Επισκέπτης Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 αν εισουν μπογιατζης και πηγαινες να συμβουλεψεις νομικα αφιλοκερδως... θα περιμενεις να σου φερθουν με σεβασμο και σοβαροτητα;Ωραιο παραδειγμα... To ιδιο ειναι να δινεις λαθος νομικες συμβουλες, εστω και αθελα σου, με το να δινεις λαθος μουσικες συμβουλες? Εκτος κι αν πιστευεις οτι οι λαθος μουσικες συμβουλες μπορει να επηρεασουν αρνητικα τη ζωη σου, κατι που μπορει να γινει σιγουρα με τις λαθος νομικες συμβουλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NoIzY Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Παιδιά χωρίς να γνωρίζω προσωπικά κανέναν σας, ένας άνθρωπος που θέλει να προσφέρει, και μάλιστα ανιδιοτελώς, καλό είναι να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και σοβαρότητα, άσχετο αν το κάνει καλά ή όχι. Δεν έχεις καταλάβει καλά. Ιδιαίτερα το ότι θέλει να προσφέρει ανιδιοτελώς χρήζει γιούχας στο noiz: το κακο σου ειναι οτι εχεις ψωνιο με την διδασκαλια, ουτε διαφημισεις γοογλε δεν εβαλες στο μπλογκ.. Λίγο αργότερα μαθαίνουμε επίσης ότι: η μουσικη στην ελλαδα ειναι αντικειμενο της πλακας αυτη η νοοτροπια ειναι μια απο τις αιτιες ...όπου "νοοτροπία" η ανιδιοτελής προσπάθεια διάδοσης γνώσεων (ή "γνώσεων" έστω). Θα σου πρότεινα blue monk να αναλάβεις την πρωτοβουλία για τη σύσταση επιτροπής στο noiz που θα κρίνει ποιος μπορεί να ανεβάζει αντίστοιχα εκπαιδευτικά (ή "εκπαιδευτικά" έστω) άρθρα. Από την άλλη, δεν έχω κάποιο πτυχίο που να με αναγάγει σε ειδικό στις "προτάσεις περί συστάσεων επιτροπής", οπότε γράψε λάθος. Ίσως γι αυτό και οι επιτροπές στην Ελλάδα είναι "της πλάκας", λόγω της δικής μου νοοτροπίας. Από την άλλη, δεν ήξερα ότι η μουσική στην Ελλάδα είναι αντικείμενο της πλάκας. Δεν ξέρω και πώς το εννοείς βέβαια (συνεχόμενες αποτυχίες στη Eurovision? αδιάφορα top 10 μουσικών εκπομπών? χαμηλές εξαγωγές σε μουσικά cd?). Πάντως έχω ακούσει πολύ ωραία πράγματα από Ελλάδα, όπως επίσης και σκουπίδια (θα ήθελα να ακούσω κάποια χώρα που δεν παράγει τέτοια, μια χώρα που η μουσική δεν είναι αντικείμενο της πλάκας). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Να παραθέσω εδώ ένα εκπαιδευτικό βίντεο, που θα βοηθήσει τους αρχάριους να παίξουν Ταμπαχανιώτικο (Σουζνάκ), και όχι μόνον. Προσφορά Νομίζω ότι έναν τέτοιο γαμπρό θα ήθελα, αν έστω και τώρα αργά παντρευτώ και κάνω μια κόρη, να του αφήσω το μαγαζί... Μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vaggelis_Revolted Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 μουσικη στην ελλαδα ειναι αντικειμενο της πλακας; αυτη η νοοτροπια ειναι μια απο τις αιτιες Δεν είμαι δικηγόρος κανενός φίλε μου, αλλά σωστή στάση θα ήταν είτε να προσπεράσεις το post, είτε να κάνεις δημιουργική κριτική ώστε να υπάρξει βελτίωση, είτε να μας παραπέμψεις σε κάποια δική σου προσπάθεια (ή κάποιου άλλου, δεν το λέω προσωπικά) που τα λέει πιο σωστά. Η ειρωνεία και ο χλευασμός δεν αρμόζουν σε κανέναν, πόσο μάλλον σε κάποιον με αρχική πρόθεση να βοηθήσει. Σε έναν άνθρωπο που αφιερώνει φαιά ουσία για έναν καλό σκοπό, έστω και αν στην πράξη υπάρχουν ελλείψεις, ξεκινάς με ένα μπράβο. www.youtube.com/channel/UCelzEAB-vToaDU1y4jeUQpg www.facebook.com/groups/garagevibe/ www.facebook.com/revoltedmasses http://vaggelisrevolted.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Ωωωωπα βρε μάγκες :o Τι παιζει; ενα site πηγα να ανεβασω και θα το κλειδωσετε ρε σεις το thread!! ??? ??? ??? Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Τα πατήματα των ακόρντων μου τα ζωγράφισε ένας φίλος του πατέρα μου και θυμάμαι ότι το G ακόρντο το έδειχνε με τον αντίχειρα στη Ε μπάσο στο 3ο τάστο και τον παράμεσο στη Ε καντίνι στο 3ο τάστο και έτσι το συνήθισα και πέρασαν πολλά χρόνια να το αλλάξω (γι αυτό προτρέπω τα πρώτα βήματα από δάσκαλο ή κάποιον που να γνωρίζει καλά το όργανο). Η ομοιοτητα ειναι οτι και ο κυριος που ζωγραφισε το G, νομιζε οτι βοηθουσε. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Johnny.T Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2015 Γιατί τέτοια κακεντρέχεια (και μάλιστα πάντα απ’ τους ίδιους και εν αγνοία μου) για ένα topic που για να υλοποιηθεί απαιτήθηκαν δεκάδες εργατώρες συγγραφής , ελέγχου , τεκμηρίωσης… και που είναι απαύγασμα μια εμπειρίας (έστω ερασιτεχνικής) 50 ετών ; Άλλο ο αρνητικός σχολιασμός κι άλλο η απαράδεκτη φρασεολογία… Έφτιαξα την 1η μου ‘’κιθάρα’’ σε ηλικία 10 ετών (τη δεκαετία του 1950) από μια γκαζιέρα πετρελαίου για ηχείο (ας όψεται η φτώχεια που εύχομαι να μη την γνωρίσετε), ένα μπράτσο από το μαραγκούδικο της γειτονιάς και στερέωμα χορδών με καρφιά , με 3 τάστα απλά για την εκμάθηση και εναλλαγή των ακόρντων (D – A7 – G) – (C – G7 -F ) – (Am - E7 - Dm) μέχρι να δουλέψω ολόκληρο καλοκαίρι (15 δρχ μεροκάματο) για να μαζέψω 250 δρχ να αγοράσω την 1η μου πραγματική κιθάρα. Τα πατήματα των ακόρντων μου τα ζωγράφισε ένας φίλος του πατέρα μου και θυμάμαι ότι το G ακόρντο το έδειχνε με τον αντίχειρα στη Ε μπάσο στο 3ο τάστο και τον παράμεσο στη Εκαντίνι στο 3ο τάστο και έτσι το συνήθισα και πέρασαν πολλά χρόνια να το αλλάξω (γι αυτό προτρέπω τα πρώτα βήματα από δάσκαλο ή κάποιον που να γνωρίζει καλά το όργανο). Μακάρι να είχα κάτι στο ελάχιστα παρόμοιο με το άρθρο την εποχή εκείνη…. Τις εκατοντάδες επισκέψεις εντός της εβδομάδος από αυτό το Thread του noiz τις είδα τυχαία και τις παρουσιάζω για του λόγου το αληθές, απλά για να δω αν θα υπάρξει κάποιος αναγνώστης του noiz που ωφελήθηκε έστω και στο ελάχιστο απ΄αυτές, ας αφιερώσει 1 λεπτό να γράψει ένα θετικό ή αρνητικό σχολιασμό (ΟΧΙ trolling δεν σας τιμά όποια ηλικία κι αν έχετε) ή ερώτημα ή κάτι που βρήκατε λάθος , παραπλανητικό…σε μια από τις δεκάδες ενότητες του άρθρου , σαν αντιστάθμισμα των δεκάδων ωρών που αφιέρωσα για τους αρχάριους. Ευχαριστώ Θεωρώ ότι το άρθρο είναι ΠΛΗΡΩΣ τεκμηριωμένο Eφω ειμαι μαζι σου παντως φιλε.Οι αλλοι ειναι μαλακες και σε παιξανε ετσι στο θρεντ. If I don't doit somebody else will Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Δεν είμαι δικηγόρος κανενός φίλε μου, αλλά σωστή στάση θα ήταν είτε να προσπεράσεις το post, είτε να κάνεις δημιουργική κριτική ώστε να υπάρξει βελτίωση, είτε να μας παραπέμψεις σε κάποια δική σου προσπάθεια (ή κάποιου άλλου, δεν το λέω προσωπικά) που τα λέει πιο σωστά. Μα δεν είναι η πρώτη δημοσίευση του εν λόγω μέλους. ::) Για πολλοστή φορά ανεβάζει ανακρίβειες, τις οποίες, μάλιστα, επιμένει να δημοσιεύει στην ενότητα "Μουσική & Μουσικοί" και όχι πχ στο "Περί Ανέμων", όπως του προτάθηκε, σε κάποια φάση, ουτώς ώστε να μην εμφανίζονται ως "μαθήματα" (αν και ειναι για την Παιδική Χαρά, κανονικά). Υπάρχει "ιστορία" με τον STEFANOS604, του οποίου τα ποστ είχαν διορθώσει έγκριτοι μουσικοί, στο παρελθόν, και των οποίων τις διορθώσεις επιμένει να αγνοεί επιδεικτικα (ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέξει στο ιστορικό μηνυμάτων του εν λόγω μέλους και να διαβάσει τα επίμαχα θέματα). Από κάποιο σημείο και μετά, οι περισσότεροι περάσαν στην ειρωνεία. Προσωπικά, επιλέγω να προσπερνάω. :) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Παιδιά χωρίς να γνωρίζω προσωπικά κανέναν σας, ένας άνθρωπος που θέλει να προσφέρει, και μάλιστα ανιδιοτελώς, καλό είναι να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και σοβαρότητα, άσχετο αν το κάνει καλά ή όχι. Συμφωνω απολυτα. Να συμπληρωσω οτι το ιντερνετ ουτως ή αλλως ειναι γεματο πληροφοριες,πολλες απο τις οποιες ειναι λανθασμενες. Δεν νομιζω να τρεχουμε να τις διορθωσουμε ολες οσες εντοπιζουμε,και μαλιστα με επιθετικο τροπο. Συνηθως απλα τις προσπερναμε. (και για το αντικειμενο μας,πολλοι νομιζω απο εμας πετυχαμε στο youtube καποιους να δειχνουν πως παιζεται καποιο κομματι,και να ειναι λαθος. Η προσπαθεια και η καλη θεληση αρκει μερικες φορες.) Ουτε νομιζω οτι καποιος που θελει να μαθει σωστα κατι,αρκειται στις πληροφοριες που βρισκει στο ιντερνετ.Οπως δεν μπορω να φανταστω καποιον που πιστευει οτι εγινε γιατρος απο το ιατρικο μπλογκ του κιτσου του λεβεντη του καραμπουζουκλη,ετσι δεν μπορω να φανταστω και καποιον που πιστευει οτι εγινε μουσικος ή ηχοληπτης απο κατι αντιστοιχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
STEFANOS604 Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Share Δημοσιευμένο 15 Μαΐου 2015 Μα δεν είναι η πρώτη δημοσίευση του εν λόγω μέλους. ::) Για πολλοστή φορά ανεβάζει ανακρίβειες, τις οποίες, μάλιστα, επιμένει να δημοσιεύει στην ενότητα "Μουσική & Μουσικοί" και όχι πχ στο "Περί Ανέμων", όπως του προτάθηκε, σε κάποια φάση, ουτώς ώστε να μην εμφανίζονται ως "μαθήματα" (αν και ειναι για την Παιδική Χαρά, κανονικά). Υπάρχει "ιστορία" με τον STEFANOS604, του οποίου τα ποστ είχαν διορθώσει έγκριτοι μουσικοί, στο παρελθόν, και των οποίων τις διορθώσεις επιμένει να αγνοεί επιδεικτικα (ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέξει στο ιστορικό μηνυμάτων του εν λόγω μέλους και να διαβάσει τα επίμαχα θέματα). Από κάποιο σημείο και μετά, οι περισσότεροι περάσαν στην ειρωνεία. Προσωπικά, επιλέγω να προσπερνάω. :) Πάντα πίστευα ότι η εκλαϊκευμένη πληροφόρηση με προϋποθέσεις οδηγεί στη ανάταση της γνώσης (παράδειγμα ήταν τα βιβλία της Σιβιτανιδείου Σχολής σε σχέση με τα αντίστοιχα της αμέσως ανώτερης βαθμίδας , αλλά και προπαντός οι σημειώσεις των καθηγητών και σπουδαστών…) . Σίγουρα η άκριτη εκλαΐκευση οδηγεί σε εντελώς αντίθετα άκρα και δίνει λαβή σε συντεχνίες. Εγώ στο αντικείμενο μου (Ηλεκτρονικά) είχα γράψει 3 βιβλία (Σημειώσεις από τα ξενόγλωσσα σεμινάρια και ελεύθερη μετάφραση των εκατοντάδων σελίδων των πρωτοτύπων θέτοντας το προσωπικό μου στυλ – παραλείποντας την πολύ θεωρητική ανάλυση και κρατώντας τα τεχνικά στοιχεία που ήταν ωφέλιμα για τεχνικό ) Εδώ στο noiz, από τα πάνω από 300 άρθρα μου για μουσική & audio, ποστάρισα μερικά , μετρημένα στα δάκτυλα, εκ των οποίων 3 είχαν και θεωρητικό υπόβαθρο. Σ΄αυτά οι εδώ σχολιάζοντες αρνητικά δεν είχαν την απαιτούμενη σεμνότητα είχαν όμως δυστυχώς ειρωνεία. Η ειρωνεία πιστεύω δεν θα έπρεπε να έχει θέση σε τέτοιο χώρο και όταν υπάρχει προσάπτει αδυναμία στον είρωνα. Όλη αυτή η ειρωνεία και το trolling, από μια ομάδα 5-6 πάντα των ίδιων, είχε να κάνει συνήθως με την επιλογή μιας λέξης: Πχ της λέξης ‘’εκχώρηση μιας κλίμακας σε άλλη’’ εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=205539.0 που αποδείχτηκε σαν λέξη ίσως η μη κατάλληλη, κατά τα άλλα όμως δεν υπήρχε το παραμικρό λάθος . Κι εγώ πράγματι τον τίτλο τον αντικατέστησα με τη φράση ‘’Κινητό C’’. Ένα γνώστη καλοθελητή δεν θα τον πείραζε η εξίσωση : ‘’εκχώρηση μιας κλίμακας σε άλλη’’ = ’Κινητό C’’ και η απλή διόρθωση θα έληγε κόσμια. Ρίξτε μια ματιά να θυμηθείτε τις ‘’κακές στιγμές’’ του noiz που επέτρεψε τέτοιο τρολλάρισμα. Επίσης του topic ‘’Προσαγωγέας και αρμονικό μινόρε’’ εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=202642.0 που προσπαθούσα να δώσω μια εμπειρική εξήγηση για δύσκολες κλίμακες (Ebm – Dbm… τις οποίες χρησιμοποποιώ με την ίδια άνεση καθημερινά με τη φυσαρμόνικα μου σαν να ήταν να παίζω στις εύκολες Am – Dm…) . Αξίζει να δείτε την Απάντηση #37 που προς τιμή του ένας μουσικός που εκτιμώ ιδιαίτερα για τα λεγόμενα του έδωσε αλλά και το πολύ ,ενθαρρυνόμενο και από τη διεύθυνση, trolling πάλι απ’ τους ίδιους και ίδιους. Ο δε χαμός έγινε με τον ‘’Κύκλο των 5ων’’. Εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=202700.0 Όταν περιόρισα ένα τμήμα της μουσικής θεωρίας στη φυσαρμόνικα , στην αλληλουχία ΙΙ-V-I στην jazz , απλά θέλοντας να δείξω ότι εύκολα με τη χρωματική μου φυσαρμόνικα μπορώ να παίξω και να ακομπανιάρω στη jazz (κάτι που δεν μου πάει , ίσως βοηθούσε άλλους) . Που με έκπληξη μου διαπίστωσα κατά τη συνέχεια των trolling ότι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ΊΔΙΑ προτείνουν στις ιστοσελίδες τους και Καθηγήτρια Πιάνου για jazz , αλλά και 10δες Δυτικοί τζαζίστες . Δείτε τα στην Απάντηση #59 . Το πρόβλημα είναι ότι τα είπε ο Στέφανος κι αυτό δεν συγχωρείται. Στο τρέχον θέμα μια απλή πρόταση κατανοητή και από μουσικούς με ελάχιστες γνώσεις θεωρίας , έγινε μη καταληπτή από μουσικό αλλά και ΜΗ ΔΙΚΑΙΗ αντιμετώπιση όλων των μελών . Ξαναλέω φανταστείτε να έλεγα εγώ αυτά που λέει ο VangelisV και δεν τον έχει διορθώσει ΑΚΟΜΑ κανείς (Γιατί Mustafank ?? πρέπει να προσπεράσεις!!) αφήνοντας τον αρχάριο επισκέπτη στη θολούρα αφού κάποτε ο Στέφανος είπε μια δυο ανακρίβειες πάντα ότι στο εξής ποστάρει το μότο θα είναι : ''Εκ προιμίου και χωρίς μελέτη κάθε topic του θα είναι ανακριβές και δεν χρειάζονται επιχειρήματα αλλά trolling και προσβολές με σχετικά Videos με ''αρκουδιάρηδες'' , ''τσομπάνηδες'' και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε και μετά κλείδωμα του θέματος. Είχα πει πριν μήνες ότι ‘’This is adios and no goodbye’’ και ότι εγώ θα αποφασίσω πότε θα αποχωρήσω εκτός αν καταστώ ‘’ban person’’ όπως συνέβη σ’ άλλη ιστοσελίδα. Επανήλθα γιατί θεώρησα ότι για το θέμα Α415 μπαρόκ εποχής κούρδισμα είχα την υποχρέωση να ενημερώσω , για να μη την πατήσουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι για φλογέρα που θέλουν να παίζουν σε μουσικό συγκρότημα. Έτσι απλά... Αλλά ακόμα και σ΄αυτό πάλι απ’ τον ίδιο χωρίς περίσκεψη γράφει: ‘‘Ο Στέφανος το λέει είναι ακαταλαβίστικο…..’’. Mustafank , Nikolas,Manosx που σέβομαι και εκτιμώ τα γραφόμενα σας και τις γνώσεις σας , προκαλώ να απαντήσετε στον VangelisV για το καλό των αρχαρίων Σημείωση: Είμαι σχεδόν σίγουρος (αν κάνω λάθος ζητώ εκ των προτέρων συγγνώμη) ότι νεοεγγραφείς Ali Barout με πράγματι σωστές γνώσεις στους ''δρόμους'' είναι το ίδιο πρόσωπο με κάποιον από τα 5-6 μέλη που τρολλάρουν σε κάθε μου ποστάρισμα... Δυστυχώς σήμερα ΟΛΟΙ μας (και εγώ) είμαστε καθρεπτισμός της πολιτικής μας ζωής. ΛΟΓΙΑ , ΠΟΛΥ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΛΟΓΟΣ Εύχομαι η διεύθυνση να εφαρμόζει σωστά τον κανονισμό και να μην επιτρέπει το τρολλάρισμα κι αν κάποια θέματα, οι έστω φράσεις σ' ένα θέμα που θεωρεί ότι παραπλανούν ,ότι είναι λάθος διατυπωμένα ας τα διαγράφει αμέσως ... Συγνώμη για το μακροσκελές Η προσφορά με μεράκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση