Προς το περιεχόμενο

Uli Behringer announces major corporate acquisition


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

"... παιζει καλυτερα απο τις ανταγωνιστικες εως διπλα λεφτα..."

 

 

Ας μεινουμε εδω λοιπον, που ειναι και η ουσια.

 

 

Δεν θα μεινουμε εδω ομως που πιθανον να ειναι για σενα η ουσια,μιας και εγραψα ολοκληρωμενη τοποθετηση,και για μενα η ουσια ειναι να εχει αντοχη στο χρονο και να μη βγαζει προβληματα.

Και δυστυχως,βγαζουν και αυτο ειναι αποδεδειγμενο,ειτε πανω στο χρονο που σου λεω για την x32 που αναφερθηκαν συγκεκριμενα προβληματα απο πολλους,ειτε σε ολοκαινουρια mx9000 που μου εφεραν και εβγαλα εγω απ την κουτα σε ενα θεατρο (μειοδοσια γαρ),η οποια ηταν για πεταμα απ τις δεκαδες προβληματα που παρουσιαζε εξαρχης,και η αλλη που εστειλαν οταν πηραν αυτη στο σερβις για να μην διορθωσουν ειχε τα ιδια ακριβως προβληματα. Η πλακα ειναι οτι αυτη ηταν μεχρι προτινος η ναυαρχιδα τους,για τετοιο...ναυαγιο μιλαμε   ;D Αλλα ΟΚ,ηταν φτηνη,την περασε την μειοδοσια,η μπιζνα εγινε. Το οτι δεν επαιζε ηταν μια λεπτομερεια (που απλα ετυχε να συμβαινει σε δυο ομοιες καινουριες κονσολες.Η τιμη παντως ηταν σουπερ. Μπορει να ειχε αδεια ο Κινεζος αρχιμαστορας ρε παιδι μου,πως κανουμε ετσι και εμεις που ξεφτιλιστηκαμε σε τοσες παραστασεις με τα καναλια που αποφασιζαν να σταματανε μονα τους και τα αλλα που εδιναν ξαφνικα αλλη διασταση στη μιξη με ξαφνικες παραμορφωσεις,αυξομειωσεις εντασης κλπ. Παντως απ οτι θυμαμαι τα pan pot δουλευαν σωστα ...συνηθως ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή ΠΩΣ πρέπει και σε σχέση με ποια references?...

 

Ας μεινουμε σε κονσολες την ιδιας εταιριας που την εκαναν αυτη που ειναι για τους χρηστες της,πρεπει λοιπον να ειναι καπου πιο κοντα σε μια xl200 -250-heritage παρα σε μια ...verona

 

 

δηλαδή σε κάποιον που δεν έχει όπως εσύ τα διπλάσια, θα την πρότεινες?

 

ΥΓ. καλοπροαίρετα (ειλικρινά) ρωτάω γιατί μας διαβάζουν και νέα παιδιά σαν τον Samy και μπορεί να αποπροσανατολιστούν από "δημιουργικές ασάφειες"...  ;D

 

 

Οχι,σαφως και ΔΕΝ θα την προτεινα και το γιατι το εχω εξηγησει νομιζω αναλυτικα,μιας και μπαινει ο σημαντικος παραγοντας την αντοχης.

Οι περισσοτεροι εχουμε καταλαβει με τον σκληρο τροπο οτι το ακριβοτερο ειναι τελικα φθηνοτερο,για οσους δεν ειχαν αυτην την...τυχη δεν θα ευχομουν να το μαθαιναν ξοδευοντας.

Ειλικρινα δεν εχω διαθεση να δημιουργησω καμια "δημιουργικη ασαφεια",και ξαναδιαβαζοντας οσα εγραψα ως τωρα δεν νομιζω οτι αφηνω καποια τετοια πουθενα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα μεινουμε εδω ομως που πιθανον να ειναι για σενα η ουσια,μιας και εγραψα ολοκληρωμενη τοποθετηση,και για μενα η ουσια ειναι να εχει αντοχη στο χρονο και να μη βγαζει προβληματα.
Μια χαρα αντοχη στο χρονο εχουν, οπως εγραψα και πριν, εχουν περασει πολλες κονσολες της εταιρειας (και οχι μονο) απο τα χερια μου και δουλευαν μια χαρα για πολλα χρονια, ωσπου και πουληθηκαν. Το οτι βρεθηκαν δυο μοντελα που ειχαν προβληματα δεν μου λεει τιποτα. Αυτο συμβαινει με ολες τις εταιρειες.

 

Μου θυμισες τον γνωστο μυθο της Apple και των...απροβληματιστων μηχανηματων της. Κανε μια βολτα απο τα φορουμ της να ριξεις ενα γελιο. ;D Η Behringer τελος δινει σε ολα της τα προϊοντα 3 χρονια εγγυηση. Περιεργο για μια εταιρεια που τα  προϊοντα της χαλανε τοσο γρηγορα, δεν βρισκεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα αντοχη στο χρονο εχουν, οπως εγραψα και πριν, εχουν περασει πολλες κονσολες της εταιρειας (και οχι μονο) απο τα χερια μου και δουλευαν μια χαρα για πολλα χρονια, ωσπου και πουληθηκαν. Το οτι βρεθηκαν δυο μοντελα που ειχαν προβληματα δεν μου λεει τιποτα. Αυτο συμβαινει με ολες τις εταιρειες.

 

Μου θυμισες τον γνωστο μυθο της Apple και των...απροβληματιστων μηχανηματων της. Κανε μια βολτα απο τα φορουμ της να ριξεις ενα γελιο. ;D Η Behringer τελος δινει σε ολα της τα προϊοντα 3 χρονια εγγυηση. Περιεργο για μια εταιρεια που τα  προϊοντα της χαλανε τοσο γρηγορα, δεν βρισκεις?

 

 

Ασε,τη ...χορτασαμε την εγγυηση τους,τα εγραψα αναλυτικα  ;)

Πιστεψε με,αν με κρεμασει το παιχνιδι μου δεν με νοιαζει,αν με κρεμασει το βασικο εργαλειο που βγαζω το ψωμι,τοτε μου εχω σοβαρο προβλημα.

Οταν και αν αποδειχτει ποτε οτι ξεπερασαν τα προβληματα που την ...εκαναν γνωστη σαν εταιρια,ειμαι ανοιχτος και θετικος στο ενδεχομενο να εξετασω αγορα απο τη συγκεκριμενη φιρμα. Ως τοτε προσπαθω να δουλευω με μεγαλυτερη...ασφαλεια.  ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ασε,τη ...χορτασαμε την εγγυηση τους,τα εγραψα αναλυτικα  ;)

Πιστεψε με,αν με κρεμασει το παιχνιδι μου δεν με νοιαζει,αν με κρεμασει το βασικο εργαλειο που βγαζω το ψωμι,τοτε μου εχω σοβαρο προβλημα.

Οταν και αν αποδειχτει ποτε οτι ξεπερασαν τα προβληματα που την ...εκαναν γνωστη σαν εταιρια,ειμαι ανοιχτος και θετικος στο ενδεχομενο να εξετασω αγορα απο τη συγκεκριμενη φιρμα. Ως τοτε προσπαθω να δουλευω με μεγαλυτερη...ασφαλεια.  ;)

 

 

α) στον ιντερνετικό ραδιοφωνικό σταθμό που ήμουν όταν ήμουν στην Ελλάδα, είχαμε δυο κονσόλες Behringer που εναλλάσονταν στο σέρβις.

Ο φίλος και ιδιοκτήτης του σταθμού μου έλεγε "γιατί μωρέ καλές είναι για τα χρήματά τους, διαφορετικά δεν θα είχαμε δυνατότητα να κάνουμε σταθμό με τις τιμές που έχουν οι άλλες".

Καταλήξαμε να δανειζόμαστε κονσόλα (τρίτη) διότι και οι δυο Behringer τα φτύνανε πλέον τόσο συχνά ώστε μέναμε χωρίς μηχάνημα.

 

β) ως κιθαρίστας, έχω δοκιμάσει ανεπιτυχώς να συνδεθώ με προϊόν της Behringer.

Ενα κουρδιστήρι που επειδή ήξερα ότι ρούφαγε τον τόνο δεν το παρέμβαλα στο chain μου αλλά το έβγαζα εκτός (what could go wrong?)... Μαλακίες! Μιλάμε ότι είχε κανονικές ενδείξεις όταν το συνέδεα νορμάλ, αλλά όταν το έβαζα σε λούπα, μουρλαινόταν και έδειχνε λάθος κλειδιά!

Εγραψα στο Τόμαν να τους το επιστρέψω (20 ευρώ έκανε) και δεν μπήκαν καν στον κόπο να πληρώσουν την επιστροφή (είναι μηδαμινό το κόστος για μας, μου έγραψαν -να σας στείλουμε άλλο / thanks but no thanks απάντησα και ζήτησα και μου πίστωσαν τον λογαριασμό.

 

Η άλλη φορά ήταν σχετικά πρόσφατα που αγόρασα ένα Hum Eliminator της Behringer (στο 1/3 της τιμής από όσο έχει το ebtech ας πούμε). Guess what. Το έχω ακόμη στο κουτάκι του διότι ούτε αυτό δέχτηκαν να τους το επιστρέψω - μου είπαν να το κρατήσω για 6 μήνες just in case που μου ζητήσουν να τους το επιστρέψω (και είμαι στη διπλανή χώρα έτσι; 8 ευρώ θα τους κόστιζε η επιστροφή!) και ξαναπίστωσαν τον λογαριασμό με το 25ευρω που είχα πληρώσει γι' αυτό.

"Εκοβε" τόσο πολυ τις συχνότητες (για να κόψει και καλά το ηλεκτρομαγνητικό hum) που ισοδυναμούσε με κοροϊδία - μα σε τι είδους καταναλωτές νομίζουν ότι απευθύνονται; Μέχρι και ένας άσχετος μπορούσε να καταλάβει τη διαφορά.

 

Τέλος, πρόσφατα εκεί που έπαιζα DJ έσκασε ένας γερμανός κιθαρίστας/καθηγητής μουσικής με ένα τσούρμο μαθητές του (τα κάνουν αυτά εδώ - βγαίνουν εκπαιδευτική βόλτα σε... μπαρ) και μου έπιασε κουβέντα με θέμα τη μουσική funk (έπαιζα κάτι Curtis Mayfield, Rufus Thomas και τέτοια). Στη συζήτηση για equipment μου είπε (γερμανός, επαναλαμβάνω) αυτολεξεί: ότι τον Behringer θα έπρεπε να τον συλλάβουν ή να του απαγορέψουν να δραστηριοποιείται επαγγελματικά, διότι ρεζιλεύει όλη τη χώρα τους. λολ

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάλι αυτον τον "απατεωνα" τον ευχαριστώ γιατί με τις κονσολίτσες του εκανε 2 πράγματα. Πρώτον μας επέτρεψε κ εμάς τους ερασιτέχνες που θέλουμε μια κονσολίτσα για το σπίτι που στη τελική δεν θα λιώσει και στη χρήση, για να θέλουμε κάτι αντοχής, να μπορουμε να κάνουμε ενα home studio, και δεύτερον και σημαντικότερο γιατί έβαλε το αγγούρι στο κώλο του ανταγωνισμού, αναγκάζοντάς τους ΟΛΟΥΣ να ρίξουν τιμές. Για την ιστορια να σας πω πως δεν μου εχει χαλασει ποτε κατι απο τη συγκεκριμένη εταιρία και είχα και ενισχυτή bugera. Παίζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο για την αντοχή ενός ηλεκτρονικού, πως θα το μεταχειριστείς... έχω πολλούς φίλους κ γνωστούς που λέξεις όπως ξεσκόνισμα, καθάρισμα, τακτοποίηση κτλπ είναι άγνωστες...εγώ είμαι ψίρας με αυτά γιατί σέβομαι τα λεφτά που δίνω και δεν εχει χαλασει ποτέ τίποτα. Οκ λοιπόν δεν είναι soundcraft (αν και οι προενισχύσεις των μικροφώνων και το reverb της τελευταίας κονσόλας που πήρα πραγματικά με έχουν αφήσει μαλάκα, και δεν είμαι κανένας άσχετος...έχει τύχει να αφηνω έξω απο το chain τις golden age project για να γράψω με τις On board της κονσόλας), αλλά για τον ερασιτέχνη-ιμιεπαγγελματία είναι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ! ;)

www.thedamnationproject.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάλι αυτον τον "απατεωνα" τον ευχαριστώ γιατί με τις κονσολίτσες του εκανε 2 πράγματα. Πρώτον μας επέτρεψε κ εμάς τους ερασιτέχνες που θέλουμε μια κονσολίτσα για το σπίτι που στη τελική δεν θα λιώσει και στη χρήση, για να θέλουμε κάτι αντοχής, να μπορουμε να κάνουμε ενα home studio, και δεύτερον και σημαντικότερο γιατί έβαλε το αγγούρι στο κώλο του ανταγωνισμού, αναγκάζοντάς τους ΟΛΟΥΣ να ρίξουν τιμές. Για την ιστορια να σας πω πως δεν μου εχει χαλασει ποτε κατι απο τη συγκεκριμένη εταιρία και είχα και ενισχυτή bugera. Παίζει ΜΕΓΑΛΟ ρόλο για την αντοχή ενός ηλεκτρονικού, πως θα το μεταχειριστείς... έχω πολλούς φίλους κ γνωστούς που λέξεις όπως ξεσκόνισμα, καθάρισμα, τακτοποίηση κτλπ είναι άγνωστες...εγώ είμαι ψίρας με αυτά γιατί σέβομαι τα λεφτά που δίνω και δεν εχει χαλασει ποτέ τίποτα. Οκ λοιπόν δεν είναι soundcraft (αν και οι προενισχύσεις των μικροφώνων και το reverb της τελευταίας κονσόλας που πήρα πραγματικά με έχουν αφήσει μαλάκα, και δεν είμαι κανένας άσχετος...έχει τύχει να αφηνω έξω απο το chain τις golden age project για να γράψω με τις On board της κονσόλας), αλλά για τον ερασιτέχνη-ιμιεπαγγελματία είναι ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ! ;)

 

Απλά, την προσωπική μου εμπειρία μοιράστηκα.

Και ο φίλος μου στον σταθμό αυτό έλεγε - ότι είναι μια χαρά κονσόλες παρά το ότι χαλούσαν κάθε τρεις και λίγο. Και βέβαια ότι χωρίς αυτές - και σε αυτή την τιμή, πολύ απλά δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε.

Οπότε συμφωνούμε. Και για το αγγούρι που αναφέρεις (ανταγωνισμός κ.λπ) δίκιο έχεις. Επίσης, δεν είμαι της γνώμης ότι όλα τα προΪόντα μιας εταιρίας είναι σκάρτα - ακόμη κι αν αυτός είναι ο γενικός "τόνος" της. Κάποια βγαίνουν καλύτερα- ή καλά για το είδος τους, κάποια άλλα όχι.

Ειδικά τα τελευταία χρόνια, οι κινέζοι μας έχουν δώσει χιλιάδες δείγματα προϊόντων τους που άλλα είναι μια χαρά για το είδος τους και άλλα, στην ίδια σειρά όχι. Που άλλα είναι υπερκοστολογημένα και άλλα όχι. Που είναι μεν πολύ φθηνά αλλά και "λαχείο" το αν θα σου βγουν καλά, ανθεκτικά κ.λπ.

Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που με τους Κινέζους ο συγκεκριμένος γερμανός κάνει χοντρή μπίζνα ενώ στην υπόλοιπη ΕΕ ισχύουν νόμοι απαγορευτικοί για εισαγωγές προϊόντων από την Ασία.

 

Για να πω την αλήθεια βέβαια, από τότε που μεγάλες εταιρίες (και όχι μόνο οι εταίροι μας από τη χώρα της Μέρκελ) αρχισαν να έχουν γραμμές παραγωγής στην Κίνα, φαινόμενα προβληματικών προϊόντων εμφανίζονται συχνότερα. Είτε αγοράσεις φτηνό έπιπλο από τα Pallet Stores (μια φορά βρήκα μέσα ένα κατσαβίδι που έμοιαζε με προϊστορικό εργαλείο) είτε αγοράσεις Digitech (το τελευταίο Jamman Solo XT που αγόρασα από Τόμαν, δεν δούλευε και μέχρι τα αυτοκόλλητα κάτω από το πετάλι ήταν κολλημένα στραβά λες και είχαν λιώσει από τη ζέστη. Made in China φυσικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς το αντίθετο φίλε μου. Σκέψου ότι τα τωρινά τουλάχιστον TC (πριν Behringer εποχή) είναι άψογα σε ποιότητα. Αυτό σημαίνει ότι θα εκτιμηθούν ακόμα περισσότερο εάν ο καινουργιος ιδιοκτήτης χαλάσει τον ποιοτικό έλεγχο και επίπεδο.

 

Για να καταλάβουμε όμως πόσο echo chamber είναι τα διάφορα fora, σκέψου πως ένα μεγάλο κομμάτι του talkbass την TC την κράζει, πρώτον επειδή είχε θέματα failure με τους ενισχυτές της και δεύτερον επειδή "φούσκωνε" τα power ratings της. Ακριβώς όπως και η Behringer. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβουμε όμως πόσο echo chamber είναι τα διάφορα fora, σκέψου πως ένα μεγάλο κομμάτι του talkbass την TC την κράζει, πρώτον επειδή είχε θέματα failure με τους ενισχυτές της και δεύτερον επειδή "φούσκωνε" τα power ratings της. Ακριβώς όπως και η Behringer. ;D

 

Εγώ πάντως που τυχάνει να έχω τον BH250, που είναι μέσα στο κράξιμο που λες, δεν έχω κανένα παράπονο ίσα ίσα που τον Ampeg PF-350 και τον GK MB200 τους κάνει σκόνη σε θέμα έντασης. Αναλογίζομαι την ανησυχία περί power rating κλπ αλλά δεν την συμμερίζομαι διότι η εμπειρία άλλα μου έδειξε.

Επίσης, τα failures που αναφέρεις είναι πολύ συγκεκριμένα, στο δικό μου μοντέλο. Η TC είναι πρώτη όμως που το ανέφερε και ζήτησε απο όλους τους κατόχους να επιστρέψουν τας ενισχυτάς πίσω (χωρίς κόστος) για έλεγχο και επισκευή. Δεν θυμάμαι να το έχει κάνει άλλος αυτό εκτός απο κάτι αυτοκινητοβιομηχανίες (για πιο σοβαρά προβλήματα).

 

Εγώ είμαι happy με την TC όπως είναι αυτή την στιγμή και φοβάμαι μην σκατέψει απο τον Uli.

 

PS. Δεν είμαι fanboy. 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου