Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Guilty as charged! ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Ευχαριστώ τον Άρη για τη φιλοξενία, τα μηχανήματα και τη δουλειά που έκανε και ζητώ συγγνώμη σε όλους εσάς που ακούσατε την φαλτσαδούρα μου! Βασικά να πω ότι ο billy ειναι παιχταρας και ας λεει για φαλτσαδουρα . Έπαιξε όλα τα καθαρα one take ! Όσον αφορά το βιντεο , να πω την αλήθεια αυτο που με ενθουσίασε ειναι το axe fx . Δεν περίμενα οτι μπορεί να παίζει τοσο καλα με την καμπίνα . Το kemper δεν με εντυπωσίασε . Γιατι το εχει παρει ο metal mike , εδω και καιρο και επειδη μου το εχει αφήσει κατα καιρούς για αρκετές μέρες , ήξερα οτι παίζει εξαιρετικά οποτε δεν ηταν για εμενα στοίχημα . Ήξερα οτι το μηχάνημα σκοτωνει . Είχα κάποτε σοβαρές ενστάσεις σχετικά με τον διαχωρισμό καμπίνας κεφαλής ατο kemper . Γενικα το θεωρούσα τρισαθλιο στο παρελθόν σε αυτο τον τομέα του διαχωρισμού ! Είχε πει βέβαια ο κεμπερ οτι εν καιρω θα το φτιάξει αυτο το θεμα . Τωρα ήρθε η ωρα που το καινούριο firmware κανει πολυ καλο διαχωρισμό . Δεν θα πω τέλειο γιατι δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει το μηχάνημα . Για την ωρα ομως ειναι πολυ καλο αυτο που εχει γινει . Απο την άλλη το axe fx εχει ηχο λάμπας και το λέω με το χέρι ατην καρδιά . Δεν παίζεται ! Στο μονο που χάνει ειναι λιγο σε resonance οπου εφοσον θα χρησιμοποιηθεί καποιος τελικός για να παιξει σε καμπίνα , αυτο το χαρακτηριστικό μπορεί καποιος να το αναζητήσει στο τελικό . Μην μου αρχίσετε τι εννοώ resonance κτλ . Αυτο που κανει το resonance σε εναν λαμπατο . Ε αυτο λείπει απο το axe fx στην καμπίνα . Επειδη δεν το ξέρω το μηχάνημα ομως ίσως αυτο να φτιάχνεται και απο το ιδιο το axe fx . Το συμπέρασμα μου ειναι οτι πραγματικά αν δεν εχεις κωλληματα ειλικρινά ο Λαμπατος πλέον μπορεί να αντικατασταθεί με ενα κεμπερ η ενα axe fx . Η τουλαχιςτον να πεις οτι περιορίζομαι σε εναν λαμπατο μονο ! Γιατι κακά τα ψέματα μετά απο λιγο καιρο όποιον λαμπατο και αν είχα μετά απο ενα χρονο τον βαριόμουν . Με ενα τέτοιο μηχάνημα τουλαχιςτον μπορεις να πεις οτι κρατάω εναν λαμπατο σαν βαση και με ενα kemper ας πουμε εχω αλλους 50 ήχους για να μην κουράζεται το αυτί μου με τα ιδια !!! http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sotos9 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 @Sotos9 Είμαι 10000% σιγουρότατος ότι στην μίξη θα είναι όλα κομπλέ, αν και είμαι Fan της λάμπας αν πας να ηχογραφήσεις με καμπίνα μικρόφωνο παραδοσιακά χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις θα ακουστεις χάλια μαυρα σε σχέση με τα ψηφιακά .. Επίσης υπάρχουν πλέον εκατοντάδες δίσκοι και δουλειές που έχουν γίνει με ολα αυτα τα μηχανήματα (ειδικά με το Axe FX που ειναι και πιο παλιό) και μεσα στη μιξή δεν καταλαβαίνεις αν είναι αληθινό η ψεύτικο για κανένα λόγο. Αλλο ενα ωραίο βιντεακι που συγκρίνουν μονο το ψηφιακά ...στο δευτερο μερος οι απαντήσεις Συμφωνω μαζι σου.. Ολα ειναι θεμα ρυθμισεων.Και εγω μεγαλος οπαδος της λαμπας αλλα μερικες φορες ολα μου φταινε...χαχαχαχαχαχ metal και φραπε!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Περισσοτερο μου αρεσε ο 333 ειδικα στο καθαρο. Μετα το axe (στα βρωμικα ήταν κατ εμε το ιδιο "αληθινο" αν και διαφορετικο) και επειτα ο kemper και το bias. Ειμαι βεβαιος παντως οτι με ψάξιμο στις ρυθμισεις μπορουν να δωσουν και πολυ πιο "ομοια" μεταξυ τους αποτελεσματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2015 Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα αν δεν βρίσκομαι επι τόπου στον χώρο όπου γίνεται η όποια δοκιμή μουσικού εξοπλισμού, αλλά αν έπρεπε "με το ζόρι" να βγάλω ένα -έστω υποτυπώδες- συμπέρασμα από το συγκερκιμένο βίντεο, είναι οτί: Μπορει να αντικατασταθει ο λαμπατος με καποιο digital amp; ΟΧΙ (τουλάχιστον προς το παρόν) αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι η ποιότητα του ήχου και φυσικά και ΝΑΙ αν η νούμερο 1 προτεραιότητα είναι πρακτικής φύσεως ανάγκες. Μιλάμε για κορυφαία digital μηχανήματα. Ειδικά το axe fx (προς μεγάλη μου λύπη) είναι όντως εντυπωσιακά καλό, αλλά προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω $3,000 σε έναν τύπο που βρίζει τους πελάτες του. Εν κατακλείδι, ο 333 ήταν καλύτερος και στα καθαρά και στα βρώμικα. Όλα τα αλλα ακούγονται πιο "αποστειρωμένα" για να το περιγράψω με μία λέξη. (Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συμπεριλάβετε και τη "μέση κατάσταση", εκεί που "σπάνε" τα καθαρά και που φυσικά ειδικά εκεί δεν παίζονται οι λαμπάτοι. Ευχαριστούμε για το test όπως και να χει) "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Kαταρχήν ωραίος βίντεος και ακόμη πιο ωραίος παρεάκης! Ζουλεύω!!!! Στο ψητό! Ακόμη κ μία ψηφιακή πεταλιέρα των 100 ευρώ που μπαίνει με usb στο pc και γράφει κατευθείαν είναι αξιοπρεπέστατη και καραψαρωτική όταν μιλάμε για καθαρούς ήχους κατ εμέ... Κλασικό παράδειγμα η vox tonelab le των 100€ που περασε απο τα χέρια μου και με εξέπληξε με το ποσο καλά καθαρά έγραψα μαζί της... η ηχογράφηση με σειρά κεφαλή-καμπίνα-μικρόφωνο κλτπ κάνει τη διαφορά στα γκάζια...εκεί θα καταλάβεις...εκεί ξεχωρίζουν τα τζιτζίκια απο το real thing! Στο συγκεκριμένο βίντεο καμία παραμόρφωση δεν είναι στα γούστα μου καθώς όλες είναι πρίμες τζιτζικωτές κ πραγματικά μεγάλη διαφορά δεν καταλαβαίνεις. Δεν μπορείς απο το βίντεο να ακούσεις τον όγκο που θες απο μία λαμπάτη κεφαλή κ τις αρμονικές των αναλογικών κυκλωμάτων... Σαν ένα taste όμως, η προσωπικη μου άποψή είναι ότι το fx είναι πολύ καλύτερο απο ότι έχουμε συνηθίσει να ακούμε σε ψηφιακά κυκλώματα, εξού και η τιμή του...τα bias κ kemper δεν μου άρεσαν καθόλου, και ψήφισα bugera γιατί είναι ότι πιο κοντινό στο γούστο μου και σε σχέση με τα λεφτά που δίνεις είναι τσάμπα πράμα αρα best value for money. Προσωπικά θα προτιμούσα αυτο απο το fx ultra. To fx θα το χρησιμοποιούσα με κλειστά τα μάτια μονο αν ήμουν επαγγελματίας σε κανα κέντρο ή είχα 2-3 λάιβ την εβδομάδα και έπαιζα διασκευες προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού, οπότε θα θυσίαζα ελάχιστη απο την ποιότητα του λαμπάτου (ίσως και να μην θυσίαζα τίποτα δηλαδή γιατί τα τρελά γκάζια που "προδίδουν" τη διαφορά μάλλον δεν θα τα χρησιμοποιούσα ποτέ σε μία μπάντα "διασκεδασμού") για την ευκολία του fx. Επίσης αν ήμουν επαγγελματίας θα ήταν και μία επένδυση για τη δουλειά μου απο τα κέρδη της "επιχείρησης". Τώρα με 5-10 λάιβ το χρόνο δεν θέλω να θυσιάσω καθόλου τα τριγαμοσταυρειτορ γκάζια του blackstar dist x που πάει σε έναν engl και όταν βγει απο μια 4*12 απλά σβήνω On stage....αυτά απο μένα...keep rocking guys!!!!! www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 η ηχογράφηση με σειρά κεφαλή-καμπίνα-μικρόφωνο κλτπ κάνει τη διαφορά στα γκάζια...εκεί θα καταλάβεις...εκεί ξεχωρίζουν τα τζιτζίκια απο το real thing! Διαφωνω οριζοντιως και καθετως ;D ειναι ΠΟΛΥ πιο ευκολο να βγαλεις ΒΡΩΜΙΚΟ ηχο απο το ΠΣΗΦΙΟ (ειδικα αν στοχευεις σε πολυ gain) παρα καθαρο ηχο. Βεβαια πρεπει να εχεις ακουσει πρωτα απο ολα ΚΑΛΟ καθαρο ηχο για να το συγκρινεις.... ;) Κλασικό παράδειγμα η vox tonelab le των 100€ που περασε απο τα χέρια μου και με εξέπληξε με το ποσο καλά καθαρά έγραψα μαζί της Εγω παλι παρολο που τη λατρευω την TL δεν μπορεσα ποτε να γραψω εκπληκτικα καθαρα με αυτη connect,αντιθετα στα βρωμικα connect μαμουσε και εδερνε. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panorios Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Μπράβο για το βίντεο παιδιά. Κατά την γνώμη αυτών που έχουν την τύχη να έχουν CLR τα axe-kemper είναι φτιαγμένα να παίζουν σε FRFR και όχι σε καμπίνες .Ειδικά αυτοί που έχουν τα atomic μιλούν για τεράστιες διαφορές. Δεν έχω την τύχη τους αλλά δοκίμασα τον kemper στα Adam S3X και δεν είχαν καμία σχέση με καμπίνα ,κατά την γνώμη μου ήταν καλύτερος ο ήχος απ'οτιδήποτε έχω ακούσει σε λάμπα- καμπίνα, για τον απλό λόγο ότι η ένταση δεν έπαιζε κανέναν ρόλο. Εκεί που έπρεπε να πονάς για να έχεις ήχο, στα Adam μπορούσες να ακούς το κουδούνι της πόρτας. Δεν ξέρω για το bias δεν το έχω ακούσει και δεν έχω διαβάσει πολλά ,αλά τα άλλα δύο σίγουρα αξίζει να τα ακούσει κάποιος σε καλά clr's ή monitors και να βγάλει τα συμπεράσματά του . Εσάς που κάνατε το τεστ, η γνώμη σας για το bias ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Μπράβο για το βίντεο παιδιά. Κατά την γνώμη αυτών που έχουν την τύχη να έχουν CLR τα axe-kemper είναι φτιαγμένα να παίζουν σε FRFR και όχι σε καμπίνες .Ειδικά αυτοί που έχουν τα atomic μιλούν για τεράστιες διαφορές. Δεν έχω την τύχη τους αλλά δοκίμασα τον kemper στα Adam S3X και δεν είχαν καμία σχέση με καμπίνα ,κατά την γνώμη μου ήταν καλύτερος ο ήχος απ'οτιδήποτε έχω ακούσει σε λάμπα- καμπίνα, για τον απλό λόγο ότι η ένταση δεν έπαιζε κανέναν ρόλο. Εκεί που έπρεπε να πονάς για να έχεις ήχο, στα Adam μπορούσες να ακούς το κουδούνι της πόρτας. Δεν ξέρω για το bias δεν το έχω ακούσει και δεν έχω διαβάσει πολλά ,αλά τα άλλα δύο σίγουρα αξίζει να τα ακούσει κάποιος σε καλά clr's ή monitors και να βγάλει τα συμπεράσματά του . Εσάς που κάνατε το τεστ, η γνώμη σας για το bias ; To bias σκοτωνει πραγματικα... Στο βιντεο εδω δεν ξερω γιατι δεν παιρνει ψηφους . Εμενα προσωπικα με αφηνει πολυ ικανοποιημενο !!! Οσον αφορα το frfr συμφωνω οτι εκει το kemper λαμπει με την λογικη οτι αυτο κλεβει τον ηχο απο εναν ενισχυτη μαζι με την καμπινα και το μικροφωνο , οποτε σε ενα ουδετερο frfr κανει πολυ ωραια δουλεια... Το δοκιμασα στο monitor του μιχαλη. Και σκοπευουμε να κανουμε ενα τεστ συντομα... Απο την αλλη το axe fx οπου εχει μεσα impulses τα οποια και μπορεις να απενεργοποιησεις , δεν χρειαζεται ντε και καλα frfr ... Απλα απενεργοποιεις τις καμπινες και το βαζεις σε εναν τελικο... Γιατι οπως και να το κανεις , σαν μια 4χ12 , δεν υπαρχει τιποτα... Το κεμπερ ειναι καθαρα μηχανημα της λογικης , παιζω λαιβ και ηχογραφω αλλα δεν θελω να κουβαλαω ολα τα συμπραγκαλα... Κλεβω τον ηχο με το κεμπερ και εχω τον ιδιο ηχο παντου... Αν και οπως προειπα , τωρα με το καινουριο firmware εχει βελτιωθει πολυ ο διαχωρισμος ενισχυτη και καμπινας και παιζω πολυ καλα και σε κανονικη καμπινα... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2015 Thanks για το βίντεο και την προσπάθεια. Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης κατά τη γνώμη μου, το κανονικό setup είναι και αυτό που κέρδισε τα αυτιά μου και στις 2 περιπτώσεις. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση