Jazzjoker Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Ναι, τρανσπορτο. Η φωνη ομως ηταν πιστη με του Ray Charles. Και εγω μπορω να παρω το Sweet home Alabama και να αλλαξω τις κιθαρες να τις κανω ποιο περιπετειωδης αλλα αν αλλαξω την μελωδια του τραγουδιου πχ να τραγουδησω σε σολ ματζορε θα γινοταν αλλο τραγουδι εντελως. Αυτό που λες εσύ "πιο περιπετειώδεις" (που είναι και μεγάλο understatement) είναι η ουσία όλης της κουβέντας που κάνουμε. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Τι ειναι το Sweet home Alabama? Αν ειναι ζαχαροπλαστειο χαθηκαν τα αθηναϊκα ζαχαροπλαστεία? Αν γουστερνετε να σας δωσω εγω το κλειδι απο το Pastry Family στο Παγκρατι που το εχει ο κολλητος μου να πατε να φατε οσες παστες θετε. Και γιατι μιλατε για τις μυξες του Λυδιου? Φατε μουρα και αραχτε τα γλυκα δεν κανουν καλο στα τσατρα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Αυτό που λες εσύ "πιο περιπετειώδεις" (που είναι και μεγάλο understatement) είναι η ουσία όλης της κουβέντας που κάνουμε. Καταλαβαινω αυτο που λες ομως αν ενα σολο παιζει πιο "εξω" ειναι λογος αυτος να βαλεις ταμπελα σε ενα τραγουδι το κλειδι του σολο και οχι του κουπλε/ ρεφραιν οπως στο ShA? Εκει θελω να καταληξω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 ρυθμικα τονιζεται πιο πολυ η Ρε συγχορδια γιατι ειναι πρωτη στο μετρο. Εδώ ας πούμε, η τονική είναι αυτή που είναι πρώτη στο μέτρο όταν μπαίνει η φωνή? Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Μονο που το ShA δεν ειναι ii - V - I. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Μονο που το ShA δεν ειναι ii - V - I. 'Οχι, είναι 5 - 4 - 1. Και μια και πήγε στο σόλο η κουβέντα, θέλω να μου πει κάποιος μια (1) νότα που δεν θα μπορούσε να παιχτεί σε σόλο σ' αυτό το κομμάτι (S.H.A). Μια αν μου βρείτε, θα κάνω τούμπες! Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Και μια και πήγε στο σόλο η κουβέντα, θέλω να μου πει κάποιος μια (1) νότα που δεν θα μπορούσε να παιχτεί σε σόλο. Μια αν μου βρείτε, θα κάνω τούμπες! Το βελτίωσα. ;D Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Θα ηταν 5 - 4 - 1 αν ηταν functional harmony, ελα ομως που ειναι τροπικο progression σε ρε μιξολυδιο/μπλουζ. Τα σολο συχνα δεν ακολουθουν την τονικοτητα του τραγουδιου πιστα. Ολο το υπολοιπο τραγουδι θες να μου πεις περιστρεφεται γυρω απ'την πεμπτη της σολ? Εδω δεν εχουμε κλασσικη μουσικη και αναλυση αλλα ροκ οποτε γιατι να πας θεσσαλονικη - αθηνα μεσω τουρκιας? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Και οι δωδεκα νοτες μπορουν να χρησιμοποιηθουν αρκει να εχουν προσεγμενο timing και διαρκεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Απριλίου 2015 Θα ηταν 5 - 4 - 1 αν ηταν functional harmony, ελα ομως που ειναι τροπικο progression σε ρε μιξολυδιο/μπλουζ. Βρε συ, έχεις κολλήσει με τον μυξολύδιο. Εγώ με τις κλίμακες δεν τα πάω καλά (δυόμιση ;D κλίμακες χρησιμοποιώ που και που). Η χαρακτηριστική blues αρμονία είναι 1-4-5, ή 4-5-1, ή 5-4-1, ή 4-1-5, ή ..... Γι' αυτήν μιλάω όχι για κλασσική αρμονία. Οπότε όπως μπορείς να χρησιμοποιήσεις μιξολύδιο(υς), μπορείς και πεντάτονες, altered, diminished, κλπ. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση