marathon Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Φίλος η κιθάρα (ο ήχος της) δεν έχει καθόλου... σώμα. Κυριολεκτικά ;D δεν πειράζει... 1) φταίει ο Μarillion που παίζει ;D 2) Την άλλη φορά θα τη βάλουμε πάνω σε ένα Axe FX ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Φιλάκια στα μαγουλάκια... :-* ;D When I was working for the government, we had access to certain kinds of equipment. We were encouraged to have a hobby, so I went through all the different number of turns you could have on a pickup very quickly, right from square one. I wound up a whole range of pickups. "Basically, what became very apparent with pickups is exactly what I thought before we started: They really don't make much difference! I would say they're one of the most vastly overrated parts of the guitar itself. If you understand electronics, you understand that as the inductance of the pickup increases — that is, as the number of turns on the pickup increases — all that happens is you get a larger output, and you effectively get less high-frequency response due to the fact that the inductance of the pickups rises. It's a trade-off. http://www.guitarworld.com/interview-roger-mayer-secrets-jimi-hendrixs-guitar-setup Από συνέντευξη του Roger Mayer στο Guitar World... Τα χουμε πει ξανά άλλωστε: 1,000,000,000 X 0 = 0 (ολοστόγγυλο και κουλουριαστό...) ;D Εν τέλει, θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Σπύρο: Αυτό που τελικά "μένει" είναι να πάιζεις τον αγαπημένο σου συνδυασμό από συγχορδίες και νότες και να αγαλλιάζει η ψυχούλα σου. Και αυτό γίνεται κάλλιστα με μία κιθάρα των 100 ή των 100,000$ Όλα τ' άλλα είναι να χαμε να λέγαμε... "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 μα πόσες φορές θα το πούμε?....Το ξύλο που επηρεάζεται λιγότερο είναι αυτό με τα περισσότερα στρώματα βερνίκι!!!! ;D ;D ;DΠες του να έρθει να του δώσω τη δικιά μου ;) http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη. (+0,0001% tone contribution factor). Για εκτύπωσε κανα λαστιχένιο (3D) να σε δω... ;D Ένας-ένας ...ξεβρακώνονται οι κσυλομάχοι ;D ;D Είναι μικρό το ρημάδι το ποσοστό, αλλά όσο μικρό και να είναι, κάποιοι θα το ψάχνουν. Κομμάτι-κομμάτι, λεπτομέρεια-λεπτομέρεια, ερώτηση-απάντηση, λάθη κι επανορθώσεις, φτάσαμε ο Hendrix να παίζει με Strat κι όχι με vihuela... Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη. ;D είπαμε...οικονομία....υπάρχει φτηνότερο υλικό από το ξύλο? ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Έχω την τύχη και ατυχία τον τελευταίο χρόνο να παραβρεθώ σε μαζικές συνευρέσεις της creme de la creme των Ελλήνων μπασιστών (και μία που οσονούπω επίκειται αλλά δεν ανακοινώνω μέρος και χρόνο για λόγους ασφαλείας) και έχω εξάγει ορισμένα γενικά συμπεράσματα. α) Όλοι είναι (απίστευτα σεμνοί) παίχτουρες ολκής που δένουν τις ταστιέρες γαρδούμπα (μέρες που ναι), έχουν νότες στη καρδιά στο μυαλό και στα δάχτυλα και άνετα θα μπορούσαν να είναι διεθνούς βεληνεκούς. β) Όλοι έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα ταστιέρας και εργατοχρόνια σε πάλκο και στούντιο σε διαφορετικά είδη και ιδιώματα (αν και το ψωμί τους -δυστυχώς- το βγάζουν από ένα κυρίως) γ) Όλοι έχουν τις προτιμήσεις / αδυναμίες / απέχθειές τους δ) Όλοι κάνουν το κάθε μπάσο να ακούγεται ξεχωριστά ε) Όλοι συνηγορούν ότι το μπάσο πρωτίστως πρέπει να είναι καλοστημένο και καλοσεταρισμένο στ) Όλοι ψάχνουν το όργανο που κάθεται σε αυτούς καλά και εξυπηρετεί αυτό που θέλουν (και πολλές φορές θέλουν και επιζητούν τελείως διαφορετικά πράγματα) ζ) Σχεδόν όλοι αντιλαμβάνονται σχεδόν άμεσα τι μπορεί να δώσει και που υστερεί ένα μπάσο και ενίοτε πως διορθώνεται / βελτιώνεται. η) Όλοι ακούν διαφορές όταν αλλάζουν μπράτσο στο μπάσο θ) Κανένας σχεδόν δεν λέει για την αποκλειστική συμβολή του σώματος στον ήχο του μπάσου ι) Σχεδόν όλοι προτιμούν (αν και παραδέχονται με σεμνότητα ότι είναι "από παραξενιά") τα "ελαφρά" βαψίματα. ια) Όλοι αναγνωρίζουν ότι η καλή συνέργεια των ξύλων (χωρίς να το προσδιορίζουν) σώματος και μπράτσου στο (passive) μπάσο που ακούγεται καλά, είναι δεδομένη. Και τι μας λες ρε Κώστα τι πιστεύουν οι άλλοι.... Πρώτον γιατι τι πιστεύω εγώ, το χω πει πολλάκις και βασικότερο διότι πιστεύω ότι (από εμένα) είναι (μακράν) προτιμότερο να ακούς αυτούς που εδώ και πολλά χρόνια ζουν και αγαπούν να κάνουν τα ξύλα να τραγουδούν. Με την αγάπη και αθωότητα ενός ερασιτέχνη και την γνώση και συνέπεια ενός επαγγελματία. Είναι απλά τα πράματα. ΥΓ Οι ίδιοι μαγνήτες (μιας και αναφέρθηκαν) "έπαιξαν" διαφορετικά σε παρόμοιας κατασκευαστικής φιλοσοφίας (αλλά όχι ίδια) μπάσα. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 είπαμε...οικονομία....υπάρχει φτηνότερο υλικό από το ξύλο? ;D ;D Υπάρχει "Από αυτή την Πέμπτη στα Λιντλ, ξύλινος καβαλάρης ESMARA, για συνθετικές κιθάρες, μόνο 0,99..." Έχω την τύχη και ατυχία τον τελευταίο χρόνο να παραβρεθώ σε μαζικές συνευρέσεις της creme de la creme των Ελλήνων μπασιστών (και μία που οσονούπω επίκειται αλλά δεν ανακοινώνω μέρος και χρόνο για λόγους ασφαλείας) και έχω εξάγει ορισμένα συμπεράσματα. α) Όλοι είναι (απίστευτα σεμνοί) παίχτουρες ολκής που δένουν τις ταστιέρες γαρδούμπα (μέρες που ναι), έχουν νότες στη καρδιά στο μυαλό και στα δάχτυλα και άνετα θα μπορούσαν να είναι διεθνούς βεληνεκούς. β) Όλοι έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα ταστιέρας και εργατοχρόνια σε πάλκο και στούντιο σε διαφορετικά είδη και ιδιώματα (αν και το ψωμί τους -δυστυχώς- το βγάζουν από ένα κυρίως) γ) Όλοι έχουν τις προτιμήσεις / αδυναμίες / απέχθειές τους δ) Όλοι κάνουν το κάθε μπάσο να ακούγεται ξεχωριστά ε) Όλοι συνηγορούν ότι το μπάσο πρωτίστως πρέπει να είναι καλοστημένο και καλοσεταρισμένο στ) Όλοι ψάχνουν το όργανο που κάθεται σε αυτούς καλά και εξυπηρετεί αυτό που θέλουν (και πολλές φορές θέλουν και επιζητούν τελείως διαφορετικά πράγματα) ζ) Σχεδόν όλοι αντιλαμβάνονται σχεδόν άμεσα τι μπορεί να δώσει και που υστερεί ένα μπάσο και ενίοτε πως διορθώνεται / βελτιώνεται. η) Όλοι ακούν διαφορές όταν αλλάζουν μπράτσο στο μπάσο θ) Κανένας σχεδόν δεν λέει για την αποκλειστική συμβολή του σώματος στον ήχο του μπάσου ι) Σχεδόν όλοι προτιμούν (αν και παραδέχονται με σεμνότητα ότι είναι από "παραξενιά") τα "ελαφρά" βαψίματα. ια) Όλοι αναγνωρίζουν ότι η καλή συνέργεια των ξύλων (χωρίς να το προσδιορίζουν) σώματος και μπράτσου στο (passive) μπάσο που ακούγεται καλά, είναι δεδομένη. Και τι μας λες ρε Κώστα τι πιστεύουν οι άλλοι.... Πρώτον γιατι τι πιστεύω εγώ, το χω πει πολλάκις και βασικότερο διότι πιστεύω ότι (από εμένα) είναι (μακράν) προτιμότερο να ακούς αυτούς που εδώ και πολλά χρόνια ζουν και αγαπούν να κάνουν τα ξύλα να τραγουδούν. Με την αγάπη και αθωότητα ενός ερασιτέχνη και την γνώση και συνέπεια ενός επαγγελματία. Είναι απλά τα πράματα. To ηλεκτρικό μπάσσο, είναι μακράν πολύ πιο απαιτητικό όργανο απ' ότι τα απλοκίθαρα, και από άποψη 'δεσίματος' υλικών, και από άποψη στησίματος. Επίσης, παίζει αφάνταστα περισσότερο ρόλο, το προσωπικό στυλ/ύφος παίξιματος και οι διακυμάνσεις εδώ είναι τεράστιες σε σχέση με την κιθάρα. Λόγω μεγέθους/ιδιομορφίας το μπάσσο είναι όργανο το οποίο ακόμη και τέλεια στημένο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του μουσικού, υπάρχει πιθανότητα να μην μπορεί ποτέ να σεταριστεί σωστά, ακριβώς λόγω της σημασίας που έχει το δέσιμο μεταξύ των κσύλων/υλικών. Πίριοντ. Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 ακριβώς λόγω της σημασίας που έχει το δέσιμο μεταξύ των κσύλων/υλικών. Πίριοντ. Παντως ακομα και μπασα απο πεπιεσμενο ΧΑΡΤΙ και ΠΛΑΣΤΙΚΟ μια χαρα ακουγονται ;D https://www.youtube.com/watch?v=zzMKMMdgxT0 οπως και οι κιθαρες αλλωστε www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Παντως ακομα και μπασα απο πεπιεσμενο ΧΑΡΤΙ και ΠΛΑΣΤΙΚΟ μια χαρα ακουγονται ;D είπαμε...οι περισσότεροι ξέρουν να δουλεύουν το ξύλο....τα "άλλα", δεν τα ξέρουν ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 7 Απριλίου 2015 Κλέβεις. Βλέπω κσύλινο καβλιτσέκι κάτω από τον καβαλάρη. το έχω περάσει με σπρευ γραφίτη ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2015 Ρε παιδιά μια απλή ερώτηση γιατί για όλο αυτο εχει πεσει πολύ μελάνι: 1. Τελικά, στην ηλεκτρική κιθάρα ο ήχος παιρναει στο καλώδιο και ενισχυτη απο τις χορδές στις μαγνήτες μέσω του αέρα στα pole pieces ή μέσω των υλικών και της επαφής του ξύλου με αυτούς; :P 2. Μήπως εκ κατασκευής ένα όργανο με ακριβά κσυλα εχει τύχει και της ανάλογης κατασκευαστικής προσοχής κτλ και έτσι μας φαίνεται καλυτερο; 3. Εγώ ποτε θα μάθω να παίζω σαν τον Eric Johnson? ::) ??? 8) Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση