georgekz750 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Απο τι στιγμη που η διαφορετικοτητα στον ηχο ειναι αλλο ενα υποκειμενικο και μη μετρησιμο μεγεθος τοτε ειναι εξ αρχης λαθος μου να μιλησω για ποσοστο εχεις δικιο...ομως αν αλλαξω κινητηρα και σασι σε μια φεραρι μπορω να πω οτι αλλαξε σε μεγαλυτερο "ποσοστο" απ οτι αν της αλλαξω μια βιδα,σωστα? Εξαρταται. Γιατι αν η βιδα αυτη κραταει τη ροδα πιστεψε με το ποσοστο της αλλαγης θα ειναι... συντριπτικο... κυριολεκτικα ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Εξυπναδα. ;D Σαν αρχαριος με τις κιθαρες θα προτιμησω να πιστεψω τον κυριο Govan, που θελει τις κιθαρες του να ακουγονται woody. I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Εξυπναδα. ;D Σαν αρχαριος με τις κιθαρες θα προτιμησω να πιστεψω τον κυριο Govan, που θελει τις κιθαρες του να ακουγονται woody. ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tasosbull Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Δεν έχει να κάνει με το τι ακούς. Έχει να κάνει με το τι μπορείς να μετρήσεις και με τι μπορείς να αποδείξει ότι φταίει για αυτό που ακούς. Προφανώς και έχουν διαφορά οι ήχοι αλλά δεν φταίνε αυτά που λέει. 3 χιλιοστά διαφορετικό action και φτάνει. Παιδιά δεν έχω καμία πρεμούρα να πείσω κανέναν για τα ξύλα. Αυτό που υπερασπίζομαι είναι τον ηλεκτρομαγνητισμό και την κυματική θεωρία ( ;D). Ο καθένας μπορεί να ακούει ό,τι θέλει. Μπορεί επίσης ό,τι δεν καταλαβαίνει να το θεωρεί αμελητέο. Δεκτά όλα. Ο καθένας έχει την αποψή του. Αυτό που δεν έχουμε δικαίωμα να λέμε είναι αφύσικα πράγματα και να τα παρουσιάζουμε σαν αλήθειες. "Αλλιώς δονείται το μαόνι αλλιώς το πεπόνι". Το είδα γραμένο 100 φορές πιο πάνω. Έλα όμως που δεν είναι τόσο απλό. Το βιντεάκι δίνει ένα κλου. Μικρό αλλα επιστημονικά αληθές. Ε δεν ειναι και κάνα πείραμα εργαστηριακό αυτό, και μόνο που έχει δύο κιθαρίστες με εντελώς διαφορετικό χτύπημα χορδής φτάνει για να ακούσεις άλλα πράγματα. Οι χορδές να είναι ίδιες άραγε? Στο ίδιο ύψος? Ιδιας παλαιότητας? Οι πένες τους? Οι μαγνήτες να είναι πανομοιότυποι? Στο ίδιο ακριβώς ύψος? Τα ηλεκτρικά? Τα μικρόφωνα? Οι θέσεις των ενισχυτων στο χώρο? Αυτό είναι εμπορικό πείραμα όχι επιστημονικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 ??? ::) I quickly learned that the study of music harmony is the study of everything - Richard Merrick Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Πλάκα πλάκα, όλοι συζητάμε για το ποια κουζίνα μαγειρεύει το καλυτερο φαί, αλλα όλοι ξεχνάμε πως η μαγείρισσα κανει το φαί θεϊκό... Να μου άνοιξε και η όρεξη... Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Πλάκα πλάκα, όλοι συζητάμε για το ποια κουζίνα μαγειρεύει το καλυτερο φαί, αλλα όλοι ξεχνάμε πως η μαγείρισσα κανει το φαί θεϊκό... Να μου άνοιξε και η όρεξη... Πίστεψέ με ακόμα και οι μαγείρισσες έχουν τους προβληματισμούς τους. Κάποιες προτιμούν το ψήσιμο στο γκάζι και άλλες σε ξσυλόσομπες-ξσυλόφουρνους, τις δε ηλεκτρικές κουζίνες, οι καλλιτέχνες του είδους τις έχουν για τα μπάζα ;D ;D ;D Κάτι που έχει διαφύγει της κουβέντας ως εξωγενής παράγοντας επηρεασμού του ήχου σε ηλεχτρικό όργανο, είναι το ''τασάκι'' των ΤΕΛΕ, αλλά πόσοι έχουν τασάκι και πόσοι το χρησιμοποιούν. Η διαφορά στον ήχο είναι εμφανής ακόμη και σε μένα τον αδαή περί της ιδιοσυχνότητας των ξσύλων λαίμαι No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Κάτι που έχει διαφύγει της κουβέντας ως εξωγενής παράγοντας επηρεασμού του ήχου σε ηλεχτρικό όργανο, είναι το ''τασάκι'' των ΤΕΛΕ, αλλά πόσοι έχουν τασάκι και πόσοι το χρησιμοποιούν. Η διαφορά στον ήχο είναι εμφανής ακόμη και σε μένα τον αδαή περί της ιδιοσυχνότητας των ξσύλων λαίμαι Βασικά το τασάκι επηρεάζει πολύ γιατί όταν το έχεις φορεμένο όλες οι νότες ηχούν στο full γιατί δεν μπορείς να κάνεις ούτε το ελάχιστο palm muting σε καμμία νότα. Χάνεις ένα μέρος από την εκφραστικότητα που μπορεί να έχεις ως παίχτης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Χάνεις ένα μέρος από την εκφραστικότητα που μπορεί να έχεις ως παίχτης. ............και κερδίζεις κάτι άλλο. Εγώ φυσικά δεν είμαι παίχτης σαν εσένα, αλλά με εκπλήσσει η απλουστευτική σου απαξίωση του εν λόγω γκάτζετ ;D ;D ;D Βεβαια αν παρατηρήσουμε, σπάνια συναντάς παίχτες με φορεμένο τασάκι σε τέλε, αιώνες τώρα, ίσως όμως αυτό να είναι εξ αιτίας της ευκολίας που σου παρέχει η χρήση πεταλακίων, που εγώ δεν χρησιμοποιώ, συστηματικά δεκαετίες τώρα 8) εγώ ο παίχτουρας ;D ;D ;D Edit Παλμ μιουτ μπορείς να κάνεις με άλλη τεχνική, απλά δεν μπορείς να παίξεις χαμηλά τις χορδές στο ύψος του καβαλάρη. Σόρυ κιόλας, δεν είναι στις προθέσεις μου να σε μάθω μπουθάρα, απλά είναι κάποιες ρουτίνες που στο καθένα είναι διαφορετικές. No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2015 Τα τασάκια είναι για τους καπνιστές κι εγώ έχω κόψει τα τσιγάρα κάθε είδους. ;D ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση