Προς το περιεχόμενο

I Ain't Your Man


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακούω λαίβ των Who, σέβομαι και εκτιμώ Σπυρουά λαίμαι, αλλά βλουζ ρε πστ μου, να διακόψω? ........................κάποια στιγμή θα το ακούσω, ο Σπύρος είναι κορυφαίος, απλά μια ζωή τσακώνεται με τους ενισχυτές-κιθάρες-μαγνήτες καιΤΑλΟΙμπαν καιΤαλοιΜπαν λαίμαι .

  Ο Σπύρος, δεν θα μπορούσε ποτέ να σπάσει μια κιθάρα, τη καλύτερή του κιόλας.

Είναι ένας σπουδαίος άνθρωπας, απλά έγινε Παπαδήμας της μπουθάρας.

            Σόρυ Σπύρο  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ευχαριστώ για το σχολιασμό και τις παρατηρήσεις παίδες.

 

Να συμπληρώσω ότι οι όποιοι δισταγμοί και οι παικτικές ατέλειες είναι μες στο παιγνίδι. Δηλαδή το κομμάτι συνετέθη, στήθηκαν 3 μικρόφωνα (1 για φωνή, 2 κιθάρα), αναρτήθηκε η σελίδα με τους στίχους και επιτόπου έγραψα live, 3-4 takes από τα οποία κράτησα αυτό που μου άρεσε περισσότερο. Τώρα αν ήταν να γράψω "επισήμως" μπορεί και να έμπαινα στη διαδικασία να το κάνω όσες φορές χρειαστεί μέχρι να είναι απολύτως άψογο αν και το τι σημαίνει άψογο και κατά πόσο το θέλουμε, σε αυτού του τύπου τα κομμάτια είναι μια κουβέντα.

 

Ακούω λαίβ των Who, σέβομαι και εκτιμώ Σπυρουά λαίμαι, αλλά βλουζ ρε πστ μου, να διακόψω? ........................κάποια στιγμή θα το ακούσω, ο Σπύρος είναι κορυφαίος, απλά μια ζωή τσακώνεται με τους ενισχυτές-κιθάρες-μαγνήτες καιΤΑλΟΙμπαν καιΤαλοιΜπαν λαίμαι .

  Ο Σπύρος, δεν θα μπορούσε ποτέ να σπάσει μια κιθάρα, τη καλύτερή του κιόλας.

Είναι ένας σπουδαίος άνθρωπας, απλά έγινε Παπαδήμας της μπουθάρας.

            Σόρυ Σπύρο  ;D ;D ;D

 

Κατ' αρχήν εσύ έχεις ασυλία λόγω συμπάθειας οπότε δε θα τ' ακούσεις ποτέ, αυτό έπρεπε να το ξέρεις.  ;D

 

Όμως, αν κατάλαβα καλά, μου προσάπτεις ακαδημαϊκή προσέγγιση και μη διάθεση για σπάσιμο. Έχω λοιπόν να απαντήσω ότι στο σπάσιμο έχεις δίκιο, θεωρώ ότι ένας άνθρωπος και μόνο στην ιστορία της μουσικής εδικαιούτο να σπάει κιθάρες και αυτός ήταν ο Χέντριξ. Όλοι οι υπόλοιποι, είτε το έκαναν πριν από αυτόν είτε μετά, ήταν αντιαισθητικοί και βίαιοι. Ο Χέντριξ όταν έσπαγε κι έκαιγε, ήταν κομμάτι της καρδιάς του. Επίσης κουβαλάς μια παρεξήγηση με τα μπλουζ, κάποιος στο 'χει ξαναπεί. Δεν μπορεί να είσαι τόσο άρρωστος με Στόουνς και συγχρόνως να διατείνεσαι ότι δεν μπορείς το μπλουζ. Είναι σα να λες ότι είσαι στρέιτ αλλά γουστάρεις μόνο άντρες.  ;D

 

Το ότι έγινα Παπαδήμας της μπουθάρας το παίρνω ως κοπλιμέντο.  ;D

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κατ' αρχήν εσύ έχεις ασυλία λόγω συμπάθειας οπότε δε θα τ' ακούσεις ποτέ, αυτό έπρεπε να το ξέρεις.  ;D

 

Έτυχε να γνωριστούμε προσωπικά, ήταν τιμή μου και αυτό φτάνει, τα υπόλοιπα είναι αντρικές ιστορίες για παιδάκια, σαν όλους τους άντριδες όντας παιδάκια  ;D ;D ;D

  Τα υπόλοιπα ανάγονται στη φάση ΜπΑΟκ-ΟσΦπ-παΟ καιΤαΛοΙμΠΑΝ.

Εξακαλουθείς να πείθεις τον εαυτό σου πως είσαι τεχνολόγος μπουθαρίστας, των ΤΕΙ ένα πράμα ρε πιδίμ  ;D ;D ;D

  Ενδεχομένως δεν θα με αντιλαβού ποτέ, αλλά δεν πειράζει με αρκεί το ότι είμεθα φίλοι και αισθάνομαι όμορφα που παίξαμε μαζί μια νότα πανέμορφη.....που βασικά την έπαιξες εσύ δλδ  ;D ;D ;D

  Πάντα άκουγα βλουζ, αλλά όχι το βλουζ που ακούς εσύ.

Χρήστος Ασβέστη λαίμαι  ;D ;D ;D

Πάω να ακούσω τον άσθμα τώρα όμως αφού 

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομεμέ τώρα που το άκουσα.

  Αισθάνομαι πως η φωνή ''βιάζεται'' του άσθματος.

  Επίσης ως συνήθως, με βγάζεις αποστειρωμένο ήχο στη μπουθάρα, λες και πάμε για διαγωνισμό της καλύτερης στραβοκάστερ.

 

  Έχει δίκιο ο Τζόνι, είστε κλίκα και παίρνετε καλές κριτικές ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ευχαριστώ cos και Παράγκα για τα σχόλια και επανέρχομαι για να δώσω μια πρώτη γεύση του κομματιού από το στούντιο.

 

Επειδή θα αρχίσετε τις γκρίνιες  ;D διευκρινίζω τα εξής: Ο ήχος είναι από ψηφιακό γραφτήρι οπότε κακός. Επίσης αυτό που θα ακούσετε είναι ουσιαστικά η πρώτη φορά που η μπάντα δοκιμάζει να παίξει ολόκληρο το κομμάτι, οπότε υπάρχουν πολλά λάθη και όλοι είναι λίγο στο ψαχτό. Ανεβάζω γιατί πολλοί εξέφρασαν την επιθυμία να το ακούσουν από μπάντα κι επειδή θεωρώ ότι αυτό που βγήκε πάνω στη στιγμή ήταν σε καλό δρόμο. Δεν ξέρω αν και πότε θα υπάρξει καλύτερη ηχογράφηση του κομματιού αλλά όταν γίνει θα την ανεβάσω σε ξεχωριστό θέμα.

 

https://app.box.com/s/96rmrwlzoeogkusri74f8pmae5lfalot

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...προσωπικές γνώμες.....Τα 16α στο snare στην αρχή κάντε τα 8α, την διάρκεια του σόλο μικρυνέ την, όταν τραγουδάς να είσαι όρθιος (ακούγεσαι ξαπλωμένος, if you know what i mean ::)), μιά γέφυρα, κατιτίς για αλλαγή ρε παιδί μου δεν άκουσα, αυτό το (πολύ ωραίο βασικό riff) ψιλοκούρασε.....Αυτά!  Με απεριόριστη εκτίμηση για το έργο και το προσωπό σου, Φώτης. :D  Και όντως είναι σε (πολύ) καλό δρόμο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Παίζεις φοβερό blues,JJ.

 

Αυτό που με είχε προβληματίσει όταν άκουσα την πρώτη εκτέλεση ήταν

η τάση να μείνει το κομμάτι κάπως στατικό. Τώρα με τη μπάντα η όλη δυναμική

είναι τελείως διαφορετική. Στα αυτιά μου το τεμάχιο απογειώνεται από το

σόλο και μετά, ενώ αγαπημένη μου στιγμή εμφάνισης του βασικού ριφ είναι

στο 3.57, δηλαδή αμέσως μετά το ρεφραίν μετά το σόλο-ακούστηκε πολύ φρέσκο

και σαν να λύνεται κάπως η προηγούμενη ένταση.Το ρεφραίν μου αρέσει ιδιαιτέρως,

ειδικά στην κατάληξη του αναγνώρισα στοιχεία που τα θεωρώ κλασικά JJ-isms. :)

 

Παίζεις φοβερό blues, JJ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν...προσωπικές γνώμες.....Τα 16α στο snare στην αρχή κάντε τα 8α, την διάρκεια του σόλο μικρυνέ την, όταν τραγουδάς να είσαι όρθιος (ακούγεσαι ξαπλωμένος, if you know what i mean ::)), μιά γέφυρα, κατιτίς για αλλαγή ρε παιδί μου δεν άκουσα, αυτό το (πολύ ωραίο βασικό riff) ψιλοκούρασε.....Αυτά!  Με απεριόριστη εκτίμηση για το έργο και το προσωπό σου, Φώτης. :D   Και όντως είναι σε (πολύ) καλό δρόμο.....

 

Λοιπόν Φώτη αυτό με το ταμπούρο που λες στην αρχή κι εμένα με κουράζει παρόλο που το marching feel μου πάει πολύ. Θέλει όμως συμμάζεμα και παιχτικά αλλά και από άποψη διάρκειας γιατί δεν είναι για χόρταση. Θα πακεταριστεί.

 

Το σόλο είναι μεγάλο για λάιβ, το κόβω ότι θα είναι το μισό κανονικά. Σε μελλοντική επίσημη ηχογράφηση βέβαια μπορεί να παραμείνει σε διάρκεια αλλά θα είναι πιο καλά δομημένο και συμμαζεμένο επίσης.

 

Όσον αφορά το bridge που αναφέρεις, θα τα χαλάσουμε  ;D. Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων κομματιών που έχουν πραγματικά λειτουργικό bridge που ακούγεται μέρος του κομματιού και όχι εμβόλιμο μέρος "γιατί έτσι πρέπει", τα απεχθάνομαι. Για την ακρίβεια ούτε με τα ρεφρέν τα πάω πολύ καλά απλώς στο παρόν, έκατσε να υπάρχει.

 

Περί φωνητικής ερμηνείας: το κομμάτι δε θα το πω εγώ αλλά ο τραγουδιστής. Σκέφτομαι όμως την πιθανότητα backing vocals στο ρεφρέν και μου αρέσει σαν ιδέα. Πάντως γενικά το παίξιμο-τραγούδι συγχρόνως δεν το έχω καλά. Αν το κάνω, καταλήγω να ρίχνω το quality και των δύο. Είναι ένα μια δεξιότητα που θέλει πολλή προπόνηση και εγώ έχω κάνει ελάχιστη.

 

Ευχαριστώ σε για τον επικοδομητικότατο σχολιασμό.

 

Παίζεις φοβερό blues,JJ.

 

Αυτό που με είχε προβληματίσει όταν άκουσα την πρώτη εκτέλεση ήταν

η τάση να μείνει το κομμάτι κάπως στατικό. Τώρα με τη μπάντα η όλη δυναμική

είναι τελείως διαφορετική. Στα αυτιά μου το τεμάχιο απογειώνεται από το

σόλο και μετά, ενώ αγαπημένη μου στιγμή εμφάνισης του βασικού ριφ είναι

στο 3.57, δηλαδή αμέσως μετά το ρεφραίν μετά το σόλο-ακούστηκε πολύ φρέσκο

και σαν να λύνεται κάπως η προηγούμενη ένταση.Το ρεφραίν μου αρέσει ιδιαιτέρως,

ειδικά στην κατάληξη του αναγνώρισα στοιχεία που τα θεωρώ κλασικά JJ-isms. :)

 

Παίζεις φοβερό blues, JJ. :)

 

Πολύ ευχαριστώ Σπύρο. Όντως το κομμάτι παίρνει νέα δυναμική και γι' αυτό ανέβασα άλλωστε τη λειψή εκτέλεση. Επίσης μου αρέσει πολύ ο όρος τζέιτζέιιζμ και με την άδειά σου τον κρατάω για μελλοντική (όχι εμπορική) χρήση.  ;D

 

 

 

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν ακούω δουλειά σου καταλαβαίνω πως πρέπει να σταματήσει το GAS για το επόμενο όργανο και να καταναλώσω το λίγο χρόνο που έχω στο να παίζω και να απολαμβάνω μουσική. Thanks mate.

''It's dark and we're wearing sunglasses''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου