Dnightshade Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Τα ψηφιακά απ' την άλλη έχουν μεγιστο χρόνο ζωής την τριετία (χοντρικά). Σχετικό είναι αυτό, για τους εξής λόγους: 1) Τα modeling/profiling που ανταγωνίζονται σε τιμές (μη κινέζικους ίσως;) λαμπάτους (>1000-1500 ευρώ, βλέπε όλα τα axe-fx, kemper) είναι αρκετά κοντά στο real thing ώστε να μη χρειαστεί upgrade μετά από τα ~3 χρόνια που λες. 2) Tα "φτηνά" modeling, ειδικά σε μεταχειρισμένα, έχουν τρελή σχέση τιμής/versatility (βλέπε line 6 ή Digitech GSP110 με custom firware που παίζει και Impulse Responses) ή τιμής/ποιότητας ήχου (βλέπε eleven rack, amplifire, positive grid bias αν υπάρχει και ipad). Πιστεύω ότι αν μείνεις σε αυτό το εύρος τιμών δεν είναι δυνατόν να μη βρεις έστω ένα που να σου κάνει, δοκιμάζοντάς τα μεταξύ τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Επίσης,το λαμπάτο μηχάνημα κάθε τόσο ζητάει... λάμπες, και πότε-πότε ζητάει και επισκευή/σέρβις. Το ψηφιακό το παίρνεις γιατί προσομοιώνει πειστικά. Οπότε η επόμενη έκδοση τι θα σου προσφέρει που θα είναι τόσο σημαντικό ώστε να την αγοράσεις; Θα προσομοιώνει "πειστικότερα"; Δεν ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Επίσης,το λαμπάτο μηχάνημα κάθε τόσο ζητάει... λάμπες, και πότε-πότε ζητάει και επισκευή/σέρβις. Σιγά το αυγά :) Δεν παίζω δα και τόσο πολύ. Άσε που αν όντως εμφανίσει πρόβλημα το διορθώνεις. Το ψηφιακό το πετάς. Θα έλεγα ότι η λάμπα είναι αρα οικολογική (λιγοτερα σκουπίδια) αλλά μετά σκέφτηκα πως καταναλώνει περισσότερο ρεύμα. Το ψηφιακό το παίρνεις γιατί προσομοιώνει πειστικά. Οπότε η επόμενη έκδοση τι θα σου προσφέρει που θα είναι τόσο σημαντικό ώστε να την αγοράσεις; Θα προσομοιώνει "πειστικότερα"; Δεν ξέρω. Η τεχνολογία εξελίσσεται όπως προείπαν οι αξιότιμοι εκ του noiz αδερφοί. Ολο και κάτι νέο προσφέρει. Προσωπικά έχω βαρεθεί. Έχω δυο ενισχυτές και τέλος. Μπορεί να μου την βαρέσει στο μέλλον να κάνω αλλαγή απλά γιατί έτσι. Η τεχνολογία σε κρατάει στην τσίτα. Του διαβόλου πράματα ;D Ο λαμπάτος γερνάει όμορφα, το βλέπεις και γουστάρεις. Το ψηφιακό μετά από κάποια χρόνια φαίνεται σαν σιτεμένη γριά ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Προσωπικά έχω βαρεθεί. Έχω δυο ενισχυτές και τέλος. +1000 Eτσι κι αλλοιως ΤΡΕΙΣ ειναι οι ενισχυτες που υπαρχουν στην ουσια (ολοι οι αλλοι ειναι αντιγραφα τους) και τους εχω και τους 3 σε ΑΘΑΝΑΤΑ handwired editions....τι να περδεσει το modelling ;D (εχω και οσο modeling θελω στο daw μου αλλα το βαριεμαι,ασε που θες 3 ωρες για να βγαλεις ηχο της προκοπης,στην αρχη με ειχε ενθουσιασει αλλα μετα...ξεφτισε ο ενθουσιασμος,καλο ειναι αν γραφεις στις 2 το πρωι παντως...) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Το ψηφιακό το παίρνεις γιατί προσομοιώνει πειστικά. Oχι. Το παίρνεις γιατί έχει καλό ήχο. Το αν προσομοιώνει κάποιον ενισχυτή πιστά είναι το τελευταίο που προσωπικά με νοιάζει. Συν το ότι δεν περιορίζεσαι στα limitations του κάθε (λαμπάτου) ενισχυτή. Με άλλα λόγια ένας Fender Supersonic (τυχαιο παράδειγμα) can take you only so far. Με το κάθε πολυεφέ/φέτα τύπου axe/kemper μπορείς να σπάσεις το στεγανό κάθε μεμονομένου ενισχυτή χωρίς να χρειαστείς να κουβαλάς 10 πεταλάκια και καμπίνες. Για παράδειγμα, όταν έκανα έρευνα αγοράς για την RP1000 δεν τσέκαρα ώρες επί ώρες βίντεο του τύπου ''RP1000 VS the real deal''. Aν μπορούσα να βγάλω τον ήχο που ήθελα με τις προσομοιώσεις που είχε τι στο καλό να με νοιάζει αν αυτός ο ήχος προέρχεται από τον 5150,MESA MARK 5 ή ό,τι άλλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 (εχω και οσο modeling θελω στο daw μου αλλα το βαριεμαι,ασε που θες 3 ωρες για να βγαλεις ηχο της προκοπης,στην αρχη με ειχε ενθουσιασει αλλα μετα...ξεφτισε ο ενθουσιασμος,καλο ειναι αν γραφεις στις 2 το πρωι παντως...) Έτσι είναι. Τρελό κάψιμο με τις ώρες παίζοντας με τα κουμπάκια. Πλάκα έχει δεν λέω και ωραίους ήχους αλλά στο τέλος δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ. Νομίζω πως στο τέλος το πιο απλό κερδάει ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Oχι. Το παίρνεις γιατί έχει καλό ήχο. Το αν προσομοιώνει κάποιον ενισχυτή πιστά είναι το τελευταίο που προσωπικά με νοιάζει. Συν το ότι δεν περιορίζεσαι στα limitations του κάθε (λαμπάτου) ενισχυτή. Με άλλα λόγια ένας Fender Supersonic (τυχαιο παράδειγμα) can take you only so far. Με το κάθε πολυεφέ/φέτα τύπου axe/kemper μπορείς να σπάσεις το στεγανό κάθε μεμονομένου ενισχυτή χωρίς να χρειαστείς να κουβαλάς 10 πεταλάκια και καμπίνες. Για παράδειγμα, όταν έκανα έρευνα αγοράς για την RP1000 δεν τσέκαρα ώρες επί ώρες βίντεο του τύπου ''RP1000 VS the real deal''. Aν μπορούσα να βγάλω τον ήχο που ήθελα με τις προσομοιώσεις που είχε τι στο καλό να με νοιάζει αν αυτός ο ήχος προέρχεται από τον 5150,MESA MARK 5 ή ό,τι άλλο? Εσύ προσωπικά, μπορεί να αδιαφορείς τι και πώς. Άλλοι ψάχνουν ψηφιακό μηχάνημα ΥΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟ να προσομοιώνει πειστικά μοντέλα που έχουν ΗΔΗ κατά νού, γιατί ξέρουν ΗΔΗ τι ζητάνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stamkosk Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Εμένα πάντως τέτοιες συζητήσεις μου φαίνονται σαν debate του στυλ "σιλικονάτο ή κανονικό στήθος;" Ποζάρει καλά το σιλικονάτο, αλλά σαν το κανονικό δεν συμπεριφέρεται όση δουλειά και να πέσει πάνω του... Hot Dog ....................... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Εσύ προσωπικά, μπορεί να αδιαφορείς τι και πώς. Άλλοι ψάχνουν ψηφιακό μηχάνημα ΥΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟ να προσομοιώνει πειστικά μοντέλα που έχουν ΗΔΗ κατά νού, γιατί ξέρουν ΗΔΗ τι ζητάνε. To θέμα είναι ότι η κριτική συνήθως επικεντρώνεται γύρω από την πειστικότητα και της εντασεις, ενώ αυτό δεν είναι για μένα το ζητούμενο. Αν θελεις ποικιλία στον ήχο σου με το πάτημα 2-3 κουμπιών και να ξεφύγεις από αυτά που σου προσφέρει ένας μόνο ενισχυτής, τότε τα modelling μηχανήματα είναι η λύση. Αν από την άλλη βαριέσαι να παίζεις με τα ''κουμπάκια'' (SF και Xταπόδιε), καλό θα ήταν να μην το σκεφτείς καν για αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NoIzY Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2015 Εμένα πάντως τέτοιες συζητήσεις μου φαίνονται σαν debate του στυλ "σιλικονάτο ή κανονικό στήθος;" Ποζάρει καλά το σιλικονάτο, αλλά σαν το κανονικό δεν συμπεριφέρεται όση δουλειά και να πέσει πάνω του... Γιατί ως γνωστόν, κάπου στην εφηβεία, κάθε κοπέλα βρίσκεται στο δίλημμα επιλογής στήθους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση