Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Administrator Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 ευχαριστουμε,,οταν εχει κουμπι low cut, πχ στην 100hz, ενουμε οτι κοβει την συχνοτητα των 100hz, η, οτι σκουπιζει ολες τις συχνοτητες μεχρι την 100?μηπως ξερεις? Κόβει όλες τις συχνότητες απο 100 και κάτω. Δες τους ορισμούς των φίλτρων για να καταλάβεις τι συζητάς: Βαθυπερατό φίλτρο (Low pass): Το φίλτρο αυτό διαπερνούν χαμηλές συχνότητες, ενώ δεν διαπερνάται από ψηλές. Προσδιορίζεται από μία συχνότητα αποκοπής (αγγλ. cutoff frequency). Υψιπερατό (High pass): Το φίλτρο αυτό διαπερνούν ψηλές συχνότητες, ενώ δεν διαπερνάται από χαμηλές. Προσδιορίζεται από μία συχνότητα αποκοπής. Ζωνοπερατό (Band pass): Το φίλτρο αυτό διαπερνάται από ένα εύρος συχνοτήτων. Όποια συχνότητα δεν ανήκει σε αυτό το εύρος αποκόπτεται. Προσδιορίζεται από δύο συχνότητες. Live and let Live.
nik7119 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 OP Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Κόβει όλες τις συχνότητες απο 100 και κάτω. Δες τους ορισμούς των φίλτρων για να καταλάβεις τι συζητάς: μαλιστα,,αρα, αν εχουμε κυλιομενο κουμπι low cut, η μη κυλιομενο, την ιδια δουλεια κανουν.
blue Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 μαλιστα,,αρα, αν εχουμε κυλιομενο κουμπι low cut, η μη κυλιομενο, την ιδια δουλεια κανουν. κάνουν την ίδια δουλειά, αλλά αυτό με το ποτενσιόμετρο δίνει περισσότερες επιλογές από οτι αυτό με τον διακόπτη. Eχουμε λοιπον 2 συσκευες οπου η μια εχει 3 επιλογες συχνοτητων με κουμπακι low cut, η μια 40hz--80hz--150hz και η αλλη συσκευη εχει περιστρεφομενο κουμπι low cut που οταν το γυριζεις απο αριστερα προς δεξια σαρωνει απο 5hz μεχρι και την 150hz. το 1ο έχει μόνο 3 επιλογές, να κόβεις είτε από 40 και κάτω, είτε από 80 και κάτω, είτε από 150 και κάτω. το 2ο επιτρέπει να διαλέγεις και ενδιάμεσες τιμές, πχ να κόψεις από 87 και κάτω, από 141 και κάτω, από 15 και κάτω κλπ. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop
Guru npap Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Guru Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 όσο πιο απλά λοιπόν μπορεί να τεθεί στο επίπεδο που φαντάζομαι σε ενδιαφέρει κυρίως, συμπερασματικά η συνισταμένη όλων των παραπάνω (που εύστοχα σου ανέλυσαν οι φίλοι μας) είναι ότι, από την στιγμή που ως σημείο αναφοράς θεωρήσουμε την ίδια ηχητική ποιότητα, το δεύτερο θα υπερέχει εμφανώς στον τομέα της εργονομίας... στην παρακάτω εικόνα φαντάζομαι το καταλαβαίνεις εύκολα... οι τιμές σε αυτήν είναι ενδεικτικές βέβαια... στην πράξη στο όργανο που θα καλεστείς να εξυπηρετήσεις, απλά αναπαρήγαγε σταθερά την χαμηλότερη νότα που μπορεί να σου δώσει και κίνησε αργά το ποτενσιόμετρο από αριστερά προς τα δεξιά μέχρι την στιγμή ακριβώς που θα αντιληφθείς ηχητική διαφορά... από το σημείο αυτό και κάτω, το φίλτρο (ανάλογα και την ποιότητά του), θα σε "προφυλάξει" κατά το δυνατόν από τα τυχόν artifacts που μπορεί κατά περίπτωση να δημιουργήσει η πέραν της επιθυμητής μουσικής, ηχητική πληροφορία (πχ. θορύβους, μικροφωνισμούς κλπ)... τέλος σε κάποιες περιπτώσεις θα μπορούσες βέβαια να το χρησιμοποιήσεις και "υπερβατικά" στην προσπάθεια να εξυπηρετήσεις ηχητικά το σύνολο (πχ σε μία μίξη ή μία πυκνή ενορχήστρωση κλπ)... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2015 :D Μπραβο Auditory Μπραβο! Φοβερη διατυπωση!!! Ασχετο: Μονο "μπουνιες" δεν ειχαμε παιξει με τους καθηγητες μου με αυτο το "εμπεδηση" ;D μπα νεξτ ταιμ θα τα γραψω πιο οργανωμενα δεν την παλευω τελευταια, thanks! ;D ;D ;D Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση