haryy Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2006 Το "σωστό reference" υπάρχει και είναι αντικειμενικότατο...είναι ο φυσικός ήχος της πηγής που καλείται το σύστημά σου να αναπαράγει... Το σωστό reference σίγουρα υπάρχει αλλά: πως ξέρεις πως πραγματικά ακούγεται αυτός ο φυσικός ήχος αφού ποτέ δεν ήσουν εκεί την στιγμή που ηχογραφήθηκε?? Και για να μπερδευτούμε κι άλλο λίγο,ας πούμε ότι κρίνεις εσύ πώς το α ηχείο είναι καλύτερο από το β. Αν μια παραγωγή ηχογραφηθηκε με το ηχείο β,τότε λογικό θα είναι πως εσύ θα ακούσεις καλύτερα την παραγωγή αν ακούς από το ηχείο α,σε σχέση με τους ίδιους τους δημιουργούς (θεωρώντας πως και εσύ έχεις ακουστικά καλό χώρο ακρόασης). Μπορώ να προχωρήσω σε ακόμα πιο "τρελούς" συνειρμούς αλλά ως εδώ μην τρελαθούμε και εμείς από πάνω :lol: .Απλώς υποστηρίζω τον ισχυρισμό μου ότι το reference είναι υποκειμενικό και προσωπικό και στηρίζεται κυρίως στην εμπειρία του καθένα από μας. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vas_spir Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2006 Ο npap έχει δίκιο. Υπάρχει αντικειμενικό reference. Το αντικειμενικό reference είναι αυτό που όταν μετρηθεί σε ανηχοϊκό θάλαμο χρησιμοποιώντας κατάλληλο μικρόφωνο θα έχει ακριβή απόκριση σε όλο το συχνοτικό φάσμα (δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο αλλά σίγουρα υπάρχουν μεγαλύτερης και μικρότερης απόκλισης). Δηλαδή απλά βάζεις το ηχείο να αναπαράγει συγκεκριμένες συχνότητες και μετράς τι σου βγάζει. Το υποκειμενικό είναι αυτό που καθορίζεται από εμάς τους ίδιους, το χώρο που δουλεύουμε και τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Πως θα βγάλουμε άκρη όμως όταν 5 ηχεία των 5000¤ ακούγονται διαφορετικά μεταξύ τους?? Πιο είναι τελικά το "σωστό",αυτό που κάνει την αναπαραγωγή του φυσικού ήχου πιστή ? Ακόμη και στην περίπτωση που εγώ ηχογραφώ έναν ήχο από μια ακουστική κιθάρα και μετακινώ λίγο το μικρόφωνο για να "ακουστεί πιο σωστό" στα ηχεία ΜΟΥ,ακούγεται πιο σωστό εν τέλη,αλλά όταν το παίξω σε 5 άλλα ηχεία ακούγεται 5 φορές διαφορετικό,άλλες χειρότερα και άλλες καλύτερα,τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι αν είχα και τα 5 υπόλοιπα ηχεία θα έκανα ίσως 5 διαφορετικές αλλαγές στο μικρόφωνό μου.Αλλά ποια από αυτές θα ήταν η σωστή?? Αυτοί και άλλοι πολλοί προβληματισμοί.. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Πως θα βγάλουμε άκρη όμως όταν 5 ηχεία των 5000 Δράττομαι της ευκαιρίας που μου δίνει η αναφορά αυτού του ποσού για να πω και εγώ δύο πράγματα (αν κάνω κάπου λάθος, οι εμπειρότεροι ας με διορθώσουν). α) Το συγκεκριμένο thread σχετίζεται άμεσα με το poll που "τρέχει" αυτή τη περίοδο (βλ. αριστερά), το οποίο μέχρι τώρα έχει καταδείξει ότι η πλειοψηφία των μελών του noiz ακούει από τα ηχεία του PC, ενώ το αμέσως επόμενο ποσοστό αναφέρει ότι ακούει από ενεργά μόνιτορ, ΑΛΛΑ αν δείτε τις τιμές που έχουν ψηφιστεί στις ενδιάμεσες κατηγορίες, μάλλον θα συμπεράνετε και εσείς ότι ο κόσμος ακούει μάλλον από πάμφθηνα ενεργά στούντιο μόνιτορ (όταν δεν ακούει από τα ηχεία του PC). β) Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο κόσμος εδώ ακούει χάλια στην πλειοψηφία του. Ακόμη και αυτοί που έχουν καταλάβει ότι ο ήχος από τα ηχεία του PC δεν είναι σωστός, έχουν λουκιαστεί στην ιδέα του φθηνού ενεργού μόνιτορ, αλλά κανείς δεν τους έχει πει ότι τα περισσότερα φθηνά ενεργά μόνιτορ είναι επίσης χάλια. γ) Σκέφτομαι λοιπόν να κάνουμε τη συζήτηση λίγο πιο ρεαλιστική. Και πότε γίνεται πιο ρεαλιστική; Όταν αρχίζεις και μιλάς για χρήματα. Ιδού λοιπόν η δική μου συνεισφορά: με βάση όλα όσα έχω ακούσει (από ηχεία εννοώ) και έχοντας υπ' όψιν μου τις σημερινές τιμές, λέω ότι αν δεν έχεις δώσει τουλάχιστον 2000 ευρώ για το σύστημα που ακούς, τότε το πιθανότερο είναι ότι δεν έχεις τίποτε που να πλησιάζει ήχο "αναφοράς", οπότε καλύτερο είναι να μην μιλάς γι' αυτό το θέμα. δ) Τώρα, τα 2000 μπορείς να τα δώσεις με διάφορους τρόπους: μπορείς να πάρεις ένα ζευγάρι ενεργών μόνιτορς της προκοπής, ή μπορείς να πάρεις έναν πολύ καλό ενισχυτή με ένα ζευγάρι αξιοπρεπών μόνιτορς που να οδηγούνται καλά από το συγκεκριμένο ενισχυτή, αλλά και στις δύο περιπτώσεις το άθροισμα του κόστους πρέπει να πάει κάπου εκεί (στα 2000) για να πεις ότι έχεις κάνει δουλειά. ε) Το καλύτερο σύστημα που έχω ακούσει μέχρι σήμερα σε οικιακό στούντιο κάνει 4500 (δε λέω ποιο είναι), όπου πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τον ήχο. Μάλιστα ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει δώσει και 1500 ευρώ για έναν ξεχωριστό ψηφιο-αναλογικό μετατροπέα, οπότε στην ουσία το κόστος πήγε στα 6000. στ) Σε κάθε περίπτωση (και αν θεωρήσουμε ότι έχεις δώσει κάτι κοντά στα σωστά χρήματα) πρέπει να υπολογίσεις κανα 1000ρικο ακόμη ώστε σιγά-σιγά να φτιάξεις το δωμάτιο μέσα στο οποίο ακούς κόβωντας ανακλάσεις κλπ. Αυτό ισχύει σε κάθε ηχοσύστημα οπότε ας μην το περιλάβουμε στο κόστος. Οπότε, καταγγελίες του στυλ "τι χρησιμεύουν τα near field monitors" είναι άκυρες αν δε συνοδεύονται από συγκεκριμένες πληροφορίες για την κατηγορία τιμής τους. Για παράδειγμα, στο ερώτημα "τι χρησιμεύουν τα near field monitors που αγόρασα 200 ευρώ", η απάντηση είναι ότι "δεν χρησιμεύουν σε τίποτε παρά μόνο στο να σε κάνουν να αισθάνεσαι περισσότερο σοβαρός από ότι είσαι" αν (και πάλι) μάλλον θα παίζουν καλύτερα από οποιοδήποτε hi-fi ηχοσύστημα κοστίζει 200 ευρώ (ηχεία + ενίσχυση σήματος). Έγραψα αυτό το post απλά και μόνο για να θυμίσω "πόσο κάνει ένα καλό αυτοκινητο". Το ξέρω ότι οι περισσότεροι (και εγώ) δεν έχουμε λεφτά για να το πάρουμε, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι έχουμε το δικαίωμα να τα ισοπεδώνουμε όλα και μάλιστα προς τα κάτω. Όσο γι' αυτό που ρωτάς φίλε haryy σχετικά με τα ηχεία των 5000 ευρώ, επίτρεψε μου να εκτιμήσω ότι θεωρητικολογείς, δηλ, ότι δεν σου έχει όντως συμβεί κάτι τέτοιο. Σε ενημερώνω ότι αν πας να ακούσεις πέντε ηχοσυστήματα των πέντε χιλλιάδων ευρώ, η κιθάρα θα σου φανεί υπέροχη (ή χάλια) και στα πέντε και μετά η μόνη σου απορία θα είναι πως θα μαζέψεις τα λεφτά (απορία που έχω και εγώ). Φιλικά Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 γιατι ειναι ακριβα τα καλα ηχεια ? -εχουν πιο ακριβα υλικα? ( ποσο πιο ακριβα δηλαδη ) - εχουν πιο ακριβο σχεδιασμο? (μιλαμε για τεχνολογια δεκαετιων, δε μπορει καποιες πατεντες θα εχουν ληξει , ή καποιες τριτες εταιριες θα εχουν κλεψει νομιμα τα<<καλα >> σχεδια) η σχεση της παρακατω προτασης ειναι αμφιδρομη? "το ακριβο ηχειο ειναι καλο" "το καλο ηχειο ειναι ακριβο" http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 γιατι ειναι ακριβα τα καλα ηχεια ? Για όλους τους λόγους που αναφέρεις μαζί με τον πιο σημαντικό: την ανθρώπινη επιθυμία για το καλύτερο δυνατόν. Αλλά δεν είναι ακριβής η τοποθέτηση ότι "είναι ακριβά". Σκέψου πόσο καιρό μένεις με ένα καλό ζευγάρι ηχεία και σύγκρινε το κόστος τους με τη μακροζωία τους. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Wow! στο προηγούμενο σου τεράστιο ποστ έχεις κάνει ενα μεγάλο λάθος. Η διαφορά με τα μόνιτορ (οχι, η ποιότητα των μόνιτορ δεν πάει αναλόγως της τιμής και αυτό έχει να κάνει με την μουσική βιομηχανία που πλέον εχει γίνει μεγάλο θέμα παγκοσμίως και οι εταιρίες βγάζουν κάτι γερά μοντέλα όπως genelec και άλλα σε πάφτηνες τιμές), η διαφορά λοιπόν με τα μόνιτορ σε σχέση με του pc δεν ειναι μηδαμινή και διαφωνώ κάθετα. Η διαφορά φίλε είναι οτι μπορείς να μιξάρεις πολύ καλύτερα και όσο και να μην θες να το δεχτείς αν πχ μιξάρεις κάτι με genelec ή και τα εκπληκτικά TASCAM και πας μετά σε ενα κλαμπ να στο παίξει ο φίλος σου ο dj θα δεις ότι ακούγεται εκπληκτικά και δεν απέχει καθόλου από την γενικότερη μίξη που έκανες σπίτι σου. Αν μιξάρεις με τα ηχεία του pc ή τα creative θα βρεις τρελές διαφορές και στα μπάσα και σε όλα. Επίσης επειδή εγώ το εκλαβα σαν να κατακρίνεις τον κόσμο επειδή δεν παίρνει ακριβά μόνιτορ, τα ακριβά μόνιτορ ειναι μόνο για επαγγελματίες ηχολήπτες που ζουν από αυτό και θέλουν να μην χάνετε ούτε 0000001 χιλιοστό ήχου στην μίξη τους. Ολοι οι άλλοι μπορούν να ικανοποιηθούν πλήρως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 γιατι ειναι ακριβα τα καλα ηχεια ? -εχουν πιο ακριβα υλικα? ( ποσο πιο ακριβα δηλαδη ) - εχουν πιο ακριβο σχεδιασμο? (μιλαμε για τεχνολογια δεκαετιων' date=' δε μπορει καποιες πατεντες θα εχουν ληξει , ή καποιες τριτες εταιριες θα εχουν κλεψει νομιμα τα<<καλα >> σχεδια)[/quote'] Για πολλούς λόγους. Γιατί μια lamborghini κάνει 300,000¤ ενώ ένα punto κάνει 10,000¤; Παίζουν πολλά. ¶λλα υλικά, άλλες τεχνολογίες, άλλος σχεδιασμός... Και μην ξεχνάς τον βασικότερο παράγοντα που ανεβάζει τις τιμές σε κάθε hi-end σύστημα είτε λεμε για μουσική, είτε για αυτοκίνητα είτε για οτιδήποτε άλλο. Το μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα. Εκεί που σε ένα συνηθισμένο (κάτι) αποδεχόμαστε πχ σφάλματα +-10%, σε ένα hi-end (κάτι) απαιτούμε μέγιστο σφάλμα πχ +-0.1%. Αυτό πληρώνεις σε μεγάλο βαθμό. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kosh Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Για πολλούς λόγους. Γιατί μια lamborghini κάνει 300,000¤ ενώ ένα punto κάνει 10,000¤; Παίζουν πολλά. ¶λλα υλικά, άλλες τεχνολογίες, άλλος σχεδιασμός... Και μην ξεχνάς τον βασικότερο παράγοντα που ανεβάζει τις τιμές σε κάθε hi-end σύστημα είτε λεμε για μουσική, είτε για αυτοκίνητα είτε για οτιδήποτε άλλο. Το μέγιστο επιτρεπτό σφάλμα. Εκεί που σε ένα συνηθισμένο (κάτι) αποδεχόμαστε πχ σφάλματα +-10%, σε ένα hi-end (κάτι) απαιτούμε μέγιστο σφάλμα πχ +-0.1%. Αυτό πληρώνεις σε μεγάλο βαθμό. Για τη λάμπο: 1 απο τα 300000 τα περισσοτερα είναι φόροι 2 για να πάρεις αμάξι 1600 κυβικά αντί 1400 πληρώνεις 2000 ευρώ έξτρα. Στο εργοστάσιο κοστίζει 50 ευρώ έξτρα. Υπήρχε τεχνολογία που εταιρία διαφήμιζε σε όλες μπροσούρες της και κόστιζε 20 σέντς. 2 αν υπήρχε αγορά για να στηρίξει φούλ παραγωγή λάμπο σε αριθμούς πούντο θα κόστιζε πολυ πολυ λιγότερο (οικονομία κλίμακας) 3 λές να μήν πληρώνεις το σήμα της λάμπο; 4 υπάρχουν αυτοκίνητα με καλύτερες προδιαγραφές στα χαρτιά και πολύ φθηνότερα απο τη λάμπο. 5 πρέπει να χρησιμοποιήσουν εξωτικά υλικά/τεχνολογίες για να ξεχωρίζει ώς στάτους σύμπολ, και όχι απαραίτητα για να είναι καλύτερη (υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για αυτό), και αυτά κοστίζουν. Το τελευταίο μου θυμίζει ένα της άοθντι που ήταν απο αλουμίνιο και το πλάσαραν ώς οικολογικό επειδή ώς ελαφρύτερο έκαιγε λιγότερο. Μόνο που άν δέν έκανες πολά χιλιόμετρα η ενέργεια για να παραχθεί το αλουμίνιο ήταν μεγαλύτερη απο αυτή που θα εξοικονομούνταν. Αυτά τα ολίγα για προβληματισμό... Εννοείται οτι άν ήμουν πάμπλουτος τη λαμποργκίνι θα αγόραζα :D . Αλλα να μήν τρώμε και κουτόχορτο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
menelaos Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2006 2 αν υπήρχε αγορά για να στηρίξει φούλ παραγωγή λάμπο σε αριθμούς πούντο θα κόστιζε πολυ πολυ λιγότερο (οικονομία κλίμακας)3 λές να μήν πληρώνεις το σήμα της λάμπο; Πολύ σωστό. Και τα παραπάνω ισχύουν και για τα περισσότερα hi-end μηχανήματα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση