκιμάζω να παίξω πράγματα βάσει αυτών. Κάτι σαν ασκήσεις/μουσικά παιχνίδια δηλαδή. Το παρακάτω sample λοιπόν, παίχτηκε βάσει ενός τέτοιου περιορισμού τον οποίο όμως δε θα αποκαλύψω αν και είναι μάλλον απλό για κάποιον να καταλάβει. Αν θέλετε μαντέψτε. https://app.box.com/s/y5i5t5qtv4cm3mtjjtlzu6s1dlse28qr Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Xωρις να εχω κιθαρα στα χερια, νομιζω παιζεις το ιδιο πραγμα (εκτος απ'το τελος) καθε φορα ενα ημιτονιο πανω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Λοιπόν οι περιορισμοί (εγώ άκουσα πολλούς :P) είναι: 1ο) Παίζεις μόνο με μονούς... 2ο) Παίζεις μόνο με τα δάχτυλα... 3ο) Δεν αλλάζεις μέτρο, όλο 4/4... 4ο) Χρησιμοποιείς την χρωματικήν... 5ο) Μπορεί να παίξει το ίδιο ακόρντο, πάνω σε όλο το sample... Pipityri και fusion, where are you? ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Xωρις να εχω κιθαρα στα χερια, νομιζω παιζεις το ιδιο πραγμα (εκτος απ'το τελος) καθε φορα ενα ημιτονιο πανω? Χρησιμοποιείς την χρωματικήν.. Σε σωστό δρόμο είστε κι οι δύο αλλά είναι κάτι πιο συγκεκριμένο. Φώτη για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο αλλά είναι περιορισμοί που ούτε τους καταλάβαινα. ;D Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Φώτη για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο αλλά είναι περιορισμοί που ούτε τους καταλάβαινα. ;D Ναι βρε πλάκα έκανα...... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Ο υπ'αριθμον ενα περιορισμος βεβαια ειναι πως παιζεις σε 12TET. :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Θα σου το πω αν και ξέρω πώς δεν θα με ακούσεις. Άκουσέ το (ξανά και ξανά) και κάνε το κομμάτι. Υπάρχουν εκεί μέσα μελωδίες πολύ όμορφες, εκτός των εσωτερικών φωνών που (νομίζω) κινούνται ημιτονιακά και του μπάσου που μια ακολουθεί και μια όχι, ενώ η melody note είναι σταθερή. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 29 Μαΐου 2015 Θα σου το πω αν και ξέρω πώς δεν θα με ακούσεις. Άκουσέ το (ξανά και ξανά) και κάνε το κομμάτι. Μπορεί Στράτο. Αν και όπως γράφω παραπάνω ήταν απλά μια άσκηση που μου έβαλα. Αποκαλύπτω το όχι ιδιαίτερο μυστικό: Στο μπάσο έπρεπε να χρησιμοποιηθούν και οι 12 νότες όπως και έγινε. Ξεκινάει από λα και κατεβαίνει ως το μι και κατόπιν από το σι ύφεση ανεβαίνει ως το μι ξανά. Δευτερεύουσα επιδίωξη ήταν να παραμείνει η αρμονική "χροιά" ας πούμε. Δηλαδή να υπάρχει η γενική αίσθηση ότι είμαστε σε ένα λα ματζόρε ακόμα κι όταν δεν είμαστε. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση