oselifer Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Και εγώ πιστεύω ότι το ξύλο επηρεάζει,απλά εδώ που έγραψες "Μπορεί να μη συμμετέχει τόσο στον τελικό ήχο" εγώ νομίζω ότι η επιρροή του ξύλου σε ακουστικό όργανο και σε solid body είναι μέρα με τη νύχτα. Ε καλά.. δε διαφωνούμε,αλλά μη νομίζεις οτι οι vintagολάτρεις και οι κσυλολάτρεις αναζητούν καμία τεράστια διαφορά..Μπορεί να δώσουν 100.000$ για να παίζει 2-3% καλύτερα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Και κάπως έτσι θα φτάσουμε ξανα τις 100 σελίδες. ;D ;D Σωστά, οπότε ας αφήσουμε την... (άγονη) κσυλολογία. Απλά, να θέσω μια «φιλολογική» παράμετρο. Τα vintage κούτσουρα- σε γενικές γραμμές- τα γουστάρουν/εκτιμούν/ κυνηγούν κλπ... άτομα άνω των... άντα ;D Δεν θα δεις πιτσιρικάδες να ασχολούνται μαζί τους. Τώρα, οι γέροντες τα κάνουν κέφι γιατί ή κάτι «ακούνε» σε αυτά ή επειδή όπως σωστά έθιξε νωρίτερα ο EZ «ό,τι σχεδόν ακούς και σ'εμπνέει, είναι παιγμένο/ηχογραφημένο με παλιό εξοπλισμό. Η γοητεία του να πλησιάσεις σε ήχους που λάτρεψες, είναι μονόδρομος για παρόμοιους προβληματισμούς». Στα 20 δεν θα ασχοληθεί κάποιος με vintage όργανα, όμως έχει καλές προοπτικές να του συμβεί στα 40- πάντα σε συνάρτηση με τα μουσικά μονοπάτια που θα ακολουθήσει, με το πως «ακούει» τα όργανα, τι ήχο θέλει να προσεγγίσει κλπ... all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Γιατί είναι πιο ωραία στο μάτι. InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Αν και δεν ειμαι κιθαριστας η μεχρι τωρα εμπειρια μου απο την μουσικη ενασχοληση μου εχει δωσει την αισθηση οτι τα ξυλα σαφως και παιζουν ρολο στον ηχο μιας κιθαρας ηλεκτρικης (ποσο μαλλον ακουστικης) ,το ιδιο σσυμβαινει στον υπερθετικο βαθμο με τα τυμπανα που ειναι ακουστικο οργανο!!Εχω ακουσει & παιξει τυμπανα παλια με απαισιο αλλα και φανταστικο ηχο οπως και για τα καινουργια ισχυει το ιδιο!! Εδω ακομη και στο Fender Rhodes πιανο υπαρχει διαφορα ηχου απο τα παλια FENDER μεχρι τα νεωτερα Rhodes (πχ τα Fender Rhodes ( 70-74) Εχουν πιο γλυκο ηχο απο τα Rhodes 75-83!!Oι λογοι ειναι γραμμενοι σε αλλο δικο μου ποστ! Παντως σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον EZ!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Τα βινταζ όργανα (μας) ακούγονται πιό καλά επειδή έχουμε σκάσει ένα σωρό σηστέρσια για να τα αποκτήσουμε. -- Μάρκος Αυρήλιος, 166 μ.Χ. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Άγιος Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 2015 Το θεμα δεν ειναι ποτε κατασκευαστηκε ουτε το brand που γραφει στο headstock, το θεμα ειναι τι καταφερνεις με αυτο. -- Λεωνιδας, Θερμοπυλες 480 π.Χ kavagio for strings Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukleri Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Μάρκε Αυρήλιε είσαι μέσα στο μυαλό μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blackie Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 κατ'αρχας σε τι εξοπλισμο αναφερεσαι? Σε οργανα η ενισχυτες? Ειναι γεγονος πως το 2015 φτιαχνονται πολυ καλυτερα οργανα απο κατασκυαστικης αποψης αλλα και ελεγχου ποιοτητας... Το θεμα του "γινομενου" ξυλου εχει μια βαση αλλα εγω δε θεωρω οτι παιζει τοσο ρολο... Στο θεμα το ενισχυτικο τωρα,ειναι επισης γεγονος πως τα υλικα που φτιαχνονταν οι πλεξι του 60 και 70 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ...χρησιμοποιωντας νεα υλικα εχεις και αλλο ηχο... Ενας ηλεκτρονικος θα μπορεσει να σου εξηγησει καλυτερα τη διαφορα στο tolerance μιας παλιας αντιστασης(χωρις την σημερινη τεχνογνωσια) με μια νεα... Αν το θελεις καπως μπακαλιστικα, παλιοτερα απο τη στιγμη που δεν υπηρχε η τεχνογνωσια για τα ορια των υλικων ΤΑ ΠΑΝΤΑ φτιαχνονταν υπερβολικα "γερα"... παραδειγμα οι λαμπες και οι αντιστασεις... αυτο δημιουργηση υλικα ειδικων χαρακτηριστικων που πλεον δεν υπαρχουν... ειτε επειδη απαγορευτηκαν λογω χρησης μολυβδου ειτε επειδη πολυ απλα δε χρειαζονταν... Ωστοσο επειδη ηταν διαφορετικα, ειχαν ακι ενα διαφορετικο τελικο αποτελεσμα... το mojo ωστοσο σε τετοιες περιπτωσεις βαραει κοφτη ουτως η αλλως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Εγώ διαφωνώ κάθετα ότι τα καινούργια είναι καλλίτερα από τα παλιά (δεν μιλάω για μουσικά όργανα μόνο), αλλά γενικότερα για "τεχνολογία" (αυτοκίνητα , hi-fi κ.λ.π. μέχρι και ρούχα). Απλά η "χαμηλή - μέση" ποιότητα πλέον είναι πολύ πιο προσιτή οικονομικά και καλλίτερη από την αντίστοιχη "vintage". Με απλά λόγια, πλέον με την μοντέρνα τεχνολογία μπορείς να πάρεις πολύ καλό αποτέλεσμα με λίγα $$$ , ενώ παλιά αυτό δεν ήταν ο κανόνας. Επίσης η "νέα τεχνολογία", έχει μια ευκολία για τον "αδαή" μέχρι και τον "μέσο" χρήστη, κάτι που δύσκολα συνέβαινε επίσης στο παρελθόν. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 23 Φεβρουαρίου 2015 Να τονίσω μερικά πράγματα, έτσι όπως τα έχω αισθανθεί εγώ. Το ξύλο είναι 'ζωντανό' υλικό που ωριμάζει με τον χρόνο. Η αλήθεια είναι πως πριν 50 τόσα χρόνια, η ξυλεία που προοριζόταν για τα καλά όργανα, ήταν πιο καλά διαλεγμένη απ' ότι σήμερα, με ότι αυτό συνεπάγεται... Επίσης οι βιομηχανίες οργάνων του τότε, έδιναν περισσότερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα, με καθημερινό τεστ τους μουσικούς που έπαιζαν με αυτά κάθε μέρα και ηχογραφούσαν μέρα παρά μέρα... Τώρα τα αντίστοιχα όργανα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους μες' την θήκη τους. Η αναζήτηση του ήχου τότε ξεκινούσε σχεδόν από μηδενική βάση (άλλη εποχή, ακμή τεχνολογίας και ιδεών...) ενώ σήμερα η προσέγγιση αρχίζει και τελειώνει στην απομίμηση των τότε καλών ήχων. Μη ξεχνάμε πως οι μουσικοί του 'τότε' έπαιζαν με καινούρια όργανα και δεν είχαν καμία επιθυμία να ψάξουν για παλιά όργανα και ούτε ρώταγαν ποτέ, 'του πότε είναι μια κιθάρα και τι ξύλα έχει' ... Οι Gibson hollow body των '50 και μέχρι τα τέλη σχεδόν των '60, όπου κι έχω προσωπική εμπειρία, είναι αξεπέραστες... Η αίσθηση μιας 'καλά παιγμένης κιθάρας' κατά τη γνώμη μου και στα χέρια μου, είναι καλύτερη απ' ότι μιας άπαιχτης. Οι σημερινές κιθάρες είναι καλύτερα κατασκευασμένες, ακόμα και οι πολύ φθηνές. Οι σημερινές καλές κιθάρες, ίσως σε 50 χρόνια από τώρα να ακούγονται μαγικά... Οι ηλεκτρικοί κιθαρίστες είναι ίσως οι συντηρητικότεροι των μουσικών... Η ηλεκτρική κιθάρα έτσι όπως διαμορφώθηκε τα τελευταία 60-70 χρόνια, αποτέλεσε φετίχ και τα φετίχ που κουβαλάμε ο καθ'ένας μας δεν εξηγούνται εύκολα με λόγια... 1 Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση