theStratWithin Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 (ποστάρω εδώ για νη μην έχουμε 10 τρις threads) Πέτυχα βιντεάκι για alternate picking & εναλλαγή χορδών. Η απάντηση που δίνει ο τύπος επαφίεται στο να δίνεις βολική ΚΛΙΣΗ στην πένα ( -μπορεί για πολλούς εδώ μέσα να είναι κατακτημένη τεχνική, είμαι σίγουρος όμως ότι για πολλούς άλλους είναι μόνιμος βραχνάς κι εμπόδιο για εξέλιξη της τεχνικής). Όσοι ανήκετε στη δεύτερη κατηγορία, αξίζει να το χαζέψετε. Είναι μικρό (και αφορά μόνο σ'αυτό) αλλά καλοφτιαγμένο και με έμφαση στη λεπτομέρεια (ο τύπος είναι καμμενούλης ;D). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru pipityri Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Όσοι ανήκετε στη δεύτερη κατηγορία, αξίζει να το χαζέψετε. Είναι μικρό (και αφορά μόνο σ'αυτό) αλλά καλοφτιαγμένο και με έμφαση στη λεπτομέρεια (ο τύπος είναι καμμενούλης ;D). Εχω δει τα περισσότερα, αν όχι όλα, βιντεάκια που ανεβάζει δωρεάν. Θεωρώ πως έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wh0cares Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Η απαντηση στο ερωτημα του op δινεται εδώ Τα παντα εξαρτώνται από τη δυναμικη που εχει η πενα σου όταν χτυπάει τις χορδες. Ο Zakk Wylde εχει μια τεχνικη αντιστοιχη των gypsy jazz κιθαριστων. Οντως δε muteαρει με το δεξι χερι, αλλα χτυπάει τις χορδες με μεγαλη δυναμη και ο θορυβος των ανοιχτων δεν 'περναει'. Υπαρχει όμως. Ουτε noise gate παιζει ουτε τιποτα σχετικο, όλα εδώ είναι θεμα της ιδιαίτερης τεχνικης και κατ'επεκταση του ηχου που του δινει. Εγω είμαι μεγαλος φαν του συγκεκριμενου αγριου τροπου παιξιματος, ο χαρακτηριστικος ηχος που δινει διαφοροποιείται πολύ από τους μοντέρνους παικτες που απλα γλυφουν τις χορδες με την πενα και αν τους βαλεις να παιξουν σε μια ακουστικη δεν ακους τιποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2016 Συνηθως ολες τις χορδες που ειναι πιο κατω απο αυτην που παιζεις, τις μιουταρεις με την ψυχα κατω απο τα δαχτυλα του αριστερου σου χεριου, την χορδη που ειναι ακριβως πανω απο αυτην που παιζεις, την μιουταρεις με την ψυχα που περισσευει απο την ακρη του δαχτυλου σου που πατας μια νοτα, και τις πανω χορδες τις μιουταρεις με την ψυχα απο την ακρη της δεξιας παλαμης σου, ακουμπωντας την ελαφρα στην ακρη του bridge, ή με τα δαχτυλα του αριστερου χεριου που δεν χρησιμοποιεις εκεινη τη στιγμη, ή με τον αντιχειρα του αριστερου χεριου (αν φυσικα .... τον εχεις τοσο μεγαλο που φτανει να βγει απο πανω). Οταν δεν μπορει για οποιοδηποτε (λειτουργικα/παιχτικα) λογο να συμβει κατι απο τα παραπανω, δεν υπαρχει κανονας πως θα μιουταρεις. Ακομα και με τη γλωσσα αν θες να μιουταρεις, το κανεις. Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση