Johnny.T Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Παντως αυτο που γουσταρω στο Ζακ ειναι το αλλα Χεντριξ παιξιμο της πενας και οχι αυτο το κλειστοφοβικο χεβιμεταλικο μην ακουστουν οι μπασες ,που πιανεις την πενα σαν γροθια και κολας το χερι επανω στις χορδες.Ακομα και αισθητικα ,να το βλεπεις ειναι αισχος. Ενω Ο Τζιμι επαιζε καθετα και ελευθερα.Αυτο το στυλ παιξιματος μου δινει μια αισθηση άπλας και σιγουριας. Τεσπα Σορυ για το οφτοπικ Φιλε. If I don't doit somebody else will
geodimitri Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Βρε Γιώργη δεν είναι θέμα κλειστοφοβισμού. Είναι μια τεχνική όπως προανέφερα για να μην συντονίζουν οι χορδές που δεν θέλεις να ακούγονται και γίνεται βαβούρα. :) Τώρα ο Zakk προφανώς όπως είπε και ο JohnGam πιο πάνω χρησιμοποιεί κάποιο noise gate και δεν ακούγονται οι άλλες χορδές.
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Moderator Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 O Zakk παιδιά δε χρησιμοποιεί κανένα noise gate.Δεν ακούγεται τίποτα γιατί: 1)Είναι παικταράς. 2)Χρησιμοποιεί εξαιρετικής ποιότητας καλώδια (Monster Cables) και ένα Power Center Rack.Αυτά τα 2 ελαχιστοποιούν τους ανεπιθύμητους ήχους και τη γενικότερη βαβούρα. 3)Ελέγχει τις γειώσεις και τις κολλήσεις (στα καλώδια πάντα) του εξοπλισμού του κάθε λίγο και λιγάκι. 4)Χρησιμοποιεί αν χρειάζεται volume pedal. Για αρχή προσπάθησε να παίξεις αρκετά μακριά από τον ενισχυτή σου.Σε καμία περίπτωση μην είσαι στραμμένος προς αυτόν,αυξάνεις το feedback. Άμα απλώς αγγίζεις τις χορδές και έχεις hum,τότε ή είσαι στραμμένος προς τον ενισχυτή,ή παίζεις δίπλα του,ή η κιθάρα σου έχει πρόβλημα με τη γείωση,ή υπάρχει πρόβλημα με τις κολλήσεις στα καλώδια των μαγνητών σου.Με τον καιρό χαλάνε και αυτά. Πρώτα απ'όλα όμως προσπάθησε να παίζεις όσο πιο ''καθαρά'' μπορείς.Να ακούς κάθε νότα πρώτα και μετά να ανεβάζεις ταχύτητα. πηγές: http://www.guitargeek.com/zakk-wylde-ozzy-osbourne-1988-guitar-rig-and-gear-setup-diagram/ More is more. Yngwie Malmsteen
leon7pap Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Τις χορδές τις mutάρεις με το δεξί όχι με το αριστερό Δε νομιζω οτι προκυπτει αυτο σαν κανονας απο καπου.Υπαρχουν περιπτωσεις που το μιουταρισμα γινεται και απο τα δαχτυλα του δεξιου που ΔΕΝ παιζουν (υπαρχει και περιπτωση το ιδιο δαχτυλο που παταει μια χορδη να μιουταρει η την απο πανω η την απο κατω) Πρώτα απ'όλα όμως προσπάθησε να παίζεις όσο πιο ''καθαρά'' μπορείς.Να ακούς κάθε νότα πρώτα και μετά να ανεβάζεις ταχύτητα. Νομιζω οτι εκτος απο τους SEX PISTOLS η αληθεια κρυβεται και εδω!!! Σε αυτο που ειπε ο BillTrantos...play slow to play fast. Προσωπικη αποψη: Το καθαρο παιξιμο ειναι το 85% το noise gate τα "τελεια" καλωδια και γενικα το gear θα σου δωσουν το υπολοιπο 15% (σχετικα παντα με την καθαροτητα) Ενας "καθαρος" παιχτης θα ακουστει καθαρος και με κακο εξοπλισμο... Ενας "βρωμιαραιος" θα ακουστει ετσι και στον τελειο εξοπλισμο... ΥΓ.Εγω παντως ακουγομαι καθαροτερος στο economy παρα στο alternate...αλλα στο economy πολυ πιο αργος.Aρα εχουμε και λεμε....εξαστκηση στο economy για ταχυτητα και slow down στο alternate για καθαροτητα!!! ΥΓ2. -ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ "Εξασκηση στΑ "ECONOMY" κανω απο το 2009 που αρχισε η κριση αλλα βελτιωση δεν ειδα...οποτε το εριξα στο "ALTERNATE" και ψηφισα Τσιπρα! "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"
jimaras4ever Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 OP Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Γενικότερα θα προτείνατε σε κάποιος να ασχοληθεί με αυτήν την μέθοδο ή είναι τσάμπα χρόνος. Κάπου διάβασα ότι σε αυτή τη θέση το χέρι μπορεί να πιάσει μεγαλύτερες ταχύτητες ισχύει ή με την εξάσκηση και στην κλασική θέση μπορείς να κάνεις τα ίδια?
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Moderator Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δεν υπάρχει standard ''θέση'' που να σου δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα,η καλύτερη θέση είναι αυτή που βολεύει εσένα. Πειραματίσου και όταν βρεις μια θέση που να σου είναι άνετη ξεκίνα να κάνεις practice μόνο έτσι. Προσπάθησε να κάνεις την περισσότερη κίνηση με τον καρπό και ποτέ με τον αγκώνα.Έχεις καλύτερο έλεγχο του χεριού σου έτσι,το κουράζεις λιγότερο και κάνεις καλύτερο mute στις χορδές.Επίσης αποδεδειγμένα παίζεις γρηγορότερα με τον καρπό,παρά με τον αγκώνα. Τσέκαρε το δεξί χέρι του παρακάτω παικταρά.Ο αγκώνας ακούνητος,όλη η κίνηση από τον καρπό.Πλήρης έλεγχος του χεριού,καμία βαβούρα.Μόνο alternate picking με hammer ons/pull offs. More is more. Yngwie Malmsteen
geodimitri Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δε νομιζω οτι προκυπτει αυτο σαν κανονας απο καπου.Υπαρχουν περιπτωσεις που το μιουταρισμα γινεται και απο τα δαχτυλα του δεξιου που ΔΕΝ παιζουν (υπαρχει και περιπτωση το ιδιο δαχτυλο που παταει μια χορδη να μιουταρει η την απο πανω η την απο κατω) Φυσικά και δεν είναι κανόνας. :) Όταν όμως παίζεις σόλο στις πρίμες χορδές για παράδειγμα πώς θα mutάρεις τις μπάσες που θα συντονίζονται με το αριστερό χέρι; Την προηγούμενη και την επόμενη χορδή από αυτή που παίζεις πολύ σωστά τις σταματάς με το αριστερό χέρι αλλά τις άλλες; Κατά τα άλλα συμφωνώ και με τον Βασίλη και με σένα leon! :) Edit: Τώρα που βλέπω Βασίλη το βίντεο που παρέθεσες ο δάσκαλος κάνει το mute με το δεξί που αναφέρω παραπάνω. ;)
magna Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Μιας και το αναφέρετε,στο alternate picking στις πρίμες κατεβαίνουμε πάντα με downstroke και στις μπάσες χορδές ανεβαίνουμε με upstrock ή πρέπει να είναι εντελώς alternate?Στο βίντεο αν δεν κάνω λάθος έτσι κάνει.Το'χω και άσκηση.. Ποιός σκότωσε τον Tesla?
leon7pap Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Όταν όμως παίζεις σόλο στις πρίμες χορδές για παράδειγμα πώς θα mutάρεις τις μπάσες που θα συντονίζονται με το αριστερό χέρι; Συμφωνω απολυτως. Δεν υπάρχει standard ''θέση'' που να σου δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα,η καλύτερη θέση είναι αυτή που βολεύει εσένα. Συμφωνω απολυτως...10 δασκαλους να ρωτησεις 6 διαφορετικες απαντησεις θα παρεις αναλογα με το πως εμαθε αυτος! :P Σε αυτο που ομως δεν αλλαζω γνωμη ειναι με το ποσα δαχτυλα να κρατας την πενα...ειμαι υπερ των 2 αντι για 3... Τσέκαρε το δεξί χέρι του παρακάτω παικταρά.Ο αγκώνας ακούνητος,όλη η κίνηση από τον καρπό.Πλήρης έλεγχος του χεριού,καμία βαβούρα.Μόνο alternate picking με hammer ons/pull offs. Φοβερος ελεγχος...μονο καρπος...ολα αυτα που ακους στο βιντεακι δεν ξυπνησε ενα πρωι και τα επαιζε.Ειναι ασκησεις και λικς που κααααποτε ελιωσε ο κωλος του στο ΠΡΑΚΤΙΣ να τα μαθει.Καλο θα ειναι να τα μαθεις αργα αργα νοτα νοτα με μετρονομο και κρατωντας το τεμπο με το ποδι σου σε θεση και αρση ετσι ωστε να ειναι πρωτα απ ολα καθαρο στο παιξιμο στο μυαλο σου...μετα αργα η γρηγορα (αναλογως χρονου εξασκησης/ταλεντου) θα σου βγουν καθαρα και στην ταστιερα... Οπλισου με υπομονη και ξεκινα...Βεβαια εμενα (προφανως λογω ελλειψης ταλεντου;;;) μου παιρνει αρκετο χρονο να βαλω κατι νεο στο παιξιμο μου...με εσενα μπορει να μη συμβαινει αυτο! JERK MODE ON: το αλτερνατε ειναι μονο κατω/πανω το αλλο που λες ειναι εκονομυ και λεγεται ετσι γιατι κανουμε εκονομια στα στροκες!!!Οπως ειπες στο κατεβασμα χορδης συνεχιζουμε το νταουνστροκε που αρχισαμε απο την απο πανω και στο ανεβασμα συνεχιζουμε το απστροκε που αρχισαμε απο την απο κατω... :P "The Tone Is In The Gear.....The Skill Is In The Hands"
JohnGam Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Bill δε λέγαμε για ηλεκτρικό θόρυβο αλλά για θόρυβο από τις ανοιχτές χορδές που συντονίζουν. Με τόσο gain ακούγεται. Προϋπόθεση φυσικά να έχεις σωστή τεχνική για να μην ακούγεται θόρυβος από τις χορδες που παίζεις (όπως παρακάτω στο βίντεο). Πάντως ο θόρυβος (από droning) δεν είναι απαραίτητα κάτι ανεπιθύμητο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση