Επισκέπτης Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 το προβλημα ειναι οτι "εκει εξω" ΚΑΝΕΙΣ δεν ξερει τι ειναι το reel to reel...Nα μην ηξεραν μονο αυτο καλα θα ηταν... :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Τι είναι το ότο ριβερς, σαν αυτό που χει ο Μικις στο 0:44 με το ναγκαμίσι; ;D ;D ;D ... Ακριβώς αυτό, ας μην ξεχνάμε ότι σκοπός του Μίκη βασικά είναι Nakamichi. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Ακριβώς αυτό, ας μην ξεχνάμε ότι σκοπός του Μίκη βασικά είναι Nakamichi. ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Ακριβώς αυτό, ας μην ξεχνάμε ότι σκοπός του Μίκη βασικά είναι Nakamichi. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Φεβρουαρίου 2015 memorieeeesss...φιου φιουυυ... 8) ;D δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 memorieeeesss...φιου φιουυυ... 8) ;D καλούδια! Ξεκίνησα να γράφω ένα κατεβατό , που θα υποστηρίζει πιο "τεχνικα" αυτό που ισχυρίζομαι, αλλα βαρέθηκα ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 Guru Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 καλούδια! Ξεκίνησα να γράφω ένα κατεβατό , που θα υποστηρίζει πιο "τεχνικα" αυτό που ισχυρίζομαι, αλλα βαρέθηκα ;D άμα ξεβαρεθείς κάποια στιγμή πάντως κάντο... δεν ξέρω πόσο "χρήσιμη" θα είναι μία ανάλογη παραδοχή πλέον, αλλά σίγουρα για μένα θα έχει ενδιαφέρον έστω "ακαδημαϊκά" λαλούσιν το... :) δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 άμα ξεβαρεθείς κάποια στιγμή πάντως κάντο... δεν ξέρω πόσο "χρήσιμη" θα είναι μία ανάλογη παραδοχή πλέον, αλλά σίγουρα για μένα θα έχει ενδιαφέρον έστω "ακαδημαϊκά" λαλούσιν το... :) Την διαφορά την ακούσα- δεν την μέτρησα. ;D Τι ισχυρίζομαι λοιπόν; Ότι η μαγνητοταινία μιας compact cassette «κουμπώνει» καλλίτερα με εγγραφή από δίσκο και η μαγνητοταινία μιας μπομπίνας «κουμπώνει» καλλίτερα με εγγραφή από cd. Η διαφορά ήταν κυρίως στις χαμηλές συχνότητες. Σε μια compact cassette τα μπάσα «μπούμαραν» όταν πηγή ήταν cd ενώ ήταν καθαρότατα/ απολαυστικότατα όταν πηγή ήταν το βινύλιο. Αντιθέτως στην μπομπίνα οι χαμηλές ήταν πολύ πιο σαφείς με πηγή το cd, ενώ με πηγή δίσκο, δεν "άκουγα" συχνοτικό εύρος στην χαμηλή περιοχή. Χωρίς να «μετρήσω» , νομίζω ότι συχνότητες κάτω από 90 ΗΖ δεν υπήρχαν. Δεν θέλω να μπλέξω με νούμερα. Πιστεύω όμως πως δεν έχει να κάνει (μόνο) τόσο με την πηγή (ενδεχόμενες διαφορές π.χ. δυναμικού εύρους πικάπ/ δίσκου vs cd), όσο κυρίως με την μαγνητοταινία (που χρησιμοποιεί μια μπομπίνα vs με αυτή που χρησιμοποιεί μια compact cassette). Ίσως επίσης οι πιο «σύγχρονες» και ενδεχομένως «πιο παραμετροποιήσιμες» δυνατότητες καλιμπραρίσματος της πόλωσης της ταινίας που παρέχει ένα 3κεφαλο tape recorder σε σχέση με ένα μαγνητόφωνο το βοηθάει να αναδείξει το κατά τεκμήριο μεγαλύτερο δυναμικό εύρος ενός πικάπ- δίσκου, ενώ αντιθέτως «τιμωρεί» το 44.1 khz του cd. Σε κάθε περίπτωση , παίζουν πολλά ρόλο και το test δεν ήταν χαρακτηριστικό. Παρατηρήσεις: 1)Ενισχυτής – ηχεία ήταν τα ίδια. 2)Recorder reel 2 reel ήταν ένα ReVox A77 Mark IV 3)Tape recorders ήταν δυο-τρία 3 κέφαλα. 4)Η ταινία των κασετών ήταν Type I Normal Position 5)Όλα τα cd ήταν «αυθεντικά»-audio cd (ούτε3 ούτε flac κ.λ.π.) 6)Σε κανένα (reel to reel / tape recorder) δεν χρησιμοποιήθηκε σύστημα αποθορυβοποίησης. 7)Η στάθμη εγγραφής και στα δύο ήταν κατά κύριο λόγο κάτω από 0db και κατά περίπτωση μέχρι τα +6db Μπορεί τέλος να λέω μ@λ@κιές. ;D ;D ;D Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
TsiouTsiou Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 το βοηθάει να αναδείξει το κατά τεκμήριο μεγαλύτερο δυναμικό εύρος ενός πικάπ- δίσκου, ενώ αντιθέτως «τιμωρεί» το 44.1 khz του cd. Το δυναμικό εύρος του δίσκου βινυλίου είναι κατά τεκμήριο μικρότερο από αυτό του οπτικού δίσκου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Φεβρουαρίου 2015 Το δυναμικό εύρος του δίσκου βινυλίου είναι κατά τεκμήριο μικρότερο από αυτό του οπτικού δίσκου. Ναι, εγώ το έγραψα λάθος 20Hz-20KHz είναι το Frequency Response του cd, δίκιο έχεις. ;) H κατά τεκμήριο διαφορά (υπερ του δίσκου ) είναι το 24bit/48khz vs 16bit/44.1Khz του cd. Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση