Επισκέπτης Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 28 Σεπτεμβρίου 2015 Αυτο βεβαια γιατι το να βρεις η να φτιαξεις hammond που να παιζει οπως τα παλια ειναι ιστορια ολοκληρηΜυθος. Τα σημερινα digital Hammonds ειναι κατι ετη φωτος καλυτερα απο τα vintage. Οχι μονο μπορουν να αναπαραγουν πιστα τον ηχο ενος vintage B3/C3, αλλα με λιγο "πειραγμα" μπορουν να ακουστουν οπως οποιοδηποτε Hammond, και απο κει στο αλλο ακρο, να ακουστουν οπως κανενα vintage Hammond δεν μπορει να ακουστει. Δεν υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη που μπορει να ξεχωρισει ενα vintage Hammond απο ενα συγχρονο. Αυτα τα ζητηματα εχουν λυθει εδω και κοντα 15 χρονια. Μην παραμυθιαζεστε απο τους vintage-λαγνους "ειδημονες". Αυτη η συζητηση εληξε το 2002-2003 οταν η Hammond-Suzuki εβγαλε το New B3. Τα υπολοιπα ειναι ιστορια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MariosT Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Μυθος. Τα σημερινα digital Hammonds ειναι κατι ετη φωτος καλυτερα απο τα vintage. Οχι μονο μπορουν να αναπαραγουν πιστα τον ηχο ενος vintage B3/C3, αλλα με λιγο "πειραγμα" μπορουν να ακουστουν οπως οποιοδηποτε Hammond, και απο κει στο αλλο ακρο, να ακουστουν οπως κανενα vintage Hammond δεν μπορει να ακουστει. Δεν υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη που μπορει να ξεχωρισει ενα vintage Hammond απο ενα συγχρονο. Αυτα τα ζητηματα εχουν λυθει εδω και κοντα 15 χρονια. Μην παραμυθιαζεστε απο τους vintage-λαγνους "ειδημονες". Αυτη η συζητηση εληξε το 2002-2003 οταν η Hammond-Suzuki εβγαλε το New B3. Τα υπολοιπα ειναι ιστορια. ... ηρθε κι η κουφη κατσικα ειδημονας, να κραξει τους αλλους ειδημονες, διοτι μονο η κατσικα ξερει. Τωρα που ολοκληρωσες τον δισκο σου νουμερο -7, επειτα απο 489 χρονια επαγγελματικης εμπειριας, μπορεις να σταματησεις να μην ξεχωριζεις την διαφορα εξ ετιας της κακογουστιας σου, και να αφησεις την μοιρα να σε ταξιδεψει σε μερη ψηφιακα. Γεματα βιντεο στο γιου τιουμπ,και στα 16 ηχοχρωματα γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να απαρνηθεις την συλλογη των σιντι που ξεσκονιζεις καθε απογευμα στην στολη του ''ειδημων''. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Εγώ πάλι θεωρώ γελοίους τους τύπους που όλη μέρα ψειρίζουν το αυτοκίνητό τους να μην έχει ούτε γρατζουνιά. Μετά περνάει ένα πουλί και το κουτσουλάει ή πιάνει μια λασποβροχή και γελάνε μαζί τους μέχρι και τα πεζοδρόμια. Υπάρχει βέβαια εξήγηση για ποιον λόγο είναι φυσιολογικό τα αντικείμενα, οι άνθρωποι και το ίδιο το σύμπαν ακόμη, να γερνάνε. Αλλά θέλει πολλές λέξεις και πολλές ποιητικές λέξεις ίσως για να το "εξηγήσει" κανείς σε κάποιον άλλο, και ανάθεμα το αν θα καταλάβαινε και ποτέ ο δύσπιστος άλλος. Το γεγονός πάντως ότι το σύμπαν, η ύλη, οι άνθρωποι και τα πάντα είναι φθαρτά, αυτό κάποιο το βρίσκουν όμορφο. Κάποιοι άλλοι πάλι, είτε μπαίνουν στη γυάλα σαν τον μακαρίτη τον Μάικλ Τζάκσον είτε κάνουν μπότοξ νομίζοντας ότι συντηρούν την "ομορφιά" τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Η πραγματικη διαφορα δεν είναι αναλογικο - ψηφιακο αλλα χαμηλο sampling - ψηλο sampling. Θυμηθείτε πως τα μεγάφωνα είναι αναλογικα, εξ'αναγκης, και με αρκούντος ψηλο sampling ούτως η αλλως τις ευθειες των ηχητικών κυματων του αρχειου θα τις παιξει το ηχειο ως καμπύλες. Αναλογο είναι το πως είναι αδυνατο ένα αμαξι να βρεθει από 30km/h σε 40km/h στιγμιαια, πρεπει να επιταχυνει για αυτό. Δυο αλλα σημεια είναι οι αλγόριθμοι συμπιεσης και τα ορια της ανθρωπινης ακοης. Ο ψηφιακος ηχος θα φτασει ένα οριο που δεν θα μπορεις να εχεις καλυτερο ηχο, αν δεν το εχει φτασει ακομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Η πραγματικη διαφορα δεν είναι αναλογικο - ψηφιακο αλλα χαμηλο sampling - ψηλο sampling. Θυμηθείτε πως τα μεγάφωνα είναι αναλογικα, εξ'αναγκης, και με αρκούντος ψηλο sampling ούτως η αλλως τις ευθειες των ηχητικών κυματων του αρχειου θα τις παιξει το ηχειο ως καμπύλες. Αναλογο είναι το πως είναι αδυνατο ένα αμαξι να βρεθει από 30km/h σε 40km/h στιγμιαια, πρεπει να επιταχυνει για αυτό. Δυο αλλα σημεια είναι οι αλγόριθμοι συμπιεσης και τα ορια της ανθρωπινης ακοης. Ο ψηφιακος ηχος θα φτασει ένα οριο που δεν θα μπορεις να εχεις καλυτερο ηχο, αν δεν το εχει φτασει ακομα. Ισχύει αυτό που λες με την ποιότητα του ήχου, αλλά εξαρτάται τι εννοεί ο καθένας μας ποιότητα. Πριν από αυτό όμως, ελπίζω να συμφωνήσει ότι υπάρχει ένα βασικό ζήτημα εδώ: το ψηφιακό αποτελεί εξ ορισμού... sampling. Στοιχειοθετεί την πραγματικότητα σα να λέμε. Την σαμπλάρει και μας τη μεταφέρει ψηφιακά. Αυτό είναι από μονο του... προσομοίωση πραγματικότητας. Όχι; Εν συντομία: Αν κατανοήσει κάποιος το παραπάνω, θα κατανοήσει και γιατί ένας δίσκος βινυλίου, (ή ένα μηχανικό, original hammond) μπορεί να ακούγεται περισσότερο "ζεστό" από το πιο τέλειο digital disc / προσομείωση. Ο λόγος είναι ότι το πρώτο εμπεριέχει και θόρυβο, ενώ το δεύτερο όχι. Το πιο τέλειο digital Πιάνο, δεν θα ακουστεί ποτέ όπως ένα φυσικό πιάνο. Μπορεί να είναι ιδανικότερο για συναυλίες, ηχογραφήσεις κλπ δεν αντιλέγω - κι εγώ ψηφιακά όργανα χρησιμοποιώ, ψηφιακή μουσική ακούω. Αλλά είναι different animal. Και δε σνομπαρω τους κολλημένοςυ με το βινύλιο ή τα ορίτζιναλ μηχανήματα, όργανα κλπ. Για να επιστρέψω στον θόρυβο, λοιπόν: Ο θόρυβος είναι δομικό στοιχείο των συμαπντικών συχνοτήτων. Ακόμα και των συχνοτήτων που ΔΕΝ ακούμε. Αυτές μας κάνουν συχνά να "νιώθουμε" τη μουσική, έναν ήχο, σε αντίθεση με έναν άλλο. Κάποτε είχα διαβάσει για εργαστηριακά πειράματα σε ανθρώπους, που τους έβαλαν σε μονωμένα δωμάτια, από τα οποία αφαιρεσαν σταδιακά τις μη ακουστές συχνότητες. Δύσκολα άντεχαν αυτή τη "σιωπή", και πήγαιναν να τρελαθούν. Ο λόγος είναι ότι στη φύση δεν υπάρχουν "σιωπές". Ακόμη κι όταν δεν ακούμε τίπτοα, υπάρχει ο διαρκής, "θόρυβος του σύμπαντος", συχνότητες που δεν ακούμε, αλλά μας καθορίζουν. Μη γελάτε ρε! (όσοι τέλος πάντων) Σοβαρολογώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 17 Οκτωβρίου 2015 Συμφωνω για την ατελεια της.. τελειοτητας του ψηφιακου ηχου αλλα μιλησα πιο πριν κυριως για ηχογραφηση, όχι για synthesizing. Το αναποφευκτο συμπερασμα είναι πως με αρκετα ψηλο sampling πανω στην ηχογραφηση, δεν υπαρχει καμια διαφορα αναμεσα σε ψηφιακο και αναλογικο, γιατι τα μεγάφωνα παραμενουν αναλογικα, δεν υπαρχει χαμενη λεπτομερεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Προς όλους Ενα όργανο παλιώνει με το παίξιμο = γίνεται καλύτερο με το παίξιμο. One notion that might be worth some credence is that the more the wood resonates sympathetically with the strings’ vibrations, the more it becomes attuned — on the molecular level — to harmoniously transferring those vibrations. Several years ago when he was still a Master Builder in the Fender Custom Shop, Chris Fleming, who became vice president of product design, development and sourcing at Premier Builders Guild earlier this year, conveyed some thoughts on how important simply playing a guitar is to its overall development as a harmonious musical instrument. https://reverb.com/blog/daves-corner-the-break-in-factor?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=rn151018_content-breakin&_aid=newsletter Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Καθαρη tonewood προπαγανδα. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TamTam Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Καθαρη tonewood προπαγανδα. ;D Kαι από τον πλέον ασχετο. Κάποιον Κρις Φλέμινγκ, λέει, master builder του καστομ σοπ της της φέντερ ξαναλέει. Πόσο πιο άσχετος δηλαδη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κουφη Λεοπαρδαλη Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 OP Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2015 Πλακα, εκανα. Τωρα στα σοβαρα ισχυει αυτό που λεει ο Paul Reed Smith. Η καλυτερη κιθαρα είναι αυτή που απορροφα το λιγοτερο απ'την ενεργεια που της δινεις. Από αυτό το πρισμα είναι πιθανο αυτό που λεει ο Φλέμινγκ. Αν η διαφορα είναι αισθητη είναι το θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση