Προς το περιεχόμενο

Gibson warranty. Εμπειρίες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Καλησπερίζω και ζητώ τη βοήθεια από κάποιον που έχει εμπειρία από warranty service της Gibson.

 

Πού απευθύνθηκε, πώς ήταν η επικοινωνία και ποιες οι απαιτήσεις.

 

Για το όργανο το οποίο με ενδιαφέρει, δεν έχει γίνει registration ποτέ, και πιθανόν έχει παρέλθει και η πενταετία στην οποία αναφέρεται στην εγγύησή της η Gibson, όμως ήθελα να ξέρω κατα πόσο είναι ελαστικοί (όπως οι απέναντι της fender) σε θέματα εγγύησης.

 

Ευχαριστώ.

 

(Υ.Γ. Θα προτιμούσα να επικοινωνήσω απ' ευθείας με κάποιον authorised και έμπειρο τεχνικό, κι όχι με dealers, αντιπροσώπους κλπ. σπασμένα τηλέφωνα/νεύρα. Δυστυχώς για Ευρώπη, βλέπω μόνο ένα τηλέφωνο στας Κάτω Χώραι, και τίποτ' άλλο).

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

H Gibson δεν είναι δική μου, αλλά πελάτη μου.

 

Πρόκειται για μια 'ακριβή' επισκευή σε μια studio. Όμως επειδή παρατήρησα κάτι στο όργανο, μετά από ενδελεχή εξέταση, νομίζω πως οφείλω, πριν αυτός βάλει το χέρι βαθειά στην τσέπη, να επικοινωνήσω με κάποιον που θεωρώ πως θα καταλάβει, ότι το όργανο, πιθανόν, ήταν faulty εξ' αρχής, μπας και γλιτώσει ο άνθρωπος το βάρος του κόστους επισκευής...

 

Οφείλω, να είμαι προσεκτικός, και να μην αναφέρω, τι ακριβώς, μέχρι να διευθετηθεί το ζήτημα και να λάβω κάποια απάντηση από τη Gibson, είτε θετική είτε αρνητική. Αφού γίνει αυτό, μπορώ να δώσω λεπτομέρειες.

 

Μέχρι τότε όμως, μου λείπει ο σύνδεσμος επικοινωνίας, και μια "πρόγευση" της εμπειρίας, από κάποιον που το έχει κάνει.

 

Thanx.

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...
  • Guru

Eπανέρχομαι στο θέμα, μετά από επικοινωνία τελικά, με το serviceeurope της Gibson (και αφού είχα στείλει αρχικά, ένα διερευνητικό mail στο site της Gibson USA, με την ένδειξη να σταλεί στον αρμόδιο).

 

Η επικοινωνία ήταν σχετικά γρήγορη (πήρε 10 μέρες να δωθεί απάντηση στο αρχικό ερώτημα), εποικοδομητική και σαφής.

 

Δυστυχώς για λόγους δεοντολογίας, δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, όσον αφορά τη συζήτηση περί του θέματός μου με το τμήμα service, όμως δεν μπορώ να μην αναφέρω, τις σκέψεις μου, περί Quality Control, και made in USA κατασκευή.

 

Είμαι πεπεισμένος λοιπόν, πως το όργανο ήταν ελαττωματικό εξ' αρχής, όμως το ελάττωμά του ήταν τόσο καλά κρυμμένο, που μόνο σε περίπτωση ατυχήματος ή αποσυναρμολόγησης μπορούσε να φανεί. Για την ακρίβεια, υπήρχε ένα μεγάλο κενό (2-3mm) μεταξύ του neck tenon και της βάσης του neck pocket. Mε άλλα λόγια, το μανίκι ήταν σχεδόν "στον αέρα" και στην ουσία κρατιόταν μόνο από την κόλλα των πλαϊνών τοιχωμάτων του neck pocket και την κόλλα κάτω από την ταστιέρα. Ο τρόπος δε, με τον οποίο έσπασε, ενισχύει την εκτίμηση αυτή (μανίκι & ταστιέρα άθικτα, το μανίκι έσπασε μαζί με μέρος των τοιχωμάτων του neck pocket).

 

Αν μη τι άλλο, θεωρώ πως το συγκεκριμένο είναι μεμονωμένο περιστατικό-όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής- αλλά δεν παύει πλέον να με καθιστά καχύποπτο, από εδώ και στο εξής, ακόμη και για εταιρίες μεγάλου κύρους και εμβέλειας, και δη made in USA.

 

Eπίσης, θα μπορούσε να είναι και μια απάντηση στο ερώτημα, γιατί οι studio είναι τόσο πιο φθηνές από τις standard πχ. Και, όχι, δεν είναι μόνο τα bindings ή το maple cap. Πιθανόν να υπάρχουν βάρδιες που ασχολούνται με μοντέλα έως τα 1000-1200$ με λιγότερο καταρτισμένους εργάτες, ή με πιο χαλαρό έλεγχο ποιότητας. (απλά μια υπόθεση)

 

Για την ιστορία, το όργανο ήταν (θεός σχωρέστο) μια Studio του 2010...

 

Μετά το debate long vs short tenon, υπάρχει και το air tenon ;)

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ακρίβεια, υπήρχε ένα μεγάλο κενό (2-3mm) μεταξύ του neck tenon και της βάσης του neck pocket.

 

Είχα διαβάσει στο λινκ:

http://www.mylespaul.com/forums/gibson-les-pauls/50210-gibson-les-paul-101-a.html

κάποιες πληροφορίες για Les Paul γενικά (πιθανό να το είχε ποστάρει κάποιος εδώ παλιότερα) και είχε μια φωτό:

 

tenonslpfjpeg.jpg

 

Νομίζω ότι είναι ενα στάνταρ κενό που το γεμίζουν κόλλα. Πιθανό στην κιθάρα του θέματος, ο υπεύθυνος να σνίφαρε την κόλλα αντί να τη βάλει σωστά  ;D

 

Δεν έχω ακούσει/διαβάσει πάντως γενικά για προβλήματα στο σημείο αυτό τόσα χρόνια...φαντάζομαι θα είχε βουίξει ο τόπος από σπασμένες LP αν είχε πάει περίπατο η διαδικασία παραγωγής...είναι και βαριές οι που*μπιπ*νες!

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κενο παντα με κολλα το γεμιζαν,ετσι κι αλλοιως η κολλα ειναι πιο ισχυρη απο το κΣυλο,αυτο που σου λεει ο αρχηγος ειναι οτι το Heel του μπρατσου δεν ακουμπουσε καν στο neck pocket .

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου