jkstigma Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2015 xa σωστος through analysis comes paralysis inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panorios Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Κάτι ακόμα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Κάτι ακόμα.... τον εχουμε δει αυτον,μη σου πω και 10 φορες τα τελευταια 6 χρονια....και μας οδηγησε επανηλημενα σε 100σελιδες κΣυλομαχιες.... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Αν έχει έξι χορδές, έξι κλειδιά και τρεις μαγνήτες είναι το ίδιο όργανο, είτε παίζεις σε παλμογράφο, είτε παίζεις στο Μαρακανά. Τι λέμε τώρα. 29 κατασκευαστές καπακιών τουαλέτας το αποδεικνύουν με τα ιντερνετικά τους 'πιστημονικά πειράματα. Γελάω απίστευτα με το ύφος ξερόλα που παίρνουν όλα αυτά τα φρούτα όταν θεωρούν πως απέδειξαν ότι η γη είναι επίπεδη. Και για να επανέλθω απευθυνόμενος -τουλάχιστον σε όσους έχουν ευήκοα ώτα όχι στα ξύλα , αλλά σε μια καλοπροαίρετη συζήτηση, ακόμη και 1% αν παραδεχτεί κάποιος ότι επηρεάζει το ξύλο τον ήχο ενός οργάνου, το ηχόχρωμά του ή το φήλινγκ του ακόμα, θα ήθελα να προσθέσω πως ΕΙΔΙΚΑ για τη μουσική, για την τέχνη που έχει να κάνει όσο ελάχιστες άλλες με το perspective, με τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον ήχο, τις συνθήκες, την συναισθηματική κατάσταση, τις δονήσεις κ.λπ. κ.λπ., αυτό το 1% μπορεί να είναι καθοριστικό για να επιλέξεις ή όχι ένα μουσικό όργανο ή αν ένας ήχος "σου πάει". Δεν ξε΄ρω αν γίνεται κατανοητό αυτό που θέλω να πω, δεδομένου ότι δεν επιδέχεται μετρήσεων, έχει να κάνει με την αίσθηση των πραγμάτων - εκεί όπου το 1% αντιπροσωπεύει πολλά περισσότερα από μια απλή ποσόστωση. Σα να έχεις την τέλεια από κάθε άποψη γκόμενα και "κάτι" πάνω της να στη σπάει σε σημείο που να μην σου επιτρέπει να την προτιμήσεις. Μερσί και μπιεν α βου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 εστω μια τελεια εμφανισιακα γκομενα με μια κρεατοελια οπως την κοιτας δεξια της μυτης, πως το χειριζεσαι? kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
giorgosc Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 εστω μια τελεια εμφανισιακα γκομενα με μια κρεατοελια οπως την κοιτας δεξια της μυτης, πως το χειριζεσαι? "If we don't succeed, we run the risk of failure." - George W. Bush Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 για μια ατελεια 1χ1 εκατοστο χανεις ολο το προσωπο ετσι…. τη μιση γκομενα kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2015 τωρα ειδα οτι επιασε 50 σελιδες το θεμα!! :o αφου εγραψα καπου στη μεση, ας γραψω και καπως πιο αναλυτικα την αποψη μου για το θεμα ηχου. Και φυσικα ειναι καθαρα προσωπικη, ο καθενας μας εχει την αποψη του παντα και δεν γινεται (ουτε θα πρεπε) να συμφωνουμε ολοι. ο ηχος του κιθαριστα στη μπαντα για μενα εχει να κανει με τους εξης παραγοντες: παιχτης δαχτυλα και τροπος παιξιματος, κιθαρα, το πως διαλεγεις να ειναι σεταρισμενη η κιθαρα (action, χορδες κτλ.), τι μαγνητες προτιμας, καλωδιο (μικρο ρολο αλλα παιζει), εφφε βεβαια αν εχουμε, ενισχυτης, τα αλλα οργανα στην μπαντα, και τελος ο χωρος που παιζεις. το πρωτο ειναι αυτονοητο, ο καθενας εχει τον ηχο του, παιζει με διαφορετικο τροπο, πενα, δαχτυλα, αν βαλεις εκατο κιθαριστες με τα ιδια μηχανηματα θα ακουσεις εκατο διαφορετικους ηχους, και φυσικα οσο καλυτερος ο παικτης τοσο καλυτερος ο ηχος. (Θυμαμαι οταν πηγαινα στο συγχρονο ωδειο στην θεσσαλονικη παλια, ειχα δει σεμιναριο Scott Henderson, ο οποιος επαιξε στο ιδιο φτηνο τρανζιστορ που απογοητευε εμενα καθε βδομαδα και σκοτωνε :) ). Και βεβαια αλλη πενα, αλλη θεση κτλ και ειναι σαν να αλλαξες κιθαρα.. Πηγαινοντας στην κιθαρα μετα, εγω κοιταω κυριως σε ενα οργανο τα ξυλα. Οχι το ειδος, τις προδιαγραφες, το βαρος, κτλ, (μια και αυτα τα θεωρω απλα γενικες κατευθυνσεις καπως), αλλα το πως ΕΤΥΧΕ να ακουγονται τα ξυλα της συγκεκριμενης κιθαρας. Και βεβαια μπορει ενα συνηθως μπασαριστο ξυλο να ακουγεται πριμο, η το αντιθετο, η μια φτηνη κιθαρα να ετυχε να ακουγεται πολυ καλυτερα απο τις περισσοτερες ιδιου μοντελου, η μιαν ακριβη χαλια, αλλα σε γενικες γραμμες, οσο καλυτερη (και δυστυχως ακριβοτερη) η γραμμη παραγωγης, τοσο περισσοτερες και οι πιθανοτητες να πετυχεις ενα καλυτερο οργανο, μια και το ποιο ξυλο παει σε ποια μοντελα ειναι απο τις σημαντικες επιλογες στα quality control καθε εταιριας. Και φυσικα υπαρχουν tonewoods, ξυλα δηλαδη πιο καταλληλα απο αλλα για κατασκευη μουσικων οργανων (και παλι χωρις να παμε στα ακρα, αλλα οι αμερικανικες ας πουμε fender, εχουν κατα κανονα καλυτερα ξυλα απο τις φτηνες squier ας πουμε). Στοιχεια οπως το ποσο πλουσια ειναι η νοτα, ποσο ιδια ακουγεται η (σωστα σεταρισμενη) κιθαρα παντου στην ταστιερα, ποσο πλουσιο και "ζωντανο" ακουγεται το οργανο, γενικως ολα αυτα που ειναι κατευθειαν εμφανη σε ακουστικα οργανα, υπαρχουν και στην ηλεκτρικη, σε οχι τοσο προφανη βαθμο βεβαια, αλλα υπαρχουν και εχουν να κανουν με το ακουστικο οργανο, τα ξυλα δηλαδη της κιθαρας (μιλωντας παντα για ιδια μοντελα, γιατι φυσικα αλλο οι bolt on, αλλο οι set neck, αλλο ηχο το καθε διαφορετικο μοντελο κιθαρας). Βασικο επισης θεωρω το φινιρισμα, αλλο ηχο εχει ενα οργανο με nitro, αλλο με poly, αλλο ενα οργανο με λεπτο φινιρισμα, αλλο ενα με βαρυ. Τελος εγω κοιταζω και την μαρκα, γιατι καπως καθε μαρκα κιθαρας (και ενισχυτων) εχει τον ηχο της, και καθε ειδος μουσικης εχει την "ηχητικη" ιστορια του. Μετα πηγαινουμε στο πως θελουμε να σεταρουμε μια κιθαρα. Χορδες, μανικι, σεταρισμα, υψος μαγνητων, ολα συνηθιζονται και εγω λειτουργω κυριως με το τι θελω να παιξει η κιθαρα. Αλλιως θα σεταρα μιαν ηλεκτρικη για μπλουζ, αλλιως για μεταλ, αλλιως για legato παιξιμο κτλ.. το καθε σεταπ αλλαζει δραματικα τον ηχο του οργανου. Και συμφωνω με τον superfunk σε αυτο, στο οτι αξιζει να μαθεις να σεταρεις το οργανο καλα μονος, ωστε να το φερνεις ακριβως στο παιξιμο σου. Μετα μαγνητες. Αλλο low output, αλλο high, αλλο active, passive, κτλ,, παλι καθε μαρκα και στυλ εχει τα χαρακτηριστικα του, και αργα η γρηγορα οι περισσοτεροι αποκτουμε αγαπημενους μαγνητες η κατηγορια μαγνητων. Εμενα ας πουμε μου αρεσουν οι low output fender και οι gibson paf γιατι ειναι οτι ακουω στους δισκους κατευθειαν. Δεν τους θεωρω ομως κριτηριο αγορας μιας κιθαρας μια και αλλαζουν ευκολα, και επισης δεν μου εχει τυχει να ακουσω ηλεκτρικη κιθαρα που τα ακουστικα της μειονεκτηματα να μην ακουγονται και οταν παιξει σε ενισχυτη. Φυσικα οσοι εχουν ασχοληθει πολυ με μαγνητες μπορει να θεωρουν οτι και σε ιδιας φουρνιας μαγνητες υπαρχουν μεγαλες διαφορες, αλλα εγω δεν ασχοληθηκα ποτε με αυτο. (Σιγουρα βεβαια αν πετυχαινα καλο σετ μαγνητων θα τους χτυπαγα :) ) Μετα καλωδιο. Επειδη εχω απο φτηνα μεχρι vovox 100 ευρω, και ακουω καθαρη διαφορα, θα προτιμουσα κατι αξιοπρεπες (ενα σωρο καλωδια απο 20-30 ευρω και πανω σημερα), για μενα αρκει. Μετα τα εφφε. Δεν εχω δοκιμασει τα καινουργια High end digital τυπου AXE FX οποτε δεν εχω γνωμη για αυτα , αλλα ακουω (και κυριως νοιωθω στην αποκριση της κιθαρας) μεγαλη διαφορα οταν παιζω με λαμπατο ενισχυτη και analogue πεταλακια, η ακομα καλυτερα καρφι στον ενισχυτη, και οταν υπαρχει οτιδηποτε digital ενδιαμεσα. Θεμα γουστου και σε μεγαλο βαθμο συνηθειας, μια και με οτιδηποτε παιξεις το συνηθιζεις αργα η γρηγορα, αλλα σιγουρα παιζει ρολο στον ηχο και στο πως νοιωθεις την κιθαρα στα χερια σου. Μετα ο ενισχυτης, που θεωρω τον πιο σημαντικο κρικο στην ηλεκτρικη κιθαρα. Εγω προτιμω ας πουμε fender και marshall, εχω και τετραπλασιας αξιας ενισχυτη ο οποιος μου αρεσει λιγοτερο :) Και βεβαια μοντες, λαμπες, ηχεια κλτ, παιζουν μεγαλο ρολο, οπως και οι ρυθμισεις που διαλεγεις φυσικα. Μετα η μπαντα και ο χωρος. Αλλιως θα ακουστεις αν εχεις πληκτρα ας πουμε, αλλιως αν οχι, αλλιως αναλογα με καθε οργανο που μοιραζεστε τις συχνοτητες. Και καθε χωρος εχει αλλον ηχο (οταν παιξεις σε ανοιχτους χωρους, τοτε ακους τον κανονικο ηχο του ενισχυτη ας πουμε και λες, ααα, ετσι ακουγεται με ολα στο πεντε). Καπως μια κιθαρα μπορει να ακουγεται καλα σε μια μπαντα και χαλια σε μιαν αλλη. Και μετα απο 25ετια παιξιματος, ακομα δεν μπορω να καταλαβω μιαν ηλεκτρικη αν δεν την παιξω λαιβ, στο σπιτι μονος και χαμηλα δεν μπορω να διαμορφωσω γνωμη. αυτα σε γενικες. Εμενα ας πουμε τις ηλεκτρικες που εχω τωρα, μια fender την πηρα 500$ στην αμερικη, μια tele 300$, μια gordon smith 300, ολες μεταχειρισμενες, και δεν μου λειπει κατι απο αυτες, οποτε φυσικα και δεν θεωρω οτι σωνει και καλα πρεπει να δωσεις μια περιουσια για να πετυχεις καλο οργανο. Αλλα επειδη ξερω και κοσμο με 70 κιθαρες, δεν ακουγονται ολες οι les paul ας πουμε ιδιες, σε καποιες "τα ξυλα" ειναι καλυτερα απο τα αλλα ;D Και ουτε τα ποσοστα μου λενε κατι, καθως πας προς το καλυτερο, θελεις ολα να ειναι καλυτερα, και στην ηχητικη αλυσιδα ειναι οπως σε μια μπαντα, ενας κακος κρικος παει πισω ολο το πακετο. τελος εκθεσης, μαλλον το πιο μακρυ μου ποστ στο νοιζ χεχε YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2015 εστω μια τελεια εμφανισιακα γκομενα με μια κρεατοελια οπως την κοιτας δεξια της μυτης, πως το χειριζεσαι? Τη φέρνεις σε μένα , της βγάζω την ελιά και αν η ιστολογική βγει καλή είσαι έτοιμος. ΚΟντέψαμε τις 50 σελίδες ε? γου α ου ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2015 εστω μια τελεια εμφανισιακα γκομενα με μια κρεατοελια οπως την κοιτας δεξια της μυτης, πως το χειριζεσαι? Αν και ορκισμένος εργένης, την παντρεύομαι επιτόπου. ;D "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση