TamTam Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Formica_%28plastic%29 http://www.totalcubicles.co.uk/toilet-cubicles-formica ;D Σιγά και μας έπεισες... http://www.groundguitar.com/jimmy-page-gear/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Ποναει η αληθεια πονα κι ειναι οι μυθοι αρνια που ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ μας σουβλιζει τους τρωμε μαζι με ρυζι ;D http://en.wikipedia.org/wiki/Airline_%28guitar%29 Due to their re-emerging popularity in contemporary rock music, and their relative scarcity in the guitar-sale market, original Res-O-Glas guitars (models made with fiberglass bodies) in excellent condition are known to sell for as much as $1,500-$3,000 U.S. http://www.friges.it/bathroom-program/toilet_seats_compression_moulded/ www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Ετερον εκάτερον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Ετερον εκάτερον Το ετερον το εκατερον πολλες φορες βολευει βολευει οταν φαινεται πως μαλλον κανω ΛΑΘΟΣ το θολωμενο μου μυαλο συνεχεια το βολευει αφου ολο παρασυρεται απο το βαθυ μου ΠΑΘΟΣ ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Χαίρομαι που αναγνωρίζεις το λάθος σου, έστω και ποιητική αδεία σουπερφανκ. Και επειδή πηδάς από το ένα κιθαρόνι στο άλλο (θέλοντας να αποδείξεις τι;), ανυποψίαστε αναγνώστη λάβε ένα ρεζουμέ όσων ποστάρει ο γκρανμαστερ σοουπερφανκ, αυτή τη φορά χωρίς ρίμα: 1) από τις 26 κιθάρες που έλυωσε στη ζωή του ο Jimmy Page, χρησιμοποίησε και μια φτηνή Ντανελέκτρο σε τέσσερα κομμάτια για να κάνει ήχο σιτάρ, όπως λέει ο ίδιος εξάλλου στο λινκ που παρέθεσα. Ούτε ένα καπάκι τουαλέτας. 2) η Res-O-Glas απόκτησε αξία χρηματιστηριακή, αν και φτενή κιθάρα, επειδή τη χρησιμοποίησαν εμβληματικοί καλλιτέχνες. Γιατί επαίρεται τώρα ο κάθε σουπερφανκ, άγνωστο. Όταν το γυρίσει στο πεζό, ρώτα τον. Still, no toilet seat in the horizon. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Ο εγωισμος σου εσκασε σαν μπομπα Χιροσιμα και αυτα που λες φιλαρα μου εγω τα ακουω χυμα Τα κΣυλα και τα πλαστικα δεν εχουνε αξια αξια εχει η λογικη που παντα ειναι μια Και οταν εχεις ΛΟΓΙΚΗ δεν χρειαζεσαι νευρακια Τραβα και τσουγκρισε λοιπον κοκκινα αυγουλακια ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Χα χαααχ καλό σούβλισμα σουπερφάνκη εδώ που είμαι δεν έχει ούτε αρνιά ούτε σαχλοποιητάδες χρονια πολλά σε όλους ρε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Απο αγνο κοντρα πλακε την 335 φτιανει η Gibson & μαμει σχεδον στο παρα πεντε Ο μπαρμπα Λιο εφτιανε κιθαρες με αξια κι ολοι τον κοροϊδευανε πηξαν στη λαλακια Με καθισμα μοιαζουν ρε συ ωραιας τουαλετας και τωρα κανουν σαν κολιε Μαριας Αντουανετας Δεν εβαζε μαχογκανι ουτε και τιμιο κΣυλο μα οτι εβρισκε φτηνοτερο τους μαυρισε στο ξυλο ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Δεν ξερω τι λενε οι διαφοροι επιστημονες και τα οργανα μετρησεων, αλλα απο τη δικη μου πειρα, οσα οργανα ειχαν "καλα" κξσυλα, υποκειμενικα για τα γουστα μου στο θεμα τονος, ακουγονταν κατα πλειοψηφεια πολυ καλυτερα απο αυτα που ηταν απο "πλαστικη αγριοπασατεμπια", με οτι ηλεκτρικα και αν ειχαν. (αν και καποια τα θελεις μερικες φορες απο αγριοπασατεμπια, ακριβως για τον "κακο" ηχο που βγαζουν)* Επισης αρκετα (σημερινα) οργανα με αγριοπασατεμπια, ακουγονται πολυ καλα για τα λεφτα τους. Ιδιως αν τους κανεις καποια αναβαθμιση εκει που χωλαινουν (πχ στα ηλεκτρικα, ή και στα κλειδια ή και στη γεφυρα). Ελαχιστα απο αυτα τα "φτηνα" μαλιστα, ακουγονται καλυτερα απο καποια με "καλα" ξυλα. (παλι με οτι ηλεκτρικα κι αν βαλεις). Συμπερασμα μου, ολα παιζουν ρολο στη γραμμη απο το χερι μεχρι το μεγαφωνο. Άλλα περισσοτερο, άλλα λιγοτερο. Αλλά ΟΛΑ. * ΥΓ1 Για μενα δεν υπαρχει "καλος" και "κακος" ηχος. (γιαυτο και οι παρενθεσεις παντα σε αυτες τι λεξεις) Υπαρχει καταλληλος και ακαταλληλος ηχος. Και το καταλαβα ευτυχως πολυ νωρις (γυρω στο '85 :)), οταν σε ενα κομματι ο μονος ηχος που πηγαινε σε ενα ριφ ηταν απο μια Rickenbacker, που την ειχα του πεταματού. ΥΓ2 Ενα strat '63 που παιζω τωρα τελευταια, δεν ξερω αν εχει τιμιο κξσυλο, αλλα δεν εχω ξανακουσει τετοιο πραμα. Με το που βγαζεις το βισμα απο μια οποιαδηποτε κιθαρα και το βαζεις σε αυτη, λες χριστος ανεστη. Παω να δω το αρνι. Κοντευει :) Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 12 Απριλίου 2015 Δεν ξερω τι λενε οι διαφοροι επιστημονες και τα οργανα μετρησεων, αλλα απο τη δικη μου πειρα, οσα οργανα ειχαν "καλα" κξσυλα, υποκειμενικα για τα γουστα μου στο θεμα τονος, ακουγονταν κατα πλειοψηφεια πολυ καλυτερα απο αυτα που ηταν απο "πλαστικη αγριοπασατεμπια", με οτι ηλεκτρικα και αν ειχαν. (αν και καποια τα θελεις μερικες φορες απο αγριοπασατεμπια, ακριβως για τον "κακο" ηχο που βγαζουν)* Επισης αρκετα (σημερινα) οργανα με αγριοπασατεμπια, ακουγονται πολυ καλα για τα λεφτα τους. Ιδιως αν τους κανεις καποια αναβαθμιση εκει που χωλαινουν (πχ στα ηλεκτρικα, ή και στα κλειδια ή και στη γεφυρα). Ελαχιστα απο αυτα τα "φτηνα" μαλιστα, ακουγονται καλυτερα απο καποια με "καλα" ξυλα. (παλι με οτι ηλεκτρικα κι αν βαλεις). Συμπερασμα μου, ολα παιζουν ρολο στη γραμμη απο το χερι μεχρι το μεγαφωνο. Άλλα περισσοτερο, άλλα λιγοτερο. Αλλά ΟΛΑ. * ΥΓ1 Για μενα δεν υπαρχει "καλος" και "κακος" ηχος. (γιαυτο και οι παρενθεσεις παντα σε αυτες τι λεξεις) Υπαρχει καταλληλος και ακαταλληλος ηχος. Και το καταλαβα ευτυχως πολυ νωρις (γυρω στο '85 :)), οταν σε ενα κομματι ο μονος ηχος που πηγαινε σε ενα ριφ ηταν απο μια Rickenbacker, που την ειχα του πεταματού. ΥΓ2 Ενα strat '63 που παιζω τωρα τελευταια, δεν ξερω αν εχει τιμιο κξσυλο, αλλα δεν εχω ξανακουσει τετοιο πραμα. Με το που βγαζεις το βισμα απο μια οποιαδηποτε κιθαρα και το βαζεις σε αυτη, λες χριστος ανεστη. Παω να δω το αρνι. Κοντευει :) Ε, ναι. (Σε όλα!) Να προσθέσω μόνο, το εξής: έγραψα νωρίτερα ότι είναι ένα είδος ανάποδου show-off αυτό το "ουάο, μεγάλε τι ήχαρα βγάζεις με αυτό το όργανο! Τι είναι? - Α ξες, μου στοίχισε 100 ευρώ" . Επειδή δεν εχω πια ούτε μια ακριβή κιθάρα, συχνά με ρωτάνε για τον ήχο ή τα πετάλια και δεν κρύβω ότι είναι όσο να πεις ικανοποίηση να κολακεύει κάποιος τον ήχο που βγάζεις με ένα Bad Monkey USA, ένα ψηφιακό delay της TC και ένα Danelectro tremolo. Τα χώνω λοιπόν, γιατί ξέρω πώς νιώθουν όλοι αυτοί οι τρελοεπιστήμονες "αντι-ξυλιστές". Νιώθουν σπουδαίοι για τη μια τρύπα στο νερό και νομίζουν ότι έκαναν καμιά ανακάλυψη. Ναι, βγάζει ήχο και ένα καπάκι λεκάνης, so? Με μια διαφορά όμως: ορισμένοι από μας, επαναλαμβάνω που ΔΕΝ έχουμε ούτε ένα ακριβό όργανο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι *ζηλεύουμε* όσους έχουν - ούτε ότι θα γίνουμε καραγκιόζηδες σαν τους γιουτιουμπίστες και τους κολλημένους που επιμένουν για πάντα να μας πείσουν ότι "το ένα δεν μετράει, το άλλο δεν παίζει ρόλο" και το ότι "όλα είναι στο χέρι" ξερω γω. Κι αυτό γιατί ο λόγος που κάποιοι δεν έχουμε ακριβά όργανα , είναι από επιλογή. Από στυλ και modus vivendi. Νωρίτερα ο σουπερφάνκ ανάφερε κάποια παλιά όργανα που φτιάχνονταν με "ευτελή" για την εποχή τους υλικά - "με ό,τι έβρισκε ο Λίο Φέντερ" όπως αναφέρει (και ορθώς), στο έμμετρο πόνημά του ο φάνκυ φυσιοδίφης κιθαρίστας και συνθέτης. Ας έχουμε υπόψην όμως, πως ούτε οι μέθοδοι κατασκευής ούτε τα "ευτελή" υλικά του άλλοτε, συγκρίνονται με τα "ευτελή υλικά" του σήμερα... Η μέρα με τη νύχτα είναι από άποψη ποιότητας, από επεξεργασία ξύλου, από εργασία πάνω στο όργανο κλπ. Είναι σα να συγκρίνεις αρνάκι στη σούβλα από το χωριό σου με ψητό από αλυσίδα σουπερμάρκετ. Όσο καλό και αν είναι το δεύτερο, όσο κι αν σε χορτάσει και όσο κι αν μυρίζει ωραία, είναι ένα από τα πολλά, έχει ψηθεί στα γρήγορα σαν τα ξύλα των κινέζικων κιθάρων, είναι μαζική παραγωγή και και έχει φτιαχτεί για να καταναλωθεί γρήγορα πριν το βαρεθείς. Ο μόνος τρόπος να μην το βαρεθεί κανείς, είναι να επέμβει με modifications: κανένα έξτρα μυρωδικό, λίγο λαδολέμονο να νοστιμίσει , γαρνιτούρα λαχανικών/πατατών κ.λπ., μουστάρδες και λοιπά. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση