brightoutside Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Ενώ γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος με το guitar rig για ηχογράφηση κιθάρας, όταν ήρθε η ώρα να ηχογραφήσω παραμορφώση αρχίσαν τα δύσκολα. Δοκίμασα να ηχογραφήσω με το sm58 μου έναν marshall avt50 που ο ήχος του είναι αρκετά ικανοποιητικός αλλά το αποτέλεσμα ήταν "χάλια"! Δοκίμασα onaxis-off, μακριά-κοντά σε διάφορες θέσεις κτλ κτλ αλλά πάντα το αποτέλεσμα ήταμ ήχος χωρίς πρίμα και καθόλου όγκο. Έχετε καμμιά ιδέα? Μήπως το sm58 δεν κάνει καθόλου για όργανα? Ευχαριστώ! χρήστος myspace.com/figurantinyesterdaysplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Θα βοηθούσε εάν μας έλεγες σε τι προενίσχυση είχες το μικρόφωνο και με τι κάρτα (εάν έγγραφες σε υπολογιστή). Το μικρόφωνο το είχες σε κάποια κονσόλα (μίκτη) ή το έβαλες στο Line in της κάρτας του υπολογιστή. Δώσε παραπάνω πληροφορίες για να δούμε μήπως σε βοηθήσουμε κάπως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
brightoutside Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Θα βοηθούσε εάν μας έλεγες σε τι προενίσχυση είχες το μικρόφωνο και με τι κάρτα (εάν έγγραφες σε υπολογιστή).Το μικρόφωνο το είχες σε κάποια κονσόλα (μίκτη) ή το έβαλες στο Line in της κάρτας του υπολογιστή. Δώσε παραπάνω πληροφορίες για να δούμε μήπως σε βοηθήσουμε κάπως. έχω μικρή κονσόλα behringer, έχω συνδέσει το μικρόφωνο με xlr και έχω την audigy2platinumproκτλκτλ. Εντάξει ξέρω ότι δεν είναι και φοβερή η κάρτα ούτε η κονσόλα αλλά έχω γράψει φωνή με το ίδιο μικρόφωνο και είμαι αρκετά ικανοποιημένος. myspace.com/figurantinyesterdaysplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Για ερασιτεχνικές εγγραφές και ανάλογα με την τσέπη του καθενός...!!! Μιά χαρά είναι και η κάρτα σου και ο μίκτης και το μικρόφωνο. Τοποθέτησε το μικρόφωνο σε απόσταση περίπου 20 εκ από το μεγάφωνο του ενισχυτή.Μην βάλεις τον ενισχυτή σε μεγάλη ένταση γιατί θα "μπουκώσει"το μικρόφωνο. Από την κονσόλα ρύθμισε το gain της εισόδου ούτως ώστε να πάρεις ένα σήμα λίγο κάτω από τα 0db.Το ίδιο πρέπει να κάνεις και στο input της κάρτας ώστε να μην παραμορφώνει η εγγραφή. Νομίζω ότι εάν η κάρτα είναι σεταρισμένη σωστά με τους κατάλληλους Asio drivers και δεν έχει προβλήματα στην εγγραφή και στην αναπαραγωγή θα γράψεις σωστά. Απενεργοποίησε το monitor της κάρτας απο το πρόγραμα που δουλεύεις γιατί θα ακούς με καθυστέρηση [latency]και θα σε χαλάει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
toneless Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2006 *Όσο λιγότερο distortion τόσο πιο γεμάτος ο ήχος. *Πρόσεξε τις εντάσεις του ενισχυτή. *Το Sm58 δεν μπορείς να το βάλεις τόσο κοντά στον ενισχυτή όσο ένα Sm57. *Αφαίρεσε από το Sm58 το εσωτερικό φίλτρο (και ξανατοποθέτησέ το όταν τελειώσεις με την ηχογράφηση της κιθάρας). Το φίλτρο θα το βρείς κάτω ακριβώς απο τη γρύλλια. *Σύμφωνα με αρκετά άρθρα, η αφαίρεση του εσωτερικού μετασχηματιστή του Sm57 ή Sm58 έχει αρκετά ενδιαφέρων αποτελέσματα, αυξάνει τα πρίμα –μπάσα αλλά κόβει και την ένταση. Προσωπικά, δεν το έχω δοκιμάσει. Άκου να δεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 *Το Sm58 δεν μπορείς να το βάλεις τόσο κοντά στον ενισχυτή όσο ένα Sm57. Συμφωνώ απολύτως πως το Sm57 είναι καταλληλότερο για αυτή την δουλειά το 58 είναι περισσότερο για φωνές και μάλιστα στα Live είναι δοκιμασμένο χρόνια.Εάν βγάλει όμως το εσωτερικό φίλτρο υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κάψει την κάψα του μικροφώνου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 *Το Sm58 δεν μπορείς να το βάλεις τόσο κοντά στον ενισχυτή όσο ένα Sm57. Συμφωνώ απολύτως πως το Sm57 είναι καταλληλότερο για αυτή την δουλειά το 58 είναι περισσότερο για φωνές και μάλιστα στα Live είναι δοκιμασμένο χρόνια.Εάν βγάλει όμως το εσωτερικό φίλτρο υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κάψει την κάψα του μικροφώνου. καποιος με λιιιιιγο καλο ηχο :lol: ψιλοδιαφωνει με αυτο http://www.youtube.com/watch?v=XshATfSYlWU www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Δεν αμφιβάλω ότι το 58 έιναι "σκυλί" και κάνει τα πάντα αλλά... http://www.shure.com/ProAudio/Products/WiredMicrophones/us_pro_sm_overview_content Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Kαι εγω το προτιμω το 57αρι για κιθαρες αλλα μου κανει εντυπωση που ενας τοσο μεγαλος κιθαριστας χρησιμοποιει το 58αρι φανατικα (και στο στουντιο 58αρια χρησιμοποιει...) Παντως οποτε το εχω χρησιμοποιησει για κιθαρες το 58αρι,κατι...μου λειπει... :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lampiris Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2006 Είναι αυτό το κάτι που κόβει το φίλτρο [κάτι σαν σφουγγάράκι]που έχει μέσα στο περίβλημα της κάψας. Αυτό βοηθάει πολύ όταν τραγουδάμε κοντά στο μικρόφωνο φιλτράρει τον αέρα και κόβει μερικά Π&Μ&Β&Φ. Εάν αφαιρεθεί αλλάζει τελείως η συμπεριφορά του κατά την ηχογράφηση. Όμως θέλει προσοχή στις εντάσεις γιατί τα παίζει η κάψα πολύ εύκολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση