trolley Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Ο αυθαίρετος συσχετισμός ενός καλού ηχείου μόνιτορ (το οποίο είναι εργαλείο δουλειάς και μέρος μίας διαδικασίας παραγωγής) με μία Λαμποργκίνι (αυτοκίνητο με μηδενική χρηστική αξία, κατάλληλο μόνο για την επίδειξη πλούτου), είναι λογικό να προκαλεί παρεξηγήσεις και να ωθεί τη συζήτηση στην απόλυτη αναξιοπιστία. Να υποθέσω ότι θα ακούσουμε περισσότερες νεο-ελληνικές σοφιστείες αντί για επιχειρήματα; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Εντάξει όλα αυτά αλλά μην ξεχνάμε κιόλας πως ο ήχος όταν βελτιώνεται 10% εμέις πρέπει να πληρώσουμε 30-40% παραπάνω γιατί είναι δύσκολο κάποια στιγμή να ανέβει κλίμακα μια εταιρεία ποιοτικά χωρίς να τα χώσει σε έρευνα και extra εργατοώρες.Αυτά πληρώνουμε επίσης (συν τα άλλα που αναφέρθηκαν),δηλαδή δεν είναι τελείως παπαντζηλίκι οι τιμές τους. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Ο αυθαίρετος συσχετισμός ενός καλού ηχείου μόνιτορ (το οποίο είναι εργαλείο δουλειάς και μέρος μίας διαδικασίας παραγωγής) με μία Λαμποργκίνι (αυτοκίνητο με μηδενική χρηστική αξία' date=' κατάλληλο μόνο για την επίδειξη πλούτου), είναι λογικό να προκαλεί παρεξηγήσεις και να ωθεί τη συζήτηση στην απόλυτη αναξιοπιστία. Να υποθέσω ότι θα ακούσουμε περισσότερες νεο-ελληνικές σοφιστείες αντί για επιχειρήματα;[/quote'] Έλα εντάξει συγνώμη :) Μη γίνεσαι κακός :) Απλά εννοούσα ότι πάντα τα hi-end πράγματα τα πληρώνεις πολύ ακριβά. Από ένα σημείο και μετά για να κερδίσεις 1-2% ποιότητα πρέπει να πας (edit: 2-3, για να μη με κοπανάτε :lol:) φορές πάνω σε τιμή. Αυτό παίζει και στις κιθάρες, και στα ηχεία, και στα computers και στα αυτοκίνητα και (σχεδόν) παντού, αυτό εννοούσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Έλα εντάξει συγνώμη :) Μη γίνεσαι κακός :) Μα δεν το έγραψα για εσένα (ή για οποιονδήποτε άλλον). Για την ακρίβεια, δε θυμόμουν πως άρχισε αυτή η συζήτηση για τις Λαμποργκίνι. Αλλά πρέπει να συμφωνήσεις πως είναι δύο άσχετα πράγματα. Το ένα κάνει κάποια δουλειά και το άλλο είναι για.. τέλος πάντων! Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Αλλά πρέπει να συμφωνήσεις πως είναι δύο άσχετα πράγματα. Το ένα κάνει κάποια δουλειά και το άλλο είναι για.. τέλος πάντων! Δεκτόν. Απλά ήθελα να τονίσω ότι όταν πας στα πολύ hi-end τα λεφτά που πρέπει να δώσεις είναι δυσανάλογα του κέρδους που θα έχεις ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosh Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Καταρχήν Wow! συμφωνώ με την ένστασή σου. Αν συνέκρινα ένα αυτοκίνητο πολυτελείας με κάτι, αυτό θά ήταν ακραία και πανάκριβα οικιακά ηχοσυστήματα. Τα μόνιτορ είναι όντως εργαλεία δουλειάς. Το νόημα των σοφιστιών που έγραψα (και εκεί ίσως με παρεξήγησες) είναι ότι άν χρειάζεσαι κάτι + δέν υπάρχει ενναλακτική λύση + το αντέχει το πορτοφόλι σου ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ. ΔΕΝ χρειάζεται να βρείς δικαιολογίες τύπου εξωτικών υλικών τεχνογνοσίας κλπ. που μπορεί να ισχύουν, μπορεί και όχι ανάλογα με την περίπτωση. Επίσης είναι γενικά χρήσιμο να γνωρίζουμε πώς διαμορφώνεται η αγορά και οι τιμές. Σχετικά όμως με αυτό που έγραψες: Για παράδειγμα, στο ερώτημα "τι χρησιμεύουν τα near field monitors που αγόρασα 200 ευρώ", η απάντηση είναι ότι "δεν χρησιμεύουν σε τίποτε παρά μόνο στο να σε κάνουν να αισθάνεσαι περισσότερο σοβαρός από ότι είσαι" αν (και πάλι) μάλλον θα παίζουν καλύτερα από οποιοδήποτε hi-fi ηχοσύστημα κοστίζει 200 ευρώ (ηχεία + ενίσχυση σήματος). Πιστεύω οτι είσαι λίγο υπερβολικός. Έχω τη εντύπωση οτι όσοι μπαίνουμε καθημερινά στο νοιζ δέν είμαστε απαραίτητα επαγγελματίες του ήχου και της μουσικής. Εμένα για παράδειγμα είναι απλά ένα χόμπυ, και τώρα προσπαθώ όσο πιο οικονομικά να "μαζέψω" έναν υποτυπώδη εξοπλισμό κάτι στο οποίο το σαιτ με βοηθάει απίστευτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Εφοσον τα Near Field Monitor εχουν πανω κατω ομοια βασικα χαρακτηριστικα' date=' το επομενο βημα ειναι εαν εχουν σοβαρα μεφαφωνα !! και εαν μπορουν να δουλευουν πολλες ωρες χωρις να ΖΕΜΑΤΑΝΕ !! και ΕΠΕΙΣΕΙΣ χωρις να παραμορφωνουν λογο ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ !! Αυτος ο τελευτεως προβληματισμος , ειναι αυτος που διαχωριζει τα παιδιά !! απο τους ΑΝΔΡΕΣ !! Ενα σοβαρο Near Field Monitor , ασχετως ησχυως , αφηνει τα ηχεια HiFi να παιζουν στην παιδικη κατηγορια. Βεβαια υπαρχουν και εντυπωσιακα !! και μετρημενα HiFi ηχεια , ΑΛΛΑ δεν υπαρχουν σε μικρα Watt , αρα μιλαμε για μια ανυπαρκτη κατηγορια !![/quote'] απορίες του υποφαινόμενου κατά πως φαίνεται αδαούς... Για ποια όμοια χαρακτηριστικά μιλάμε...στα καλώδια, στις απολήξεις τους, στα τρανζίστορς του τελικού σταδίου, στα υλικά των cross, στο υλικό κατασκευής της καμπίνας, στο σχεδιασμό και υλοποίηση του bass reflex, στα μονωτικά υλικά, στα...που ακριβώς...δηλαδή βάζοντας σε ένα κουτί 2 καλά μεγάφωνα έχω ένα καλό ηχείο??? ποια ηχεία έχεις χρησιμοποιήσει που λόγω υπερθέρμανσης επηρέαζαν την μηχανική συμπεριφορά των κώνων ώστε να οδηγήσουν σε ακουστή παραμόρφωση...εμένα δεν μου έχει τύχει στα δεκάδες ασχέτως τιμής που έχω αγοράσει, χρησιμοποιήσει, δουλέψει εξαντλητικά ή απλά έτυχε να ακούσω κατά καιρούς...θάθελα να τα μάθω για να τα αποφύγω στο μέλλον... ποια near field θεωρείς "σοβαρά"...τα περισότερα ακόμα και τα ακριβότερα έχουν συνήθως τονισμένες συχνοτικές περιοχές (συνήθως μεσαιο υψηλές) επιζητώντας την ποθούμενη "δειαύγεια" που είναι απαραίτητη στον ηχολήπτη κατά την δειάρκεια της ηχογράφησης...η flat απόκριση και η αναζήτηση της ξεκινάει στις υλοποιήσεις mid και main field όπου στα οποία (με συμπληρωματικές ακροάσεις στα near) ολοκληρώνεται η διαδικασία της μίξης... (ένα χαρακτηριστικό και διάσημο near field είναι το κάκιστο σε flat απόκριση, yamaha ns 10...) Τέλος αυτό με τα watt που κόλλαγε...το διασημότερο ηχείο όλων των εποχών Bbc ls 3/5a με το ζόρι ανεχόταν 70 watt... H σχέση watt ποιότητας (ακόμα και ηχητικής έντασης) είναι μία ράδιο αρβύλλα των "κατσαβιδάκηδων" που υπάρχει από τι ξέρω μόνο στην Ελλάδα..(ελπίζω να μην ανήκεις σ' αυτούς...:) ) Ειδικά για ένα near field ηχείο πχ με sensivity στα 87-88 db το 1 watt του φτάνει να οδηγηθεί σε μέσες στάθμες δουλειάς σε studio... τα στιγμιαία peak τώρα είναι άλλο κεφάλαιο και είναι κατασκευασμένο το ηχείο έτσι ώστε να τα αντιμετωπίζει...(υπάρχει ξεχωριστή μέτρηση στα spec τους αν προσέξεις...) Φιλικά όλα αυτά για να μην υπάρξουν παρανοήσεις... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 @ panagop @ haryy Κάθε ηχείο είναι κατασκευασμένο έτσι που να έχει κάποιες απαιτήσεις προκειμένου να αποδώσει. Θέλει δηλαδή να υπάρχουν κάποιες αποστάσεις από τοίχους, μεταξύ των ηχείων, και μεταξύ τους και του ακροατή. Καταλαβαίνεις πως δεν παίζουν σωστά όλα τα ηχεία σε ένα μικρό δωμάτιο και κοντά στον ακροατή. Τα ηχεία Near Field (κοντινού πεδίου) είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να μπορούν να αποδώσουν σε αποστάσεις 70 εκ ως και 2.5 μέτρων σε απόσταση από τα αυτιά του ηχολήπτη. Τα mild field σε κάπως μεγαλύτερη κλπ… Επίσεις ένα στούντιο δεν έχει μόνον near field και δεν έχει μόνον ένα ζεύγος ηχεία. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Εγώ αγόρασα αυτά τα ηχεία γιατί βρήκα κατά 80% το reference των προηγούμενών μου ηχείων που τώρα δεν υπάρχουν πια στην αγόρα (ούτε ανταλλακτικά) Τώρα βέβαια θα μου πείτε "και ποιο είναι το σωστό reference".Απάντηση δεν υπάρχει παρά μόνο ότι φτιάχνεται σταδιακά' date='είναι υποκειμενικό και αξαρτάται από την εμπειρία του καθενός μας.Αλλά αυτο είναι θέμα για άλλο thread.[/quote'] Ρε harryy σε ξέχασα... :) Γενικά κατανοώ τους προβληματισμούς σου σε ένα τόσο σύνθετο πρόβλημα... Βρίσκω όμως λάθος την αντιμετώπιση του ψάχνω κάτι που καλύπτει το 80% των προηγούμενων ηχείων μου...(εκτός αν είχαν καταφέρει πραγματικά να με καλύψουν απόλυτα -ίσως επειδή είχα "σπουδάσει τα "χούγια" τους- σε όλες τις δύσκολες φάσεις μιας παραγωγής έστω και home, πάντα με γνώμονα την αποφυγή "σπασμένου τηλεφώνου" μεταξύ παραγωγού ακροατή... Το "υποκειμενικό" καταπολεμάται με συνεχή ακρόαση ακουστικών μουσικών σχημάτων σε καλούς χώρους χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρικής ενίσχυσης και σε δευτερη φάση ακούγοντας όσο το δυνατόν ακριβότερες υλοποιήσεις hardware set αναπαραγωγής , ώστε αγοράζοντας τελικά κάτι φθηνότερο νάχω μέτρο σύγκρισης και συνηδητοποίηση των "παραχωρήσεων" που κάνω αποκτώντας τα... Και μη με ρωτήσει κανείς "εγώ που κάνω "ηλεκτρική" μουσική γιατί να μπω στον κόπο...ας διαβάσει από την αρχή όλα τα post του threand και όλων των άλλων που έχουν γραφτεί κατά καιρούς στο noiz και την Δευτέρα με τον κηδεμόνα του... :) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2006 Ρε harryy σε ξέχασα... :) Γενικά κατανοώ τους προβληματισμούς σου σε ένα τόσο σύνθετο πρόβλημα... Βρίσκω όμως λάθος την αντιμετώπιση του ψάχνω κάτι που καλύπτει το 80% των προηγούμενων ηχείων μου...(εκτός αν είχαν καταφέρει πραγματικά να με καλύψουν απόλυτα -ίσως επειδή είχα "σπουδάσει τα "χούγια" τους- σε όλες τις δύσκολες φάσεις μιας παραγωγής έστω και home' date=' πάντα με γνώμονα την αποφυγή "σπασμένου τηλεφώνου" μεταξύ παραγωγού ακροατή... Το "υποκειμενικό" καταπολεμάται με συνεχή ακρόαση ακουστικών μουσικών σχημάτων σε καλούς χώρους χωρίς την διαμεσολάβηση ηλεκτρικής ενίσχυσης και σε δευτερη φάση ακούγοντας όσο το δυνατόν ακριβότερες υλοποιήσεις hardware set αναπαραγωγής , ώστε αγοράζοντας τελικά κάτι φθηνότερο νάχω μέτρο σύγκρισης και συνηδητοποίηση των "παραχωρήσεων" που κάνω αποκτώντας τα... Και μη με ρωτήσει κανείς "εγώ που κάνω "ηλεκτρική" μουσική γιατί να μπω στον κόπο...ας διαβάσει από την αρχή όλα τα post του threand και όλων των άλλων που έχουν γραφτεί κατά καιρούς στο noiz και την Δευτέρα με τον κηδεμόνα του... :)[/quote'] Συμφωνώ 100% σε αυτά. Εγώ "ικανοποιήθηκα" με αυτό το 80% της απόδοσης γιατί δεν είχα πάνω από 800¤ να δώσω.Αλλά τα προηγούμενα ηχεία κόστιζαν 5κ¤ (εγώ τα είχα πάρει 1.2κ¤) και δεν βρίσκω ανταλλακτικά tweeter πουθενά πια,ενώ ο ήχος τους για μένα ήταν το απόλυτο.Το μόνο "χούι" ήταν το ταξιδιάρικο μπάσσο που ήθελε πολλά λεφτά για να μαζευτεί στον χώρο,(34Hz κατεβαινε)! Απλά λοιπόν με αυτό το budget έψαξα και βρήκα ότι πιο κοντινό στο προηγούμενο standard που είχα (το οποίο περιλαμβάνει και εξαιρετικό ενισχυτή BTW),γιατί είναι πολύ δύσκολο να βρείς κάτι που να ξεπερνάει κάτι άλλο στο 1/6 της τιμής του. Όσο για το υποκειμενικό,12 χρόνια στο live,στο στούντιο και στις μπάντες,μου δίδαξαν πολλά για το αντικειμενικό που λες,ακούγοντας ένα σωρό παίκτες και όργανα προσεκτικά στον χώρο που παίζανε,είτε δηλ. στο stage είτε στο στούντιο και έχω καταλήξει στο γεγονός ότι στα live είμαι ελεύθερος να κάνω τον δικό μου ήχο,ότι γουστάρω για να πλησιάσω το δικό μου reference,αλλά στο στούντιο είναι μια άλλη ιστορία ειδικά όταν δεν δουλεύω στα δικά μου ηχεία,δηλ. πχ,όταν μιξάρω σε όχι πολύ καλά ηχεία (κατά την γνώμη μου πάντα και αυτό το κρίνω αναπαράγοντας γνωστή σε μένα μουσική από όσο το δυνατόν καλό player),δεν θα μιξάρω για να ακούσω ΕΚΕΙ τον προσωπικό μου ήχο,αλλά για να πλησιάσω αυτό που άκουγα πριν στην δοκιμαστική ακρόαση γιατί αλλιώς το παιχνίδι χάθηκε.Δεν θα έχω μιξάρει σωστά γιατί θα έχω επέμβει στις αδυναμίες του ηχείου και θα έχω βελτιώσει αυτές και όχι την μουσική η οποία πια θα ακούγεται αλλιώς σε όλα τα υπόλοιπα συστήματα.Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Αυτό βέβαια ισχύει για τα λεγόμενα "κακά" ηχεία ή τέλος πάντων αυτά που δεν μας αρέσουν. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση