Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2004 Τι πλεονεκτηματα και τι μειονεκτηματα προσδιδει ενας compressor στον ηχο της κιθαρας;Θεωρειται απαραιτητο πεταλι η οποιος θελει παιρνει; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Σεπτεμβρίου 2004 Δεν είναι απαραίτητο αξεσουαρ στην αλυσίδα κιθάρα -> ενισχυτής. Μειώνει τις έντονες αυξομειώσεις στις δυναμικές του παιξίματος. Στην κιθάρα λειτουργεί περισσότερο σαν εφφε και κυρίως σε συνδιασμό με άλλα, όπως chorus / flanger και distortion, ενώ βοηθάει στο να ακούγονται και να παίζονται πιο εύκολα τα σόλο και τα αρπέζ χωρίς να "χάνονται" νότες. Δεν ξέρω πόσο καιρό παίζεις ή τι είδος, αλλά σε κάποια είδη (πχ jazz, blues) οι ηθελημένες αυξομειώσεις είναι και το ζητούμενο, ενώ στα σόλο τύπου Bryan May των Queen είναι απαραίτητο. Στην ηχογράφηση είναι πάλι απαραίτητος ένας compressor, αλλά αυτό αφορά κυρίως στη βέλτιστη μεταφορά του σήματος στο μέσο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 27 Σεπτεμβρίου 2004 Καταρχήν όπως φαντάζομαι θα συμφωνεί και ο Feather άλλο πράγμα οι στουντιακοί κομπρέσορες και άλλο τα πεταλάκια. Κατα τη γνώμη ένα καλό πεταλάκι compression αν το χρησιμοποιήσουμε ΣΩΣΤΑ (δηλ. ΠANTA ΜΠΡΟΣΤΑ απο τα άλλα πετάλια και με χαμηλό sustain και υψηλο level) κάνει ΘΑΥΜΑΤΑ στον καθαρό ήχο μιας κιθάρας με ΜΟΝΟΠΗΝΙΟΥΣ μαγνήτες (Tele,Strat). Δίνει όγκο ,sustain και presence και γλυτώνεις απο το "ξύσιμο" που μερικές φορές έχουν οι μαγνήτες αυτοί. Σε κιθάρες τύπου Les Paul που είναι ήδη κομπρεσσαρισμένες λόγω κατασκευής δεν κάνει τίποτα. Επίσης δίνει sustain και όγκο και στα γκάζια. Μερικοί ΄κομπρέσορες που συνιστώ είναι οι VISUAL SOUND R66,DIGITECH MAIN SQUEEZE,MARSHALL ED1,Τ-RΕΧ απόφυγε τον BOSS CS3 (πολύ θορυβώδης και θολός) καλος είναι και ο κλασσικός MXR DYNACOMP αλλά όχι όσο αυτοί που προανέφερα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JAM Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2004 Απο τα παραπανω πεταλάκια (VISUAL SOUND R66, DIGITECH MAIN SQUEEZE, MARSHALL ED1, t-rex, MXR DYNACOMP ) ποια προτείνετε ως best buy μίλάω για συνδυασμό ποιότητας και τιμής. www.intravenus.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2004 ΤΟ καλύτερο είναι σαφώς το R66! Και βέβαια είναι πεταλάκι "3 σε 1" γαιτί έχει επιπλέον ενα εκπληκτικό Overdrive τύπου Tube Screamer (αλλά ΠΟΛΥ καλύτερο πιο διαυγές με περισσότερα μπασα και output) και το σημαντικότερο ενσωματωμένο LOW IMPEDANCE BUFFER δηλ. κύκλωμα χαμηλής εμπέδισης που σημαίνει ότι έχοντας εξαιρετικά χαμηλή σε ohm έξοδο ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ το σήμα και ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ το θόρυβο απο ΟΣΑ πετάλια και να βάλεις μετά από αυτό ,εγω το έχω πρώτο πρώτο στη σειρά και μετά 15 πετάλια και δεν ακούγεται "κιχ"! είναι το, πρώτο πετάλι δεξια στην κάτω σειρά: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2004 SUPERFUNK με μπέρδεψες λίγο? από ότι βλέπω όλα τα πετάλια σου έχουν buffer και μάλιστα τα Boss αν θυμάμαι καλά έχουν και στην έξοδο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί λες ότι το Buffer βοηθά ώστε να υπάρχει λιγότερος θόρυβος? Janick ένας τρόπος για compression (πέρα του ηλεκτρονικού) είναι ενας καλός (true valve) λαμπάτος ενισχυτής (δηλ. με λυχνίες στην προενίσχυση, στην ενίσχυση αλλά και στο rectification). Anyway αυτός ο τρόπος είναι λίγο σπάνιος σήμερα... Το compression χρησιμοποιείται π.χ για "smooth" solo με παραμόρφωση (σκέψου λίγο τα solo απο Dream Theater klp) αλλά πρόσεχε να μην βασίζεσαι σε αυτό σε βάρος της τεχνικής σου. Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2004 οτι είπε ο feather & ρίξε μια ματιά και εδω.. http://www.visualsound.net/faq.htm#12 γενικά θεωρώ και εγω ότι μια μεγάλη σειρά απο True by pass πεντάλια είναι αναποτελεσματική ,γενικά το True by pass είναι ελαφρώς hype ..... μια χαρα δουλειά κάνουν τα Bossακια :wink: πάντως ο Guru του είδους .P.CORNISH ,αξίζει να επισκεφθείς το site του, ΜΙΣΕΙ το true by pass..Κάτι θα ξέρει.... http://www.petecornish.co.uk/case_against_true_bypass.html www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 10 Οκτωβρίου 2004 Οκ ρε παίδες, αλλά εγώ δεν είπα τίποτα για true bypass και τα σχετικά... απλώς ρώτησα πως είναι δυνατόν ένα buffer να μειώνει το θόρυβο? ¶λλωστε αυτά που λέει ο τύπος για το true bypass μπορεί να διορθωθεί με ένα και μοναδικό buffer πριν τον ενισχυτή...!!! Και για να το πω καλύτερα πόσοι από εσάς παίζουν με vintage κιθάρα, vintage λαμπάτο ενισχυτή και πετάλια μόνο true bypass??? Ένα μόνο από αυτά να αλλάξει το παραπάνω αρθράκι περί true bypass δεν ισχύει. Και επειδή οι ηλεκτρονικοί όροι κουράζουν και δεν ξέρω αν και αυτοί που τους χρησιμοποιούν ξέρουν τι ακριβώς σημαίνουν θα το πω πιο απλά. Αν υποθέσουμε ότι το «σήμα» είναι ένα αυτοκίνητο που πηγαίνει «χαλαρά» με 5η ταχύτητα στο δρόμο(για δρόμο βάλτε το καλώδιο της κιθάρας) και ξαφνικά βρίσκει μια απότομη ανηφόρα(αυτό είναι το πρώτο πεταλάκι...) τότε βάζουμε ένα buffer που βοηθά το σήμα να «κατεβάσει» ταχύτητα και να αντεπεξέλθει στη δυσκολία που του εμφανίζεται. Το buffer «αλλοιώνει» τον χαρακτήρα της κιθάρας γιατί δεν βοηθά απλώς το σήμα αλλά και «τραβάει» συχνότητες που κανονικά η κιθάρα μας δεν θα έβγαζε, για αυτό και τα πετάλια που έχουν buffer δεν παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές από κιθάρα σε κιθάρα ενώ στα true bypass ακούς μόνο την κιθάρα σου. Επίσης πράγματι το buffer δυναμώνει το σήμα αλλά έτσι και αλλιώς ο θόρυβος στα πεταλάκια είναι αποκλειστικά θέμα «ρεύματος»!!! Εδώ βέβαια κρατάω μια πισινή γιατί το αρθράκι μάλλον αναφερόταν σε αυτούς που παίζαν στο Woodstock την εποχή του Hendrix ή δίπλα σε κανά πιάτο της NASA. Αυτά. ΥΓ. Please μην απαντάται σε mail στέλνoντας τα λόγια «ειδικού» γιατί τους έχω απορρίψει εξαρχής... Υγ.2 Anyway τα έχω πιει τα ούζα μου οπότε αν δεν κατάλαβα κάτι καλά ή κάνω κάπου λάθος μην με κράξετε... Bye Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 με απασχολη παρα πολυ αυτο το θεμα τον τελευταιο καιρο! χρησιμοποιω παρα πολυ τα καθαρα και παιζοντας με την τελε ωρες ωρες νιωθω οτι ειναι "τζουφια" και τα θελω λιγο πιο ζωντανα διαβασα και αυτο While "tracking" The Byrds' first single, "Mr. Tambourine Man", at Columbia studios, McGuinn discovered an important component of his style. "The 'Ric' [Rickenbacker guitar] by itself is kind of thuddy," he notes. "It doesn't ring. But if you add a compressor, you get that long sustain. To be honest, I found this by accident. The engineer, Ray Gerhardt, would run compressors on everything to protect his precious equipment from loud rock and roll. He compressed the heck out of my 12-string, and it sounded so great we decided to use two tube compressors [likely Teletronix LA-2As] in series, and then go directly into the board. That's how I got my 'jingle-jangle' tone. It's really squashed down, but it jumps out from the radio. With compression, I found I could hold a note for three or four seconds, and sound more like a wind instrument. Later, this led me to emulate John Coltrane's saxophone on "Eight Miles High". Without compression, I couldn't have sustained the riff's first note."[3] θελω να δοκιμασω και του jam αλλα και τον visual sound(που ειναι ο πιο κοντινος στα λεφτα που δινω) αυτο που με τρομαζει ειναι οτι επειδη ειναι πολυ ιδιαιτερο και δυσκολο εφε και δεν ξερω πως θα πρεπει να τον ρυθμισω ισως τελικα με απογοητευση γιατι δεν θα μπορεσω να εχω το αποτελεσμα που ψαχνω. θα μπορουσε καποιος να προτινει καποιες ρυθμισεις? ευχαριστω πολυ A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Απριλίου 2011 Καλη ανασταση!.... ;D Ουτε δυσκολο,ουτε ιδιαιτερο εφε ειναι,τις ρυθμισεις τις εχω γραψει λιγο παραπανω πριν ...7 χρονια...(χαμηλο sustain & υψηλοτερο level ξεκινα με μια ρυθμιση 10 & 1 η ωρα) Προσωπικα πλεον δεν χρησιμοποιω κομπρεσσορα μια και ο τωρινος αγαπημενος μου ενισχυτης (Marshall 1974x) μια και ειναι ...μικρουλης εχει πολυ γεματο καθαρο ηχο χωρις να χρειαζεται comp. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση